SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
rotti kipquote:
Ik wel, had er eentje in de straat wonen, die begin met tenten en caravans en later campers en boten. Was zo'n Indo-Suri die zich nog 'witter' gedroeg dan een Amerikaanse suburban familiequote:Op zaterdag 7 augustus 2021 09:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En ik moet toegeven: nee, nog nooit gezien
nope zelf nederlander maar heel wederhelft fam surinaamsquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 09:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Maar jij bent echt Surinamer?
Ik gok op wigger.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 09:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Maar jij bent echt Surinamer?
Aaahquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 09:29 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
nope zelf nederlander maar heel wederhelft fam surinaams
EN niet te vergeten de uitvinder van de dubbeldekstreinquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 09:26 schreef UitStraling het volgende:
Kim Jong-un is toch ook de uitvinder van de hamburger en tussendoor schreef hij 9 miljoen boeken
Blonde d'Aquitainequote:Op zaterdag 7 augustus 2021 09:31 schreef Karzai het volgende:
Zo weer vlees halen bij moeders, ze heeft weer iets besteld bij grutto. Koe met een Franse naam
Neem ik wat over
la vache qui ri is. kaas hoorquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 09:31 schreef Karzai het volgende:
Zo weer vlees halen bij moeders, ze heeft weer iets besteld bij grutto. Koe met een Franse naam
Neem ik wat over
Oh las verkeerdquote:
denk het ook, hebben ze niet het hele jaarquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 09:32 schreef FranticDJ het volgende:
Maar zal gasconne wezen, dat staat de laatste tijd op grutto.
Ik heb nog meatlovers pizza over van gisterenquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 09:33 schreef Karzai het volgende:
Vanavond een lekker biefstukje dus met patat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |