Krijgen we nu allemaal zaken zoals die Britse nieuwslezeres?quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 08:22 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Jij hebt een iPhone toch? NWS / Apple gaat je foon scannen op misbruik
Ja of dat appartementje in Spanjequote:Op zaterdag 7 augustus 2021 08:28 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Heb je nog een kadootje kunnen uitkiezen voor je dochter? Toch maar die 4x4?
Leg ff uitquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 08:28 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Krijgen we nu allemaal zaken zoals die Britse nieuwslezeres?
Zij had foto's van haar kinderen gemaakt toen ze in bad zaten. Daar heeft ze veel ellende van gehad.quote:
Tis echt verschrikkelijk deze tijdquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 08:31 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zij had foto's van haar kinderen gemaakt toen ze in bad zaten. Daar heeft ze veel ellende van gehad.
Ik probeer het terug te vinden maar ik weet haar naam niet meer.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 08:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
Tis echt verschrikkelijk deze tijd
Echt niet leuk meer
Ik geloof je SBEquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 08:38 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik probeer het terug te vinden maar ik weet haar naam niet meer.
Ik was zelf ook wel weer nieuwsgierig hoe het ook alweer zat.quote:
Weinig puntenquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 08:44 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
je hebt er 33 iik doe moeite heb vaak niets , maar goed ik wil niet in top 3
laatste tijd steeds meer mikey dat je weinig punten haal alleen snachts dus nog maarquote:
Viel laatste keer wel meequote:Op zaterdag 7 augustus 2021 08:45 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
laatste tijd steeds meer mikey dat je weinig punten haal alleen snachts dus nog maar
ja snachts is ook soms lastig punten te behalen ik weetquote:
Voor mij wel, dan slaap ik.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 08:47 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ja snachts is ook soms lastig punten te behalen ik weet
ja smorgens heel vroeg is er iets te halenquote:
schatjequote:
Er was vannacht bijna niemandquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 08:51 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
voorbeeld is hidiho 115 punten in 1 nacht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |