De helft van de onderdelen zijn lachwekkend en horen niet op de tvquote:
Voetbal oa.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 22:13 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
De helft van de onderdelen zijn lachwekkend en horen niet op de tv
Maar dat geldt ook voor de helft van de voetbalwedstrijden.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 22:13 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Driekwart.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 22:13 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
@Lenny_Leonardquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 22:13 schreef De_Kraam het volgende:
NK snelwandelen, zoiets kan ook alleen in Tilburg.
3 tegen 3 basketbal ook niet, wielrennen ook niet.quote:
Baanwielrennen is wel een lekkere TV sportquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 22:14 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
3 tegen 3 basketbal ook niet, wielrennen ook niet.
Ja, nou, daar ben ik het eigenlijk wel mee eensquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 22:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maar dat geldt ook voor de helft van de voetbalwedstrijden.
Baanwielrennen vind ik een twijfelgevalquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 22:15 schreef D_A het volgende:
[..]
Baanwielrennen is wel een lekkere TV sport
3 tegen 3 vond iedereen leukquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 22:14 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
3 tegen 3 basketbal ook niet, wielrennen ook niet.
Ik vind vissen ook leuk, hoort ook niet thuis op de OSquote:
Tsja, als je conservatief wil zijn hoort alleen atletiek op de OSquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 22:16 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik vind vissen ook leuk, hoort ook niet thuis op de OS
Iemand moet het vinden.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 22:15 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
3rr0r vindt het geen rode kaart jongens. (lol)
En ritmische gymnastiek.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 22:17 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Tsja, als je conservatief wil zijn hoort alleen atletiek op de OS
Dat kloptquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 22:17 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Tsja, als je conservatief wil zijn hoort alleen atletiek op de OS
Waarom niet?quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 22:16 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik vind vissen ook leuk, hoort ook niet thuis op de OS
Vistafettequote:Op zaterdag 7 augustus 2021 22:19 schreef Littlerabbit het volgende:
Fishmania goes OS
Binnen 4 jaar heb je dan een vis estafette
Zilvere 4x400m komen niet ter sprake. Let maar op ouwe reus.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 22:20 schreef Littlerabbit het volgende:
Het gaat helaas weer over voetbal
quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 22:22 schreef Nober het volgende:
[..]
Zilvere 4x400m komen niet ter sprake. Let maar op ouwe reus.
Maar de Vuelta e España gaat beginnen!quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 22:23 schreef ikweethetookniet het volgende:
Morgen is er een bbq als afsluiting![]()
Maar Boskamp en zijn zoon Thomas komen ook mee eten![]()
Je kunt er maar beter op tijd bij zijn
Vuelta a Espanaquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 22:24 schreef Nober het volgende:
[..]
Maar de Vuelta e España gaat beginnen!
quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 22:22 schreef Nober het volgende:
[..]
Zilvere 4x400m komen niet ter sprake. Let maar op ouwe reus.
Die liep na 100 meter al 200 meter achterquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 22:27 schreef 3rr0r het volgende:
Ik heb niks gezien over Susan (die viel uit)
Danny ook:quote:
Ik zag het, van jou gekregen. Maar als je doneert/abo koopt dan zijn je prive gegevens verbonden met FOK!quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 22:31 schreef Coco het volgende:
[..]
Danny ook:
Je premium account (abo) verloopt op 10-08-2021 17:33. Als je ongestoord verder wilt gaan, verleng dan op tijd! Je kunt hier meteen verlengen!
Dat zijn ze zodra je een account maakt.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 22:32 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ik zag het, van jou gekregen. Maar als je doneert/abo koopt dan zijn je prive gegevens verbonden met FOK!
Niet je naam en bankgegevensquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 22:32 schreef Coco het volgende:
[..]
Dat zijn ze zodra je een account maakt.
Voor iets als de voetbalmanager een leven geven zou ik best doneren maar geen haar op mijn hoofd om zomaar wat euro's neer te plempenquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 22:32 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ik zag het, van jou gekregen. Maar als je doneert/abo koopt dan zijn je prive gegevens verbonden met FOK!
Heb je wat te verbergen dan?quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 22:32 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Gezien hoe krakkemikkig deze site is, is het een kwestie van tijd voordat je gegevens op straat liggen.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 22:32 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Reageer eens op mijn tikkie.quote:
Ik heb ook om die reden nog een nokia 3310, mij vatten ze nietquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 22:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wie niet. Gelijk mijn iPhone weggedaan na het bericht over kindermisbruik screening
quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 22:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wie niet. Gelijk mijn iPhone weggedaan na het bericht over kindermisbruik screening
Dat zijn die van mij dan dus wel, maar ik heb niet echt het idee dat da admins daar iets mee willen doen,quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 22:35 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ik hoef niet alle posts op FOK met mijn 'echte' leven verbonden te hebben nee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |