Prima toch? Een extra oefenpotje tegen een teampje dat misschien nog wel een beetje weerstand kan bieden?quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 20:47 schreef PSVCL het volgende:
PSV had moeten bedanken, geen prijs gepakt vorig seizoen,.. dan hoor je hier niet te staan.
Ajax had deze nepprijs gewoon zonder te spelen overhandigd moeten krijgen
Wel in een drukke belangrijke fase...quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 20:56 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Prima toch? Een extra oefenpotje tegen een teampje dat misschien nog wel een beetje weerstand kan bieden?
Snap sowieso niet dat dit nog de Johan Cruijff schaal heet. Die Feyenoorder was toen hij nog leefde ieder seizoen te beroerd om vanuit Barcelona een vlucht te pakken naar NL om deze beker uit te reiken. Walgelijk.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 20:47 schreef PSVCL het volgende:
PSV had moeten bedanken, geen prijs gepakt vorig seizoen,.. dan hoor je hier niet te staan.
Ajax had deze nepprijs gewoon zonder te spelen overhandigd moeten krijgen
Overschatte speler ookquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 22:42 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Snap sowieso niet dat dit nog de Johan Cruijff schaal heet. Die Feyenoorder was toen hij nog leefde ieder seizoen te beroerd om vanuit Barcelona een vlucht te pakken naar NL om deze beker uit te reiken. Walgelijk.
Ook de enige twee ploegen die dat jaar een Europese groepsfase haaldenquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 22:41 schreef de_boswachter het volgende:
2017 Feyenoord - Vitesse
Hoezo een matige jaargang, wtf
eensquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 00:18 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Overschatte speler ook
In elke complicatie zie je dezelfde 2 beelden terugkomen , een lobje met z’n arm in verband en een beweging rond de 16 waar ie 2 spelers het bos instuurt.
Een Iniesta bijv was 3 klasse beter
Maar Iniesta had ook geen complicatie.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 00:18 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Overschatte speler ook
In elke complicatie zie je dezelfde 2 beelden terugkomen , een lobje met z’n arm in verband en een beweging rond de 16 waar ie 2 spelers het bos instuurt.
Compilatie bedoel je denk ik.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 00:18 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Overschatte speler ook
Hij mag wel wat meer efford ( @GGMM @Scrummie @Coco @JR-Style-93 @3rr0r ) in zijn posts stekenquote:
Die geloven ook nog steeds dat Ajax het Bayern van NL isquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 12:48 schreef Oriente het volgende:
[..]
Hij mag wel wat meer efford ( @:GGMM @:scrummie @:coco @:jr-style-93 @:3rr0r ) in zijn posts steken
Ajax is het Ajax van Nederland, that´s it.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 13:24 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Die geloven ook nog steeds dat Ajax het Bayern van NL is![]()
[ link | afbeelding ]
Externe inhoud
Deze inhoud is afkomstig van Twitter. Om deze inhoud te kunnen zien dien je toestemming te verlenen voor het gebruik van cookies en aanverwante vormen door social media partijen. Hieronder vind je linkjes naar de privacystatements van deze partijen. Je kunt als alternatief de inhoud op de site van de aanbieder zelf bekijken.
Twitter policyTiktok policyInstagram policyFacebook policy
accepteer en toon inhoud bekijk item op Twitter
(werkt de knop hierboven niet? gooi dan de cookies in je browser weg. Daarna werkt het wel)Ik had dit topic trouwens gereekstquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 18:09 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Niet geklikt.
Hup PSV. @:PSVCL @:Coco @:Willy @:Rene
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop