Ik zie niks raars.quote:Op zondag 8 augustus 2021 06:03 schreef Dagoduck het volgende:
[ afbeelding ]
Hmm, hier gaat iets mis.
Kijk nog maar eens.quote:
Ik heb heel wat Servische medailles gemist zo te zienquote:Op zondag 8 augustus 2021 06:03 schreef Dagoduck het volgende:
[ afbeelding ]
Hmm, hier gaat iets mis.
Jij bent voor team Servi?quote:Op zondag 8 augustus 2021 06:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nederland hoort zevende te staan ja, dat is apart. Verder niks bijzonders.
Verwerkt door een Servirquote:Op zondag 8 augustus 2021 06:03 schreef Dagoduck het volgende:
[ afbeelding ]
Hmm, hier gaat iets mis.
Zeker, check ook die verhouding goud/zilver/brons. Serviers choken nooit!quote:Op zondag 8 augustus 2021 06:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, maar wel een terechte winnaar.
Wikipedia aanpassen, hilarischquote:Op zondag 8 augustus 2021 06:03 schreef Dagoduck het volgende:
[ afbeelding ]
Hmm, hier gaat iets mis.
Is wel zeker nu. Als Frankrijk het handbal (v) wint dan hebben ze hetzelfde aantal gouden en zilveren medailles maar NL heeft 14 bronzen medailles en Frankrijk 11.quote:Op zondag 8 augustus 2021 08:56 schreef TLC het volgende:
Nederland lijkt me zevende te gaan worden, nog boven landen als Duitsland, Italie en Frankrijk![]()
Het enige nadeel is dat bij de volgende spelen in Parijs het alleen nog maar kan tegenvallen voor Nederlandquote:
Als er daar meer medailles worden behaald dan nu (36) dan zou het al geweldig zijn. En normaliter ook wel top 10.quote:Op zondag 8 augustus 2021 09:14 schreef TLC het volgende:
[..]
Het enige nadeel is dat bij de volgende spelen in Parijs het alleen nog maar kan tegenvallen voor Nederland![]()
Ik kan me haast niet voorstellen dat er dan opnieuw 36 medailles worden behaald, maar ik laat me graag verrassenquote:Op zondag 8 augustus 2021 09:22 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Als er daar meer medailles worden behaald dan nu (36) dan zou het al geweldig zijn. En normaliter ook wel top 10.
Top 7 gaat niet lukken, dat is nu ook wel heel erg nipt tussen de nr. 7 t/m 10.
Oh wacht.. 3e van Europa als je Rusland meerekent.quote:Op zondag 8 augustus 2021 09:07 schreef OmniRocket het volgende:
Beste van de EU! Nummer 2 van Europa!
Het doping land rekenen we niet mee.quote:Op zondag 8 augustus 2021 14:43 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Oh wacht.. 3e van Europa als je Rusland meerekent.
Was dat niet de dag dat de roeifinales zouden zijn, die werden uitgesteld?quote:Op zondag 8 augustus 2021 18:12 schreef Marcoss het volgende:
Nederland overigens op 15 vd 16 dagen een medaille gepakt, alleen de prutsers op 27 juli niet
Er zouden die dag wel een aantal finales zijn inderdaadquote:Op zondag 8 augustus 2021 19:00 schreef Arth_NL het volgende:
[..]
Was dat niet de dag dat de roeifinales zouden zijn, die werden uitgesteld?
USA mist natuurlijk al een (kleine) handvol (gouden) medailles door Biles. Tevens beleefden ze een tegenvallend atletiektoernooi.quote:Op zondag 8 augustus 2021 09:35 schreef Leatherface het volgende:
Snelle observaties over andere landen:
-VS op de valreep nog op n, maar toch stukkie minder dan in Rio.
-China 'herstelt' zich
-Japan het thuisvoordeel flink benut met 27 goud.
-Groot-Brittanni ietsje minder dan in Rio en Londen, maar nog steeds 22 goud en top vier land.
-Australi is weer helemaal terug
-Itali ook een stukkie beter en vooral ook veel prestigieuze onderdelen gewonnen
-Canada een opvallende stijger. Van n schamel goud in Londen en vier in Rio naar nu zeven.
-Brazili op vergelijkbaar niveau als in Rio
-Dat geldt ook voor Frankrijk. Ongeveer even goed als in Rio en nog niet echt een grote sprong, zoals de Britten en Chinezen die wel maakten in de opbouw naar hun thuisspelen.
-De Scandinavirs hebben het leuk gedaan met vier goud voor Noorwegen, drie voor Zweden en drie voor Denemarken. Op de atletiekbaan waren de Noren fenomenaal.
-Ook een mooie gouden trilogie voor de Belgen. Ze winnen nooit karrevrachten goud, maar als ze het doen is het in aansprekende sporten.
Landen die nu opvallend genoeg naast de gouden pot pissen: Argentini, Colombia, Azerbeidzjan, Kazachstan.
7 t/m 10 staat sowieso wel enorm dichtbij elkaar, 2x zilver maakt het verschil tussen plek 7 en plek 10quote:Op zondag 8 augustus 2021 23:41 schreef hole1988 het volgende:
in de medaillespiegel die ze in de USA gebruiken zijn we 9e geworden. https://www.nbcolympics.com/medals
Mooie aanvulling.quote:Op zondag 8 augustus 2021 22:22 schreef wimderon het volgende:
[..]
USA mist natuurlijk al een (kleine) handvol (gouden) medailles door Biles. Tevens beleefden ze een tegenvallend atletiektoernooi.
China heeft stevig overgepresteerd in vergelijking met m'n eigen voorspelling. Ik denk dat dit te wijten is aan het feit dat er de afgelopen 1/1,5 jaar weinig internationale competitie is geweest in diverse takken van sport. Waar anderen dit nogal eens aanvoerden als excuus is men in China wel gewend om zich voor te bereiden zonder in competitie gezeten te hebben.
Japan heeft in de vechtsporten bijna alles gepakt wat ze konden pakken, maar je kon vooraf sowieso al veel (gouden) medailles van ze verwachten als je naar de kansen op de onderdelen keek.
De overige landen die je noemt presteerden wel ongeveer naar verwachting, Frankrijk qua totaal aantal medailles zelfs nog een stukje onder de verwachting
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |