Dit is niet in Tokyo.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 23:02 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dat zal wel loslopen, daar de luchtvochtigheid in Tokyo en Parijs twee heel andere dimensies zijn.
zal het onthouden, ik ken er letterlijk helemaal niets vanquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 23:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Brigid Kosgei
Salpeter
Chepngetich
Gewoon lekker kijkenquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 23:04 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
zal het onthouden, ik ken er letterlijk helemaal niets van
Salpeter is de dame die hier een Hilbert van der Duimpje doet:quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 23:04 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
zal het onthouden, ik ken er letterlijk helemaal niets van
Het is pas vandaag (of gisteren Japanse tijd) bekend geworden dat ze om 6 uur zouden starten. Al is 7 uur nog steeds vrij vroeg.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 23:06 schreef Dale__Cooper het volgende:
Zouden ze al een week in een ander ritme leven?
Nou er gaan er zeker op een kwartier binnen komen. Maar ik weet niet of dit telt als lossen, dit is 'eigen tempo vanaf het begin'. En er lopen in elk geval geen types mee met heel exotische PR's.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 23:08 schreef capuchon_jongen het volgende:
Als je al na 2km moet lossen dan ben je op een kwartier binnen zeker straks
Dat is niet zo gek hoor. Meestal lopen er nog wel een paar op een uur.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 23:08 schreef capuchon_jongen het volgende:
Als je al na 2km moet lossen dan ben je op een kwartier binnen zeker straks
Ja, bij 7.00 uur starten zou je toch ook wel een paar uur eerder opstaan? Al weet ik eigenlijk niet hoe zwaar ze nog eten voor de marathon.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 23:10 schreef Felagund het volgende:
[..]
Het is pas vandaag (of gisteren Japanse tijd) bekend geworden dat ze om 6 uur zouden starten. Al is 7 uur nog steeds vrij vroeg.
Sorry, Sharon Firisua van de Solomoneilanden met een PR van 3.08 is wel exotisch.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 23:11 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Nou er gaan er zeker op een kwartier binnen komen. Maar ik weet niet of dit telt als lossen, dit is 'eigen tempo vanaf het begin'. En er lopen in elk geval geen types mee met heel exotische PR's.
Ik spreek in algemene zin. En ook Sapporo, nota bene in een hittegolf, is andere koek dan Parijs. We spreken hier nog steeds over 75%.quote:
Hoeveel van de marathons waarmee ze echt geld verdienen gaan er eigenlijk nog door in coronatijd? Juist een jaar om wel voor een OS te kiezen i.p.v. een lucratieve wedstrijd dan. (moeten ze wel gekwalificeerd zijn natuurlijk)quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 23:11 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Nou er gaan er zeker op een kwartier binnen komen. Maar ik weet niet of dit telt als lossen, dit is 'eigen tempo vanaf het begin'. En er lopen in elk geval geen types mee met heel exotische PR's.
In West Europa kan het ook vrij benauwd zijn bij 30+ temperaturen toch?quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 23:13 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ik spreek in algemene zin. En ook Sapporo, nota bene in een hittegolf, is andere koek dan Parijs. We spreken hier nog steeds over 75%.
quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 23:10 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Salpeter is de dame die hier een Hilbert van der Duimpje doet:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |