SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Wellicht, maar bij symptomen blijft het (zelf)testen.quote:
bijwerkingen ......quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 09:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Duurt nog twee weken voor ie echt werkt.
Zouden ze bij alle boodschappenwagentjes in Den Haag moeten doen, maar dan inclusief een loeiend alarm. Misschien dat die tokkies het dan afleren om die wagentjes overal mee te nemen.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 09:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik daar was was het tokkieville waarin mensen hun winkelwagentjes niet terugbrachten. Maar daar zat een chip in ofzo dus die konden niet verder. Je zag precies hoe ver je ermee kon komen, want daar stonden alle karren.
Behalve in de ochtend of tijdens etenstijd. Amsterdam klinkt gewoon drukquote:
Ik vond het een betere dan een Ikea-TT.quote:
Enige stokjes die bitterbal wil zijn zijn de stokjes die bij haar sushi komen. Die gaan niet in haar neus.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 09:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wellicht, maar bij symptomen blijft het (zelf)testen.
Gewoon zelftest doen. Dan weet je het zeker.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 09:37 schreef bitterbal het volgende:
DIT IS EEN SYMPTOOM EERGISTER GEPRIKT
ja dat begrijp ik allemaalquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 09:38 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Gewoon zelftest doen. Dan weet je het zeker.
Ook gevaccineerd kan je het gewoon oplopen he.
Daarom zo'n mondspoeltest.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 09:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Enige stokjes die bitterbal wil zijn zijn de stokjes die bij haar sushi komen. Die gaan niet in haar neus.
quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 09:37 schreef bitterbal het volgende:
DIT IS EEN SYMPTOOM EERGISTER GEPRIKT
Die vermoeidheid duurt nu al meer dan 2 wekenquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 09:39 schreef CherryLips het volgende:
Bijwerkingen van het BioNTech/Pfizer-vaccin
De meest voorkomende (milde) bijwerkingen zijn:
roodheid;
pijn; en/of
zwelling
op de prikplek.
Andere bijwerkingen die minder vaak voorkomen, zijn:
spier- en gewrichtspijn
vermoeidheid;
hoofdpijn;
koude rillingen;
verhoging.
Dat is wel langquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 09:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Die vermoeidheid duurt nu al meer dan 2 weken
Zie je wel, snotverkouden staat er niet bij.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 09:39 schreef CherryLips het volgende:
roodheid;
pijn; en/of
zwelling
op de prikplek.
spier- en gewrichtspijn
vermoeidheid;
hoofdpijn;
koude rillingen;
verhoging.
Twee jaarquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 09:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Die vermoeidheid duurt nu al meer dan 2 weken
Ineens strontverkouden is volgens mij wel een daadwerkelijk prikgevolg. Kerel had dat ook, ineens alle holtes vol. Dag later was het over.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 09:39 schreef CherryLips het volgende:
roodheid;
pijn; en/of
zwelling
op de prikplek.
spier- en gewrichtspijn
vermoeidheid;
hoofdpijn;
koude rillingen;
verhoging.
Of op een dinsdagochtend ofzoquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 09:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Etenstijd is serieus de beste tijd.
Vooral als je de hele dag met mensen werktquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 09:40 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ineens strontverkouden is volgens mij wel een daadwerkelijk prikgevolg. Kerel had dat ook, ineens alle holtes vol. Dag later was het over.
Maar beter zeef dan sorry.
Ja ik denk om de toegangstromen een beetje beheersbaar te houden. Nu is alles via 1 ingang en anders via 3 of 4 ingangen. Maar dan nogquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 09:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, Delft. Ik ben nooit in Barendrecht geweest.
Dus.. ze gooien de garage dicht, maar je mag wel komen winkelen. Fuck logic.
Winterslaapje zou niet slecht zijnquote:
Barendrecht.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 09:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Eigenlijk ook alleen Breda hier, of eventueel Delft of Eindhoven.
Nou.. dan kunnen ze beter winkelen op afspraak weer invoeren MET parkeerplaatsen.. lijkt mij een zooitje als ze die garage dicht gooienquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 09:42 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja ik denk om de toegangstromen een beetje beheersbaar te houden. Nu is alles via 1 ingang en anders via 3 of 4 ingangen. Maar dan nog
Daar woont een achterlijke ex-collega.quote:
En niet slikken en een droge kutquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 09:39 schreef CherryLips het volgende:
roodheid;
pijn; en/of
zwelling
op de prikplek.
spier- en gewrichtspijn
vermoeidheid;
hoofdpijn;
koude rillingen;
verhoging.
Mijn achterlijke neef woont er.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 09:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Daar woont een achterlijke ex-collega.
Ik kon haar wel uit het raam gooien.
Misschien woont hij wel samen met mijn achterlijke ex-collegaquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 09:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mijn achterlijke neef woont er.
quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 09:45 schreef CherryLips het volgende:
woohooo m'n belastingaanslagen zijn binnen, genieten!
Ohja daar was die van Sliedrecht heengegaan, niet naar Delftquote:
Het zijn er tweequote:Op vrijdag 6 augustus 2021 09:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Ik krijg altijd lichte paniek als hier een blauwe envelop naar binnen wordt gegooid.
Je verdient het sowieso, maar of je het ook krijgt he... hardihardiehar.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 09:48 schreef CherryLips het volgende:
Nou ja, hoe meer ik moet betalen hoe meer ik heb verdiend he. Zeggen ze.
Geen idee, ik heb alle conact verbroken met die kant van de familiequote:Op vrijdag 6 augustus 2021 09:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Misschien woont hij wel samen met mijn achterlijke ex-collega
Dat is het ook.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 09:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou.. dan kunnen ze beter winkelen op afspraak weer invoeren MET parkeerplaatsen.. lijkt mij een zooitje als ze die garage dicht gooien
Soms kun je beter het contact verbreken met sommige mensen.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 09:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb alle conact verbroken met die kant van de familie
Ja, daarom. Alleen op je thuiskantoor zou een ander verhaal zijn geweest.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 09:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vooral als je de hele dag met mensen werkt
Mja, ze hebben tussen de 50K en een ton aan erfenis achterover gedruktquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 09:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Soms kun je beter het contact verbreken met sommige mensen.
Jaarcontract loopt ten einde?quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 09:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ga binnenkort ook een 'vriendin' opzeggen.
Check.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 09:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, daarom. Alleen op je thuiskantoor zou een ander verhaal zijn geweest.
Moet je dan een brief sturen met een opzegtermijn van twee maanden?quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 09:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ga binnenkort ook een 'vriendin' opzeggen.
Mja, dat zijn van die lui die je te goed kent om het als "kennis" te bestempelen en het dus maar "vriend" noemt.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 09:54 schreef Lospedrosa het volgende:
Heb nooit problemen met mijn echte vrienden maar die ken ik van haver tot gort.
WTFquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 09:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja, ze hebben tussen de 50K en een ton aan erfenis achterover gedrukt
Nou vind ik niet.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 09:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mja, dat zijn van die lui die je te goed kent om het als "kennis" te bestempelen en het dus maar "vriend" noemt.
We missen eigenlijk gewoon een woord voor die tussencategorie.
quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 09:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja, ze hebben tussen de 50K en een ton aan erfenis achterover gedrukt
Meerjarencontract, daarna maandelijks opzegbaar.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 09:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jaarcontract loopt ten einde?
Ja, dat zou wel netjes zijn, maar ik maak gebruik om maandelijks op te zeggen.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 09:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Moet je dan een brief sturen met een opzegtermijn van twee maanden?
Hmm, ja, daar heb ik er veel van.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 09:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mja, dat zijn van die lui die je te goed kent om het als "kennis" te bestempelen en het dus maar "vriend" noemt.
En dan nog, mensen veranderen en kunnen een andere richting opgaan, andere interesses, andere levensdoelen. Kan voor wrijving of verwatering zorgen.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 09:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, geen mensen waar je op zich prima mee omgaat (en kennis een te afstandelijk woord is), maar waarvan je weet dat je ze niet midden in de nacht gaat opbellen omdat je een of ander random probleem hebt?quote:
Oh die kan ik wel bellen.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 09:58 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, geen mensen waar je op zich prima mee omgaat (en kennis een te afstandelijk woord is), maar waarvan je weet dat je ze niet midden in de nacht gaat opbellen omdat je een of ander random probleem hebt?
Ook dat.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 09:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En dan nog, mensen veranderen en kunnen een andere richting opgaan, andere interesses, andere levensdoelen. Kan voor wrijving of verwatering zorgen.
En dan nemen ze ook op enzo?quote:
Precies dit.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 09:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En dan nog, mensen veranderen en kunnen een andere richting opgaan, andere interesses, andere levensdoelen. Kan voor wrijving of verwatering zorgen.
Nee jij niet, Los. Jij niet.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 10:01 schreef Lospedrosa het volgende:
Heel veel mensen veranderen ook niet
die staan stil in hun ontwikkelingquote:
Nee, nooit.quote:
Bij sommigen liever niet, dan zou ik full on wappie of racist moeten gaan.quote:
Ja die ken(de) ik ook maar dat zijn kennissen, helemaal de weg kwijt.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 10:05 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Bij sommigen liever niet, dan zou ik full on wappie of racist moeten gaan.
Misschien denken ze dat wel over jou.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 10:07 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja die ken(de) ik ook maar dat zijn kennissen, helemaal de weg kwijt.
Nooitquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 10:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Misschien denken ze dat wel over jou.
/Inception
Mja, dat zijn lui waar ik ook bij op verjaardagen en feestjes ben geweest enzo. Dan vind ik kennis gewoon niet het goede woord.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 10:07 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja die ken(de) ik ook maar dat zijn kennissen, helemaal de weg kwijt.
Tasje?quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 10:16 schreef gianni61 het volgende:
Hoera, nu wel het goede tasje binnen gekregen
voor op de fiets.quote:
Oooh ja!quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 10:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
voor op de fiets.
Maandag 1 binnen gekregen, daar hing het goede labeltje aan, maar was de verkeerde.
Nu wel de juiste binnen gekregen
al twijfel ik nog of de fiets überhaupt wel mee gaat op vakantie. we zullen zienquote:
kun je dat niet in de achtertuin?quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 10:31 schreef kwiwi het volgende:
Vakantie... heb ik ook wel zin in. Maar denk dat ik m'n dagen van dit jaar opspaar voor extra skivakantie volgend jaar.
Jawel, maar doordeweeks is het zo lekker rustig op de pistequote:Op vrijdag 6 augustus 2021 10:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
kun je dat niet in de achtertuin?
Mijn aanneemmannetje is op vakantie dus ik kan zelf de gesprekjes weer eens voeren, is ook wel eens grappig hoorquote:
Mag dit woord niet op de lijst ?quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 10:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mijn aanneemmannetje is op vakantie dus ik kan zelf de gesprekjes weer eens voeren, is ook wel eens grappig hoor
Brr.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 11:01 schreef Ama het volgende:
Mijn ex stond hier net in de winkel voor mij en dat was echt heel ongemakkelijk. Hij was hier volgens mij ook echt alleen voor mij.
quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 11:01 schreef Ama het volgende:
Mijn ex stond hier net in de winkel voor mij en dat was echt heel ongemakkelijk. Hij was hier volgens mij ook echt alleen voor mij.
heeft hij wel gewoon wat gekocht?quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 11:06 schreef Ama het volgende:
Ja hahaha ik had ook echt zoiets van moet dit nou echt.
Dat spul maken ze van tweedehands zaagsel of zo.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 10:57 schreef LTVDK het volgende:
Ik had pennywafels, nog steeds een even grote deceptie als vroeger
Nee natuurlijk niet hahaha. Kwam alleen zielig doen.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 11:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
heeft hij wel gewoon wat gekocht?
* noteert.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 11:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mag dit woord niet op de lijst ?
quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 11:08 schreef Ama het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet hahaha. Kwam alleen zielig doen.
"Never let thy pussy fill by sjappies"quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 11:02 schreef Ama het volgende:
Heel ongemakkelijk als iemand het na 5 jaar niet kan loslaten of 6 jaar.
Ow dat had je gemistquote:
Je hebt blijkbaar een hele goede indruk op hem gemaaktquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 11:02 schreef Ama het volgende:
Heel ongemakkelijk als iemand het na 5 jaar niet kan loslaten of 6 jaar.
Ja het mag niet op de lijst.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 11:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mag dit woord niet op de lijst ?
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 11:10 schreef Flory het volgende:
[..]
Ow dat had je gemist
Dinsdag wezen kijken en woensdagochtend al telefoon dat we het hadden
Mijn ex had ook even moeite met loslaten. Best vervelendquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 11:01 schreef Ama het volgende:
Eventjes is normaal, 5 jaar is pathologisch en sneu.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 11:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mijn ex had ook even moeite met loslaten. Best vervelend
Ja, begreep het vanuit haar ook wel zo achteraf gezien. 5 jaar is een ander verhaal.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 11:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Eventjes is normaal, 5 jaar is pathologisch en sneu.
Daarom bellen ze.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 11:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
KUNNEN MENSEN NIET EVEN AANKONDIGEN DAT ZE WILLEN BELLEN ?
meestal mailen ze eerst; en bellen dan of je het mailtje gekregen hebt. Jij wil het andersom?quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 11:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Dat je je mail helemaal nog niet gecheckt hebt en dat ze meteen een antwoord op hun epistel verwachten.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 11:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
meestal mailen ze eerst; en bellen dan of je het mailtje gekregen hebt. Jij wil het andersom?
Oh, ja het was via Teams, dus ik dacht dat ik netjes toonbaar moest zijn, maar het was zonder camera.quote:
Kreeg zondag een mail met in de header 'Het is zondag dus je hoeft er nu niet naar te kijken'. Oké, niks mee gedaan.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 11:38 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat je je mail helemaal nog niet gecheckt hebt en dat ze meteen een antwoord op hun epistel verwachten.
Nee, even een berichtje via Teams: komt het uit als ik belquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 11:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
meestal mailen ze eerst; en bellen dan of je het mailtje gekregen hebt. Jij wil het andersom?
Als mijn grote baas mij belt dan belt zijn PA altijd eerst een half uur of een kwartier van tevoren op, John is going to call you, be preparedquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 11:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Snel nog even met wat spuug die ene slecht luisterende lok plat wrijven.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 11:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh, ja het was via Teams, dus ik dacht dat ik netjes toonbaar moest zijn, maar het was zonder camera.
Is jouw baas 2 meter 15?quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 11:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als mijn grote baas mij belt dan belt zijn PA altijd eerst een half uur of een kwartier van tevoren op, John is going to call you, be prepared
Ja, ik was nu niet echt toonbaar.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 11:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Snel nog even met wat spuug die ene slecht luisterende lok plat wrijven.
je bent wel veeleisendquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 11:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, even een berichtje via Teams: komt het uit als ik bel
Nee, ik ben raar.quote:
quote:
KIein baasjequote:Op vrijdag 6 augustus 2021 11:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
In Centimetres – 176 cm In Feet and Inches – 6′ 0″
Oma was dement dus "om haar te beschermen" hebben ze de pinpasjes meegenomen. En vervolgens zijn ze begonnen met het wegsluizen van geld naar Zwitserlandquote:
Ja, da's omdat Lil' Jon z'n tijd duurder is dan de jouwe.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 11:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als mijn grote baas mij belt dan belt zijn PA altijd eerst een half uur of een kwartier van tevoren op, John is going to call you, be prepared
Daar klopt iets niet helemaal.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 11:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
In Centimetres – 176 cm In Feet and Inches – 6′ 0″
Nee, in de omrekening naar jostimaatsysteem.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 11:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kaboutertje van 15,24 centimeter hoog.
Herkenbaar. Oma van van mijn vorige vriendin had een deel vermogen ook bij kwiwi op de bank staan. Na haar dood was dat ineens "weg".quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 11:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Oma was dement dus "om haar te beschermen" hebben ze de pinpasjes meegenomen. En vervolgens zijn ze begonnen met het wegsluizen van geld naar Zwitserland
quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 11:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Oma was dement dus "om haar te beschermen" hebben ze de pinpasjes meegenomen. En vervolgens zijn ze begonnen met het wegsluizen van geld naar Zwitserland
quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 11:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Herkenbaar. Oma van van mijn vorige vriendin had een deel vermogen ook bij kwiwi op de bank staan. Na haar dood was dat ineens "weg".
Muricaquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 11:49 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, in de omrekening naar jostimaatsysteem.
Kan ik me niet voorstellen, wat dat betreft zit er iets teveel eer en trots in mijn familie om te stelen.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 11:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Herkenbaar. Oma van van mijn vorige vriendin had een deel vermogen ook bij kwiwi op de bank staan. Na haar dood was dat ineens "weg".
En geen aangifte gedaan?quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 11:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
In deze familie kon dat wel. Bekende Brabantse familie.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 11:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kan ik me niet voorstellen, wat dat betreft zit er iets teveel eer en trots in mijn familie om te stelen.
dit was rondjesfietsen.quote:
nu begonnen jaquote:
Nja, ik neem mijn woorden terug trouwens, ik vraag me ineens af wat er zou gebeuren hier als er iemand overgeslagen zou worden bij sommige testamenten, dat is toch het verschil tussen achter de kassa zitten of tot in de veertigste generatie nooit meer hoeven te werkenquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 11:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
In deze familie kon dat wel. Bekende Brabantse familie.
Zwitsers bankgeheim was heel erg mooi voor sommige mensen.quote:
Ik heb al lang geen geld meer ingezet op sportquote:
Ik heb bij het afhandelen van testament van mijn tante ook weer wat wijze lessen geleerd en wat mensen leren kennenquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 12:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nja, ik neem mijn woorden terug trouwens, ik vraag me ineens af wat er zou gebeuren hier als er iemand overgeslagen zou worden bij sommige testamenten, dat is toch het verschil tussen achter de kassa zitten of tot in de veertigste generatie nooit meer hoeven te werken
Dat klinkt als een goed recept voor hoofdpijn in ieder geval.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 12:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zwitsers bankgeheim was heel erg mooi voor sommige mensen.
Het was sowieso een redelijk complex verhaal omdat er nog vanalles vanuit een familiebedrijf bijkwam.
Dat was het ook, tot rechtszaken aan toe. De narcistische broer van mijn toenmalige vriendin die meende dat er geld te halen was; maar als het "weg" is dan ga je het niet ineens terugvinden.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 12:05 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat klinkt als een goed recept voor hoofdpijn in ieder geval.
Dit is een jarenlange, slepende rechtzaak geweest.Wij konden niet hard bewijzen dat het geld achterover is gedrukt. Zij konden niet aantonen dat het geld daadwerkelijk is aangewend voor levensonderhoud van oma. Dus was er een patstelling. Mijn moeder heeft uiteindelijk alleen het kindsdeel van de erfenis van haar vader gehad.quote:
Hier hadden we er een die stuurde een factuur van 6 miljoen euro voor een avondje consultancy (lees doorzakken met wijn tot de vogeltjes wakker werden), niet betaald uiteraard, rechtszaak en de uitspraak was dat we de beste man maar een goede fles wijn moesten gevenquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 12:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat was het ook, tot rechtszaken aan toe. De narcistische broer van mijn toenmalige vriendin die meende dat er geld te halen was; maar als het "weg" is dan ga je het niet ineens terugvinden.
Misselijk.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 12:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dit is een jarenlange, slepende rechtzaak geweest.Wij konden niet hard bewijzen dat het geld achterover is gedrukt. Zij konden niet aantonen dat het geld daadwerkelijk is aangewend voor levensonderhoud van oma. Dus was er een patstelling. Mijn moeder heeft uiteindelijk alleen het kindsdeel van de erfenis van haar vader gehad.
quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 12:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dit is een jarenlange, slepende rechtzaak geweest.Wij konden niet hard bewijzen dat het geld achterover is gedrukt. Zij konden niet aantonen dat het geld daadwerkelijk is aangewend voor levensonderhoud van oma. Dus was er een patstelling. Mijn moeder heeft uiteindelijk alleen het kindsdeel van de erfenis van haar vader gehad.
Ja, mijn moeder is intens gemeen behandeld door haar eigen familie. En dat neem ik die mensen hoogst kwalijk.quote:
Ja met dat soort mensen ben ik dan ook wel levenslang klaar.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 12:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, mijn moeder is intens gemeen behandeld door haar eigen familie. En dat neem ik die mensen hoogst kwalijk.
Ja precies. Het overlijden van mijn moeder is ook niet gecommuniceerd naar die mensen. En verder komt er ook nooit meer contact.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 12:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja met dat soort mensen ben ik dan ook wel levenslang klaar.
Niet te wild joh, straks verzuipen we weer.quote:
Woeste krullenquote:
Broodje kroketquote:
En hier ...quote:
Ik vind dit zo'n leuke rubriek. "Professor UitStraling vindt er wat van"quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 12:32 schreef UitStraling het volgende:
Geilen op vrouwelijke sporters heeft iets onmetelijks sneus.
Morgen met @CherryLips mee naar de fysio dusquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 11:42 schreef Ama het volgende:
Ik heb zo weekend want deze bejaarde chick kan niks met haar rug nu. 🥲
Heel herkenbaarquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 12:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Lekker op de fitnessbalquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 12:35 schreef dud0r het volgende:
[..]
Morgen met @:cherrylips mee naar de fysio dus
quote:De prikbus van GGD Hollands Midden
wordt morgen beveiligd,meldt Omroep
West.Medewerkers voelen zich bedreigd
omdat ze woensdag in Lekkerkerk werden
gefotografeerd en gefilmd.
Dat gebeurde na een oproep van voorman
Engel van Viruswaarheid om medewerkers
van de GGD te filmen.Volgens de GGD
kwamen de filmers minutenlang binnen
anderhalve meter van de medewerkers
en werd dat als bedreigend ervaren.
De GGD deed gisteren aangifte tegen
Engel wegens bedreiging.Engel zegt dat
hij aangifte gaat doen tegen de GGD
wegens valse aangifte en laster,omdat
zijn mensen niet zouden dreigen.
Als jij liever geilt op mannelijke sporters is dat jouw goed recht, daar ga ik geen oordeel over vellenquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 12:32 schreef UitStraling het volgende:
Geilen op vrouwelijke sporters heeft iets onmetelijks sneus.
Sommige mensen worden echt heel naar als er geld in het spel is.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 11:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Maar dit zaakje stinkt overduidelijk.. Moesten ze geen bonnetjes / afschriften laten zien?quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 12:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat krijg je dan? Zal vast niet heel veel zijn..quote:
Ik zag laatst een filmpje over zalmwormen maar die zal ik niet posten hier, lief hč?quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 12:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Net voor 12 euro zalmfilet gekochtAls het maar lekker is.
Ik zag laatst dat ze een vis met parasieten gingen fileren (niet bewust)quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 12:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik zag laatst een filmpje over zalmwormen maar die zal ik niet posten hier, lief hč?
quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 12:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zag laatst dat ze een vis met parasieten gingen fileren (niet bewust)
Nou, dat was ook best smakelijk.
Ja, US was begonnen meester Fles.quote:
Ik denk dat ik met zulke verhalen wel jou meerdere benquote:
Vrees van niet maar we hebben wat tere gevoelige stadse zieltjes hierquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 12:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik denk dat ik met zulke verhalen wel jou meerdere ben![]()
![]()
Ik merk hetquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 12:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vrees van niet maar we hebben wat tere gevoelige stadse zieltjes hier
Een euro, ik word er niet rijk van. Maar alle beetjes helpen. Gister ook op 6 Europese wedstrijden gegokt. Leverde mij vijftig cent verlies op.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 12:45 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Wat krijg je dan? Zal vast niet heel veel zijn..
quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 12:53 schreef UitStraling het volgende:
Was toch ook zo'n verhaal van een Japanner die zoveel sushi had gegeten dat hij wormen op moest braken?
quote:
Mag niet meer hequote:
Somsquote:
Boers Brabants volgens mij.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 12:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Een tas koffie.. is dat nou eigenlijk Duits?
Lijkt me eerder Vlaamsquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 12:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Een tas koffie.. is dat nou eigenlijk Duits?
Hm.. Nog niet gehoord hierquote:
Ja, niet helemaal Nederlands..quote:
quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 12:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, niet helemaal Nederlands..
quote:Een kommetje van aardewerk of porselein om uit te drinken, dat meestal voorzien is van een oor, wordt in de standaardtaal een kop of kopje genoemd. Voor dat voorwerp wordt in België – vooral in gesproken taal – ook het woord tas gebruikt. Tas in de betekenis van kop(je) is geen standaardtaal.
https://www.vlaanderen.be/taaladvies/kop-tas
quote:Tas: ontleend aan Frans tasse ‘kop, kom, drinkgerei’ [1360-68; TLF], dat via middeleeuws Latijn tassia [1274; Du Cange], tassa, [1337; Du Cange], ontleend is aan Arabisch ṭāsa, ṭassa ‘beker, kopje, kom’; dat woord is zelf mogelijk ontleend aan een andere oosterse taal, bijv. aan Perzisch tast ‘kopje, kom, schoteltje’.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Kopje
Je hebt gelijk;quote:
quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 12:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Broccoli was op, dus nu kan ik deze week geen broccolisoep maken .. (zonder gehakt)
Skippyballenquote:
Kun je nog altijd gehaktsoep maken.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 12:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Broccoli was op, dus nu kan ik deze week geen broccolisoep maken .. (zonder gehakt)
Mijn teleurstelling was groot.quote:
EWL.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 12:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kun je nog altijd gehaktsoep maken.
Op klompen... en op de achtergrond nog haar karnspullen.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 13:01 schreef UitStraling het volgende:
Koemmeke, klinkt als een onaantrekkelijke Limburgse vrouw met sluik haar en een te grote neus die graag haakt.
quote:
quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 13:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Op klompen... en op de achtergrond nog haar karnspullen.
Ik vind dagenlang wel echt overdreven..quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 13:04 schreef UitStraling het volgende:
Meisje die ik ken maakt altijd spare-ribsoep, die kookt dat dagenlang tot snot, tot je zo'n drab krijgt die je niet zonder geluid op kunt slurpen, alsof je een lepel in de behanglijm zet.
Ja dat moest blijkbaar, dan komt er pas gezond spul uit het beenmerg vrij of zo.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 13:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind dagenlang wel echt overdreven..
Goed klemmen met je dijen danquote:
@Ama je wordt geroepenquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 13:05 schreef EttovanBelgie het volgende:
zijn hier nog viesdikke vreetboeien?
zou nog wel een hapje lustenquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 13:05 schreef EttovanBelgie het volgende:
zijn hier nog viesdikke vreetboeien?
Het is geen kippensoepquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 13:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja dat moest blijkbaar, dan komt er pas gezond spul uit het beenmerg vrij of zo.
Er is veel geld cash opgenomen, maar ze hielden vol dat daar uitgaven tegenover stonden. De bonnetjes waren ze ‘kwijt’ of ‘vergeten te vragen’.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 12:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Maar dit zaakje stinkt overduidelijk.. Moesten ze geen bonnetjes / afschriften laten zien?
Goed gedaanquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 13:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ben 2 kg afgevallen![]()
Inb4 van de trap zeker.
Zucht.. en zo'n rechter vindt dat allemaal wel heel geloofwaardig enzo?quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 13:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Er is veel geld cash opgenomen, maar ze hielden vol dat daar uitgaven tegenover stonden. De bonnetjes waren ze ‘kwijt’ of ‘vergeten te vragen’.
In Egypte koken ze de botten van kippen ook kapot ja, krijg je ook van die witgele dikke soep, ik noemde dat altijd karkassensoep.quote:
En vergeet niet straks je arm weer aan te schroeven.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 13:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Zal trouwens wel allemaal vocht zijn.
Of spierverlies.
Lekkend hersenvocht.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 13:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Zal trouwens wel allemaal vocht zijn.
Of spierverlies.
Zou je dat zelfde effect krijgen met mensenbotten?quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 13:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
In Egypte koken ze de botten van kippen ook kapot ja, krijg je ook van die witgele dikke soep, ik noemde dat altijd karkassensoep.
Welke hersenen ?quote:
quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 13:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En vergeet niet straks je arm weer aan te schroeven.
@bitterbalquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 13:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zou je dat zelfde effect krijgen met mensenbotten?
quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 13:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En vergeet niet straks je arm weer aan te schroeven.
Boeiend wel ja.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 13:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik wist trouwens niet dat je hersenen een soort wasbeurt kregen tijdens de slaap. De hersenen krimpen een klein beetje in de slaap en dan kan er wat meer hersenvocht overheen ... de afvalstoffen hebben dan een kans om af te vloeien.
Intrigerend.
Nee. Maar er is uiteindelijk geschikt vanwege de patstelling.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 13:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zucht.. en zo'n rechter vindt dat allemaal wel heel geloofwaardig enzo?
Rugzak afgedaan?quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 13:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ben 2 kg afgevallen![]()
Inb4 van de trap zeker.
We hebben toch allemaal een rugzakje hier..quote:
Klinkt als een avond in de sm kelder van @Haagsquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 13:13 schreef Ama het volgende:
Deze bejaarde chick is inmiddels thuis. Wel jammer dat ik niet kon blijven maar ik was alleen maar oeh en ah aan het schreeuwen van de pijn.
Rug is gewoon verrot. Heb er niet dagelijks last van maar als ik er last van heb dan voel ik het ook wel goed. Ziekenhuis had er wel een mooie naam voor toen.. iets met trauma.quote:
Frustrerend voor jullie zegquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 13:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee. Maar er is uiteindelijk geschikt vanwege de patstelling.
Toffels uit gedaanquote:
Kapper, bloemist, nagel verzorging etc.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 13:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Er is veel geld cash opgenomen, maar ze hielden vol dat daar uitgaven tegenover stonden. De bonnetjes waren ze ‘kwijt’ of ‘vergeten te vragen’.
Dat is kutquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 13:14 schreef Ama het volgende:
Komt er gewoon op neer dat ik dit mijn hele leven blijf houden met ups en downs.
Wel shit.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 13:14 schreef Ama het volgende:
Komt er gewoon op neer dat ik dit mijn hele leven blijf houden met ups en downs.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |