SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Wellicht, maar bij symptomen blijft het (zelf)testen.quote:
bijwerkingen ......quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 09:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Duurt nog twee weken voor ie echt werkt.
Zouden ze bij alle boodschappenwagentjes in Den Haag moeten doen, maar dan inclusief een loeiend alarm. Misschien dat die tokkies het dan afleren om die wagentjes overal mee te nemen.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 09:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik daar was was het tokkieville waarin mensen hun winkelwagentjes niet terugbrachten. Maar daar zat een chip in ofzo dus die konden niet verder. Je zag precies hoe ver je ermee kon komen, want daar stonden alle karren.
Behalve in de ochtend of tijdens etenstijd. Amsterdam klinkt gewoon drukquote:
Ik vond het een betere dan een Ikea-TT.quote:
Enige stokjes die bitterbal wil zijn zijn de stokjes die bij haar sushi komen. Die gaan niet in haar neus.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 09:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wellicht, maar bij symptomen blijft het (zelf)testen.
Gewoon zelftest doen. Dan weet je het zeker.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 09:37 schreef bitterbal het volgende:
DIT IS EEN SYMPTOOM EERGISTER GEPRIKT
ja dat begrijp ik allemaalquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 09:38 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Gewoon zelftest doen. Dan weet je het zeker.
Ook gevaccineerd kan je het gewoon oplopen he.
Daarom zo'n mondspoeltest.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 09:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Enige stokjes die bitterbal wil zijn zijn de stokjes die bij haar sushi komen. Die gaan niet in haar neus.
quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 09:37 schreef bitterbal het volgende:
DIT IS EEN SYMPTOOM EERGISTER GEPRIKT
Die vermoeidheid duurt nu al meer dan 2 wekenquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 09:39 schreef CherryLips het volgende:
Bijwerkingen van het BioNTech/Pfizer-vaccin
De meest voorkomende (milde) bijwerkingen zijn:
roodheid;
pijn; en/of
zwelling
op de prikplek.
Andere bijwerkingen die minder vaak voorkomen, zijn:
spier- en gewrichtspijn
vermoeidheid;
hoofdpijn;
koude rillingen;
verhoging.
Dat is wel langquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 09:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Die vermoeidheid duurt nu al meer dan 2 weken
Zie je wel, snotverkouden staat er niet bij.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 09:39 schreef CherryLips het volgende:
roodheid;
pijn; en/of
zwelling
op de prikplek.
spier- en gewrichtspijn
vermoeidheid;
hoofdpijn;
koude rillingen;
verhoging.
Twee jaarquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 09:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Die vermoeidheid duurt nu al meer dan 2 weken
Ineens strontverkouden is volgens mij wel een daadwerkelijk prikgevolg. Kerel had dat ook, ineens alle holtes vol. Dag later was het over.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 09:39 schreef CherryLips het volgende:
roodheid;
pijn; en/of
zwelling
op de prikplek.
spier- en gewrichtspijn
vermoeidheid;
hoofdpijn;
koude rillingen;
verhoging.
Of op een dinsdagochtend ofzoquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 09:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Etenstijd is serieus de beste tijd.
Vooral als je de hele dag met mensen werktquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 09:40 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ineens strontverkouden is volgens mij wel een daadwerkelijk prikgevolg. Kerel had dat ook, ineens alle holtes vol. Dag later was het over.
Maar beter zeef dan sorry.
Ja ik denk om de toegangstromen een beetje beheersbaar te houden. Nu is alles via 1 ingang en anders via 3 of 4 ingangen. Maar dan nogquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 09:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, Delft. Ik ben nooit in Barendrecht geweest.
Dus.. ze gooien de garage dicht, maar je mag wel komen winkelen. Fuck logic.
Winterslaapje zou niet slecht zijnquote:
Barendrecht.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 09:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Eigenlijk ook alleen Breda hier, of eventueel Delft of Eindhoven.
Nou.. dan kunnen ze beter winkelen op afspraak weer invoeren MET parkeerplaatsen.. lijkt mij een zooitje als ze die garage dicht gooienquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 09:42 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja ik denk om de toegangstromen een beetje beheersbaar te houden. Nu is alles via 1 ingang en anders via 3 of 4 ingangen. Maar dan nog
Daar woont een achterlijke ex-collega.quote:
En niet slikken en een droge kutquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 09:39 schreef CherryLips het volgende:
roodheid;
pijn; en/of
zwelling
op de prikplek.
spier- en gewrichtspijn
vermoeidheid;
hoofdpijn;
koude rillingen;
verhoging.
Mijn achterlijke neef woont er.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 09:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Daar woont een achterlijke ex-collega.
Ik kon haar wel uit het raam gooien.
Misschien woont hij wel samen met mijn achterlijke ex-collegaquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 09:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mijn achterlijke neef woont er.
quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 09:45 schreef CherryLips het volgende:
woohooo m'n belastingaanslagen zijn binnen, genieten!
Ohja daar was die van Sliedrecht heengegaan, niet naar Delftquote:
Het zijn er tweequote:Op vrijdag 6 augustus 2021 09:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Ik krijg altijd lichte paniek als hier een blauwe envelop naar binnen wordt gegooid.
Je verdient het sowieso, maar of je het ook krijgt he... hardihardiehar.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 09:48 schreef CherryLips het volgende:
Nou ja, hoe meer ik moet betalen hoe meer ik heb verdiend he. Zeggen ze.
Geen idee, ik heb alle conact verbroken met die kant van de familiequote:Op vrijdag 6 augustus 2021 09:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Misschien woont hij wel samen met mijn achterlijke ex-collega
Dat is het ook.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 09:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou.. dan kunnen ze beter winkelen op afspraak weer invoeren MET parkeerplaatsen.. lijkt mij een zooitje als ze die garage dicht gooien
Soms kun je beter het contact verbreken met sommige mensen.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 09:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb alle conact verbroken met die kant van de familie
Ja, daarom. Alleen op je thuiskantoor zou een ander verhaal zijn geweest.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 09:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vooral als je de hele dag met mensen werkt
Mja, ze hebben tussen de 50K en een ton aan erfenis achterover gedruktquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 09:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Soms kun je beter het contact verbreken met sommige mensen.
Jaarcontract loopt ten einde?quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 09:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ga binnenkort ook een 'vriendin' opzeggen.
Check.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 09:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, daarom. Alleen op je thuiskantoor zou een ander verhaal zijn geweest.
Moet je dan een brief sturen met een opzegtermijn van twee maanden?quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 09:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ga binnenkort ook een 'vriendin' opzeggen.
Mja, dat zijn van die lui die je te goed kent om het als "kennis" te bestempelen en het dus maar "vriend" noemt.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 09:54 schreef Lospedrosa het volgende:
Heb nooit problemen met mijn echte vrienden maar die ken ik van haver tot gort.
WTFquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 09:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja, ze hebben tussen de 50K en een ton aan erfenis achterover gedrukt
Nou vind ik niet.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 09:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mja, dat zijn van die lui die je te goed kent om het als "kennis" te bestempelen en het dus maar "vriend" noemt.
We missen eigenlijk gewoon een woord voor die tussencategorie.
quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 09:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja, ze hebben tussen de 50K en een ton aan erfenis achterover gedrukt
Meerjarencontract, daarna maandelijks opzegbaar.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 09:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jaarcontract loopt ten einde?
Ja, dat zou wel netjes zijn, maar ik maak gebruik om maandelijks op te zeggen.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 09:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Moet je dan een brief sturen met een opzegtermijn van twee maanden?
Hmm, ja, daar heb ik er veel van.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 09:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mja, dat zijn van die lui die je te goed kent om het als "kennis" te bestempelen en het dus maar "vriend" noemt.
En dan nog, mensen veranderen en kunnen een andere richting opgaan, andere interesses, andere levensdoelen. Kan voor wrijving of verwatering zorgen.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 09:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, geen mensen waar je op zich prima mee omgaat (en kennis een te afstandelijk woord is), maar waarvan je weet dat je ze niet midden in de nacht gaat opbellen omdat je een of ander random probleem hebt?quote:
Oh die kan ik wel bellen.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 09:58 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, geen mensen waar je op zich prima mee omgaat (en kennis een te afstandelijk woord is), maar waarvan je weet dat je ze niet midden in de nacht gaat opbellen omdat je een of ander random probleem hebt?
Ook dat.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 09:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En dan nog, mensen veranderen en kunnen een andere richting opgaan, andere interesses, andere levensdoelen. Kan voor wrijving of verwatering zorgen.
En dan nemen ze ook op enzo?quote:
Precies dit.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 09:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En dan nog, mensen veranderen en kunnen een andere richting opgaan, andere interesses, andere levensdoelen. Kan voor wrijving of verwatering zorgen.
Nee jij niet, Los. Jij niet.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 10:01 schreef Lospedrosa het volgende:
Heel veel mensen veranderen ook niet
die staan stil in hun ontwikkelingquote:
Nee, nooit.quote:
Bij sommigen liever niet, dan zou ik full on wappie of racist moeten gaan.quote:
Ja die ken(de) ik ook maar dat zijn kennissen, helemaal de weg kwijt.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 10:05 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Bij sommigen liever niet, dan zou ik full on wappie of racist moeten gaan.
Misschien denken ze dat wel over jou.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 10:07 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja die ken(de) ik ook maar dat zijn kennissen, helemaal de weg kwijt.
Nooitquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 10:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Misschien denken ze dat wel over jou.
/Inception
Mja, dat zijn lui waar ik ook bij op verjaardagen en feestjes ben geweest enzo. Dan vind ik kennis gewoon niet het goede woord.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 10:07 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja die ken(de) ik ook maar dat zijn kennissen, helemaal de weg kwijt.
Tasje?quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 10:16 schreef gianni61 het volgende:
Hoera, nu wel het goede tasje binnen gekregen
voor op de fiets.quote:
Oooh ja!quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 10:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
voor op de fiets.
Maandag 1 binnen gekregen, daar hing het goede labeltje aan, maar was de verkeerde.
Nu wel de juiste binnen gekregen
al twijfel ik nog of de fiets überhaupt wel mee gaat op vakantie. we zullen zienquote:
kun je dat niet in de achtertuin?quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 10:31 schreef kwiwi het volgende:
Vakantie... heb ik ook wel zin in. Maar denk dat ik m'n dagen van dit jaar opspaar voor extra skivakantie volgend jaar.
Jawel, maar doordeweeks is het zo lekker rustig op de pistequote:Op vrijdag 6 augustus 2021 10:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
kun je dat niet in de achtertuin?
Mijn aanneemmannetje is op vakantie dus ik kan zelf de gesprekjes weer eens voeren, is ook wel eens grappig hoorquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |