Annika Schleu zag eruit alsof ze ook meppen had gekregen.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 11:50 schreef TweedeKlum het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)FF13507CC5D68DA7F536
Dieren mishandelen voor een spelletje.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die heeft waarschijnlijk spijt dat ze naar de spelen gegaan is:
Hassnachrichten und Beleidigungen: Fünfkämpferin Annika Schleu deaktiviert Instagram-Accountare we infinite or am I alone
Zal ook niet helpen dat ze een paard per loting "toegewezen" krijgen en 20 minuten mogen trainen..quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 18:09 schreef Nattekat het volgende:
Als ik deskundigen mag geloven, zijn alle vijfkampers echt enorme amateurs als het op paardrijden aan komt en mag het een wonder heten dat het nog zo vaak goed gaat. Wat een armoe
Dat helpt ook niet mee, maar dit zijn natuurlijk geen paarden die niet tot olympisch niveau getraind zijn. Dat het paard bij Schleu weigerde heeft ze zelf veroorzaakt en bij een willekeurig minder goed getraind paard was dat nog een stuk kanslozer afgelopen.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 18:10 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Zal ook niet helpen dat ze een paard per loting "toegewezen" krijgen en 20 minuten mogen trainen..
quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 17:57 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Annika Schleu zag eruit alsof ze ook meppen had gekregen.Ik vind vooral dat paard er erg zielig uitzien. Een en al stress.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die heeft waarschijnlijk spijt dat ze naar de spelen gegaan is:
Hassnachrichten und Beleidigungen: Fünfkämpferin Annika Schleu deaktiviert Instagram-AccountFluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
Dat klopt jaquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 18:09 schreef Nattekat het volgende:
Als ik deskundigen mag geloven, zijn alle vijfkampers echt enorme amateurs als het op paardrijden aan komt en mag het een wonder heten dat het nog zo vaak goed gaat. Wat een armoe
Dat klopt overigens niet. Zo was een Ierse, met juist paardspringen als achtergrond, kansloos op een bepaald paard dat ook gewoon echt niet goed was. Het paard waar Schleu op reed werd ook bereden door een andere kanshebster, die er ook volledig kansloos op was en uit de wedstrijd ging. Niet geheel verrassend werden die twee paarden bij de mannen ook niet meer gebruikt.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 18:09 schreef Nattekat het volgende:
Waar halen ze die paarden vandaan???quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 21:46 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat klopt overigens niet. Zo was een Ierse, met juist paardspringen als achtergrond, kansloos op een bepaald paard dat ook gewoon echt niet goed was. Het paard waar Schleu op reed werd ook bereden door een andere kanshebster, die er ook volledig kansloos op was en uit de wedstrijd ging. Niet geheel verrassend werden die twee paarden bij de mannen ook niet meer gebruikt.
Volgens mij zijn daar bepaalde stallen voor die ze trainen, en mensen die als taak hebben om zo gelijk mogelijke paarden te selecteren. Maar ja, daar kan natuurlijk wel eens iets fout gaan, of een paard kan een keer een slechte dag hebben.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 21:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Waar halen ze die paarden vandaan???
Het draagt wel niet echt bij aan de sport op deze manier. Dat blijft toch wel jammer.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 22:03 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Volgens mij zijn daar bepaalde stallen voor die ze trainen, en mensen die als taak hebben om zo gelijk mogelijke paarden te selecteren. Maar ja, daar kan natuurlijk wel eens iets fout gaan, of een paard kan een keer een slechte dag hebben.
Er zijn enkele van dat soort gevallen ja, maar minstens de helft kan gewoon echt niet rijden. Wat mij betreft vervangen ze het paardrijden door iets, want dit is gewoon elke vier jaar genant om te zien en heeft weinig met de Olympische Spelen te maken.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 21:46 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat klopt overigens niet. Zo was een Ierse, met juist paardspringen als achtergrond, kansloos op een bepaald paard dat ook gewoon echt niet goed was. Het paard waar Schleu op reed werd ook bereden door een andere kanshebster, die er ook volledig kansloos op was en uit de wedstrijd ging. Niet geheel verrassend werden die twee paarden bij de mannen ook niet meer gebruikt.
De helft is echt niet waar, maar er zijn er altijd wel een aantal (zeker bij de vrouwen) die er grote moeite mee hebben.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 23:28 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Er zijn enkele van dat soort gevallen ja, maar minstens de helft kan gewoon echt niet rijden. Wat mij betreft vervangen ze het paardrijden door iets, want dit is gewoon elke vier jaar genant om te zien en heeft weinig met de Olympische Spelen te maken.
De helft is echt niet overdreven. Op het paardensubforum van reddit las ik dat ze maar twee keer per maand aan paardrijden doen, dan leer je het natuurlijk nooit.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 23:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De helft is echt niet waar, maar er zijn er altijd wel een aantal (zeker bij de vrouwen) die er grote moeite mee hebben.
Eurosport Player/Discovery+quote:Op woensdag 11 augustus 2021 09:07 schreef Immerdebestebob het volgende:
Waar kan ik de beelden zien van de hele paardenrace?
Raar hoor. Als professionele Moderne Vijfkamper doe je toch 2 keer per week sowieso schermen, zwemmen en paardrijden. Snap wel dat je wat meer investeert in hardlopen en schieten.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 00:02 schreef zorro28 het volgende:
[..]
De helft is echt niet overdreven. Op het paardensubforum van reddit las ik dat ze maar twee keer per maand aan paardrijden doen, dan leer je het natuurlijk nooit.
Er was zelfs een vijfkamper in dat thread die zei dat zelfs de topatleten continu de weinige paardrijtrainingen die ze al doen skippen ()
Schermen en hardlopen zijn het belangrijkst. Op zwemmen is maar heel weinig te verdienen/verliezen als je een basisniveau hebt. Gat tussen de besten en de slechtsten is behoorlijk, maar 2 seconden progressie heb je heel weinig aan.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 09:23 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Raar hoor. Als professionele Moderne Vijfkamper doe je toch 2 keer per week sowieso schermen, zwemmen en paardrijden. Snap wel dat je wat meer investeert in hardlopen en schieten.
WE moeten er eerst een bond voor oprichten.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 10:53 schreef Jason22 het volgende:
Hebben WE hier geen talenten voor in de toekomst?
Bij de mannen was het paardrijden minder pijnlijk.quote:Op donderdag 2 september 2021 21:46 schreef Lucky_Strike het volgende:
We zijn net klaar met kijken. Best een aardige sport. Alleen na 10 paarden kon ik het niet meer aanzien, dat hebben we verder overgeslagen.
Er is nog wel veel winst te behalen bij het in beeld brengen en de hoeveelheid informatie die de commentatoren geven.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |