Ik wel... hier kan je iemand met vaccinatieschade tegenover zetten.quote:
In welke verhouding?quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 22:20 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Ik wel... hier kan je iemand met vaccinatieschade tegenover zetten.
Dus? Maar niet naar kijken? Niet posten. Oogjes dicht?quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 22:20 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Zo wordt het wedstrijd ver pissen over de rug van die dikke acteur uit je filmpje en andere slachtoffers van vaccinatieschade.
schiet je niks mee op, werkt alleen maar averechts
IC? Als je zo'n vent bent dan ga je dat griepje maar lekker thuis uitzitten hoorquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 22:25 schreef capricia het volgende:
[..]
Dus? Maar niet naar kijken? Niet posten. Oogjes dicht?
Neem het gewoon aan, en trek je eigen plan. Denk ik dan.
Je bent volwassen genoeg, toch?
Niet janken als je zo op de IC terecht komt.
Omdat de staatspropaganda dat zegt ?quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 22:25 schreef capricia het volgende:
[..]
Dus? Maar niet naar kijken? Niet posten. Oogjes dicht?
Neem het gewoon aan, en trek je eigen plan. Denk ik dan.
Je bent volwassen genoeg, toch?
Niet janken als je zo op de IC terecht komt.
Welke staatspropaganda precies heb je het over?quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 22:34 schreef Summers het volgende:
[..]
Omdat de staatspropaganda dat zegt ?We are not scared
Moet je na anderhalf jaar echt een voorbeeld vragenquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 22:37 schreef capricia het volgende:
[..]
Welke staatspropaganda precies heb je het over?
paar post teruglezenquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 22:40 schreef Isdatzo het volgende:
Geen idee waar je het over hebt. Waar haal je deze bangmakerij vandaan?
Je praat zelf mee over de IC die de ongevaccineerden ZOGENAAMD zullen zien als ze zich niet laten vaccineren . Mensen als ik hoeven helemaal niks te doen want de realiteit gaat het jullie leren wie de juiste keuze heeft gemaakt en wie niet .quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 22:40 schreef Isdatzo het volgende:
Geen idee waar je het over hebt. Waar haal je deze bangmakerij vandaan?
Dit zijn gewoon mensen die zelf een video posten.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 22:38 schreef Summers het volgende:
[..]
Moet je na anderhalf jaar echt een voorbeeld vragen
Dat de hemel op ons hoofd gaat vallen als we niet meedoen met het experiment , honger en verdoemenis liggen in het verschiet en natuurlijk de IC en de dood![]()
Naar Amerikaanse maatstaven is hij nog best slank slechts xxxl schat ik zo.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 22:20 schreef capricia het volgende:
[..]
Ze zijn wel allemaal flink dik. Op die video's.
Niet gewoon dik..maar echt dik.
Miss zit daar een stukje risico.
Yep al iets van 19.000 doden en 1,9 miljoen bijwerkingen bij eudravigilance en teller loopt maar men richt zich liever op de gezonde mensen die zogenaamd met 1 voet in de IC staan omdat ze niks doenquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 22:20 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Zo wordt het wedstrijd ver pissen over de rug van die dikke acteur uit je filmpje en andere slachtoffers van vaccinatieschade.
schiet je niks mee op, werkt alleen maar averechts
Is dat toevallig ook zo'n systeem waar mensen zelf kunnen rapporteren? Waar men zo lekker mee aan het frauderen is gegaan, zeg maar.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 22:54 schreef Summers het volgende:
[..]
Yep al iets van 19.000 doden en 1,9 miljoen bijwerkingen bij eudravigilance en teller loopt maar men richt zich liever op de gezonde mensen die zogenaamd met 1 voet in de IC staan omdat ze niks doen
Misschien een betere vraag is waar die getallen vandaan komen? Ik zie het op hun website niet zo snel staan.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 22:54 schreef Summers het volgende:
[..]
Yep al iets van 19.000 doden en 1,9 miljoen bijwerkingen bij eudravigilance en teller loopt maar men richt zich liever op de gezonde mensen die zogenaamd met 1 voet in de IC staan omdat ze niks doen
Dat is een acteur.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 21:56 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
logisch ja filmpjes maken in het ziekenhuis terwijl je half dood ligt te gaan. waarom niet wachten tot dat je uit het ziekenhuis bent?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. schijnt goed te verdienen.Er zijn zat van dit soort filmpjes te vinden.
Beetje zielig kijken en spelen alsof je het moeilijk hebt.
Allemaal angst zaaien in de hoop dat je je laat vaccineren.
Iedereen moet eraan geloven.
Goede reden om het dan zéker niet te nemen,
quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 23:24 schreef koosbasterd het volgende:
[..]
Dat is een acteur.Ik denk dat jij ook een acteur bent. Hoeveel betaalt viruswaarheid je om hier een beetje te posten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. schijnt goed te verdienen.Er zijn zat van dit soort filmpjes te vinden.
Goede reden om het dan zéker niet te nemen,Huilen dan.
quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 23:24 schreef koosbasterd het volgende:
[..]
Dat is een acteur.Dus, een trillend persoon die roept dat het door vaccinatie komt is zonder enige twijfel de waarheid maar iemand die zelf een filmpje maakt van zichzelf om te laten zien hoe erg covid kan zijn is per definitie een betaalde acteur.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. schijnt goed te verdienen.Er zijn zat van dit soort filmpjes te vinden.
Goede reden om het dan zéker niet te nemen,
Moet zeggen dat die man die net aan covid is overleden dan wel erg goed kan acteren
Nee jij bent hier de acteur, samen met je vriendje trolivier, en nog wat anderen.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 23:34 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik denk dat jij ook een acteur bent. Hoeveel betaalt viruswaarheid je om hier een beetje te posten?
Die hoort in een verzorgingstehuisquote:
Laat me raden jij loopt achter Thierry en Haga aanquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 23:40 schreef koosbasterd het volgende:
[..]
Nee jij bent hier de acteur, samen met je vriendje trolivier, en nog wat anderen.
En dat ventje van viruswaarheid is controlled opposition.
Dat dansertje heeft ook een agenda aan te houden.
ze moeten wel
Komt je dat bekend voor?
Nee, dat is ook gecontroleerde oppositiequote:Op vrijdag 6 augustus 2021 23:44 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Laat me raden jij loopt achter Thierry en Haga aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |