George Clooneyquote:
Inderdaad dat zei ze ja, alleen kijkt hij niet naar haar om.quote:
Ja vond ik ook een beetje raar, hij zei ook dat hij niks deed, misschien is dat het.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 21:06 schreef Snowsquall het volgende:
"Ik zit in de sport" Wat is dat nou voor een stom antwoord...... waarom niet Ik ben voetbaltrainer?
Hans Anders een optie?quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 21:07 schreef Revanches het volgende:
Die vent van 41 is toch best een knappe vent? Vind hem wel op george clooney lijken
quote:
Lekker mysterieus..quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 21:06 schreef Snowsquall het volgende:
"Ik zit in de sport" Wat is dat nou voor een stom antwoord...... waarom niet Ik ben voetbaltrainer?
Ja, nu twijfel ik of hij dat wel echt is. Heb ook m’n twijfels bij de functie bankier bij Jeffrey. Hij zal wel iets administratiefs doen bij de bank.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 21:06 schreef Snowsquall het volgende:
Of gewoon baliemedewerker ofzoquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 21:19 schreef Fascination het volgende:
Ja, nu twijfel ik of hij dat wel echt is. Heb ook m’n twijfels bij de functie bankier bij Jeffrey. Hij zal wel iets administratiefs doen bij de bank.
"Bankier" hahahaha ja daar moest ik ook om lachenquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 21:19 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, nu twijfel ik of hij dat wel echt is. Heb ook m’n twijfels bij de functie bankier bij Jeffrey. Hij zal wel iets administratiefs doen bij de bank.
Chris is nog een 'menneke'quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 21:22 schreef Fascination het volgende:
Chris is te nerveus. Dit wordt niets.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik kan het je wel uitleggen maar het niet voor je begrijpen........
Stugge Groninger toch?quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 21:22 schreef Fascination het volgende:
Chris is te nerveus. Dit wordt niets.
Vind je haar aantrekkelijk?quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 21:22 schreef RedFever007 het volgende:
Overigens, voor de mannen: die nieuwe bij Vincent
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |