Voetbal is toch prima op Fox?quote:Op donderdag 5 augustus 2021 20:59 schreef Littlerabbit het volgende:
Kan ESPN het voetbal niet loslaten en een baanwielren zender worden?
Ik ben voorquote:Op donderdag 5 augustus 2021 20:59 schreef Littlerabbit het volgende:
Kan ESPN het voetbal niet loslaten en een baanwielren zender worden?
Ik wil dit niet kijken maar bij gebrek aan beter... Is dat een verslaving?quote:Op donderdag 5 augustus 2021 21:03 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Voetbal is toch prima op Fox?
Maar je snapt er niks van.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 21:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ben voor
Toffe sport dat baanwielrennen
Nee.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 21:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik wil dit niet kijken maar bij gebrek aan beter... Is dat een verslaving?
Dit is geen sport.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 21:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ben voor
Toffe sport dat baanwielrennen
Ik heb ooit bij Willem II naast iemand gezeten die elke keer als Berghuis de bal kreeg (en dat was behoorlijk vaak) uit de grond van zijn hart HOMO schreeuwde. En hij hield dat echt wonderbaarlijk consequent volquote:Op donderdag 5 augustus 2021 21:05 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Nee.
Ik kijk dit vooral omdat Feyenoord onze eerste tegenstander is. Even de namen leren zodat ik weet tegen welke speler ik moet zeggen dat z'n moeder een hoer is. Dat zal hem leren.
En?quote:Op donderdag 5 augustus 2021 21:05 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Nee.
Ik kijk dit vooral omdat Feyenoord onze eerste tegenstander is. Even de namen leren zodat ik weet tegen welke speler ik moet zeggen dat z'n moeder een hoer is. Dat zal hem leren.
Feyenoord is niet te begrijpen.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 21:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Snap jij wel wat van de voorzetten en breedtepassen die er hier worden gegeven?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |