quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 09:55 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Slot is een trainer die een ploeg wel aan het voetballen weet te krijgen. Dus dat is goed.
Maar Slot is geen trainer die prijzen pakt en dat lijkt me ook behoorlijk moeilijk met zo'n aanvallende stijl. Een meer verdedigende stijl en 'de bus parkeren' is gewoon erg effectief. Daarbij is het professionele voetbal de laatste jaren alleen maar defensiever geworden.
En dan over het bouwen en het 'tussenjaar'. Slot kan dat wel, maar ik vraag me af in hoeverre het gaat werken bij Feyenoord. AZ heeft gewoon een goede jeugdopleiding en ook Jong AZ waar spelers kunnen rijpen. En je ziet het nu met Til, het is zonde dat die jongen van Spartak is.
Is dit @Shreyas ?quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 09:55 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Slot is een trainer die een ploeg wel aan het voetballen weet te krijgen. Dus dat is goed.
Maar Slot is geen trainer die prijzen pakt en dat lijkt me ook behoorlijk moeilijk met zo'n aanvallende stijl. Een meer verdedigende stijl en 'de bus parkeren' is gewoon erg effectief. Daarbij is het professionele voetbal de laatste jaren alleen maar defensiever geworden.
En dan over het bouwen en het 'tussenjaar'. Slot kan dat wel, maar ik vraag me af in hoeverre het gaat werken bij Feyenoord. AZ heeft gewoon een goede jeugdopleiding en ook Jong AZ waar spelers kunnen rijpen. En je ziet het nu met Til, het is zonde dat die jongen van Spartak is.
Dick, ben jij dat?quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 09:55 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Hij speelde vooral sober. Beviel me goed.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 23:11 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Kokcu speelde redelijk niet meer dan dat.
Zelden zoveel onzin gelezen.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 09:55 schreef luxerobots het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 09:55 schreef luxerobots het volgende:
Maar Slot is geen trainer die prijzen pakt
Vooral dat ook. Konden er letterlijk niks van.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 10:45 schreef Rocket Ride het volgende:
[..]
Hij speelde vooral sober. Beviel me goed.
Was sowieso erg positief verrast door Feyenoord, beste wedstrijd in lange tijd. Nou was Luzern wel dramatisch slecht, maar toch lijkt het erop dat er stappen gemaakt worden.
Trauner was de beste, maar ook Pedersen speelde stuk sterker dan in vorige wedstrijden. It's happening.
Trauner*quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 10:59 schreef Elan het volgende:
[..]
Vooral dat ook. Konden er letterlijk niks van.
Maar idee van hoog druk zetten, de energie die er in gestopt werd en ingestudeerde spelhervattingen en Traumergod geven zeker hoop dat het een leuk seizoen kan worden.
Gelukkig hebben we in de Eredivisie 14 clubs die er niets van kunnen. Zijn toch 84 punten, plus de jaarlijkse winst thuis tegen PSV en dan worden we gewoon kampioen!quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 10:59 schreef Elan het volgende:
[..]
Vooral dat ook. Konden er letterlijk niks van.
Maar idee van hoog druk zetten, de energie die er in gestopt werd en ingestudeerde spelhervattingen en Traumergod geven zeker hoop dat het een leuk seizoen kan worden.
Ik vind onze selectie op papier best behoorlijk. Op negen van de elf posities hebben we echt een prima speler rondlopen voor ons niveau (Pedersen nog enige twijfel) en de bank is wel oké. Enige probleem is dat Toorn en Linssen die normaal je nr 12 en 13 moeten zijn nu in de basis moeten spelen en niet eens op hun eigen positie.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 01:39 schreef fetX het volgende:
[..]
Eens. De selectie is echt niet geweldig wat er staat, maar 2 spelers extra kan ervoor zorgen dat we best een aardig seizoen tegemoet gaan. Al gaan we sowieso nog heel veel moeilijke wedstrijden spelen.
Levert die leaque wel wat op in de groepsfase dan?quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 11:30 schreef Caland het volgende:
Ook wel lekker dat die Zwitsers met zo'n matige selectie gewoon lekker hoog druk willen zetten en op de aanval spelen. Maar elke club in Nederland (die kwalitatief minder is) weet al jaren hoe je Feyenoord moet bestrijden, min of meer zoals Drita dus. Het zou fijn zijn als Slot aan de speelwijze tegen counterteams gaat werken en wat dat aangaat ga ik ook niet helemaal mee in het WE ZIEN VOORUITGANG verhaal.
Maar voor de club (en de spelers) is het gewoon ontzettend belangrijk dat je straks die groepsfase gaat spelen, dus wat dat betreft een erg lekkere overwinning.
Mee eens dan wordt het weer heel veel trechteraids en loeren op die ene individuele actie. Maar het ligt natuurlijk ook aan ons gebrek aan kwaliteit in de kleine ruimte.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 11:30 schreef Caland het volgende:
Ook wel lekker dat die Zwitsers met zo'n matige selectie gewoon lekker hoog druk willen zetten en op de aanval spelen. Maar elke club in Nederland (die kwalitatief minder is) weet al jaren hoe je Feyenoord moet bestrijden, min of meer zoals Drita dus. Het zou fijn zijn als Slot aan de speelwijze tegen counterteams gaat werken en wat dat aangaat ga ik ook niet helemaal mee in het WE ZIEN VOORUITGANG verhaal.
Mwah, das echt afhankelijk of we in een zo vol mogelijk stadion kunnen gaan spelen. De premies liggen redelijk laag.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 11:34 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Levert die leaque wel wat op in de groepsfase dan?
Iets van 3-5 miljoen geloof ik. Het levert vooral ontwikkeling van je spelers op.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 11:34 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Het bereiken van de Conference League levert iets meer dan 3 miljoen op aan startgeld.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 11:34 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Wel erg weinig. Hoe kan zo'n Uefa dan ook verwachten dat clubs uit serieuze landen dit serieus nemen. Belachelijk.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 11:39 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Het bereiken van de Conference League levert iets meer dan 3 miljoen op aan startgeld.
Iedere overwinning in de groepsfase levert zo'n 600.000 euro op, en groepswinnaar worden levert ook een half miljoen op geloof ik.
Er worden ook premies uitgekeerd voor gelijke spelen en 2e worden in de groepsfase trouwens.
Dus het is min of meer wisselgeld, maar voor Feyenoord is iedere euro meegenomen.
Dan heb je een balvaste spits nodig.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 11:30 schreef Caland het volgende:
Maar voor de club (en de spelers) is het gewoon ontzettend belangrijk dat je straks die groepsfase gaat spelen, dus wat dat betreft een erg lekkere overwinning.
Dit is maar iets minder dan de Europa League hiervoor opleverdequote:Op vrijdag 6 augustus 2021 11:41 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Wel erg weinig. Hoe kan zo'n Uefa dan ook verwachten dat clubs uit serieuze landen dit serieus nemen. Belachelijk.
Er zijn weinig teams in de Eredivisie die goed 90 minuten kunnen verdedigen, dat is wel een voordeel. Zeker thuis willen die vaak wel voetballen.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 11:30 schreef Caland het volgende:
Ook alle teams in de eredivisie kunnen beter aanvallen dan Drita. Ook gisteren lag het vaak volledig open, erg benieuwd hoe dat over pakweg 3 maanden gaat.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 12:01 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Er zijn weinig teams in de Eredivisie die goed 90 minuten kunnen verdedigen, dat is wel een voordeel. Zeker thuis willen die vaak wel voetballen.
We dachten ook dat Luzern beter gebruik zou maken van de ruimte achterin, maar blijkbaar is er toch wat defensieve progressie geboekt (niet gek zonder Ferquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 12:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Ook alle teams in de eredivisie kunnen beter aanvallen dan Drita. Ook gisteren lag het vaak volledig open, erg benieuwd hoe dat over pakweg 3 maanden gaat.
Scheelt op zich ook wel of je met pak hem beet Fer of Trauner achterin speelt.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 12:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Ook alle teams in de eredivisie kunnen beter aanvallen dan Drita. Ook gisteren lag het vaak volledig open, erg benieuwd hoe dat over pakweg 3 maanden gaat.
Dat kwam vooral omdat ze het zelf waardeloos uitspeelden.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 14:13 schreef Elan het volgende:
[..]
Scheelt op zich ook wel of je met pak hem beet Fer of Trauner achterin speelt.
Zoveel is er ook helemaal niet weggegeven tegen Luzern.
Kip ei discussie. Van die hele infantiele kansen waarbij drie man elkaar aankijken en de tegenstander volledig vrij staat (zoals tegen Dritta om de haverklap) zijn niet weggegeven. Dat heeft verder ook niks met countervoetbal van de tegenstander te maken maar alles met het wel of niet opstellen van Fer die er geen tyfus van kan op die positie.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 14:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat kwam vooral omdat ze het zelf waardeloos uitspeelden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |