abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_200842135
https://amp-theguardian-c(...)ears-after-moved-out

_O-
Doe het dan bij het goede gebouw, en niet bij het gebouw wat amper nog gebruikt wordt.
“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”
pi_200846725
Litouwen:



"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
pi_200846734
New York:

twitter
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
pi_200846820
quote:
Een artikel hierover met nog wat meer beelden erbij:

https://www.rt.com/uk/531(...)ed-covid-protesters/
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
pi_200846907
Rand Paul roept burgers op om ongehoorzaam te zijn. Ze kunnen ons niet allemaal opsluiten:

twitter
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
pi_200847069
New Yorker niet blij met burgemeester Bill DeBlasio en scheldt hem de huid vol:

twitter
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
pi_200858980
"Mijn lichaam, mijn keuze!" gezang van honderden mensen buiten het stadhuis van NYC bij het protest vandaag tegen de nieuwe vaccinatiepas, die op 16 augustus van kracht wordt; dat is al over 5 dagen.

En die zelfde corona beperkingsmaatregel zou plotseling van de ene op de andere dag óók in Nederland realiteit kunnen worden.

twitter


[ Bericht 10% gewijzigd door Watchman_tazapah op 11-08-2021 12:00:53 ]
Globalisme, dat Nederland haar soevereiniteit kwijtraakt,
zal hoogstwaarschijnlijk vroeg of laat toch wel komen.
The Great Reset (Re:Set) » De Realisatie van de Globale Wereldregering
  woensdag 11 augustus 2021 @ 11:20:29 #33
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_200859192
quote:
0s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 11:08 schreef Watchman_tazapah het volgende:
"Mijn lichaam, mijn keuze!" gezang van honderden mensen buiten het stadhuis van NYC bij het protest vandaag tegen de nieuwe vaccinatiepas, die op 16 augustus van kracht wordt.

[ twitter ]
Honderden? Wat een lage opkomst!
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_200859605
quote:
0s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 11:20 schreef theguyver het volgende:

[..]

Honderden? Wat een lage opkomst!
Blijkbaar bekijk je het vanuit een tunnelvisie.

Het aantal protesterenden is in deze kwestie een bijzaak. De kern van de boodschap is, dat de nieuwe vaccinatiepas daar op 16 augustus aanstaande daar van kracht wordt, dus over slechts 5 dagen én dat die zelfde corona beperkingsmaatregel plotseling van de ene op de andere dag óók in Nederland realiteit zou kunnen worden.

[ Bericht 1% gewijzigd door Watchman_tazapah op 11-08-2021 11:57:38 ]
Globalisme, dat Nederland haar soevereiniteit kwijtraakt,
zal hoogstwaarschijnlijk vroeg of laat toch wel komen.
The Great Reset (Re:Set) » De Realisatie van de Globale Wereldregering
  Moderator woensdag 11 augustus 2021 @ 12:32:58 #35
54278 crew  Tijger_m
42
pi_200860187
quote:
0s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 11:48 schreef Watchman_tazapah het volgende:

[..]

Blijkbaar bekijk je het vanuit een tunnelvisie.

Het aantal protesterenden is in deze kwestie een bijzaak. De kern van de boodschap is, dat de nieuwe vaccinatiepas daar op 16 augustus aanstaande daar van kracht wordt, dus over slechts 5 dagen én dat die zelfde corona beperkingsmaatregel plotseling van de ene op de andere dag óók in Nederland realiteit zou kunnen worden.
Hoezo is het aantal benoemen tunnelvisie, eigenlijk? Dat is toch gewoon een feit en het is toch ook een feit dat de pas niet tegengehouden is door dat aantal deelnemers?
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_200860707
quote:
0s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 12:32 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Hoezo is het aantal benoemen tunnelvisie, eigenlijk? Dat is toch gewoon een feit en het is toch ook een feit dat de pas niet tegengehouden is door dat aantal deelnemers?
Dat de nadruk zó sterk gelegd wordt op het aantal van honderden deelnemers en dat er in samenhang met de nadruk op dat aantal ook onkunde en/of onwil is voor andere aspecten rondom dat protest, wijst op tunnelvisie.

Zelfs al zouden er bij dat protest (tien)duizenden deelnemers zijn, dan zal dat hoogstwaarschijnlijk de nieuwe vaccinatiepas ook niet kunnen tegenhouden t.o.v. de macht van de elite.

Nogmaals:
De kern van de boodschap is, dat de nieuwe vaccinatiepas daar op 16 augustus aanstaande daar van kracht wordt, dus over slechts 5 dagen én dat die zelfde corona beperkingsmaatregel plotseling van de ene op de andere dag óók in Nederland realiteit zou kunnen worden.
Globalisme, dat Nederland haar soevereiniteit kwijtraakt,
zal hoogstwaarschijnlijk vroeg of laat toch wel komen.
The Great Reset (Re:Set) » De Realisatie van de Globale Wereldregering
  Moderator woensdag 11 augustus 2021 @ 13:09:45 #37
54278 crew  Tijger_m
42
pi_200860751
quote:
0s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 13:06 schreef Watchman_tazapah het volgende:

[..]

Dat de nadruk zó sterk gelegd wordt op het aantal van honderden deelnemers en dat er in samenhang met de nadruk op dat aantal ook onkunde en/of onwil is voor andere aspecten rondom dat protest, wijst op tunnelvisie.

Zelfs al zouden er bij dat protest (tien)duizenden deelnemers zijn, dan zal dat hoogstwaarschijnlijk de nieuwe vaccinatiepas ook niet kunnen tegenhouden t.o.v. de macht van de elite.

Nogmaals:
De kern van de boodschap is, dat de nieuwe vaccinatiepas daar op 16 augustus aanstaande daar van kracht wordt, dus over slechts 5 dagen én dat die zelfde corona beperkingsmaatregel plotseling van de ene op de andere dag óók in Nederland realiteit zou kunnen worden.
Ja, en? Volgens mij loop jij wat achter want in de EU hebben wij al geruime tijd zo'n pas, dat heet de Corona Check App. Die geeft bij bepaalde toegang ofwel via vaccinatie ofwel een negatieve test. TvT is in principe hetzelfde alleen hebben wij het zo geregeld dat een negatieve test ook toegang geeft.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  woensdag 11 augustus 2021 @ 14:14:43 #38
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_200861561
quote:
0s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 13:09 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Ja, en? Volgens mij loop jij wat achter want in de EU hebben wij al geruime tijd zo'n pas, dat heet de Corona Check App. Die geeft bij bepaalde toegang ofwel via vaccinatie ofwel een negatieve test. TvT is in principe hetzelfde alleen hebben wij het zo geregeld dat een negatieve test ook toegang geeft.
Alleen hoef je die hier niet te laten zien bij de kapper, overdekt winkelcentrum of de bioscoop...
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  Moderator woensdag 11 augustus 2021 @ 14:18:03 #39
54278 crew  Tijger_m
42
pi_200861599
quote:
0s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 14:14 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Alleen hoef je die hier niet te laten zien bij de kapper, overdekt winkelcentrum of de bioscoop...
Dat klopt maar het is ook geen probleem om dat toe te voegen, het principe is exact gelijk. Alleen denk ik dat wij het slimmer doen door ook negatieve testen mee te nemen daarin.

Oh, en bioscopen in Nederland hanteren TvT, volgens mij:

quote:
Coronatoegangsbewijzen voor toegang tot theater of concert
Voor toegang tot sommige locaties en activiteiten heeft u een coronatoegangsbewijs nodig. Als u een theater of concert bezoekt waar een coronatoegangsbewijs verplicht is, moet u wel een vaste zitplaats hebben. U hoeft dan geen 1,5 meter afstand te houden. Het theater of concert mag, met coronatoegangsbewijzen, maximaal tweederde van de capaciteit binnen laten.

https://www.rijksoverheid(...)op-museum-of-concert
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_200861602
quote:
0s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 13:09 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Ja, en? Volgens mij loop jij wat achter want in de EU hebben wij al geruime tijd zo'n pas, dat heet de Corona Check App. Die geeft bij bepaalde toegang ofwel via vaccinatie ofwel een negatieve test. TvT is in principe hetzelfde alleen hebben wij het zo geregeld dat een negatieve test ook toegang geeft.
Die "Corona Check App" is voor mij (nog) niet van toepassing. Ik heb (nog) geen smartphone en daar heb ik bewust voor gekozen.
Globalisme, dat Nederland haar soevereiniteit kwijtraakt,
zal hoogstwaarschijnlijk vroeg of laat toch wel komen.
The Great Reset (Re:Set) » De Realisatie van de Globale Wereldregering
  Moderator woensdag 11 augustus 2021 @ 14:20:01 #41
54278 crew  Tijger_m
42
pi_200861625
quote:
0s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 14:18 schreef Watchman_tazapah het volgende:

[..]

Die "Corona Check App" is voor mij (nog) niet van toepassing. Ik heb (nog) geen smartphone en daar heb ik bewust voor gekozen.
De app is een tool, he? De regel is gewoon dat je zonder bewijs van vaccinatie, negatieve test of herstelbewijs geen toegang hebt tot lokaties.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  woensdag 11 augustus 2021 @ 14:25:07 #42
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_200861678
quote:
0s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 14:18 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Dat klopt maar het is ook geen probleem om dat toe te voegen, het principe is exact gelijk. Alleen denk ik dat wij het slimmer doen door ook negatieve testen mee te nemen daarin.

Oh, en bioscopen in Nederland hanteren TvT, volgens mij:
[..]

Ik ben 2 weken geleden nog naar de bioscoop geweest zonder tvt. Ben ook niet gevaccineerd. Voor mij is het dus vrij bezwaarlijk als ze dat wel invoeren.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  Moderator woensdag 11 augustus 2021 @ 14:30:00 #43
54278 crew  Tijger_m
42
pi_200861727
quote:
0s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 14:25 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Ik ben 2 weken geleden nog naar de bioscoop geweest zonder tvt. Ben ook niet gevaccineerd. Voor mij is het dus vrij bezwaarlijk als ze dat wel invoeren.
Dat is al een feit in Nederland alleen hangt het af van het formaat van de bioscoop, dacht ik, zie de link die ik gaf.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  woensdag 11 augustus 2021 @ 14:32:07 #44
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_200861747
quote:
0s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 14:30 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Dat is al een feit in Nederland alleen hangt het af van het formaat van de bioscoop, dacht ik, zie de link die ik gaf.
Dat heb ik gelezen en dat vind ik verder ook prima.

Maar uit eten, naar de kapper, café dan is het tot nu toe geen probleem. Zijn toch de laagdrempelige dingen in het leven.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_200861959
quote:
0s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 14:18 schreef Watchman_tazapah het volgende:

[..]

Die "Corona Check App" is voor mij (nog) niet van toepassing. Ik heb (nog) geen smartphone en daar heb ik bewust voor gekozen.
Same here en ben heel blij dat ik nooit zo'n ding heb gehad.

Gaat niet echt goed met de 'Covid Apps', hier , en in t UK ook niet....heel veel gezonde mensen zitten thuis omdat ze 'gepingd' waren. Duizenden gevaccineerden hebben nog steeds NIET die magik QR code ontvangen, of het doet het niet....lijkt net zo waardeloos als de injectie te zijn. :)

[ Bericht 0% gewijzigd door Tingo op 11-08-2021 15:41:29 (Added word : NIET) ]
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  woensdag 11 augustus 2021 @ 14:58:56 #46
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_200862044
quote:
0s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 11:48 schreef Watchman_tazapah het volgende:

[..]

Blijkbaar bekijk je het vanuit een tunnelvisie.

Het aantal protesterenden is in deze kwestie een bijzaak. De kern van de boodschap is, dat de nieuwe vaccinatiepas daar op 16 augustus aanstaande daar van kracht wordt, dus over slechts 5 dagen én dat die zelfde corona beperkingsmaatregel plotseling van de ene op de andere dag óók in Nederland realiteit zou kunnen worden.
Nee geen bijzaak een simpel feit, kijk naar de protesten in Hong Kong ik vind het droevig weinig!
Er staat nog een vraag voor u open!!
  woensdag 11 augustus 2021 @ 14:59:45 #47
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_200862052
quote:
0s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 14:25 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Ik ben 2 weken geleden nog naar de bioscoop geweest zonder tvt. Ben ook niet gevaccineerd. Voor mij is het dus vrij bezwaarlijk als ze dat wel invoeren.
Ga vanavond naar free Guy, niks nodig!
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_200880353
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
pi_200880374
Goed dat de meeste Fransen niet meedoen met de Health Pass, de terrassen zijn behoorlijk leeg:

twitter
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
pi_200882934
quote:
Opgezet.
Hier wat meer over:

Comments onder ook interessant zijn.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')