abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_200763862
quote:
0s.gif Op donderdag 5 augustus 2021 20:08 schreef Specularium het volgende:

[..]

Het huidige beleid is gebaseerd op 'wat als?' dus dat gaat nog wel 5 jaar duren.
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
pi_200764052
quote:
0s.gif Op donderdag 5 augustus 2021 21:58 schreef Jor_Dii het volgende:
3 ongevaccineerde medewerkers van CNN zijn ontslagen vanwege dat feit.
Dus CNN denkt ook al de moral high grounds te mogen wandelen. En kunnen blijkbaar slecht tegen afwijkende standpunten. Wil je dan nog wel voor zo'n bedrijf werken, vraag ik me dan af.
I'll give you something to do
pi_200764056
twitter

Wembley variant ook weer over. En signaal aan Nederland dat evenementen best kunnen. Hier zitten theaters, sport evenementen en alles gewoon weer voor 95% vol. Alleen ff vaccinatiebewijsje laten zien bij entree (vluchtige look) of gratis thuistestje doen en registreren.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  donderdag 5 augustus 2021 @ 22:15:16 #129
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_200764069
quote:
0s.gif Op donderdag 5 augustus 2021 22:00 schreef Ven1972 het volgende:

[..]

Zo wat een rare maatregel, ontslagen om geen vaccinatie te krijgen???? Het moet niet gekker worden, Amerikanen zijn ook echt gek aan het worden.
In de VS kunnen ondernemingen zulke eisen stellen. Zo heeft de NFL een vaccinatieverplichting voor alle "tier 1 employees": personen die met de spelers in contact komen (coaches, verzorgers, medical staff, etc.. ). Maar niet voor de spelers zelf... :')
are we infinite or am I alone
  donderdag 5 augustus 2021 @ 22:16:12 #130
432997 Ven1972
Man met humor
pi_200764097
quote:
0s.gif Op donderdag 5 augustus 2021 22:14 schreef galantis het volgende:

[..]

Dus CNN denkt ook al de moral high grounds te mogen wandelen. En kunnen blijkbaar slecht tegen afwijkende standpunten. Wil je dan nog wel voor zo'n bedrijf werken, vraag ik me dan af.
Zeker, als je goed op let is CNN echt geen goede werkgever voor zijn/haar medewerkers.
Humor, serieus en vrolijk!
  donderdag 5 augustus 2021 @ 22:17:15 #131
432997 Ven1972
Man met humor
pi_200764119
quote:
0s.gif Op donderdag 5 augustus 2021 22:15 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

In de VS kunnen ondernemingen zulke eisen stellen. Zo heeft de NFL een vaccinatieverplichting voor alle "tier 1 employees": personen die met de spelers in contact komen (coaches, verzorgers, medical staff, etc.. ). Maar niet voor de spelers zelf... :')
Ja, maar in andere landen kan of mag geen eisen gesteld aan mensen om vaccinatieverplichting te op te leggen.
pi_200764269
Voor welke (werk)gebieden zouden jullie eventueel wel een vaccinatieplicht toelaatbaar achten/begrijpelijk vinden?
(nog los of het wenselijk is in Nederland)
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
  donderdag 5 augustus 2021 @ 22:29:26 #133
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_200764327
quote:
0s.gif Op donderdag 5 augustus 2021 22:25 schreef _serial_ het volgende:
Voor welke (werk)gebieden zouden jullie eventueel wel een vaccinatieplicht toelaatbaar achten/begrijpelijk vinden?
Geen enkele.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
  donderdag 5 augustus 2021 @ 22:34:34 #134
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_200764406
Bedrijven die vaccinatie verplichten voor sommige of alle werknemers:

Anthem
BlackRock
Cisco
Delta Air Lines
DoorDash
Equinox
Facebook
Ford
Goldman Sachs
Google
Jefferies
Lyft
Microsoft
Morgan Stanley
Netflix
The New York Times
Saks
Salesforce
Twitter
Tyson Foods
Uber
Union Square Hospitality Group
United Airlines
Walgreens
The Walt Disney Company
Walmart
The Washington Post

Bij de meeste geldt het niet voor wie van thuis werkt, maar enkel twitter heeft aangekondigd dat werknemers zo lang ze willen thuis mogen blijven werken.
are we infinite or am I alone
pi_200764430
Toch wel bizar dat je hier in Griekenland enkel met QR Vaccin Code in een restaurant kan zitten, en een ober een medisch document moet scannen en controleren :')

Nieuw Normaal, chip zou handiger zijn _O_
pi_200764451
quote:
0s.gif Op donderdag 5 augustus 2021 22:34 schreef crystal_meth het volgende:
Bedrijven die vaccinatie verplichten voor sommige of alle werknemers:

Anthem
BlackRock
Cisco
Delta Air Lines
DoorDash
Equinox
Facebook
Ford
Goldman Sachs
Google
Jefferies
Lyft
Microsoft
Morgan Stanley
Netflix
The New York Times
Saks
Salesforce
Twitter
Tyson Foods
Uber
Union Square Hospitality Group
United Airlines
Walgreens
The Walt Disney Company
Walmart
The Washington Post

Bij de meeste geldt het niet voor wie van thuis werkt, maar enkel twitter heeft aangekondigd dat werknemers zo lang ze willen thuis mogen blijven werken.
Ik vind dit gewoon ziek, wat is er mis met mensen hun verstand dat ze dit okay vinden?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_200764488
quote:
0s.gif Op donderdag 5 augustus 2021 22:36 schreef ludovico het volgende:

[..]

Ik vind dit gewoon ziek, wat is er mis met mensen hun verstand dat ze dit okay vinden?
Waarschijnlijk baanverlies. en het veelal ontbreken van sociaal vangnet zoals wij hier hebben.
Je kan daar veelal morgen ontslagen worden zonder enige regeling.
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
  donderdag 5 augustus 2021 @ 22:39:30 #138
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_200764514
quote:

[..]

Qua arbeidsverhoudingen is de VS altijd een derdewereldland geweest.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_200764536
quote:
0s.gif Op donderdag 5 augustus 2021 22:38 schreef _serial_ het volgende:

[..]

Waarschijnlijk baanverlies. en het veelal ontbreken van sociaal vangnet zoals wij hier hebben.
Ja, naja ik zou me ook laten dwingen tot prikje wss, maar neemt niet weg dat ik het een hele grove schending vindt van de lichamelijke integriteit dat je een vaccin aan iemand opdringt, niet 100% ongevaarlijk, okay, hele kleine kans, maar je zou het maar zijn en niet gewild hebben.

Vaccinaties moeten vrijwillig, dat is mij zo klaar als een klontje, en iedereen die een andere mening heeft vind ik echt bijzonder vreemd.

Als je nou écht over medische nood sprak, maar dat is er gewoon niet, men kan zichzelf beschermen als ze willen en klaar.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_200764544
quote:
0s.gif Op donderdag 5 augustus 2021 22:39 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Qua arbeidsverhoudingen is de VS altijd een derdewereldland geweest.
Enige voordeel is dat ze zelf ook two weeks notice hebben en eigenlijk morgen weg kunnen zijn als ze dat willen. Van de VS verbaast me dit niets eigenlijk, een aantal bedrijven in de lijst had ik 't niet van verwacht. De eigenwijze Sillicon Valley startups had ik niet van verwacht dat ze hierin zouden staan.
  donderdag 5 augustus 2021 @ 22:41:00 #141
432997 Ven1972
Man met humor
pi_200764546
quote:
0s.gif Op donderdag 5 augustus 2021 22:38 schreef _serial_ het volgende:

[..]

Je kan daar veelal morgen ontslagen worden zonder enige regeling.
En in Amerika hebben ze dan ook geen vakbond waarmee je zaken rondom ontslag kan regelen zoals juridisch bijstand en een advocaat in schakelen om werkgever voor de rechter dagen om ontslag terug kunnen draaien?
pi_200764575
quote:

[..]

De opmaak tot algemene vaccinatieverplichtibg.
pi_200764586
We worden helemaal gestoord door die debiele controledrang. Wat is dat toch zeg?

Frankrijk neemt ook echt dystopische vormen aan, medische apartheid. Wat zijn we toch een dom volk hier op aarde. Accepteer gewoon shit.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_200764604
quote:
0s.gif Op donderdag 5 augustus 2021 22:42 schreef Jed1Gam het volgende:

[..]

De opmaak tot algemene vaccinatieverplichtibg.
Stapje voor stapje......... Zodat men al vaccinatie heeft en zich niet zal scharen onder een grote groep mensen die tegen is.

Zou je haast denken.... Of zijn ze echt zo gek zo collectief?
  donderdag 5 augustus 2021 @ 22:44:18 #145
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_200764606
quote:
Voor Covid? Geen enkel :D
Van de zotte dit idee überhaupt
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  donderdag 5 augustus 2021 @ 22:46:00 #146
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_200764634
quote:
1s.gif Op donderdag 5 augustus 2021 22:35 schreef Jed1Gam het volgende:
Toch wel bizar dat je hier in Griekenland enkel met QR Vaccin Code in een restaurant kan zitten, en een ober een medisch document moet scannen en controleren :')

Nieuw Normaal, chip zou handiger zijn _O_
"Meneer u had gisteren ook al rood vlees van de grill lees ik hier. Nee hoor dat is niet gezond, u krijgt vanavond salade met paprika, olijven en broccoli"
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_200764637
quote:
Minister van Volksgezondheid. Practice what you preach zegmaar.
pi_200764639
quote:
1s.gif Op donderdag 5 augustus 2021 22:44 schreef Molo het volgende:

[..]

Voor Covid? Geen enkel :D
Van de zotte dit idee überhaupt
Daarom staat er ook nog los of we dit moeten willen. :)
pi_200764648
quote:
0s.gif Op donderdag 5 augustus 2021 22:46 schreef chratnox het volgende:

[..]

Minister van Volksgezondheid. Practice what you preach zegmaar.
Die heeft z'n prikmomentje al gehad op tv.
pi_200764649
quote:
1s.gif Op donderdag 5 augustus 2021 22:46 schreef Molo het volgende:

[..]

"Meneer u had gisteren ook al rood vlees van de grill lees ik hier. Nee hoor dat is niet gezond, u krijgt vanavond salade met paprika, olijven en broccoli"
Je CO2 credits zijn op meneer, wilt u nieuwe kopen? Omdat je al 3x hebt bijgehaald wordt de 4e keer 3x duurder (progressief belasten natuurlijk).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')