Dat zijn in dat soort landen lockdowns ook. In India konden ze ook geen lockdowns doen omdat dan 3 kwart van het land geen inkomen meer heeft om eten te kopen. Het is gewoon lastig in dat soort landen.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 20:03 schreef capricia het volgende:
[..]
Al zou het de helft zijn. Dan is het nog een grote humanitaire catastrofe. Zo erg voor de mensen daar.
Je kunt onze overheid niet echt vergelijken met de militaire junta in zo'n derde wereldland. Dit is wat je krijgt als de hele zorg instort.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 20:06 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Toen wij nog geen vaccins hadden werd er ook gedreigd met 150k besmettingen per dag
Had de Golf 8 uit 2020 gekocht...!quote:Op donderdag 5 augustus 2021 20:02 schreef ludovico het volgende:
[..]
Keb net een golf gekocht uit 2014!
...quote:Op donderdag 5 augustus 2021 20:07 schreef galantis het volgende:
[..]
Qua besmettingen begint het op een redelijke golf te lijken.
Qua opnames geen idee. Het verloop van ongeveer de belangrijkste indicator is gek genoeg knap lastig te vinden.
Denk het kleine broertje golf 7?quote:Op donderdag 5 augustus 2021 20:09 schreef Golf8 het volgende:
[..]
Had de Golf 8 uit 2020 gekocht...!
Volgens mij ontkent dat militaire regime ook gewoon alles. Er zijn daar (bij mijn weten) niet eens lockdowns, in Myanmar. Ze laten het gewoon uitrazen. Geen vaccins. Belabberde gezondheidszorg, wat nu instort. Zoek het maar uit.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 20:08 schreef ipa84 het volgende:
[..]
Dat zijn in dat soort landen lockdowns ook. In India konden ze ook geen lockdowns doen omdat dan 3 kwart van het land geen inkomen meer heeft om eten te kopen. Het is gewoon lastig in dat soort landen.
Je kunt dat land ook niet vergelijken met Nederland. Een jonge, gezonde bevolking die voornamelijk buiten leeftquote:Op donderdag 5 augustus 2021 20:08 schreef capricia het volgende:
[..]
Je kunt onze overheid niet echt vergelijken met de militaire junta in zo'n derde wereldland. Dit is wat je krijgt als de hele zorg instort.
Kijk als vaccins niet werken, ook goed, even goede vrienden, maar dan is de vaccinatieroute dus ook gewoon klaar, laten we svp gewoon weer normaal gaan doen en kwetsbaren die willen gericht beschermen. Kost minder.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 20:07 schreef galantis het volgende:
[..]
Qua opnames geen idee. Het verloop van ongeveer de belangrijkste indicator is gek genoeg knap lastig te vinden.
In India schijnt het dodental een factor 10 (!) hoger te liggen dan ze melden. Het is echt dramatisch.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 20:08 schreef ipa84 het volgende:
[..]
Dat zijn in dat soort landen lockdowns ook. In India konden ze ook geen lockdowns doen omdat dan 3 kwart van het land geen inkomen meer heeft om eten te kopen. Het is gewoon lastig in dat soort landen.
Lockdown lijkt me ook niet te werken in landen waar men “op straat” leeft en werkt.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 20:09 schreef capricia het volgende:
[..]
Volgens mij ontkent dat militaire regime ook gewoon alles. Er zijn daar (bij mijn weten) niet eens lockdowns, in Myanmar. Ze laten het gewoon uitrazen. Geen vaccins. Belabberde gezondheidszorg, wat nu instort. Zoek het maar uit.
Op ourworldindata.org staat het vrij goed. Dit is de ziekenhuisbezetting van Israel momenteel: ourworldindata.orgquote:Op donderdag 5 augustus 2021 20:07 schreef galantis het volgende:
[..]
Noteren ze de doden niet?quote:Op donderdag 5 augustus 2021 20:12 schreef capricia het volgende:
[..]
In India schijnt het dodental een factor 10 (!) hoger te liggen dan ze melden. Het is echt dramatisch.
Zwaar onderrapportage.quote:
Ik heb hier beeld bij en ik vind dit erg raar.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 20:10 schreef galantis het volgende:
Zag in de supermarkt zojuist een vrouw die droeg haar mondkap een kwartslag gedraaidDus de ene lus om de nek en de andere lus als een soort bril vanaf de neus over de oren heen om het hoofd. Heerlijk.
Nog geen 25% van de piek.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 20:12 schreef Tijn het volgende:
[..]
Op ourworldindata.org staat het vrij goed. Dit is de ziekenhuisbezetting van Israel momenteel: ourworldindata.org
Gaat ongeveer even hard omhoog als vorig jaar, zo lijkt het
Iedereen gaat dood.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 20:13 schreef capricia het volgende:
[..]
Zwaar onderrapportage.
Ze gaan gewoon dood. Punt.
Ik denk dat ze in Myanmar wel andere prioriteiten hebben dan corona, zoals eten voor je gezin ofzo.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 20:10 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Je kunt dat land ook niet vergelijken met Nederland. Een jonge, gezonde bevolking die voornamelijk buiten leeft
Je hebt daar geen obesitas en onderliggend lijden
Ook zij zullen inmiddels kampen met achterstanden. Ik snap best dat ze aan de bel trekken als het dan zo hard omhoog schiet.quote:
quote:Op donderdag 5 augustus 2021 20:10 schreef galantis het volgende:
Zag in de supermarkt zojuist een vrouw die droeg haar mondkap een kwartslag gedraaidDus de ene lus om de nek en de andere lus als een soort bril vanaf de neus over de oren heen om het hoofd. Heerlijk.
Ah, de angst voor de verticale variant neemt toe.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 20:10 schreef galantis het volgende:
Meer middelen naar de zorg, ontlasten die hap, meer uren laten maken voor hen die willen, inhalen.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 20:15 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ook zij zullen inmiddels kampen met achterstanden. Ik snap best dat ze aan de bel trekken als het dan zo hard omhoog schiet.
In Israël zit je natuurlijk met een relatief grote groep orthodoxe joden die overal schijt aan hebben en zich niet laten vaccineren. Blijkt nu toch wel een ding te zijn. En dan zijn er nog een paar miljoen ongevaccineerde Palestijnen.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 20:12 schreef Tijn het volgende:
[..]
Op ourworldindata.org staat het vrij goed. Dit is de ziekenhuisbezetting van Israel momenteel: ourworldindata.org
[ afbeelding ]
Gaat ongeveer even hard omhoog als vorig jaar, zo lijkt het
Onbegrijpelijk dat ze jou niet inhuren om het even op te komen knappen eigenlijk.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 20:16 schreef ludovico het volgende:
[..]
Meer middelen naar de zorg, ontlasten die hap, meer uren laten maken voor hen die willen, inhalen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |