We hebben al vastgesteld dat het allemaal schone schijn is.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 15:36 schreef Senn88 het volgende:
Is dat een vereiste die stabiliteit? Anders moet ik weg
Behalve in mijn gevalquote:Op donderdag 5 augustus 2021 15:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
We hebben al vastgesteld dat het allemaal schone schijn is.
gewone schijn dan?quote:
Omdat het een vriend isquote:Op donderdag 5 augustus 2021 15:39 schreef Senn88 het volgende:
Even he CL waarom zeg je niet tegen die vent van het nietszeggende hartje dat zijn hoofd ook nietszeggend is en dat jij daar toch ook niet over valt?
Ik heb echt niks met mensen die altijd maar een of andere betekenis bedenken bij een tattoo.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 15:34 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb dus een simpel hartje op m'n arm en een vriend van me zag hem laatst weer omdat ik nu korte mouwen draag en dan zegt ie altijd even 'goh het is zo nikszeggend zo'n hartje'. Omdat het volgens hem altijd iets moet betekenen zo'n tattoo en heel persoonlijk moet zijnjezus zeg dan niks.
EN dan zeg ik dat ik nog graag een pioenroos wil en dan vindt ie dat ook weer nikszeggend, en dan denk ik, hallo, ken je mij?
Is het Q? Want dan zoek ik hem op nu het nog kan.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 15:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Omdat het een vriend isAls ik vinnig reageer ben ik meteen ongesteld ofzo.
Nouuuu je moet voor elke keuze in je leven welquote:Op donderdag 5 augustus 2021 15:40 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik heb echt niks met mensen die altijd maar een of andere betekenis bedenken bij een tattoo.
Mooi dat het soms inderdaad iets belangrijks is dat je vast wil leggen ofzo.
Maar echt van die onzin als:
Ja ik wilde een phoenix want na mijn depressie ben ik ook weer herrezen (ofzo)
kan ik echt niks mee.
Vind het gewoon mooi. is echt genoeg.
Alsnog. Als vrienden moet je toch ook kunnen zeggen dat ie zn bek moet houden?!quote:Op donderdag 5 augustus 2021 15:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vermoeiend wel.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 15:41 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Nouuuu je moet voor elke keuze in je leven wel
Een diepgaande betekenis hebben en deze verantwoorden hoor.
Nou… Waarom moet jij je verantwoorden voor jouw betekenisloze tattoo? Dat zegt ook wel iets over hem.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 15:40 schreef CherryLips het volgende:
Maar dat is ook een beetje mijn probleem, ik zit dan soms niet lekker in m'n vel en erger me dan aan iedereen dus mijn kutgedrag is dan mijn eigen probleem, niet dat van hen.
Tijdje terug liep ie te klagen dat er ergens een dikke laag stof lag en toen heb ik hem een stofdoek toegesmeten.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 15:41 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Alsnog. Als vrienden moet je toch ook kunnen zeggen dat ie zn bek moet houden?!
Juist dan lijkt me.
En al ben je 300 jaar ongesteld....
Nou, leuke vriend dan...quote:Op donderdag 5 augustus 2021 15:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja of niet dusquote:Op donderdag 5 augustus 2021 15:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ach ik vind zo'n opmerking, zeker als hij die vaker maakt, ook een beetje ongesteld kutgedrag hoor.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 15:40 schreef CherryLips het volgende:
Maar dat is ook een beetje mijn probleem, ik zit dan soms niet lekker in m'n vel en erger me dan aan iedereen dus mijn kutgedrag is dan mijn eigen probleem, niet dat van hen.
Wauw. Anders gaat hij even een hobby zoeken ofzoquote:Op donderdag 5 augustus 2021 15:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Tijdje terug liep ie te klagen dat er ergens een dikke laag stof lag en toen heb ik hem een stofdoek toegesmeten.
Groot gelijk.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 15:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Tijdje terug liep ie te klagen dat er ergens een dikke laag stof lag en toen heb ik hem een stofdoek toegesmeten.
I likequote:Op donderdag 5 augustus 2021 15:43 schreef gcjoel het volgende:
[..]
ach ik vind zo'n opmerking, zeker als hij die vaker maakt, ook een beetje ongesteld kutgedrag hoor.
Volgende keer moet je een fake huil doen en zeggen:
Blijf je er nou over doorgaan? Het staat eigenlijk symbool voor het kindje dat ik verloren ben, maar dat weet niemand dus wilde ik niet vertellen! boehooeeehoeee.
Dan houdt hij zijn klep wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |