Is een vaccinatie niet goed genoeg voor die tyfusbelgen?quote:Op donderdag 5 augustus 2021 14:55 schreef Caland het volgende:
Maar het is in Belgie, dus ik moet zaterdag nog een reistest halen ook.
Teringhugo.
Ik ben volgende week donderdag pas twee weken geleden gevaccineerd.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 14:56 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Is een vaccinatie niet goed genoeg voor die tyfusbelgen?
@capuchon_jongen
Had dan eerder een afspraak gemaakt. Klap in het gezicht van de zorgmedewerkers dit.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 14:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ben volgende week donderdag pas twee weken geleden gevaccineerd.
quote:Op donderdag 5 augustus 2021 14:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Die kan je nu naar voren halen he.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 14:58 schreef GGMM het volgende:
Ik moet op 31-08 voor m'n tweede
Dus dan weten jullie dat
Wat een kutzin is dit trouwens, man man man.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 14:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Niet iedereen is moddervet en een risicogroepquote:Op donderdag 5 augustus 2021 14:57 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Had dan eerder een afspraak gemaakt. Klap in het gezicht van de zorgmedewerkers dit.
Ik ben blij dat je het zelf inziet.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 14:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat een kutzin is dit trouwens, man man man.
Jij denkt dat iemand die boven een snackbar woont niet deze kwalificaties heeft?quote:Op donderdag 5 augustus 2021 14:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niet iedereen is moddervet en een risicogroep
@GGMM is gewoon een lakse hond maar ik denk dat @Caland wel vrij vlot heeft gehandeld.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 15:01 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Jij denkt dat iemand die boven een snackbar woont niet deze kwalificaties heeft?
quote:Op donderdag 5 augustus 2021 14:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Die kan je nu naar voren halen he.
Dan kan je misschien eerder het stadion in zonder testbewijs (HAHAHAHAHAHA)
#stemzewegquote:Op donderdag 5 augustus 2021 15:03 schreef maxi-mus het volgende:
Ik kreeg deze week een herinnering terwijl ik al een prik heb gehad. Hugo kan NIETS.
Niet dat ik weetquote:Op donderdag 5 augustus 2021 15:10 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Waarom dan pas? Val jij niet ergens in een risicogroep?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |