Deze pasfoto is al snelwandelend genomen?quote:
Op een loopband zetten. 50 km per dagquote:Op donderdag 5 augustus 2021 23:16 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik zie ze op Papendal al een programma opzetten met deze 3 video's
Hier heb je de zonnebril, succes!
Ik mag straks wel voor het eerst sinds vorige week weer voor mijn adoptieland Bolivia juichen bij de damesquote:Op donderdag 5 augustus 2021 23:17 schreef zorro28 het volgende:
Toch vreemd, een atletiekonderdeel waar de VS en Team GB allebei niet aan meedoen.
@Dagoduck en ik melden ons aanquote:Op donderdag 5 augustus 2021 23:20 schreef heywoodu het volgende:
Volgens legende Robert Korzeniowski, die commentaar doet bij de Poolse Eurosport (blijkbaar), zijn er maar zo'n dertig (!) juryleden wereldwijd die op olympisch niveau kunnen jureren.
Je mag geen stream of slowmotions gebruiken!quote:Op donderdag 5 augustus 2021 23:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
@:Dagoduck en ik melden ons aan
Met name bij deze snelheden valt dat wel mee denk ik.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 23:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
Is het niet aerodynamischer voor Luo om in peloton te zitten? Of maakt dat bij deze sport niet uit?
Nou ja, als je de superslomo's in het verleden zag kon je bijna iedereen diskwalificeren wegens los van de grond komen.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 23:20 schreef heywoodu het volgende:
Volgens legende Robert Korzeniowski, die commentaar doet bij de Poolse Eurosport (blijkbaar), zijn er maar zo'n dertig (!) juryleden wereldwijd die op olympisch niveau kunnen jureren.
Ben je wel verzekerd van werk, scheelt weer.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 23:20 schreef heywoodu het volgende:
Maar ja, superslomo's zijn het blote oog niet.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 23:22 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Nou ja, als je de superslomo's in het verleden zag kon je bijna iedereen diskwalificeren wegens los van de grond komen.
Mits hij geen kapsalon bij een slechte turk heeft gegeten ter voorbereidingquote:Op donderdag 5 augustus 2021 23:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
Diniz heeft gelukkig nog 40km om 2 minuten goed te maken
Dat zou ik niet zo snel zeggen als je zelfs bij het open water zwemmen een voordeel hebt door te 'slipstreamen'quote:Op donderdag 5 augustus 2021 23:22 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Met name bij deze snelheden valt dat wel mee denk ik.
Bij de NOS hebben ze niet eens door dat er nu sport bezig is.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 23:23 schreef Van_Poppel het volgende:
SnelwandelgenotJammer dat de NOS dit geen sport vindt.
Als een zwemmer doet deze post mij heel veel pijn.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 23:24 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Dat zou ik niet zo snel zeggen als je zelfs bij het open water zwemmen een voordeel hebt door te 'slipstreamen'
Die gaan morgen om 6 uur ofzo beginnenquote:Op donderdag 5 augustus 2021 23:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Bij de NOS hebben ze niet eens door dat er nu sport bezig is.
Klopt maar geeft aan dat er een behoorlijke portie interpretatie en ook willekeur in zit.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 23:23 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar ja, superslomo's zijn het blote oog niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |