abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_200758518
quote:
0s.gif Op donderdag 5 augustus 2021 16:34 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

Binnenkort mag je zelfs tijdens je huwelijksnacht niet meer komen zonder test.

~O>
Vroeger was er na de huwelijksnacht een andere test nodig, dat waren nog hele andere tijden...
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
pi_200758526
Kribbig sfeertje hier.

Geen warm bad!
pi_200758546
quote:
0s.gif Op donderdag 5 augustus 2021 16:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]

Voor het vrijgezellenfeest gaat het om een zelftest, dus ik denk dat ik het gewoon niet ga doen. Vind ik simpelweg te grote onzin. Het is meer een vertoning van de state of mind waar sommigen nog inzitten, alsof een virusbesmetting/uitbraak het ergste ooit zou zijn (waar veel mensen overigens niet tegen in durven te gaan, want je krijgt altijd een ‘maar long covid’ of ‘mijn zieke oma’ als argument terug). Terwijl juist die mindset nu zo schadelijk is.

In discussies met vrienden/familie ben ik er inmiddels fel in en zeg ik dat als ze nu nog niet de maatregelen willen loslaten, wanneer dan wel? Maar tegen sommigen is het die felheid gewoon niet waard.
Ik tref eigenlijk bar weinig mensen die hierin niet gelijkgestemd zijn dus deze discussies maak ik nooit mee.
Wel iemand laatst het vuur aan de schenen gelegd vanwege de meest waardeloze redenen ooit om van een vaccin af te zien. Alsnog op tijd gestopt want het moet ook weer niet ongezellig worden :+
I'll give you something to do
pi_200758551
quote:
0s.gif Op donderdag 5 augustus 2021 16:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]

[..]

Misschien handig je eigen advies te volgen en anderen in hun waarde te laten, voordat je zelf nergens meer wordt uitgenodigd :D
Nou ja ik word IRL niet fel tegen vrienden/familie als ze ergens anders over denken. Sowieso heb ik het IRL eigenlijk zelden meer over corona. Gewoon normaal leven met elkaar en als iemand wil dat er een testje gedaan wordt voor het een of ander dan doe je dat toch gewoon? Beetje rekening houden met elkaar.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  donderdag 5 augustus 2021 @ 16:56:35 #280
131800 Tarado
capô de fusca
pi_200758557
quote:
0s.gif Op donderdag 5 augustus 2021 16:54 schreef DDDDDaaf het volgende:

[..]

Vroeger was er na de huwelijksnacht een andere test nodig, dat waren nog hele andere tijden...
ikels?
pi_200758558
quote:
0s.gif Op donderdag 5 augustus 2021 16:55 schreef galantis het volgende:

[..]

Ik tref eigenlijk bar weinig mensen die hierin niet gelijkgestemd zijn dus deze discussies maak ik nooit mee.
Wel iemand laatst het vuur aan de schenen gelegd vanwege de meest waardeloze redenen ooit om van een vaccin af te zien. Alsnog op tijd gestopt want het moet ook weer niet ongezellig worden :+
En wat was de reden?
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_200758565
quote:
0s.gif Op donderdag 5 augustus 2021 16:52 schreef Caland het volgende:

[..]

Je spreekt uit ervaring?
Ja man ik mag helemaal nergens meer komen ;(.
In Southern Sun
  donderdag 5 augustus 2021 @ 16:57:12 #283
14505 OProg
A Life in Music
pi_200758568
Ik zag bij de supermarkt een bejaarde die voor de deur een mondkapje op deed, naar de balie liep, ongeveer tegen de medewerker aan ging staan, het mondkapje op de kin trok en begon met praten. :')
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
pi_200758575
quote:
0s.gif Op donderdag 5 augustus 2021 16:54 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

Zeg ik dat dan.
Ik vraag het. Kunt ook gewoon antwoord geven in plaats van in een stuip te schieten.
In Southern Sun
pi_200758577
quote:
0s.gif Op donderdag 5 augustus 2021 16:51 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

Wel nog van die leuke schermpjes bij de kassa, maar in de winkel zelf zag ik medewerkers zonder mondkapje gewoon weer schouder aan schouder staan met klanten, dus ja schiet mij maar lek waar het allemaal nog voor dient.
Ik praat er altijd omheen (letterlijk dan). Anders verstaan we elkaar echt niet.
pi_200758597
Net terug uit Frankrijk en daar hanteren ze nog overal wel die mondkapjes eis in de binnenruimtes, geen enkel probleem als je in het ritme zit
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_200758645
quote:
11s.gif Op donderdag 5 augustus 2021 16:56 schreef pullup het volgende:

[..]

En wat was de reden?
Het standaard riedeltje: langetermijn gevolgen, moeder van mn overbuurvrouw werd niet lekker na de prik, vorige zomer gingen de cijfers ook omlaag, etc. Toen noemde ik dat sinds de vaccin de ratio opnames<->besmettingen compleet zoek is geraakt. Zat ie me wat glazig aan te kijken alsof ie me niet geloofde.
  donderdag 5 augustus 2021 @ 17:03:48 #288
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_200758658
quote:
0s.gif Op donderdag 5 augustus 2021 16:56 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Nou ja ik word IRL niet fel tegen vrienden/familie als ze ergens anders over denken. Sowieso heb ik het IRL eigenlijk zelden meer over corona. Gewoon normaal leven met elkaar en als iemand wil dat er een testje gedaan wordt voor het een of ander dan doe je dat toch gewoon? Beetje rekening houden met elkaar.
Maar als ik volledig gevaccineerd ben vind ik dit onnodig, en ik ben er niet zo van om door hoepels te springen die door anderen zonder goede reden zijn opgelegd. Dat kan je net zo goed respecteren van de andere kant, sterker zelfs, dat vind ik een stuk logischere manier van kijken :)
Makkelijk eerste
pi_200758665
quote:
0s.gif Op donderdag 5 augustus 2021 17:02 schreef galantis het volgende:

[..]

Het standaard riedeltje: langetermijn gevolgen, moeder van mn overbuurvrouw werd niet lekker na de prik, vorige zomer gingen de cijfers ook omlaag, etc. Toen noemde ik dat sinds de vaccin de ratio opnames<->besmettingen compleet zoek is geraakt. Zat ie me wat glazig aan te kijken alsof ie me niet geloofde.
Naja dan snap ik dat je er geen zin in had verder maar klinkt niet heel chokkend ;)
pi_200758678
quote:
1s.gif Op donderdag 5 augustus 2021 16:42 schreef _serial_ het volgende:

[..]

Ja mensen, de vaccinatiebereidheid is helaas toch nog te laag, we varen nog steeds in de mist en helaas klaart die nog niet op. Was je handen nog ff stuk
En vooral heel veel testen. Bij elk klein klachtje. Ook als je gevaccineerd bent. Gewoon voor de zekerheid.

En voor de portemonnee uiteraard.
pi_200758694
quote:
0s.gif Op donderdag 5 augustus 2021 17:03 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]

Maar als ik volledig gevaccineerd ben vind ik dit onnodig, en ik ben er niet zo van om door hoepels te springen die door anderen zonder goede reden zijn opgelegd. Dat kan je net zo goed respecteren van de andere kant, sterker zelfs, dat vind ik een stuk logischere manier van kijken :)
En dus ga je die mensen in felle bewoordingen vertellen dat wat jij denkt de enige waarheid is. Want 'als ze nu nog niet de maatregelen willen loslaten, wanneer dan wel? Maar tegen sommigen is het die felheid gewoon niet waard.'

Vol respect hoor.
In Southern Sun
pi_200758706
quote:
0s.gif Op donderdag 5 augustus 2021 16:36 schreef popje het volgende:
I
[..]

Ik denk dat het argument gaat zijn voor het niet loslaten van de maatregelen 'ja maar we moeten eerst kijken wat er gebeurt in de herfst' en daarna 'ja maar we moeten eerst kijken wat er gebeurt in de winter'.
Lijkt me heel verstandig.
pi_200758714
quote:
14s.gif Op donderdag 5 augustus 2021 17:04 schreef pullup het volgende:

[..]

Naja dan snap ik dat je er geen zin in had verder maar klinkt niet heel chokkend ;)
Er ging nog meer discussie aan vooraf maar vuur aan de schenen is lichtelijk gechargeerd inderdaad.
  donderdag 5 augustus 2021 @ 17:08:20 #294
474254 GurneyIsBestOke
pi_200758733
quote:
0s.gif Op donderdag 5 augustus 2021 17:06 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

En dus ga je die mensen in felle bewoordingen vertellen dat wat jij denkt de enige waarheid is. Want 'als ze nu nog niet de maatregelen willen loslaten, wanneer dan wel? Maar tegen sommigen is het die felheid gewoon niet waard.'

Vol respect hoor.
Ja. Nee. Goed uit context gehaald makker.
Makkelijk eerste
pi_200758765
quote:
14s.gif Op donderdag 5 augustus 2021 17:06 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Lijkt me heel verstandig.
while(True):
decision='ja maar we moeten eerst kijken wat er gebeurt in de: '+get_season()
pi_200758788
Laat maar ook trouwens.

Was weer gezellig!
In Southern Sun
pi_200758794
quote:
0s.gif Op donderdag 5 augustus 2021 16:41 schreef popje het volgende:
Entertainment is niet toegestaan. Optredens en beeldschermen zijn niet toegestaan, en er mag geen harde muziek gedraaid worden.

Bron: Rijksoverheid.nl

Oftewel gezeligheid is verboden.
Ferds natte droom en vurige wens.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_200758806
Is @alpeko nou al terug met die hont?
  donderdag 5 augustus 2021 @ 17:14:34 #299
474254 GurneyIsBestOke
pi_200758826
quote:
0s.gif Op donderdag 5 augustus 2021 17:11 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Ik citeer je letterlijk. Je bent in discussies met vrienden/familie fel en dan volgen die twee zinnen. Wat is daar uit de context gehaald precies?
Nou ja als je twee korte citaten uit verschillende posts die geen betrekking op elkaar hebben naast elkaar zet en je post begint met een conclusie die totaal niet uit mijn woorden blijkt (met name het ‘enige waarheid’ gedeelte) ben je absoluut bezig met dingen uit context werken. :)
Makkelijk eerste
  donderdag 5 augustus 2021 @ 17:15:00 #300
474254 GurneyIsBestOke
pi_200758833
quote:
0s.gif Op donderdag 5 augustus 2021 17:11 schreef Da_Sandman het volgende:
Laat maar ook trouwens.

Was weer gezellig!
Doei!! :D
Makkelijk eerste
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo