SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ben nog nooit ergens neergestoken. dat wil ik ook graag zo houdenquote:Op donderdag 5 augustus 2021 10:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik ben er 2 keer een maand geweest en niet neer gestoken
The big five spotten in Zuid-Limburg:quote:
Het is geen angst, maar het realisme dat ik me daar niet op een soortgelijke manier kan bewegen als ik gewend ben van west-Europa. Vakanties waarbij je eigenlijk continu mét anderen wat moet doen of amper uit je afgeschermde hoekje komt, zijn niets voor mij.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 10:41 schreef UitStraling het volgende:
Wel mooi al die bange mensen die te schijterig zijn om te reizen, valt allemaal best mee hoor jongens, zo eng is de wereld niet
ben je nou serieusquote:Op donderdag 5 augustus 2021 10:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit ergens neergestoken. dat wil ik ook graag zo houden
Drielandenpunt?quote:Op donderdag 5 augustus 2021 10:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
The big five spotten in Zuid-Limburg:
- Kersenvlaai
- Abrikozenvlaai
- Appelkruimelvlaai
- Rijstevlaai
En uhm...
ja maar je hebt het fout. Ik heb daar toch ook niet zon vakantie gehad?quote:Op donderdag 5 augustus 2021 10:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het is geen angst, maar het realisme dat ik me daar niet op een soortgelijke manier kan bewegen als ik gewend ben van west-Europa. Vakanties waarbij je eigenlijk continu mét anderen wat moet doen of amper uit je afgeschermde hoekje komt, zijn niets voor mij.
zoek voor mij ook even een nieuwe tussenjas.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 10:42 schreef CherryLips het volgende:
https://www.soliver.nl/p/(...)ariantColor&vav=5959
En er zijn genoeg plekken waar je wel normaal kunt doen, dus waarom zou je het opzoeken.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 10:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het is geen angst, maar het realisme dat ik me daar niet op een soortgelijke manier kan bewegen als ik gewend ben van west-Europa. Vakanties waarbij je eigenlijk continu mét anderen wat moet doen of amper uit je afgeschermde hoekje komt, zijn niets voor mij.
Dat vind ik net een vest.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 10:42 schreef CherryLips het volgende:
Ja, daarom.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 10:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En er zijn genoeg plekken waar je wel normaal kunt doen, dus waarom zou je het opzoeken.
Raar beeld heb je van de wereld, klein beetje je gezond verstand gebruiken en het valt allemaal best mee hoor.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 10:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh ja. Biertje erbij dan?quote:
Ik niet.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 10:43 schreef UitStraling het volgende:
Met mijn uiterlijk en uitstraling ben ik sowieso wel erg veilig op veel plekken op deze wereld
Omdat ik niet naar Madagaskar of Zuid-Afrika wil?quote:Op donderdag 5 augustus 2021 10:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Raar beeld heb je van de wereld, klein beetje je gezond verstand gebruiken en het valt allemaal best mee hoor.
Ik ben serieus nog nooit neergestoken en dat wil ik serieus zo houdenquote:
quote:Op donderdag 5 augustus 2021 10:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik ben serieus nog nooit neergestoken en dat wil ik serieus zo houden
Verdwalen in New Orleans om één uur 's nachts in m'n eentje.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 10:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, daar moet je ook geen verkeerde afslag nemen
De aandrang om naar Mallorca te gaan, heb ik nooit gehad.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 10:45 schreef UitStraling het volgende:
Lekker je kop eraf laten trappen op Mallorca dan.
Nee, ik lees wel wat kneuterige angst voor vreemde landen.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 10:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Omdat ik niet naar Madagaskar of Zuid-Afrika wil?
Behalve in een soort van Basic Instinct situatie, dan zou ik het overwegen.quote:
Beter lezen dan.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 10:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee, ik lees wel wat kneuterige angst voor vreemde landen.
Verkeerde metrostation uitstappen in Washington en alleen maar auto's op houten blokken zien en mannen die zich warmen rond brandende olievaten.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 10:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Verdwalen in New Orleans om één uur 's nachts in m'n eentje.
quote:Op donderdag 5 augustus 2021 10:46 schreef CherryLips het volgende:
Ik vind Rotterdam buiten het centrum al spannend.
En dan vinden mensen het vreemd waarom ik toch graag met een groepsreis ga. Dan word ik de volgende ochtend tenminste nog gemist door iemand.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 10:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Verkeerde metrostation uitstappen in Washington en alleen maar auto's op houten blokken zien en mannen die zich warmen rond brandende olievaten.![]()
En dan toch gewoon gaan eten bij de Burger King en de enige blanke zijn. Het werd ineens heel stil in die zaak
Ja, veel plezier, ik ga liever naar het noorden.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 10:47 schreef bitterbal het volgende:
ik ben blij dat ik er ben geweest en als ik de kans heb ga ik weer. En gewoon zelf met een huur auto
koop danquote:Op donderdag 5 augustus 2021 10:47 schreef CherryLips het volgende:
Ik vind hem serieus leuk. Wil die schoenen ook wel.
Dan moet je kopen.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 10:47 schreef CherryLips het volgende:
Ik vind hem serieus leuk. Wil die schoenen ook wel.
quote:Op donderdag 5 augustus 2021 10:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Kun je zomaar ballies tegenkomen.
Wat ben je laat.quote:
welke richting maakt me niet zo gek veel uit. Ik heb gewoon weinig interesse om zo ver te reizenquote:Op donderdag 5 augustus 2021 10:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, veel plezier, ik ga liever naar het noorden.
Voor jou dit middag..quote:
Ik was er wel met een vriendquote:Op donderdag 5 augustus 2021 10:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En dan vinden mensen het vreemd waarom ik toch graag met een groepsreis ga. Dan word ik de volgende ochtend tenminste nog gemist door iemand.
Op donderdag ga ik meestal even de wekelijkse boodschappen in duitsland doen en dan ben ik net op tijd terug voor werk. Dus druk drukquote:
Ja en ik ben mee uitgevraagd door een bewaker van de Sixtijnse Kapel.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 10:50 schreef UitStraling het volgende:
Er is zo'n mausoleum in Egypte, daar ligt de grondlegger van de strengste zuil van de Islam, officieel niet praten, geen blote armen, niet lachen, vrouwen verboden, gewijde stilte aub.
Ik heb in dat mausoleum toch wel een paar keer dronken staan dansen samen met de bewakers, het zijn ook net mensen
De duster weer tot de nok gevuld?quote:Op donderdag 5 augustus 2021 10:50 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Op donderdag ga ik meestal even de wekelijkse boodschappen in duitsland doen en dan ben ik net op tijd terug voor werk. Dus druk druk
Inslaan.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 10:50 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Op donderdag ga ik meestal even de wekelijkse boodschappen in duitsland doen en dan ben ik net op tijd terug voor werk. Dus druk druk
Maak je tenminste wat mee, ik ben echt nooit bang in dit soort situaties, ik kan daar juist van genieten.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 10:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Verkeerde metrostation uitstappen in Washington en alleen maar auto's op houten blokken zien en mannen die zich warmen rond brandende olievaten.![]()
En dan toch gewoon gaan eten bij de Burger King en de enige blanke zijn. Het werd ineens heel stil in die zaak
Ik wel serieus door mijn gids in de Sixtijnse Kapel.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 10:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja en ik ben mee uitgevraagd door een bewaker van de Sixtijnse Kapel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zij is ook dood toch inmiddels, die Zwitserse?quote:Op donderdag 5 augustus 2021 10:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
die in die rare pakjes?quote:Op donderdag 5 augustus 2021 10:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Daar ben ik ook nog nooit neergeschotenquote:
Ooooh wacht, ik las verkeerdquote:Op donderdag 5 augustus 2021 10:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zij is ook dood toch inmiddels, die Zwitserse?
Voordeel van blank zijnquote:Op donderdag 5 augustus 2021 10:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daar ben ik ook nog nooit neergeschoten
quote:Op donderdag 5 augustus 2021 10:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik wel serieus door mijn gids in de Sixtijnse Kapel.Ik meende het ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hij wilde me Rome laten zien, of zoals hij het zei, 'carry me through Rome'. Ik was toen 20 kilo lichter, dat wel.
Tap tap tap
Achteraf is het prachtig. Op dat moment is het wel even spannend. Hoewel er gewoon helemaal niks is gebeurd verder.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 10:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Maak je tenminste wat mee, ik ben echt nooit bang in dit soort situaties, ik kan daar juist van genieten.
Oh, er zijn op zich nog wel plaatsen waar ik heen wil hoor, maar thuis derpen bevalt me ook meer dan prima. Combineer dat met m'n standpunt dat de wereld over vliegen niet zo goedkoop zou moeten zijn en tada.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 10:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
welke richting maakt me niet zo gek veel uit. Ik heb gewoon weinig interesse om zo ver te reizen
In Memphis wel gezien hoe wat mensen bruut werden aangehoudenquote:Op donderdag 5 augustus 2021 10:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daar ben ik ook nog nooit neergeschoten
Je had nu in Rome kunnen wonenquote:Op donderdag 5 augustus 2021 10:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik meende het ookHij wilde me Rome laten zien, of zoals hij het zei, 'carry me through Rome'. Ik was toen 20 kilo lichter, dat wel.
Nee joh, dan smelt ze toch.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 10:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je had nu in Rome kunnen wonen
en de hele dag in het italiaans worden toegesprokenquote:Op donderdag 5 augustus 2021 10:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je had nu in Rome kunnen wonen
Ja dat, het was er toen al 40 graden, alleen toen had ik nog enigszins het figuur voor rokjes.quote:
Ja ik ga er heen voor de natuur, de steden boeien me niet zoquote:Op donderdag 5 augustus 2021 10:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
In Memphis wel gezien hoe wat mensen bruut werden aangehouden
quote:Op donderdag 5 augustus 2021 10:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
The big five spotten in Zuid-Limburg:
- Kersenvlaai
- Abrikozenvlaai
- Appelkruimelvlaai
- Rijstevlaai
En uhm...
Heel de dag toegeschreeuwd worden waarom de pasta nog niet klaar isquote:Op donderdag 5 augustus 2021 10:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
en de hele dag in het italiaans worden toegesproken
Je hebt oranje haar?quote:Op donderdag 5 augustus 2021 10:43 schreef UitStraling het volgende:
Met mijn uiterlijk en uitstraling ben ik sowieso wel erg veilig op veel plekken op deze wereld
Oh ja, godver, de hele tijd met je halve garderobe moeten zeulen omdat schouders en knieën Het Kwaad zijn.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 10:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja dat, het was er toen al 40 graden, alleen toen had ik nog enigszins het figuur voor rokjes.
En ik droeg een hempje en dat was niet handig met al die kerken.
New Orleansquote:Op donderdag 5 augustus 2021 10:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik ga er heen voor de natuur, de steden boeien me niet zo
PRONTOOOOOquote:Op donderdag 5 augustus 2021 10:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heel de dag toegeschreeuwd worden waarom de pasta nog niet klaar is
versta je dan toch nietquote:Op donderdag 5 augustus 2021 10:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heel de dag toegeschreeuwd worden waarom de pasta nog niet klaar is
Echt he.quote:
Wacht, serieus?quote:Op donderdag 5 augustus 2021 10:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Echt he.
Pruimenvlaai en linzenvlaai vergeten
Sjaal gekocht ergens op straatquote:Op donderdag 5 augustus 2021 10:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh ja, godver, de hele tijd met je halve garderobe moeten zeulen omdat schouders en knieën Het Kwaad zijn.
Que?quote:
Zitten geen linzen in he. Is een deegsoortquote:
Linzenvlaai?quote:Op donderdag 5 augustus 2021 10:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Echt he.
Pruimenvlaai en linzenvlaai vergeten
Wil nog wel een keertje van oost naar west rijdenquote:Op donderdag 5 augustus 2021 10:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
New Orleans
Charleston
Zou nog graag naar Savannah willen.
Romereis met zo'n beetje alle (geen grap) kerken die je kan verzinnen en het was Heet.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 10:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Sjaal gekocht ergens op straatM'n rokje viel net op m'n knieën.
Zaten we op een terrasje op de meest toeristische plek van de stad, hoorden we PING. 'Hihi dat is je lasagne in de magneton.'quote:
quote:Op donderdag 5 augustus 2021 10:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wil nog wel een keertje van oost naar west rijden
Oooooh, gewoon malle naam dus.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 10:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Zitten geen linzen in he. Is een deegsoort
Gelukkig is het in zo'n kerk wat koeler.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 10:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Romereis met zo'n beetje alle (geen grap) kerken die je kan verzinnen en het was Heet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
quote:Op donderdag 5 augustus 2021 10:57 schreef gianni61 het volgende:
Stelletje barbaren
Kersenlinzenvlaai is de beste vlaai
en:Ja, ik heb hier toch geen goeie vlaaien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik moet het doen met Multivlaai joh.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Deze zijn toch van ter recycling ingeleverde telefoontjes?quote:Op donderdag 5 augustus 2021 11:00 schreef Karzai het volgende:
Is niet meer van deze tijd die medailles, je kan vanaf nu een enkel, dennenappels of kastanje winnen
ril :xquote:Op donderdag 5 augustus 2021 11:00 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, ik heb hier toch geen goeie vlaaien.Ik moet het doen met Multivlaai joh.
En Limburgers.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 10:59 schreef UitStraling het volgende:
Vlaai is echt de allerallerkutste uitvinding ooit, vind ik echt van dat "eten" voor mensen zonder tanden, en kinderen.
Weet ik niet, dat zou mooi zijnquote:Op donderdag 5 augustus 2021 11:00 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Deze zijn toch van ter recycling ingeleverde telefoontjes?
Ik vind dat altijd een beetje zonde van de calorieënquote:
Oh, da's wel jammer ja.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 10:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gelukkig is het in zo'n kerk wat koeler.
Heb ook dat Forum gemist omdat het 40 graden was zonder schaduw. Hebben de halve middag in de schaduw op een terras liters water weg zitten tikken. Superzonde natuurlijk.
Ja, dat bedoel ik.quote:
quote:5 miljoen smartphones
In 2016 deed het Japans Olympisch Comité een nationale oproep om defecte elektronica in te zamelen voor de Spelen. Het metaal uit die toestellen zou een tweede leven krijgen in een Olympische medaille. Om de inzameling te promoten, werden over het hele land recyclagepunten neergezet in elektronicaketens en openbare gebouwen zoals postkantoren. Zo werd in de afgelopen twee jaar al zo’n 47.488 ton elektronisch afval vergaard, waaronder 5 miljoen smartphones.
Medailles moeten inderdaad gecancelt wordenquote:Op donderdag 5 augustus 2021 11:00 schreef Karzai het volgende:
Is niet meer van deze tijd die medailles, je kan vanaf nu een eikels, dennenappels of kastanje winnen
Meedoen is belangrijker dan winnen, iedereen is eerstequote:Op donderdag 5 augustus 2021 11:04 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Medailles moeten inderdaad gecancelt worden
1e keer dat ik in Rome was voor een dagje was het 40+ en had ik buikgriep of iets verkeerds gegetenquote:Op donderdag 5 augustus 2021 11:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, da's wel jammer ja.Het was toen ik er was wel íets koeler, graadje of dertig ofzo. De beste dag was wel de fonteinentokodag, dat was buiten de stad en dus niet zo idioot heet.
Had ik net ook, ben ik maar gaan Fokkenquote:Op donderdag 5 augustus 2021 11:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Mensen die niet bereikbaar zijn op het afgesproken tijdstip.
GRRR
Huuuu.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 11:05 schreef Koen66 het volgende:
[..]
1e keer dat ik in Rome was voor een dagje was het 40+ en had ik buikgriep of iets verkeerds gegeten
Blanke mannen krijgen sowieso geen prijzen meer, die moeten ze direct afstaanquote:Op donderdag 5 augustus 2021 11:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Meedoen is belangrijker dan winnen, iedereen is eerste
Al het goud naar dikke negerinnenquote:Op donderdag 5 augustus 2021 11:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Blanke mannen krijgen sowieso geen prijzen meer, die moeten ze direct afstaan
Inleveren dan!quote:
Geweldig Olympisch gevoel ditquote:Op donderdag 5 augustus 2021 11:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Al het goud naar dikke negerinnen
Geen inleverding naast de supermarkt?quote:Op donderdag 5 augustus 2021 11:08 schreef Karzai het volgende:
[..]
Moet ik helemaal naar het afvalpunt rijden
Volgens mij zijn winkels alleen verplicht in te nemen wat ze ook verkopen toch?quote:Op donderdag 5 augustus 2021 11:09 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Geen inleverding naast de supermarkt?
En al die mensen waar je een belafspraak mee hebt, zijn waarschijnlijk ook aan het fokken.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 11:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Had ik net ook, ben ik maar gaan Fokken
De gemeente heeft hier bij zo ongeveer elk kluitje winkels wel containers staan voor allerhande zaken.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 11:10 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Volgens mij zijn winkels alleen verplicht in te nemen wat ze ook verkopen toch?
Misschien waren wij elkaars afspraakje wel?quote:Op donderdag 5 augustus 2021 11:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En al die mensen waar je een belafspraak mee hebt, zijn waarschijnlijk ook aan het fokken.
volgens mij moet ik die zooi gewoon naar de milieustraat rijden.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 11:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
De gemeente heeft hier bij zo ongeveer elk kluitje winkels wel containers staan voor allerhande zaken.
Jumbo neemt bij ons in de winkel lampen, batterijen en electronics in, naast de flessenautomaat. Papier, plastic, glas en kleding is buitenquote:Op donderdag 5 augustus 2021 11:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
De gemeente heeft hier bij zo ongeveer elk kluitje winkels wel containers staan voor allerhande zaken.
quote:Op donderdag 5 augustus 2021 11:02 schreef Karzai het volgende:
Moe, ik moet een luchtbed in mijn locker leggen die ik af en toe op kan blazen om een dutje te doen
Ja, hier kwam ook zo'n vrachtwagentje door de straat.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 11:14 schreef Karzai het volgende:
Vroeger stond er eens in de maand een busje op het plein waar je zaken zoals verf en chemisch afval in kon leveren. Maar is weg bezuinigd
Sta je alweer op wintertijd of zo?quote:Op donderdag 5 augustus 2021 11:13 schreef Haags het volgende:
Hierbij verklaar ik LUNCHGENOT voor geopend
Ik zei daarom ook "bij" en niet "in".quote:Op donderdag 5 augustus 2021 11:14 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Jumbo neemt bij ons in de winkel lampen, batterijen en electronics in, naast de flessenautomaat. Papier, plastic, glas en kleding is buiten
quote:Elektrische apparaten die kapot zijn, kun je laten repareren bij een Repair café in de buurt of inleveren bij de afvalbrengplaats aan de Kitmanstraat 26 in Alkmaar. Kleine, kapotte elektrische apparaten kun je ook kwijt in één van de verzamelcontainers bij milieustraten in winkelcentra.
Als jij een vrouw bent wel.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 11:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Misschien waren wij elkaars afspraakje wel?
ja, lekker handigquote:Op donderdag 5 augustus 2021 11:17 schreef Koen66 het volgende:
Hier in Frankrijk nog nergens statiegeld op, in NL volgend jaar ook op blikjes
Guust stijl die lag ook de hele dag te slapen of zaken aan het doen die niets met werk te maken hebbenquote:
Dan stond ik nu voor een grote spiegel in een vleeskleurig badpak, en toffels.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 11:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Als jij een vrouw bent wel.
Ik kan naar buiten sneaker en een uurtje in het gras liggen onder een boomquote:Op donderdag 5 augustus 2021 11:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je kunt ook even in je locker kruipen en daar een dutje doen.
U date alleen met vrouwen?quote:Op donderdag 5 augustus 2021 11:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Als jij een vrouw bent wel.
Ik date helemaal nietquote:
#his/hersquote:Op donderdag 5 augustus 2021 11:22 schreef Koen66 het volgende:
Onee dergelijke vragen mogen niet meer tegenwoordig
1e is vrij eenvoudig, 2e voor een forse groep nogal lastigquote:Op donderdag 5 augustus 2021 11:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon jezelf zijn, anderen passen zich maar aan.
Mwah, beetje fatsoen moet er ook wel bij hoor.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 11:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon jezelf zijn, anderen passen zich maar aan.
I just don't care about themquote:Op donderdag 5 augustus 2021 11:27 schreef Koen66 het volgende:
[..]
1e is vrij eenvoudig, 2e voor een forse groep nogal lastig
Heus wel, anders maak je je niet druk om hoe iets oogt. De goedkoopte van een jas, bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 11:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
I just don't care about them
Fatsoen is wat anders dan aanpassen, als iemand geboren is zonder benen moet je zelf niet gaan kruipen maar hem slechts de ruimte geven om te rollen.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 11:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mwah, beetje fatsoen moet er ook wel bij hoor.
En nondeju, m'n bramen zijn lekker.
Geen wurmpjes?quote:Op donderdag 5 augustus 2021 11:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mwah, beetje fatsoen moet er ook wel bij hoor.
En nondeju, m'n bramen zijn lekker.
Nee hoor, vind ik zelf lelijkquote:Op donderdag 5 augustus 2021 11:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Heus wel, anders maak je je niet druk om hoe iets oogt. De goedkoopte van een jas, bijvoorbeeld.
#jezUSquote:Op donderdag 5 augustus 2021 11:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Fatsoen is wat anders dan aanpassen, als iemand geboren is zonder benen moet je zelf niet gaan kruipen maar hem slechts de ruimte geven om te rollen.
#WijzeUS
Hoe doe je dat op je werk?quote:Op donderdag 5 augustus 2021 11:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
I just don't care about them
Of gewoon mechanische benen aanmeten en er een halve terminator van makenquote:Op donderdag 5 augustus 2021 11:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Fatsoen is wat anders dan aanpassen, als iemand geboren is zonder benen moet je zelf niet gaan kruipen maar hem slechts de ruimte geven om te rollen.
#WijzeUS
Was het maar zo'n feest.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 11:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Sta je alweer op wintertijd of zo?
Dadelijk staan er iets van 30 mensen in die bakkerij.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 11:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Zo even vers brood bij de bakker halen
Iedereen is rondjesfietsen aan het kijkenquote:Op donderdag 5 augustus 2021 11:32 schreef Budapestenaar het volgende:
Iedereen aan het dutten
Edit: o nee, mijn pagina bleef even haken![]()
Daarom lagen ze eerder deze week in de week.quote:
Ieeeeeewlquote:Op donderdag 5 augustus 2021 11:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dadelijk staan er iets van 30 mensen in die bakkerij.
De prijs kunnen zien vanaf de buitenkant.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 11:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee hoor, vind ik zelf lelijk
Gelukkig schrijf je wil en geen wilTquote:Op donderdag 5 augustus 2021 11:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Plus je schoonmoeder die worstenbroodjes wil.
Granaat voor de deurquote:
Zodra Buda dat doet, is 'ie gebodysnatcht hoor.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 11:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gelukkig schrijf je wil en geen wilT
Jij ziet geen verschil tussen een VW Kever en een Bugatti Veyron?quote:Op donderdag 5 augustus 2021 11:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
De prijs kunnen zien vanaf de buitenkant.
Tuurlijk wel, maar duur is niet hetzelfde als kwaliteit.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 11:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jij ziet geen verschil tussen een VW Kever en een Bugatti Veyron?
Nadat ik er aan gelikt heb.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 11:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Handvaten van de deur afbreken zodat niemand de bakkerij meer in kan.
Bij zulke grote verschillen wel lijkt me.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 11:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, maar duur is niet hetzelfde als kwaliteit.
"je ken in beije reije en ze hebbe toch vier wiele?"quote:Op donderdag 5 augustus 2021 11:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Iewquote:Op donderdag 5 augustus 2021 11:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nadat ik er aan gelikt heb.
Naakt en ongeschoren.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 11:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nadat ik er aan gelikt heb.
Mwah, als je kijkt naar de betrouwbaarheid van de gemiddelde Ferrari...quote:Op donderdag 5 augustus 2021 11:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bij zulke grote verschillen wel lijkt me.
quote:
quote:
Vanzelfsprekendquote:Op donderdag 5 augustus 2021 11:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gelukkig schrijf je wil en geen wilT
Ik wel. En ik heb liever die keverquote:Op donderdag 5 augustus 2021 11:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Italiaanse rommel blijft Italiaanse rommelquote:Op donderdag 5 augustus 2021 11:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mwah, als je kijkt naar de betrouwbaarheid van de gemiddelde Ferrari...
quote:Op donderdag 5 augustus 2021 11:40 schreef Karzai het volgende:
Je mag toch niet sneller dan honderd honderdertig
Ik zou een F40 niet afwijzen, maar da's niet omdat ik 'm graag wil bezitten.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 11:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Italiaanse rommel blijft Italiaanse rommel
Of stiekem naar Rotterdam verhuisd zonder het ons te zeggenquote:Op donderdag 5 augustus 2021 11:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zodra Buda dat doet, is 'ie gebodysnatcht hoor.
Dat geldt voor best veel auto'squote:Op donderdag 5 augustus 2021 11:41 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik zou een F40 niet afwijzen, maar da's niet omdat ik 'm graag wil bezitten.
Ze zijn vooral lelijk.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 11:40 schreef IJsdraakje het volgende:
Oh lol, https://www.hotcars.com/g(...)about-its-supercars/
Ja maar dat ligt meer aan de complexiteit, ik had ooit een hele dure mountainbike, iedereen viel in vochtig katzwijm om dat kreng, Olympische Spelen mee gewonnen (ik niet maar iemand anders) reed ik zo'n cilindertje lek onder het zadel, trippeltrippeltrippel naar de fietsenmaker "Ja die fiets ga ik echt niet repareren, dat durf ik niet" Ok doei, trippeltrippeltrippel naar de importeur "Ja dat is dan 1200 euro"quote:Op donderdag 5 augustus 2021 11:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mwah, als je kijkt naar de betrouwbaarheid van de gemiddelde Ferrari...
Oh ja, ik vond het al een beetje ongeloofwaardig aan het wordenquote:Op donderdag 5 augustus 2021 11:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja maar dat ligt meer aan de complexiteit, ik had ooit een hele dure mountainbike, iedereen viel in vochtig katzwijm om dat kreng, Olympische Spelen mee gewonnen (ik niet maar iemand anders) reed ik zo'n cilindertje lek onder het zadel, trippeltrippeltrippel naar de fietsenmaker "Ja die fiets ga ik echt niet repareren, dat durf ik niet" Ok doei, trippeltrippeltrippel naar de importeur "Ja dat is dan 1200 euro"
no kiddingquote:Op donderdag 5 augustus 2021 11:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh ja, ik vond het al een beetje ongeloofwaardig aan het worden
Ik vind fietstassen duurquote:
Er zit ook gewoon matig gebouwde troep met een Ferrari-badge tussen hoor.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 11:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja maar dat ligt meer aan de complexiteit, ik had ooit een hele dure mountainbike, iedereen viel in vochtig katzwijm om dat kreng, Olympische Spelen mee gewonnen (ik niet maar iemand anders) reed ik zo'n cilindertje lek onder het zadel, trippeltrippeltrippel naar de fietsenmaker "Ja die fiets ga ik echt niet repareren, dat durf ik niet" Ok doei, trippeltrippeltrippel naar de importeur "Ja dat is dan 1200 euro"
Kan nog veel gekker hoor, was een krijgertje van een foute Duitser die Europese kartelafspraken had gemaakt voor een erg bekende multinational en die nu in Thailand op het strand ligt met zijn Duitse ballen maar nog steeds bij Interpol op de wanted list staat.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 11:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh ja, ik vond het al een beetje ongeloofwaardig aan het worden
Ja je haalt het eruit als een keer niet je plastic tas met je boodschappen van het stuur scheurtquote:
Die kans is bijzonder klein. Ik denk dat de kans groter is dat ik ineens weer vanuit Boedapest postquote:Op donderdag 5 augustus 2021 11:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Of stiekem naar Rotterdam verhuisd zonder het ons te zeggen
Verteldquote:Op donderdag 5 augustus 2021 11:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kan nog veel gekker hoor, was een krijgertje van een foute Duitser die Europese kartelafspraken had gemaakt voor een erg bekende multinational en die nu in Thailand op het strand ligt met zijn Duitse ballen maar nog steeds bij Interpol op de wanted list staat.
Was de baas van mijn schoonzusje (die hij wel zag zitten maar zij hem niet) en de avond voor hij noodgedwongen zou vertrekken/vluchten gaf hij een afscheidsfeestje voor een beperkt gezelschap, iedereen dronken en wiebeldansen, we raakten aan de praat (want die kerel had wel wat te vertellen en hij was emotioneel)en toen kreeg ik zijn fietsje.
#USVerteld.
oh, ik doe nooit boodschappen met de fietsquote:Op donderdag 5 augustus 2021 11:51 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ja je haalt het eruit als een keer niet je plastic tas met je boodschappen van het stuur scheurt
Dingen aan je stuur hangen.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 11:51 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ja je haalt het eruit als een keer niet je plastic tas met je boodschappen van het stuur scheurt
Nee joh, die engineering is gewoon beroerd. Een Porsche is net zo complex maar valt niet uit elkaar.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 11:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja ik noemde ook zomaar een merkje op om een punt te maken.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 11:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee joh, die engineering is gewoon beroerd. Een Porsche is net zo complex maar valt niet uit elkaar.
Ik een gouden met zestien diamanten op Porschevelgenquote:Op donderdag 5 augustus 2021 11:53 schreef Karzai het volgende:
Ik heb een gazelle met 7 versnellingen en fietstassen
Ik heb maandag een fietstasje terug gestuurd naar futurum omdat ze de verkeerde hadden geleverd.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 11:53 schreef Karzai het volgende:
Ik heb een gazelle met 7 versnellingen en fietstassen
Nee, de Ferrari sleepte ik erbij, omdat het zo'n mooi voorbeeld is van dat duur en "high end" geen garantie is voor kwaliteit.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 11:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja ik noemde ook zomaar een merkje op om een punt te maken.
Hoeveel inch?quote:Op donderdag 5 augustus 2021 11:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik een gouden met zestien diamanten op Porschevelgen
quote:Op donderdag 5 augustus 2021 11:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja ik noemde ook zomaar een merkje op om een punt te maken.
En met een mooie ingebouwde bose geluidsinstallatie?quote:Op donderdag 5 augustus 2021 11:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik een gouden met zestien diamanten op Porschevelgen
mwa, dat is niet meer zo erg als vroeger.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 11:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Mijn broer heeft mij verboden om Italiaanse auto's te kopen. Dat schijnt onder de motorkap beroerd in elkaar te zitten.
Jep.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 11:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Mijn broer heeft mij verboden om Italiaanse auto's te kopen. Dat schijnt onder de motorkap beroerd in elkaar te zitten.
Ja maar, ja maar je strooide zand in mijn polemiek door heimelijk het startpunt van "ik zie de prijs er vanaf" naar "duur is nog geen kwaliteit" te wijzigen.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 11:54 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, de Ferrari sleepte ik erbij, omdat het zo'n mooi voorbeeld is van dat duur en "high end" geen garantie is voor kwaliteit.
Vroeger waren Alfa's toch zo populair onder jongeren, die hadden ook wel wat kwaliteitsprobleempjes.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 11:55 schreef Budapestenaar het volgende:
Oh, dan interpreteerde ik die implicatie wellicht verkeerd. Dingen waar ik aan zou kunnen zien of iets goedkoop is, zijn namelijk dingen als materiaal en afwerking en dat zijn weer kwaliteitskenmerken.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 11:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja maar, ja maar je strooide zand in mijn polemiek door heimelijk het startpunt van "ik zie de prijs er vanaf" naar "duur is nog geen kwaliteit" te wijzigen.
Daar moest je een magneet achter hangen anders raakte je onderweg de helft van je auto kwijtquote:Op donderdag 5 augustus 2021 11:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vroeger waren Alfa's toch zo populair onder jongeren, die hadden ook wel wat kwaliteitsprobleempjes.
Soep.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 11:58 schreef Budapestenaar het volgende:
O ja, lunch. De weegschaal is weer boos, al snap ik echt niet waarom. Denk dat ik een soepje opwarm.
quote:Op donderdag 5 augustus 2021 11:59 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Soep.
De dag na soep op de weegschaal.
Vooral door het zout in de bouillon hoor, niets blijvends.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 12:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Nu durf ik niks meer te eten.
Bij die van mijn ouders kon je vroeger gewoon een afwijking van 5 kilo instellen; dan begon die bij -5.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 11:58 schreef Budapestenaar het volgende:
O ja, lunch. De weegschaal is weer boos, al snap ik echt niet waarom. Denk dat ik een soepje opwarm.
De echte troep weten ze meestal wel te verbergen, toch?quote:Op donderdag 5 augustus 2021 11:59 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, dan interpreteerde ik die implicatie wellicht verkeerd. Dingen waar ik aan zou kunnen zien of iets goedkoop is, zijn namelijk dingen als materiaal en afwerking en dat zijn weer kwaliteitskenmerken.
De weegschaal verplaatsen is ook altijd leuk.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 12:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Bij die van mijn ouders kon je vroeger gewoon een afwijking van 5 kilo instellen; dan begon die bij -5.
Dat ja, al dat zout houdt vocht vast in je lijf waardoor je gelijk een kilo zwaarder bentquote:Op donderdag 5 augustus 2021 12:00 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Vooral door het zout in de bouillon hoor, niets blijvends.
ALs het me niet bevalt, doe ik ook altijd een paar pogingen op een ongelijke vloerquote:Op donderdag 5 augustus 2021 12:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
De weegschaal verplaatsen is ook altijd leuk.
Oh, zķ veel verstand van auto's heb ik ook weer niet.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 12:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De echte troep weten ze meestal wel te verbergen, toch?
Dat zijn dan vaak de mechanische problemen onder het chassis, beetje als een hele mooie vrouw met een kutkarakter.
Ik ga dan altijd met 1 been op de weegschaal staan; of hou mijn buik gewoon in.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 12:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ALs het me niet bevalt, doe ik ook altijd een paar pogingen op een ongelijke vloer
nachos met chiliquote:Op donderdag 5 augustus 2021 12:01 schreef CherryLips het volgende:
Wat eten we vanavond? Ik twijfel tussen curry en curry.
ik lust wel een curryquote:Op donderdag 5 augustus 2021 12:01 schreef CherryLips het volgende:
Airfryerschotel met broccoli en gehakt denk ik.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 12:01 schreef CherryLips het volgende:
algemene vega gegevensquote:Op donderdag 5 augustus 2021 12:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik lust wel een curry
maar het wordt AVG. Waarbij de v staat voor vega en niet vlees.
Ik doe vanavond die pasta met malle schelpjes. De pride-onzin komt morgen.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 12:01 schreef CherryLips het volgende:
quote:
quote:Op woensdag 28 juli 2021 11:23 schreef Haags het volgende:
[..]
Spotten met iemands gewicht is geen grapje.
Dit klopt helemaal met jouw kledingsmaakquote:Op donderdag 5 augustus 2021 12:02 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, zķ veel verstand van auto's heb ik ook weer niet.Kleding ben ik wel beter mee.
Lul wegbinden.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 12:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ga dan altijd met 1 been op de weegschaal staan; of hou mijn buik gewoon in.
Arrabiatta vega gnocchiquote:
Ik raad het af, nieren zijn niet zo heel blij met veel zout.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 12:03 schreef UitStraling het volgende:
Dus als je vijftien lepels zout opeet zwel je op tot een Michelinmannetje?
Zou eten, denk ik.quote:
Ik zie het voor me.quote:
Huehuequote:Op donderdag 5 augustus 2021 12:05 schreef Haags het volgende:
Daar werd ik even mooi gepakt door @:dud0r
Ik vind fietstassen nooit zo mooi.quote:
Ik vind fietstassen niet echt handig met een auto.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 12:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind fietstassen nooit zo mooi.
Wat is je gekste verhaal ooit, want volgens mij is dit nog maar het topje van de ijsberg?quote:Op donderdag 5 augustus 2021 11:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kan nog veel gekker hoor, was een krijgertje van een foute Duitser die Europese kartelafspraken had gemaakt voor een erg bekende multinational en die nu in Thailand op het strand ligt met zijn Duitse ballen maar nog steeds bij Interpol op de wanted list staat.
Was de baas van mijn schoonzusje (die hij wel zag zitten maar zij hem niet) en de avond voor hij noodgedwongen zou vertrekken/vluchten gaf hij een afscheidsfeestje voor een beperkt gezelschap, iedereen dronken en wiebeldansen, we raakten aan de praat (want die kerel had wel wat te vertellen en hij was emotioneel) en toen kreeg ik zijn fietsje.
#USBrabbelt.
Wel waarheid dit.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 12:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind broccoli-gehakt vies.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 12:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, die gebruik ik ook nooit tijdens het zwemmen nee.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 12:07 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik vind fietstassen niet echt handig met een auto.
Wel je 2 reddingsboeien?quote:Op donderdag 5 augustus 2021 12:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, die gebruik ik ook nooit tijdens het zwemmen nee.
Wedden dat jij dit best wel lustquote:Op donderdag 5 augustus 2021 12:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik vind broccoli-gehakt vies.
die moet ik ook nog eens bestellen.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 12:03 schreef Karzai het volgende:
Ik heb gewoon zo,n tang waarmee ik het vetpercentage meet
Niet eens zadeltassen? Gemiste kans.quote:
Valt op zich nog wel mee maar het gekste kan ik hier niet vertellen eigenlijk.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 12:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat is je gekste verhaal ooit, want volgens mij is dit nog maar het topje van de ijsberg?
Je mag de mijne wel hebben als dat magiccen er ooit eens van komt.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 12:08 schreef dud0r het volgende:
[..]
die moet ik ook nog eens bestellen.
in4 opmerking van haags over dat ze die tangen niet in dat formaat maken huehuehue
Ben zo vet, blijf vanzelf wel drijven.quote:
Fietstassen?quote:Op donderdag 5 augustus 2021 12:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wedden dat jij dit best wel lust
komt er vast wel een keer van.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 12:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Je mag de mijne wel hebben als dat magiccen er ooit eens van komt.
Beetje goed marineren enzo.quote:
Hoho dat is kLB dit is de skinnyfat SCquote:Op donderdag 5 augustus 2021 12:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ben zo vet, blijf vanzelf wel drijven.
Of is dit een metafoor?
Dikkie sc
Dan worden ze lekker mals.quote:
Dikkiesquote:Op donderdag 5 augustus 2021 12:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ben zo vet, blijf vanzelf wel drijven.
Of is dit een metafoor?
Dikkie sc
Leugens, ik ben op geen enkele wijze skinny.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 12:09 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hoho dat is kLB dit is de skinnyfat SC
Gegarneerd met de reddingsboeien van Los.quote:
ik ook nietquote:Op donderdag 5 augustus 2021 12:10 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Leugens, ik ben op geen enkele wijze skinny.
de komende 3 uur nietquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |