SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ben nog nooit ergens neergestoken. dat wil ik ook graag zo houdenquote:Op donderdag 5 augustus 2021 10:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik ben er 2 keer een maand geweest en niet neer gestoken
The big five spotten in Zuid-Limburg:quote:
Het is geen angst, maar het realisme dat ik me daar niet op een soortgelijke manier kan bewegen als ik gewend ben van west-Europa. Vakanties waarbij je eigenlijk continu mét anderen wat moet doen of amper uit je afgeschermde hoekje komt, zijn niets voor mij.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 10:41 schreef UitStraling het volgende:
Wel mooi al die bange mensen die te schijterig zijn om te reizen, valt allemaal best mee hoor jongens, zo eng is de wereld niet
ben je nou serieusquote:Op donderdag 5 augustus 2021 10:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit ergens neergestoken. dat wil ik ook graag zo houden
Drielandenpunt?quote:Op donderdag 5 augustus 2021 10:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
The big five spotten in Zuid-Limburg:
- Kersenvlaai
- Abrikozenvlaai
- Appelkruimelvlaai
- Rijstevlaai
En uhm...
ja maar je hebt het fout. Ik heb daar toch ook niet zon vakantie gehad?quote:Op donderdag 5 augustus 2021 10:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het is geen angst, maar het realisme dat ik me daar niet op een soortgelijke manier kan bewegen als ik gewend ben van west-Europa. Vakanties waarbij je eigenlijk continu mét anderen wat moet doen of amper uit je afgeschermde hoekje komt, zijn niets voor mij.
zoek voor mij ook even een nieuwe tussenjas.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 10:42 schreef CherryLips het volgende:
https://www.soliver.nl/p/(...)ariantColor&vav=5959
En er zijn genoeg plekken waar je wel normaal kunt doen, dus waarom zou je het opzoeken.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 10:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het is geen angst, maar het realisme dat ik me daar niet op een soortgelijke manier kan bewegen als ik gewend ben van west-Europa. Vakanties waarbij je eigenlijk continu mét anderen wat moet doen of amper uit je afgeschermde hoekje komt, zijn niets voor mij.
Dat vind ik net een vest.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 10:42 schreef CherryLips het volgende:
Ja, daarom.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 10:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En er zijn genoeg plekken waar je wel normaal kunt doen, dus waarom zou je het opzoeken.
Raar beeld heb je van de wereld, klein beetje je gezond verstand gebruiken en het valt allemaal best mee hoor.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 10:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh ja. Biertje erbij dan?quote:
Ik niet.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 10:43 schreef UitStraling het volgende:
Met mijn uiterlijk en uitstraling ben ik sowieso wel erg veilig op veel plekken op deze wereld
Omdat ik niet naar Madagaskar of Zuid-Afrika wil?quote:Op donderdag 5 augustus 2021 10:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Raar beeld heb je van de wereld, klein beetje je gezond verstand gebruiken en het valt allemaal best mee hoor.
Ik ben serieus nog nooit neergestoken en dat wil ik serieus zo houdenquote:
quote:Op donderdag 5 augustus 2021 10:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik ben serieus nog nooit neergestoken en dat wil ik serieus zo houden
Verdwalen in New Orleans om één uur 's nachts in m'n eentje.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 10:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, daar moet je ook geen verkeerde afslag nemen
De aandrang om naar Mallorca te gaan, heb ik nooit gehad.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 10:45 schreef UitStraling het volgende:
Lekker je kop eraf laten trappen op Mallorca dan.
Nee, ik lees wel wat kneuterige angst voor vreemde landen.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 10:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Omdat ik niet naar Madagaskar of Zuid-Afrika wil?
Behalve in een soort van Basic Instinct situatie, dan zou ik het overwegen.quote:
Beter lezen dan.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 10:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee, ik lees wel wat kneuterige angst voor vreemde landen.
Verkeerde metrostation uitstappen in Washington en alleen maar auto's op houten blokken zien en mannen die zich warmen rond brandende olievaten.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 10:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Verdwalen in New Orleans om één uur 's nachts in m'n eentje.
quote:Op donderdag 5 augustus 2021 10:46 schreef CherryLips het volgende:
Ik vind Rotterdam buiten het centrum al spannend.
En dan vinden mensen het vreemd waarom ik toch graag met een groepsreis ga. Dan word ik de volgende ochtend tenminste nog gemist door iemand.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 10:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Verkeerde metrostation uitstappen in Washington en alleen maar auto's op houten blokken zien en mannen die zich warmen rond brandende olievaten.![]()
En dan toch gewoon gaan eten bij de Burger King en de enige blanke zijn. Het werd ineens heel stil in die zaak
Ja, veel plezier, ik ga liever naar het noorden.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 10:47 schreef bitterbal het volgende:
ik ben blij dat ik er ben geweest en als ik de kans heb ga ik weer. En gewoon zelf met een huur auto
koop danquote:Op donderdag 5 augustus 2021 10:47 schreef CherryLips het volgende:
Ik vind hem serieus leuk. Wil die schoenen ook wel.
Dan moet je kopen.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 10:47 schreef CherryLips het volgende:
Ik vind hem serieus leuk. Wil die schoenen ook wel.
quote:Op donderdag 5 augustus 2021 10:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Kun je zomaar ballies tegenkomen.
Wat ben je laat.quote:
welke richting maakt me niet zo gek veel uit. Ik heb gewoon weinig interesse om zo ver te reizenquote:Op donderdag 5 augustus 2021 10:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, veel plezier, ik ga liever naar het noorden.
Voor jou dit middag..quote:
Ik was er wel met een vriendquote:Op donderdag 5 augustus 2021 10:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En dan vinden mensen het vreemd waarom ik toch graag met een groepsreis ga. Dan word ik de volgende ochtend tenminste nog gemist door iemand.
Op donderdag ga ik meestal even de wekelijkse boodschappen in duitsland doen en dan ben ik net op tijd terug voor werk. Dus druk drukquote:
Ja en ik ben mee uitgevraagd door een bewaker van de Sixtijnse Kapel.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 10:50 schreef UitStraling het volgende:
Er is zo'n mausoleum in Egypte, daar ligt de grondlegger van de strengste zuil van de Islam, officieel niet praten, geen blote armen, niet lachen, vrouwen verboden, gewijde stilte aub.
Ik heb in dat mausoleum toch wel een paar keer dronken staan dansen samen met de bewakers, het zijn ook net mensen
De duster weer tot de nok gevuld?quote:Op donderdag 5 augustus 2021 10:50 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Op donderdag ga ik meestal even de wekelijkse boodschappen in duitsland doen en dan ben ik net op tijd terug voor werk. Dus druk druk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |