quote:Op donderdag 5 augustus 2021 06:11 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Ik hoef geen Frans vaccin en Pfizer/BioNTech werkt gewoon. Fransen vertrouw ik gewoon niet.
Man man manquote:
Twee dagen ophef en dan wordt het weer onder het tapijt geveegd, samen met de gouden mondkapjes.quote:
Ik stond vanaf februari op de wachtlijst voor een operatie.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 00:23 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik zou graag willen dat uitgestelde zorg ingehaald wordt. Dat ik mijn kraakbeen-transplantatie krijg. Ik wacht hier al 13 maanden op. Vanwege covid.
Verders mag iedereen doen qua vaccinaties wat ie zelf wil.
quote:Op donderdag 5 augustus 2021 06:39 schreef Noek het volgende:
[..]![]()
![]()
Je bent een bijzonder eenkennig kindwezen, Erno
Wappies moeten gewoon het vliegtuig pakken naar Mexico en illegaal de grens oversteken naar de USA.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 07:43 schreef asco het volgende:
Buitenlanders straks alleen nog gevaccineerd welkom in de VS?
https://nos.nl/liveblog/2(...)een-geprikt-de-vs-in
Lekker duidelijk weer Joe.![]()
Maar illegalen lopen met de duizenden de grens over.
quote:Op donderdag 5 augustus 2021 06:26 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik verbaasde me erover dat ik een paar weken geleden afspraak had met chirurg en ik dus al in september geopereerd ga worden voor een niet bepaald noodzakelijke operatieDie foto's!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
In mijn geval betreft het een transplantatie: eerste operatie het uitnemen van kraakbeen. Dan wordt dat in Duitsland 6 weken opgekweekt. En dan de tweede operatie een standbeen-correctie plus het opgekweekte kraakbeen transplanteren. Er zijn drie ziekenhuizen die deze procedure uit kunnen voeren in NL.
En dan een jaar revalidatie.
Sterke en beterschap straks voor jou!
[ Bericht 2% gewijzigd door capricia op 05-08-2021 08:09:21 ]I am not omniscient, but I know a lot.
- Goethe, “Faust”
Dit komt met een parlementaire enquęte wel weer naar boven.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 06:59 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Twee dagen ophef en dan wordt het weer onder het tapijt geveegd, samen met de gouden mondkapjes.
Mooie ontwikkelingen wat mij betreftquote:Op donderdag 5 augustus 2021 07:43 schreef asco het volgende:
Buitenlanders straks alleen nog gevaccineerd welkom in de VS?
https://nos.nl/liveblog/2(...)een-geprikt-de-vs-in
Lekker duidelijk weer Joe.![]()
Maar illegalen lopen met de duizenden de grens over.
Ik snap niet waarom Vaccinweigeraars niet achter hun standpunt blijven.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 07:14 schreef Drekkoning het volgende:
Vaccinweigeraar met spijt: ‘Mijn ogen zijn geopend. Ik ben gered door het ziekenhuis’
https://www.volkskrant.nl/a-bda833b4
Dit artikel laat juist heel duidelijk een vaccintwijfelaar zien. Iemand die het niet goed snapt, die gelooft dat het te snel ontwikkeld is en zich heeft laten overtuigen dat er een chip in zit. Niet iemand die zelf bedacht heeft dat de overheid het kwaad is.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 07:58 schreef KingRadler het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom Vaccinweigeraars niet achter hun standpunt blijven.
Pas als ze in het Ziekenhuis liggen of op de IC liggen, worden sommige pas echt wakker.
Een echte Vaccinweigeraar kiest ervoor om heel ziek te worden of dood te gaan.
Het gaat mij er om dat er weer geen enkele tijdsindicatie wordt gegeven.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 07:57 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Mooie ontwikkelingen wat mij betreft
Komt omdat ze zelf in een zeer penibele situatie zitten met zeer veel besmettingen en opnames. Ik verwacht niet dat de VS voor April 2022 open gaat internationaal.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 08:07 schreef asco het volgende:
[..]
Het gaat mij er om dat er weer geen enkele tijdsindicatie wordt gegeven.
Ik wil ook wel weer eens echt op vakantie namelijk.
Iedereen wil op vakantie, maar 8 uur lang een FFP2-masker op in de trein naar München? Poe he, dan kan ik misschien beter wachten op het voorjaar van 2022.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 08:07 schreef asco het volgende:
[..]
Het gaat mij er om dat er weer geen enkele tijdsindicatie wordt gegeven.
Ik wil ook wel weer eens echt op vakantie namelijk.
Je weet dat ze voor heel veel landen gewoon open zijn en altijd zijn geweest?quote:Op donderdag 5 augustus 2021 08:08 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Komt omdat ze zelf in een zeer penibele situatie zitten met zeer veel besmettingen en opnames. Ik verwacht niet dat de VS voor April 2022 open gaat internationaal.
Er zijn ook mensen zoals ik, die al COVID-19 gehad hebben en daar amper wat van merkten en nu denken dat vaccin dat zal wel, ik zit niet in de risicogroep, ik was amper ziek en ik heb al enige mate van immuniteit.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 08:02 schreef chratnox het volgende:
[..]
Dit artikel laat juist heel duidelijk een vaccintwijfelaar zien. Iemand die het niet goed snapt, die gelooft dat het te snel ontwikkeld is en zich heeft laten overtuigen dat er een chip in zit. Niet iemand die zelf bedacht heeft dat de overheid het kwaad is.
Ik denk dat er heel veel mensen zijn zoals deze persoon. Mensen die erover twijfelen en angstig zijn en vol de fakenews fuik in wandelen.
Niet gedacht Voss, je was in begin best pro corona maatregelen. Lurker eerste uur hier en pas nu paar maanden aan het postenquote:Op donderdag 5 augustus 2021 08:13 schreef vosss het volgende:
[..]
Er zijn ook mensen zoals ik, die al COVID-19 gehad hebben en daar amper wat van merkten en nu denken dat vaccin dat zal wel, ik zit niet in de risicogroep, ik was amper ziek en ik heb al enige mate van immuniteit.
En die vaccins zijn ook gewoon razendsnel ontwikkeld. We hebben geen enkel idee van eventuele lange termijn bijwerkingen. Buiten dat kan je met vaccin nog steeds COVID-19 krijgen en dan ben je ook nog steeds besmettelijk.
Ik ben geen wappie, geen antivaxxer, geloof niet dat er 5G chips in zitten en denk ook niet dat Bill Gates de antichrist is.
Ik zie de vaccins vooral als iets waarmee je de kans van een ernstig verloop van COVID-19 voor je zelf verkleint. En niet zo zeer als iets wat ik voor de ander zou nemen. Als je met vaccin gewoon niet meer besmettelijk zou zijn dan zou ik daar wellicht anders over denken.
Dus die mensen heb je ook. En dan ben je in mijn optiek echt geen wappie of corona ontkenner
Of de auto.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 08:09 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Iedereen wil op vakantie, maar 8 uur lang een FFP2-masker op in de trein naar München? Poe he, dan kan ik misschien beter wachten op het voorjaar van 2022.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |