Het zat flink tegen vorig seizoen. En veel genaaid door de arbitrage natuurlijk.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 12:48 schreef El-Stinho het volgende:
Vorig jaar zette ik Willem II en Getafe in de linkerrijtjes, daar was qua samenstelling nauwelijks wat veranderd, en het seizoen erop doen ze mee om degradatie. Voetbalgenot.
Ziggo Godenquote:Op donderdag 5 augustus 2021 12:50 schreef Zipportal het volgende:
[..]
En nu ben je Ziggo klant.
[ afbeelding ]
Dit zijn Yats teksten.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 12:51 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Het zat flink tegen vorig seizoen. En veel genaaid door de arbitrage natuurlijk.
Debiele rode kaarten, onterecht afgekeurde goals. Dat helpt allemaal niet.
Geen flauw idee wat er komend jaar gaat gebeuren. Ik ken de nieuwe aanwinsten niet. En 10 man CORRED ofzo. We zien het wel.
Ik had 34 strafpunten, zeven daarvan op Willem II.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 12:49 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik was vorig jaar 1e dus ik snap die aanvallen op mijn voorspellingen niet zo.
Dankzij Fraserball.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
quote:Op donderdag 5 augustus 2021 12:52 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik had 34 strafpunten, zeven daarvan op Willem II.Neem ik mee voor volgend seizoen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mwah. Het seizoen daarvoor hadden we vaak geluk. En uiteindelijk deed het me weinig aangezien ik er toch niet was. Erin blijven was voor mij het belangrijkste. De rest boeide me eigenlijk niet echt.quote:
quote:Op donderdag 5 augustus 2021 12:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee
Regillio Vrede wel
Ja als je me vermoeiend vindt kan je het krijgen.
Als je 13e/14e eindigt is het toch allemaal prima, ouwe reus.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 12:51 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Het zat flink tegen vorig seizoen. En veel genaaid door de arbitrage natuurlijk.
Debiele rode kaarten, onterecht afgekeurde goals. Dat helpt allemaal niet.
Geen flauw idee wat er komend jaar gaat gebeuren. Ik ken de nieuwe aanwinsten niet. En 10 man CORRED ofzo. We zien het wel.
Croissants met pindasaus lijken me eigenlijk helemaal niet lekker.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 12:57 schreef El-Stinho het volgende:
Zo even pindasaus halen bij de supermarkt en daarna voor de lunch wat croissants op de markt.
Ik probeerde de afscheiding in deze post nog verdomme zo duidelijk mogelijk te maken.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 12:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Croissants met pindasaus lijken me eigenlijk helemaal niet lekker.
Dat lijkt me inderdaad ook geen gelukkige combi.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 12:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Croissants met pindasaus lijken me eigenlijk helemaal niet lekker.
Crossaints zijn alleen lekker in Frankrijk.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 13:00 schreef Caland het volgende:
Alhoewel, een croissant opensnijden, een mexicano ertussen duwen en dan aftoppen met pindasaus.
Hemels voer, echt waar.
Zeker. Het wordt dit jaar allemaal niet zo spannend denk ik. Degraderen zal niet gebeuren met zoveel kutclubs. Linkerrijtje is niet realistisch.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 12:57 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Als je 13e/14e eindigt is het toch allemaal prima, ouwe reus.
Geen echte fijnproevers, die Fransen.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 13:02 schreef Lange_Lans het volgende:
En daar kennen ze het fenomeen Mexicano niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |