Ik niet.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 12:31 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ik zie jullie wel met een nulletje of 2 winnen vanavond
Ik typte het toch ook niet in hoofdletters dom varkenquote:Op donderdag 5 augustus 2021 12:32 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Dit zou ik niet te hard roepen.
Mja, het is een beetje wachten op de wedstrijd waar het allemaal op rolletjes loopt zodat de kranten 'Nieuw Feyenoord toont zich eindelijk aan publiek' kunnen roepen om de volgende pot weer kansloos slecht te zijn.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 12:31 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ik zie jullie wel met een nulletje of 2 winnen vanavond
Dat is wel een leuke rubriek jaquote:Op donderdag 5 augustus 2021 12:33 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Mja, het is een beetje wachten op de wedstrijd waar het allemaal op rolletjes loopt zodat de kranten 'Nieuw Feyenoord toont zich eindelijk aan publiek' kunnen roepen om de volgende pot weer kansloos slecht te zijn.
Heb je die Atlético-shirts gezien? https://twitter.com/atletienglish/status/1423223508730093568quote:
quote:Op donderdag 5 augustus 2021 12:33 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ik typte het toch ook niet in hoofdletters dom varken
Feyenoord is op z'n best in de zomerstopquote:Op donderdag 5 augustus 2021 12:33 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Mja, het is een beetje wachten op de wedstrijd waar het allemaal op rolletjes loopt zodat de kranten 'Nieuw Feyenoord toont zich eindelijk aan publiek' kunnen roepen om de volgende pot weer kansloos slecht te zijn.
Ik zie eerlijk gezegd weinig redenen om aan te nemen dat zo'n wedstrijd er aan zit te komen maar ik hoop het van harte.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 12:33 schreef Scrummie het volgende:
[..]
denk dat ik vanavond ook maar even oversla, oogaids krijgen kan altijd nogquote:Op donderdag 5 augustus 2021 12:37 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik zie eerlijk gezegd weinig redenen om aan te nemen dat zo'n wedstrijd er aan zit te komen maar ik hoop het van harte.

Moet hij wetenquote:Op donderdag 5 augustus 2021 12:38 schreef GGMM het volgende:
Die goal van Gravenberch gisteren was wel echt heel mooi
Dat even tussendoor
Een proefwerk Engels van @onlogisch!quote:Op donderdag 5 augustus 2021 12:38 schreef Lange_Lans het volgende:
Uit de serie Foto's om je op te vrolijken - Fun Saturday #49 presenteer ik jullie vandaag foto #16:
[ afbeelding ]
(lijkt mij fake)
Nog nooit gegeten. Ziet er lekker uit.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 12:39 schreef Lange_Lans het volgende:
Broodje Pepesan dadelijk. Erg veel zin in.
Ik zie dat er veel competitievoorspellers na de overwinning van PSV op FC Midtjyijyijjiyland voorspellen dat PSV landskampioen wordt. De waan van de dag lijkt te regeren.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 12:38 schreef GGMM het volgende:
Die goal van Gravenberch gisteren was wel echt heel mooi
Dat even tussendoor
Zou niet kopenquote:Op donderdag 5 augustus 2021 12:35 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Heb je die Atlético-shirts gezien? https://twitter.com/atletienglish/status/1423223508730093568
Dank je makker.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 12:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nog nooit gegeten. Ziet er lekker uit.
Eet smakelijk
Kloptquote:Op donderdag 5 augustus 2021 12:40 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik zie dat er veel competitievoorspellers na de overwinning van PSV op FC Midtjyijyijjiyland voorspellen dat PSV landskampioen wordt. De waan van de dag lijkt te regeren.
@Lenny_Leonardquote:
Echt ellende. Van Atlético, Inter, Barça is het allemaal bleu.quote:
Jij leest heel goed tussen de regels door.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 12:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Klopt
Valt me vooral van @:maxi-mus een beetje tegen
Toch een klein glimlachjequote:Op donderdag 5 augustus 2021 12:38 schreef Lange_Lans het volgende:
Uit de serie Foto's om je op te vrolijken - Fun Saturday #49 presenteer ik jullie vandaag foto #16:
[ afbeelding ]
(lijkt mij fake)
Ik deponeer 'm pas volgende week. Niet dat ik pretendeer dat ik veel meer volg dan alleen Ajax.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 12:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Klopt
Valt me vooral van @:maxi-mus een beetje tegen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |