Subtiel gejat van https://www.handbal.nl/bl(...)teamnl-handbaldames/quote:Komende zomer spelen de damesteams van 25 juli t/m 2 augustus de poulefase. Van de zes teams in een poule plaatsen vier zich voor de kwartfinales, die gespeeld worden op 4 augustus. De halve finale staat gepland op 6 augustus. Twee dagen later, op 8 augustus wordt bepaald wie het goud wint in de finale. Alle wedstrijden worden gespeeld in de Yoyogi National Stadium in Tokyo.
Programma:
Poulefase, 25 juli t/m 2 augustus
Kwartfinale, 4 augustus
Halve finale, 6 augustus
Finale, 8 augustus
Loting TeamNL Handbaldames:
Groep A: Nederland, Montenegro, Noorwegen, Japan, Korea en Angola
Groep B: Spanje, Rusland, Hongarije, Zweden, Frankrijk en Brazilië
Wat een onzin allemaal, je hebt nog 30 minuten hiernaquote:Op woensdag 4 augustus 2021 14:19 schreef Nattekat het volgende:
Gewoon weggegeven in het eerste kwartier.
quote:Op woensdag 4 augustus 2021 14:20 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
Wat een onzin allemaal, je hebt nog 30 minuten hierna
Dit gaat echt niet meer goed komen.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 14:20 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
Wat een onzin allemaal, je hebt nog 30 minuten hierna
Hebben we dan altijd geluk met de loting ofzo?quote:Op woensdag 4 augustus 2021 14:21 schreef kilon het volgende:
Tegen de goede tegenstanders als Noorwegen en Frankrijk komen we altijd tekort. Vaak blijven we wel nog een tijdje bij, maar het is allemaal gewoon niet goed genoeg. Nooit geweest.
quote:Op woensdag 4 augustus 2021 14:17 schreef Caland het volgende:
Toch zie ik liever Wester op doel staan
Nou ja, de keren dat we de echte toppers wonnen is wel op een hand te tellen in de knockoutfase toch? Ik kan er niet veel herinneren.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 14:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hebben we dan altijd geluk met de loting ofzo?
Bedankt Hansquote:Op woensdag 4 augustus 2021 14:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Frankrijk is Nederland voorbij op ALLE FRONTEN
WAT DOEN JULLIE NOU, KOPPEN BIJ ELKAAR EN ALLES GEVENquote:Op woensdag 4 augustus 2021 14:29 schreef Szura het volgende:
Nederland mist een type Polman, kamper met grote bek die even de hele kleedkamer op stelten zet nu
Maar wel scoren dit keerquote:Op woensdag 4 augustus 2021 14:34 schreef Szura het volgende:
Ja nee lekker als je dan weer de tweede helft begint met eentje minder
Matige keepster Tess Wester kan haar tekortkomingen op het veld normaal gesproken nog compenseren met haar voorkomen. Daar komt ze dit keer niet mee weg. Je kan beter een pion op doel zetten. Walgeljke prestaties!!!quote:Op woensdag 4 augustus 2021 14:34 schreef Meridiaan het volgende:
50% savings van Rinka en Leynaud, dat is netjes
Foppa de Haanquote:Op woensdag 4 augustus 2021 14:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nederland laat zich steeds Foppa
En winnen?quote:Op woensdag 4 augustus 2021 14:51 schreef dz5b604 het volgende:
Dit kan nog alle kanten op, van een enorme afslachting naar een klein verlies.
Of je zapt gewoon naar SPORZAquote:Op woensdag 4 augustus 2021 14:51 schreef kilon het volgende:
NOS moet gewoon overschakelen naar de finale van de 200 meter. Dat is tenminste nog de moeite waard straks.
Dit ís kansloosquote:Op woensdag 4 augustus 2021 14:54 schreef Nattekat het volgende:
Dit ziet er wel behoorlijk kansloos uit
Ok Lokhorstquote:Op woensdag 4 augustus 2021 14:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als je vanaf nu geen enkele goal meer doorlaat kun je nog altijd winnen
Dat doen ze in de douche.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 14:55 schreef Nattekat het volgende:
Gaat handbal straks ook troostfinales spelen?
Niet zoals het waterpolo neequote:Op woensdag 4 augustus 2021 14:55 schreef Nattekat het volgende:
Gaat handbal straks ook troostfinales spelen?
En dat allemaal in het eerste kwartier al.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 14:57 schreef Benny het volgende:
10 punten verschil___________________!
Dat kunnen we tenminste wel, balletje gooien is te moeilijkquote:Op woensdag 4 augustus 2021 14:57 schreef gianni61 het volgende:
Nou, gelukkig gaan we morgen weer verder met rondjes fietsen en rondjes rennen
Meeste van die aids heb je zelf veroorzaaktquote:Op woensdag 4 augustus 2021 15:00 schreef Marcoss het volgende:
Alleen de hockeysters doen niet mee aan het kwartfinale-syndroom deze OS
In een interview na de wedstrijd gaf zo'n waterpoloster juist aan dat het daar (o.a.) aan schortte.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 15:00 schreef Nattekat het volgende:
De waterpolosters gingen tenminste strijdend ten onder, de hockeyers werd al niets meer van verwacht. Dit is gewoon treurig.
Nou ja, het bleef spannend tot de laatste minuten. Ze zijn niet zwaar overklast.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 15:01 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
In een interview na de wedstrijd gaf zo'n waterpoloster juist aan dat het daar (o.a.) aan schortte.
Net als bij de voetbalsters had je dan ook zomaar kunnen verliezen.. en dan waren er vergelijkbare teksten geweestquote:Op woensdag 4 augustus 2021 15:01 schreef kilon het volgende:
Hadden we toch de laatste groepswedstrijd moeten verliezen!?!?!?!?!?!?!?!?
Door zelf niet te scoren en de tegenstander wel te laten scoren.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 15:05 schreef Nattekat het volgende:
Hoe geef je dan ook in godsnaam 9 doelpunten toe in de eerste minuten
Ah, klinkt logisch.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 15:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Door zelf niet te scoren en de tegenstander wel te laten scoren.
Waar was je 30 jaar geleden.?quote:Op woensdag 4 augustus 2021 15:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nederland kan er gewoon niks van. Chokers.
In 1991? Zou het wat uit maken?quote:Op woensdag 4 augustus 2021 15:06 schreef tong80 het volgende:
[..]
Waar was je 30 jaar geleden.?
Negatieveling.
Ja. Je bent een golddigger.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 15:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
In 1991? Zou het wat uit maken?
Genoeg centen heb ik zeker jaquote:
Jij blij.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 15:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Genoeg centen heb ik zeker ja
Nou niet met 10 goals verschilquote:Op woensdag 4 augustus 2021 15:10 schreef Benny het volgende:
Jeetje. De Fransen winnen. Wie had dat gedacht
Er is muurtje klimmen bezig.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 15:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit was niet goed. Dit was ook nog eens totaal onnodig.
Ik ga door naar Basketbal.
Oh god die domme doos. Waarom Kuipers en Gommers geloven als je ook Lange Frans kan geloven.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 15:11 schreef Marcoss het volgende:
Het is allemaal de schuld van Yvette Broch
Maar ik moet de bouldercompetitie toch nog terugkijken en daar heb ik eigenlijk nog wel tot morgenochtend voor, terwijl ik op teamsporten nu live nog wat ontknopingen kan zien en die worden sneller gespoildquote:
ja en dan wegglijden op het moment dat je aan wil tikken boven aanquote:
zondag 8 uurquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 19:17 schreef tong80 het volgende:
Wanneer finale ? Weer fucking s ; nachts ?
Spanje blijft fenomenaal hierin.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 11:04 schreef Szura het volgende:
Ach nee, Spanjolen hebben de voorsprong weer weggegeven @:mexicanobakker
Begin jij nu ook al?quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 11:28 schreef heywoodu het volgende:
Ach, leuk voor de Spanjooltjes, verder vooral jammer als sporthistorie gemist wordt.
Liever een historische Egyptische medalje dan een minder historische Spaansequote:Op zaterdag 7 augustus 2021 11:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Begin jij nu ook al?Jeetje.
Altijd tegen mij.
Hierna nog Waterpolo.quote:
Ik heb die denk ik wel aan staan terwijl ik de zooi hier opruim, maar ga ik niet extreem actief kijken gok ikquote:
Het is Frankrijk - ROC, wat verwacht je.quote:
Ik zou het een groot probleem durven noemenquote:Op zondag 8 augustus 2021 09:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het is Frankrijk - ROC, wat verwacht je.
ROC hep een klein probleem
En het Franse peertquote:Op zondag 8 augustus 2021 09:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Inmiddels is het kleine probleem wel een GROOT PROBLEEM geworden.
We mogen de 4x400 ploeg en Abdi wel bedanken dat we de Fransen toch nog achter ons houden
Lekker weigeren, niks mis meequote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |