abonnement Unibet Coolblue
pi_200735666
Gegroet,

Ik heb veterschoenen besteld van het merk van Lier. Nu, ze zagen er prima uit. Ik doe die dingen aan en loop door het huis: blijken die zolen gewoon superglad te zijn. Zowel op een tegelvloer als op een tapijt gleden die schoenen gewoon weg bij het lopen.

Is dit normaal ofzo? Ik ga ze nu terug sturen, want heb ook een paar giorgios die dit helemaal niet hebben/hadden.

Klacht: mooie schoenen die lopen als schaatsen ;(
pi_200736550
Even opruwen op straattegels. Dan valt het wel mee.
In de hemel is geen bier. Daarom brouwen we het hier
Het beste bier brouw je zelf.
Bier is bitter. Bier is best. Bier is beter dan de rest.
Ik heb alleen een drankprobleem als het op is.
pi_200736954
Ja, is normaal. Ja, dat is over als je er een kwartiertje buiten op hebt gelopen.

Als je ze wilt terugsturen hoop ik voor je dat de zool nog onbeschadigd is.
pi_200737400
Heb ze al teruggestuurd. Zat wel idd een krasje op de zool ja van 2cm ongeveer. Dit is dus misschien gebeurd door 10 meter lopen met de schoenen binnenshuis.

Dus dit zijn schoenen met een lederen onderzijde (behalve de hak). En die giorgios die ik heb zijn schoenen met een volledig rubberen onderzijde.

Van lier heeft ook schoenen met een volledig rubberen onderzijde dus ik pak die wel.
pi_200737423
Ja dat is normaal, duurt niet lang als je er even buiten mee loopt dan wordt de zool ruw.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_200737433
quote:
1s.gif Op woensdag 4 augustus 2021 15:41 schreef SOG het volgende:
Heb ze al teruggestuurd. Zat wel idd een krasje op de zool ja van 2cm ongeveer. Dit is dus misschien gebeurd door 10 meter lopen met de schoenen binnenshuis.

Dus dit zijn schoenen met een lederen onderzijde (behalve de hak). En die giorgios die ik heb zijn schoenen met een volledig rubberen onderzijde.

Van lier heeft ook schoenen met een volledig rubberen onderzijde dus ik pak die wel.
Maar rubber is lelijk, je had er gewoon even een dag op moeten lopen. ;(
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_200738402
quote:
16s.gif Op woensdag 4 augustus 2021 15:44 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Maar rubber is lelijk, je had er gewoon even een dag op moeten lopen. ;(
Dit dus. Herenschoenen hebben een (gladde) leren zool - alleen de hak is deels van rubber. Rubberzolen zijn voor regenlaarzen _O-

Fatsoenlijke schoenen moet je ook inlopen. Dus niet direct de hele dag dragen, maar in duur opbouwen. Na een paar dagen is de zool dan ruw (mits je er buiten mee loopt). Als je ze zou laten verzolen, begin je uiteraard opnieuw (niet het inlopen, wel het opruwen van de zool).
"Met charme kun je je een kwartiertje redden, daarna moet je iets te zeggen hebben."
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')