SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
We hebben het kort en bondig gehouden. Ik ben gewoon bang dat die verkoopmakelaar ons net onder de vraagprijs probeert te krijgen zodat ze het aan vrienden ofzo kan verkopenquote:Op woensdag 4 augustus 2021 09:21 schreef bitterbal het volgende:
Heb je een mooie presentatie gemaakt om jezelf en Gargamel te presenteren?
Mja, dat is op zich ook wel zo.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 09:22 schreef UitStraling het volgende:
Zaken waar je geen invloed op kunt uitoefenen moet je jezelf nooit druk om maken.
#dit is het slimste wat ik ooit gezegd heb hier.
Die zaten hier al.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 09:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Weer zo'n TT die alleen maar wilsonbekwame amoebes aantrekt die leven op replicatielust
Met van die gezamenlijke romantische foto's met een zonsondergang op een Turks of Thais strand en dan zo'n hartje met glitters eromheenquote:Op woensdag 4 augustus 2021 09:21 schreef bitterbal het volgende:
Heb je een mooie presentatie gemaakt om jezelf en Gargamel te presenteren?
* replicatielust gaat op de lijst.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 09:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Weer zo'n TT die alleen maar wilsonbekwame amoebes aantrekt die leven op replicatielust
Ja, die zaten hier al genoeg jaquote:
Hoeveel entries heb ik op de lijst?quote:Op woensdag 4 augustus 2021 09:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
* replicatielust gaat op de lijst.
Je staat op nummer 4, balletjebal op 1, 4ECaviapis op 2, Buda op 3.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 09:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoeveel entries heb ik op de lijst?
Godver weer vierdequote:Op woensdag 4 augustus 2021 09:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je staat op nummer 4, balletjebal op 1, 4ECaviapis op 2, Buda op 3.
Of een springfoto.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 09:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Met van die gezamenlijke romantische foto's met een zonsondergang op een Turks of Thais strand en dan zo'n hartje met glitters eromheen
Glitters.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 09:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Met van die gezamenlijke romantische foto's met een zonsondergang op een Turks of Thais strand en dan zo'n hartje met glitters eromheen
quote:Op woensdag 4 augustus 2021 09:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Niet eens geclassificeerd.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 09:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee joh, samen op een pwaard.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 09:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Allebei op een pwny met een cavia in de handen.
quote:Op woensdag 4 augustus 2021 09:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Dit klinkt filmisch.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 09:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Paardrijdende cavias.. die naar de horizon galopperen
Wat staat er op het menu?quote:Op woensdag 4 augustus 2021 09:32 schreef IJsdraakje het volgende:
Zo, vanavond m'n eerste HelloFresh maaltijd. Ben benieuwd.
quote:Op woensdag 4 augustus 2021 09:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dit klinkt filmisch.
Tijd voor een caviafilm. Misschien kunnen ze zelfs iets als spionnen spelen!
Wapperende haren, beiden ontbloot bovenlichaam en achtervolgd door stormtroopers op T-Rexen.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 09:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Paardrijdende cavias.. die naar de horizon galopperen
Ik denk.... ik DENK...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Ik kan kiezen uit:quote:
Kinderfilm, dus die heb je dan waarschijnlijk al eens gehad en benut.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 09:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als je dit als man kijkt dan krijg je echt nooit meer een erectie.
quote:Op woensdag 4 augustus 2021 09:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Kinderfilm, dus die heb je dan waarschijnlijk al eens gehad en benut.
Pride flammkuchen?quote:Op woensdag 4 augustus 2021 09:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik kan kiezen uit:
Conchiglie met rode pesto en feta
Pride flammkuchen met mozzarella
Orzo met gebakken rode ui en frisse citroenricotta
Dafuq is Conchiglie?quote:Op woensdag 4 augustus 2021 09:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik kan kiezen uit:
Is dat een Flamkuchen in regenboogkleur?quote:Op woensdag 4 augustus 2021 09:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik kan kiezen uit:
quote:Op woensdag 4 augustus 2021 09:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Heb je haar ook weerquote:
ik ook.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 09:32 schreef IJsdraakje het volgende:
Zo, vanavond m'n eerste HelloFresh maaltijd. Ben benieuwd.
Flamkuchen die je moet aanspreken met hen?quote:Op woensdag 4 augustus 2021 09:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is dat een Flamkuchen in regenboogkleur?
Klinkt wel goed allemaal
His/ hersquote:Op woensdag 4 augustus 2021 09:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Flamkuchen die je moet aanspreken met hen?
oh heb niet verder gelezen als smeerlappenquote:Op woensdag 4 augustus 2021 09:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]![]()
Wat is het tegenovergestelde van replicatielust?
quote:Op woensdag 4 augustus 2021 09:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik wil een keer met een strak gezicht bij de Starbucks zeggen dat ik 4everCaviapis heet, maar ja, dat durf ik niet.
Dan klopt het wel.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 09:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh heb niet verder gelezen als smeerlappen
Elena Caviapis, hoge staart, knoopje extra los, beetje Grieks uit je ogen kijken, kom je echt wel mee wegquote:Op woensdag 4 augustus 2021 09:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik wil een keer met een strak gezicht bij de Starbucks zeggen dat ik 4everCaviapis heet, maar ja, dat durf ik niet.
quote:Op woensdag 4 augustus 2021 09:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Elena Caviapis, hoge staart, knoopje extra los, beetje Grieks uit je ogen kijken, kom je echt wel mee weg
Na het bestellen de Sirtaki dansen en een bordje met die gore taart op de grond flikkeren.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 09:50 schreef Budapestenaar het volgende:
Iedereen begroeten met calisphera
quote:Op woensdag 4 augustus 2021 09:50 schreef Budapestenaar het volgende:
Iedereen begroeten met calisphera
waaromquote:Op woensdag 4 augustus 2021 09:53 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik voel me redelijk beroerd vandaag
Voor het laatste werkt sushi altijd goed.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 09:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Geen idee. Hoofdpijnerig, brak, ontevreden
Sterkte!quote:Op woensdag 4 augustus 2021 09:53 schreef Budapestenaar het volgende:
quote:Op woensdag 4 augustus 2021 09:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Voor het laatste werkt sushi altijd goed.
kwart voor 11quote:Op woensdag 4 augustus 2021 09:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hoe laat gaat de prik diep in jouw arm?
nieuw paar schoenen?quote:Op woensdag 4 augustus 2021 09:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Dan wordt de weegschaal boos.
![]()
Maar wel lekker
quote:Op woensdag 4 augustus 2021 09:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Voor het laatste werkt sushi altijd goed.
Oke , dan verder nadenken over aankomende vakantiequote:Op woensdag 4 augustus 2021 09:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Ik ben geen vrouw.
Ik ben toe aan vakantie en een nieuw leven.
Chocolade en stukjes vis werken alleen bij vrouwen.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 09:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Dan wordt de weegschaal boos.
![]()
Maar wel lekker
Ziet eruit als vrij simpel in te vullen door elke droomman.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 09:57 schreef bitterbal het volgende:
ik ben eigenlijk best simpel.
Zon, strand of sushi en als dat niet werkt dan nieuwe schoenen
Ownoeeesquote:Op woensdag 4 augustus 2021 09:53 schreef Budapestenaar het volgende:
ja ben helemaal niet zo veeleisendquote:Op woensdag 4 augustus 2021 09:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ziet eruit als vrij simpel in te vullen door elke droomman.
Ja, exact dat laatste. Het zag er gewoon gezellig uit.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 09:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dafuq is Conchiglie?Enneh, "Pride" flammkuchen? Met regenboogkleurig beleg of wat?
Ideale vrouw zou je eigenlijk wel zeggen.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 09:57 schreef bitterbal het volgende:
ik ben eigenlijk best simpel.
Zon, strand of sushi en als dat niet werkt dan nieuwe schoenen
Dan eerst die Flammkuchen. Dringend behoefte aan foto's daarvanquote:Op woensdag 4 augustus 2021 09:58 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, exact dat laatste. Het zag er gewoon gezellig uit.En die eerste zijn fancy pastaschelpjes.
Over precies een maandquote:Op woensdag 4 augustus 2021 09:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Oke , dan verder nadenken over aankomende vakantie
quote:Op woensdag 4 augustus 2021 09:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Chocolade en stukjes vis werken alleen bij vrouwen.
Vanavond gewoon een steak van net onder een kilo naar binnen werken en je gromt weer als een tevreden tijger.
ja precies, wat doen jullie hier nogquote:Op woensdag 4 augustus 2021 10:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ideale vrouw zou je eigenlijk wel zeggen.
Ja ik haat je, je stinkt, je bent dom en je geeft me nooit aandacht.
Hier, nieuwe schoenen en een bakje vis.
Oooooooh US, je bent de mooiste, de leukste en de liefste.
quote:Op woensdag 4 augustus 2021 10:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Maar als je een stukje vis met chocoladesaus geeft is het weer niet goedquote:Op woensdag 4 augustus 2021 09:58 schreef UitStraling het volgende:
Chocolade en stukjes vis werken alleen bij vrouwen.
Ik kijk er zo waanzinnig naar uit.quote:
quote:Op woensdag 4 augustus 2021 10:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar als je een stukje vis met chocoladesaus geeft is het weer niet goed
wat is dat laatste?quote:Op woensdag 4 augustus 2021 10:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik kijk er zo waanzinnig naar uit.Ik heb gewoon bijna ijldromen over thermaalbaden en mensen die dingen als
'Kérem vigyázzanak az ajtķk zárķdnak!' zeggen.
Doet me denken dat ik in een romantische bui een keer met een enorme bos rozen thuis kwam.quote:
quote:Op woensdag 4 augustus 2021 09:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja ben helemaal niet zo veeleisend
Kan gewoonquote:Op woensdag 4 augustus 2021 10:07 schreef bitterbal het volgende:
ga kijken of ik wat eerder naar binnen kan glippen bij de pirk
Dat lukt bij veel vrouwen wel, alleen moet je dan weten wat je moet regelen voor ze.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 10:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"Mind the gap"quote:Op woensdag 4 augustus 2021 10:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Pas alstublieft op, de deuren gaan sluiten
quote:Op woensdag 4 augustus 2021 10:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Doet me denken dat ik in een romantische bui een keer met een enorme bos rozen thuis kwam.
"Ja gvd teringleier ben je ook, wat heb je nu weer geflikt, vuige boef, nou zeg het maar"
Piephoer
Als ik het zo lees vraag je daar ook meteen asiel aan.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 10:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik kijk er zo waanzinnig naar uit.Ik heb gewoon bijna ijldromen over thermaalbaden en mensen die dingen als
'Kérem vigyázzanak az ajtķk zárķdnak!' zeggen.
Ik weet nog niet hoe de mijne eruit komt te zien, maar dit moet het worden:quote:Op woensdag 4 augustus 2021 10:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan eerst die Flammkuchen. Dringend behoefte aan foto's daarvan
Bloemetje, jurkje, chocolaatje, reisje, etentje, dagje naar het caviamuseum, erotische verrassingsaanval tijdens het koken, lief gedichtje.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 10:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat lukt bij veel vrouwen wel, alleen moet je dan weten wat je moet regelen voor ze.
Lijkt me lekkerder om die groenten gewoon een beetje te mengen, zit je straks met eerst een hap ui, dan een hap courgette, dan een hap paprikaquote:Op woensdag 4 augustus 2021 10:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik weet nog niet hoe de mijne eruit komt te zien, maar dit moet het worden:
[ afbeelding ]
leg jij nooit gewoon een halve ui op tafel als decoratie?quote:Op woensdag 4 augustus 2021 10:12 schreef IJsdraakje het volgende:
Minus die extra ingrediënten naast het bord, rare opmaak.
Het is vast lekker maar ik zie er geen regenboog in hoorquote:Op woensdag 4 augustus 2021 10:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik ook niet, ik moest ook een beetjequote:Op woensdag 4 augustus 2021 10:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het is vast lekker maar ik zie er geen regenboog in hoor
Daarom ook dequote:Op woensdag 4 augustus 2021 10:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Lijkt me lekkerder om die groenten gewoon een beetje te mengen, zit je straks met eerst een hap ui, dan een hap courgette, dan een hap paprika
quote:Op woensdag 4 augustus 2021 10:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik vind dat juist veel lekkerder eten steeds een verschillend hapje, anders is het net Olvarit.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 10:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Lijkt me lekkerder om die groenten gewoon een beetje te mengen, zit je straks met eerst een hap ui, dan een hap courgette, dan een hap paprika
Dan moet ik de hele tijd huilen.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 10:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
leg jij nooit gewoon een halve ui op tafel als decoratie?
en het dan ratatouille flammkuchen noemen.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 10:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Of het gewoon geen halve dag bakken, dan blijft er nog genoeg smaak en structuur inquote:Op woensdag 4 augustus 2021 10:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik vind dat juist veel lekkerder eten steeds een verschillend hapje, anders is het net Olvarit.
Nee hoor, ik eet straks gewoon broccoliquote:Op woensdag 4 augustus 2021 10:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Kijk iedereen dan culinair doen dan
Met gehakt?quote:Op woensdag 4 augustus 2021 10:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Nee hoor, ik eet straks gewoon broccoli
Nee hoor alleen IJs, wij hebben er alleen maar een mening over (zoals wel vakerquote:Op woensdag 4 augustus 2021 10:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Dat zou wel helemaal top zijnquote:
quote:
Mijn was is eindelijk droog.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 10:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Nou, de zon schijnt, dus ik gooi zo mijn wasgoed maar even buiten
Waarom zo lang wachtenquote:Op woensdag 4 augustus 2021 10:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Vanmiddag even een bakje koffie halen
Nou, dat ook weer niet directquote:Op woensdag 4 augustus 2021 10:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als ik het zo lees vraag je daar ook meteen asiel aan.
There's something about Mary.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 10:28 schreef UitStraling het volgende:
Had net een videocall, kijk ik daarna in de spiegel, zie ik een enorme dot scheerschuim op mijn wenkbrauw zitten.
Als het even kon bleef je er toch?quote:Op woensdag 4 augustus 2021 10:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nou, dat ook weer niet direct
Ja, maar dat mag zonder asiel aan te vragenquote:Op woensdag 4 augustus 2021 10:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als het even kon bleef je er toch?
Ik eet gewoon kipschnitzels vanavond.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 10:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ja, bij mij was het ook een polonaise van ellendig weerquote:Op woensdag 4 augustus 2021 10:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mijn was is eindelijk droog.
Maar dit weer was niet voorspeld geloof ik, had gisteren nog gekeken en toen was het van 'in de loop van de ochtend regen'.
helemaal blij met B-Gquote:
Omdat ik net verwen-koffie op heb en ik anders tegen het plafond aanzitquote:
Op je wenkbrauw ook echtquote:Op woensdag 4 augustus 2021 10:28 schreef UitStraling het volgende:
Had net een videocall, kijk ik daarna in de spiegel, zie ik een enorme dot scheerschuim op mijn wenkbrauw zitten.
Lekkah!quote:Op woensdag 4 augustus 2021 10:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik eet gewoon kipschnitzels vanavond.
Waarom bestel je altijd?quote:Op woensdag 4 augustus 2021 10:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Lekkah!
Ik weet nog niet wat ik ga eten, want ik ga vanavond voor het eerst naar de supermarkt om eten te halen. Normaal bestel ik, maar ze hadden een aantal dingen niet en kon pas vrijdagavond geleverd worden. Lees: ik was gewoon te laat met bestellen
Ik had m'n pyjama nog aan laatst en zag het pas op de webcamquote:Op woensdag 4 augustus 2021 10:28 schreef UitStraling het volgende:
1. mensenquote:Op woensdag 4 augustus 2021 10:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Waarom bestel je altijd?Ik zou het winkelen missen
huehuequote:
Mensen die vergeten hun groenten en fruit af te wegen en dan terug moeten lopenquote:Op woensdag 4 augustus 2021 10:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
1. mensen
2. mensen
3 mensen
4. mensen op de parkeerplaats
5. mensen met een winkelwagentje
6. mensen met kinderen
7. mensen die niet opschieten
8. mensen die in de weg lopen
9. mensen die met elkaar praten in het gangpad
10. mensen bij de kassa
kassa's met weegschaal omdat niemand eerlijk zijn spul weegt.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 10:40 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Mensen die vergeten hun groenten en fruit af te wegen en dan terug moeten lopen
Hier doen ze dat bij de kassa, ook alleen maar omdat ze mensen niet meer vertrouwen het zelf te wegenquote:Op woensdag 4 augustus 2021 10:40 schreef kwiwi het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 4 augustus 2021 10:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
1. mensen
2. mensen
3 mensen
6. mensen met kinderen
10. mensen bij de kassa
Zo ver zijn ze bij de Kaufland en Edeka nog nietquote:Op woensdag 4 augustus 2021 10:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
kassa's met weegschaal omdat niemand eerlijk zijn spul weegt.
Kaufland is van Lidl. Nooit geweten.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 10:41 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zo ver zijn ze bij de Kaufland en Edeka nog niet
quote:Op woensdag 4 augustus 2021 10:40 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Supermarkten zonder weegsysteem bij de kassaquote:Op woensdag 4 augustus 2021 10:40 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je vergeetquote:Op woensdag 4 augustus 2021 10:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
1. mensen
2. mensen
3 mensen
6. mensen met kinderen
10. mensen bij de kassa
Nee maar daar moet je ook nog betalen met Duitse Marken en voedselbonnenquote:Op woensdag 4 augustus 2021 10:41 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zo ver zijn ze bij de Kaufland en Edeka nog niet
Nee, ik ben erger, maar meestal begint mijn ergernis al bij de parkeerplaats.quote:
Serieus?quote:Op woensdag 4 augustus 2021 10:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kaufland is van Lidl. Nooit geweten.
Oh ja, maar dat zit er zo standaard in gebakkenquote:Op woensdag 4 augustus 2021 10:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je vergeet
11. Geen zin
12. Geen energie
Je mist de belangrijkstequote:Op woensdag 4 augustus 2021 10:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je vergeet
11. Geen zin
12. Geen energie
Ik ga lopend boodschappen doen. Dat scheelt alquote:Op woensdag 4 augustus 2021 10:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, ik ben erger, maar meestal begint mijn ergernis al bij de parkeerplaats.
Mensen kunnen niet parkeren. Mensen parkeren wel hun portier IN jouw auto. Mensen lopen zwabberend met de winkelwagen over het terrein
Oh ja, dit is geen KLB he
even normaal doen
WAT IS HET TOCH FIJN DAT IK BOODSCHAPPEN KAN DOEN IN DIT LAND
Ik wist ook niet dat Etos, AH, Gall & Gall onder dezelfde paraplu vielenquote:Op woensdag 4 augustus 2021 10:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kaufland is van Lidl. Nooit geweten.
Ahhhh op die fietsquote:Op woensdag 4 augustus 2021 10:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Omdat ik net verwen-koffie op heb en ik anders tegen het plafond aanzit
Mensen die OP de lijn parkeren, waardoor mijn auto niet meer in het vak past zonder m'n deur tegen een andere auto te openen. Echt.. ga dood.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 10:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mensen kunnen niet parkeren. Mensen parkeren wel hun portier IN jouw auto. Mensen lopen zwabberend met de winkelwagen over het terrein
even normaal doen
quote:Op woensdag 4 augustus 2021 10:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Serieus?Ik ga meestal eerst naar de Lidl en wat ik daar niet kan vinden haal ik bij Kaufland. Ik ben de ultieme Nederlander wel
Ik ga niet alleen boodschappen doen in Duitsland, maar ook nog bij de goedkoopste winkel in Duitsland en dan als klap op vuurpijl de btw terugvragen. Dat is toch elke Nederlander z'n natte droom
![]()
Ik ga 12 km verderop boodschappen doen, dat wil ik liever niet lopend doen.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 10:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ga lopend boodschappen doen. Dat scheelt al
Dit ja, en de kans is ook vele kleiner dat je teveel haalt want je moet het ook nog naar huis dragen in een tasjequote:Op woensdag 4 augustus 2021 10:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ga lopend boodschappen doen. Dat scheelt al
O, dat wist ik dan weer welquote:Op woensdag 4 augustus 2021 10:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik wist ook niet dat Etos, AH, Gall & Gall onder dezelfde paraplu vielen
Die van DE de Latte variantquote:Op woensdag 4 augustus 2021 10:46 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ahhhh op die fiets
Welke verwen koffie?
Dat is gewoon goed voor de stappenquote:Op woensdag 4 augustus 2021 10:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ga 12 km verderop boodschappen doen, dat wil ik liever niet lopend doen.
Dorpsbewoner gespotquote:Op woensdag 4 augustus 2021 10:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ga 12 km verderop boodschappen doen, dat wil ik liever niet lopend doen.
Dit ja, ik probeer Gergi al een jaar te overtuigen van Lidl groenten en fruit. Maar nee, hij koopt ergens waar het al overrijp is en dan klagen dat het na een dag niet meer te eten isquote:Op woensdag 4 augustus 2021 10:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Onderdeel van de Schwarz Gruppe, net als Lidl. Lidl zijn de kleine winkels en Kaufland de grote, aldus het concept.
Ik vind Lidl ook gewoon een prima winkel hoor. Zeker de groente-afdeling is gewoon erg goed.
Laatst had iemand z'n scooter buiten voor die rekken met de winkelwagentjes gezetquote:Op woensdag 4 augustus 2021 10:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
even normaal doen
Eén mandje is één tasje.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 10:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dit ja, en de kans is ook vele kleiner dat je teveel haalt want je moet het ook nog naar huis dragen in een tasjeWat dat betreft ben ik wel blij dat de mandjes weer terug zijn, kun je tenminste een beetje inschatten hoe zwaar het tasje gaat worden
Ik heb dat een keer bij de vaste kantoorparkeerplaats gehad (gewoon over de streep ook). Dus toen heb ik mijn auto heel strak tegen de andere auto aan geparkeerd, want zo'n kut ben ik.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 10:46 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Mensen die OP de lijn parkeren, waardoor mijn auto niet meer in het vak past zonder m'n deur tegen een andere auto te openen. Echt.. ga dood.
Die ligt zo omquote:Op woensdag 4 augustus 2021 10:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Laatst had iemand z'n scooter buiten voor die rekken met de winkelwagentjes gezet
Dan bestel je je boodschappen zeker niet bij de AH want daar kun je al sinds jaar en dag de G&G en Etos meebestellenquote:Op woensdag 4 augustus 2021 10:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik wist ook niet dat Etos, AH, Gall & Gall onder dezelfde paraplu vielen
nee kaufland is niet van lidl, ze zijn beiden van dezelfde eigenaarquote:Op woensdag 4 augustus 2021 10:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Serieus?Ik ga meestal eerst naar de Lidl en wat ik daar niet kan vinden haal ik bij Kaufland. Ik ben de ultieme Nederlander wel
Ik ga niet alleen boodschappen doen in Duitsland, maar ook nog bij de goedkoopste winkel in Duitsland en dan als klap op vuurpijl de btw terugvragen. Dat is toch elke Nederlander z'n natte droom
![]()
Dat is ook wel weer zo..quote:
Zo moet ik hier thuis altijd parkeren.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 10:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb dat een keer bij de vaste kantoorparkeerplaats gehad (gewoon over de streep ook). Dus toen heb ik mijn auto heel strak tegen de andere auto aan geparkeerd, want zo'n kut ben ik.
Er is een AH op loopafstand beschikbaar, maar ik vind AH niet fijn.quote:
Hehequote:Op woensdag 4 augustus 2021 10:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb dat een keer bij de vaste kantoorparkeerplaats gehad (gewoon over de streep ook). Dus toen heb ik mijn auto heel strak tegen de andere auto aan geparkeerd, want zo'n kut ben ik.
lidl groente in nederland vind ik anders best tegen vallenquote:Op woensdag 4 augustus 2021 10:48 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dit ja, ik probeer Gergi al een jaar te overtuigen van Lidl groenten en fruit. Maar nee, hij koopt ergens waar het al overrijp is en dan klagen dat het na een dag niet meer te eten isLidl
Al gebruikte ik bij karretjes wel het kinderzitje als inschatting voor de hoeveelheidquote:
quote:Op woensdag 4 augustus 2021 10:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Laatst had iemand z'n scooter buiten voor die rekken met de winkelwagentjes gezet
Was destijds een leaseauto, dus yoloquote:Op woensdag 4 augustus 2021 10:49 schreef kwiwi het volgende:
[..]
HeheIk wil dat wel maar ben dan bang dat ik een deuk in m'n portier heb bij terugkomst.
quote:Op woensdag 4 augustus 2021 10:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zo moet ik hier thuis altijd parkeren.
Ik snap dat ook niet. Het is altijd zo'n teringbende.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 10:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
lidl groente in nederland vind ik anders best tegen vallen
Beste in groente en fruit m'n reet.
Ik vind het wel fijn dat het niet al te rijp is, want ik haal voor een week boodschappen dus het moet nog even goed blijven.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 10:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
lidl groente in nederland vind ik anders best tegen vallen
Beste in groente en fruit m'n reet.
Neequote:Op woensdag 4 augustus 2021 10:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan bestel je je boodschappen zeker niet bij de AH want daar kun je al sinds jaar en dag de G&G en Etos meebestellen
Het zijn redelijk smalle plekken en m'n nieuwe buurvrouw kan net zo goed parkeren als ik, tikje erger misschien nog, maar ze heeft wel een grotere auto dus dat is altijd feest.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 10:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]Ik zou nooit meer van huis afgaan
quote:Op woensdag 4 augustus 2021 10:48 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dit ja, ik probeer Gergi al een jaar te overtuigen van Lidl groenten en fruit. Maar nee, hij koopt ergens waar het al overrijp is en dan klagen dat het na een dag niet meer te eten isLidl
Dat is waarom ze in Zuid-Korea bananen zo verkopen:quote:Op woensdag 4 augustus 2021 10:51 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik vind het wel fijn dat het niet al te rijp is, want ik haal voor een week boodschappen dus het moet nog even goed blijven.
quote:Op woensdag 4 augustus 2021 10:52 schreef CherryLips het volgende:
Heb net weer twee bananen weg kunnen gooien omdat ze goor waren geworden.
Als ik kijk hoe mensen bij ons voor parkeren dan vraag ik me altijd af of ze het rijbewijs bij een pakje boter hebben gekregen. Gelukkig heb ik prive parkeerplaatsen achter, maar laatst blokkeerde de schoonzoon van de buurman de boel, dus toen heb ik mijn auto voor zijn auto neer gezet en ben thuis gaan zitten.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 10:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het zijn redelijk smalle plekken en m'n nieuwe buurvrouw kan net zo goed parkeren als ik, tikje erger misschien nog, maar ze heeft wel een grotere auto dus dat is altijd feest.
had laatst bij de aldi perziken die na een week nog steeds kneiterhard warenquote:Op woensdag 4 augustus 2021 10:51 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik vind het wel fijn dat het niet al te rijp is, want ik haal voor een week boodschappen dus het moet nog even goed blijven.
Hoe slim is ditquote:Op woensdag 4 augustus 2021 10:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is waarom ze in Zuid-Korea bananen zo verkopen:
[ afbeelding ]
Kon je er geen bananenbrood meer van bakken ? Of pannenkoekjesquote:Op woensdag 4 augustus 2021 10:52 schreef CherryLips het volgende:
Ja, Spar snap ik niks van in Nederland. Alleen maar kleine winkeltjes. Terwijl het een Nederlands bedrijf is en ze in het buitenland wel fatsoenlijke winkels hebben.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 10:52 schreef kwiwi het volgende:
Ik vond die dorpswinkeltjes altijd zo kut.. Spar? Superduur en weinig keuze. Terwijl er 200m verder een AH zit. Nooit begrepen hoe die konden overleven zo.
Nee, de schil zag er nog redelijk uit maar van binnen was het kots.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 10:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kon je er geen bananenbrood meer van bakken ? Of pannenkoekjes
Die snap ik alleen als "enige winkel die nog open is op dit hoerentijdstip".quote:Op woensdag 4 augustus 2021 10:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, Spar snap ik niks van in Nederland. Alleen maar kleine winkeltjes. Terwijl het een Nederlands bedrijf is en ze in het buitenland wel fatsoenlijke winkels hebben.
Ja behoorlijk slim natuurlijk. Maar Nederlanders gaan dan weer nuilen over huuhuu plestik huuhuu.quote:
Ik verdien ook geen prijs met parkerenquote:Op woensdag 4 augustus 2021 10:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Als ik kijk hoe mensen bij ons voor parkeren dan vraag ik me altijd af of ze het rijbewijs bij een pakje boter hebben gekregen. Gelukkig heb ik prive parkeerplaatsen achter, maar laatst blokkeerde de schoonzoon van de buurman de boel, dus toen heb ik mijn auto voor zijn auto neer gezet en ben thuis gaan zitten.
Hier in het centrum hebben ze ook een winkel. Eén keer geweest. Je kon er je kont niet kerenquote:Op woensdag 4 augustus 2021 10:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die snap ik alleen als "enige winkel die nog open is op dit hoerentijdstip".
Welke? We hadden problemen met alle 3quote:Op woensdag 4 augustus 2021 10:55 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hoe is het eigenlijk met jullie auto afgelopen?
Allemaal Dusters?quote:Op woensdag 4 augustus 2021 10:58 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Welke? We hadden problemen met alle 3
Had je nog bananenpannenkoeken van kunnen makenquote:Op woensdag 4 augustus 2021 10:52 schreef CherryLips het volgende:
Je andere 3 auto's hebben problemen?quote:Op woensdag 4 augustus 2021 10:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee, spreid je kansen dit dat![]()
M'n Duster is ok
Hier bij een dorp in de buurt is het de enige winkel, heb daar wel een paar keer een Too Good To Go pakket opgehaald en die waren wel telkens extreem goed gevuldquote:Op woensdag 4 augustus 2021 10:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, Spar snap ik niks van in Nederland. Alleen maar kleine winkeltjes. Terwijl het een Nederlands bedrijf is en ze in het buitenland wel fatsoenlijke winkels hebben.
En blijkbaar geldt dat voor de inwoners van dat dorp ook, vandaar je 'rijke' pakketquote:Op woensdag 4 augustus 2021 11:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hier bij een dorp in de buurt is het de enige winkel, heb daar wel een paar keer een Too Good To Go pakket opgehaald en die waren wel telkens extreem goed gevuld. In de winkel zelf heb ik nooit wat gekocht
Nog steeds toffe auto's, vind ik ik. Maar ik zou 'm hier niet in mijn vakkie gepropt krijgen.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 10:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee, spreid je kansen dit dat![]()
M'n Duster is ok
De opel van Gergi is na aankoop al 9x (!) voor minimaal een week naar de garage geweest (gelukkig garantie). En de bmw heeft allerlei kleine problemen.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 11:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Je andere 3 auto's hebben problemen?
Of een Toyota kopen. Saai maar degelijk.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 11:03 schreef kwiwi het volgende:
[..]
De opel van Gergi is na aankoop al 9x (!) voor minimaal een week naar de garage geweest (gelukkig garantie). En de bmw heeft allerlei kleine problemen.
Volgende keer gaan we voor een Kia hebben we besloten, die hebben blijkbaar 7 jaar garantie dus zullen over het algemeen redelijk degelijke auto's zijn denk ik dan
Prima auto's ja. Neem dan wel een Hi-Lux, een echte gebruiksautoquote:Op woensdag 4 augustus 2021 11:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Of een Toyota kopen. Saai maar degelijk.
Brrrrquote:Op woensdag 4 augustus 2021 10:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee, de schil zag er nog redelijk uit maar van binnen was het kots.
Mijn Kia doet het ook nogquote:Op woensdag 4 augustus 2021 11:03 schreef kwiwi het volgende:
[..]
De opel van Gergi is na aankoop al 9x (!) voor minimaal een week naar de garage geweest (gelukkig garantie). En de bmw heeft allerlei kleine problemen.
Volgende keer gaan we voor een Kia hebben we besloten, die hebben blijkbaar 7 jaar garantie dus zullen over het algemeen redelijk degelijke auto's zijn denk ik dan
Ik snap nooit zo goed dat mensen dan uit de auto stappen, de auto bekijken en denken: oke, staat wel goed zoquote:Op woensdag 4 augustus 2021 10:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik verdien ook geen prijs met parkerenMaar die van mij staat tenminste nog binnen de lijntjes. Die van de buurvrouw staat zo scheef dat de rechterkont en de linkerneus buiten het vak staan.
Mja ik heb op het werk ook om een andere plaats moeten vragen want file parkeren in een klein vakje naast een muur is echt horror met dat dingquote:Op woensdag 4 augustus 2021 11:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nog steeds toffe auto's, vind ik ik. Maar ik zou 'm hier niet in mijn vakkie gepropt krijgen.
Soms denk ik wel 'beter wordt het niet', want hoe meer ik hem dan recht wil zetten, hoe schever hij gaat. Maar zķ ergquote:Op woensdag 4 augustus 2021 11:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik snap nooit zo goed dat mensen dan uit de auto stappen, de auto bekijken en denken: oke, staat wel goed zo
Ja of Hyundai heb ik ook toen naar zitten kijken. Degelijk is primaquote:Op woensdag 4 augustus 2021 11:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Of een Toyota kopen. Saai maar degelijk.
Gergi heeft er 2 (1 voor kilometers maken en 1 cabrio voor de zomer), en ik 1.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 11:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat moet je sowieso met 3 auto's? Afgezien van die 35 Porsches bij US in de kelder dan.
Ik moet nog beslissen of mijn logge bus wordt vervangen door een logge stationwagenquote:Op woensdag 4 augustus 2021 11:04 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik "krijg" een Fiestatje. Geen logge bus meer.
Weer terug instappen en goed zetten is te veel moeite.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 11:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik snap nooit zo goed dat mensen dan uit de auto stappen, de auto bekijken en denken: oke, staat wel goed zo
Station is niet zo log toch?quote:Op woensdag 4 augustus 2021 11:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik moet nog beslissen of mijn logge bus wordt vervangen door een logge stationwagen
wel lang, dus logquote:
Prima karretje hoorquote:Op woensdag 4 augustus 2021 11:04 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik "krijg" een Fiestatje. Geen logge bus meer.
Maar goed, denk wel dat ik het doe, dan kan ik mn eigen fiatje ook de deur uit doenquote:
quote:Op woensdag 4 augustus 2021 11:06 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Mja ik heb op het werk ook om een andere plaats moeten vragen want file parkeren in een klein vakje naast een muur is echt horror met dat dingEn mijn parkeerskills
quote:Op woensdag 4 augustus 2021 11:07 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja of Hyundai heb ik ook toen naar zitten kijken. Degelijk is prima
O ja dat kan ik me voorstellen dan. Hopelijk toch een keer eindelijk een leuk huisje met eigen parkeerplekquote:Op woensdag 4 augustus 2021 11:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Schraaaaaaaaap!
Op zich is mijn vak best prima, maar mijn buren kunnen niet parkeren. Die staan telkens op de lijn. Daarom durf ik ook eigenlijk niet zo goed een andere auto te kopen.
Heb je nog iets gehoord van de makelaar?quote:Op woensdag 4 augustus 2021 11:15 schreef kwiwi het volgende:
[..]
O ja dat kan ik me voorstellen dan. Hopelijk toch een keer eindelijk een leuk huisje met eigen parkeerplek
Dat zou ideaal zijnquote:Op woensdag 4 augustus 2021 11:15 schreef kwiwi het volgende:
[..]
O ja dat kan ik me voorstellen dan. Hopelijk toch een keer eindelijk een leuk huisje met eigen parkeerplek
Ja, daarom. Leuk om mee rond te crossen op kortere stukken, maar wat verder weg is ook geen probleem. En past tenminste normaal in parkeervakken.quote:
Nee die is nu 2 weken op vakantiequote:Op woensdag 4 augustus 2021 11:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb je nog iets gehoord van de makelaar?
quote:
Daarom wil ik eigenlijk een stuk tuin ombouwen tot parkeerplek. En omdat de parkeervakken hier onder een rijtje bomen zijn en dus dus regelmatig helemaal onder gescheten wordenquote:Op woensdag 4 augustus 2021 11:15 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb er ooit eentje gehad als leenauto. Was een lekker fel ding. Was wel een tamelijk exclusieve uitvoering, automaat ook.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 11:16 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, daarom. Leuk om mee rond te crossen op kortere stukken, maar wat verder weg is ook geen probleem. En past tenminste normaal in parkeervakken.
Dat is het wel waard als je genoeg tuin heb vind ik.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 11:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Daarom wil ik eigenlijk een stuk tuin ombouwen tot parkeerplek. En omdat de parkeervakken hier onder een rijtje bomen zijn en dus dus regelmatig helemaal onder gescheten worden
Ik heb een sportieve versie, wel handgeschakeld, maar da's juist deel van de lol natuurlijk.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 11:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb er ooit eentje gehad als leenauto. Was een lekker fel ding. Was wel een tamelijk exclusieve uitvoering, automaat ook.
Dat is niet te doenquote:Op woensdag 4 augustus 2021 11:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja precies, dus nu 2 weken stress want ik weet niet waar we aan toe zijn
Bleh.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 11:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Doe mij maar een automaat; de lol van het schakelen ben ik snel kwijt in de file.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 11:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb een sportieve versie, wel handgeschakeld, maar da's juist deel van de lol natuurlijk.
Mijn volgende auto wordt een automaatje. Dat is wel zo fijn als je in een file belandt.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 11:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb een sportieve versie, wel handgeschakeld, maar da's juist deel van de lol natuurlijk.
Ik hoef de spits eigenlijk nooit in.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 11:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Doe mij maar een automaat; de lol van het schakelen ben ik snel kwijt in de file.
Gewoon in een land gaan wonen zonder files. zoals Limburgquote:Op woensdag 4 augustus 2021 11:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik hoef de spits eigenlijk nooit in.
Nou ja ik ga er maar vanuit dat we het niet krijgen, en door met plannen van een opslag huren en spullen verkopen. Anders ben ik daar straks ook weer aan de late kant mee.quote:
Zal zo funda weer eens aanslingeren.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 11:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Gewoon in een land gaan wonen zonder files. zoals Limburg
Ik ga duimen voor julliequote:Op woensdag 4 augustus 2021 11:23 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou ja ik ga er maar vanuit dat we het niet krijgen, en door met plannen van een opslag huren en spullen verkopen. Anders ben ik daar straks ook weer aan de late kant mee.
quote:Op woensdag 4 augustus 2021 11:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Zo, muziekje aanslingeren en wat werken
Wat een waardeloze klote kudt makelaarquote:Op woensdag 4 augustus 2021 11:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Die zachte gquote:
Wat hedde gij gedaan dan?quote:
Bakstenen gegeten.quote:
Dat is ook niet zo handig. Die moet je eerst vermalen in kleinere stukjes.quote:
SNEEUWENquote:
MEEUWENquote:Op woensdag 4 augustus 2021 11:31 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat is ook niet zo handig. Die moet je eerst vermalen in kleinere stukjes.
[..]
SNEEUWEN
Ik had het ook beter vandaag kunnen doen merk ik.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 11:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Misschien voel ik mij wel avontuurlijk en gooi ik nog een was in de wasmachine
Moet ik ook nog doen hier.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 11:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
raar, een bloemist moet zo iets toch verkopen?quote:Op woensdag 4 augustus 2021 11:31 schreef CherryLips het volgende:
Ik wil een bos zonnebloemen in de kamer maar die krengen zijn alleen in dure boeketten te vinden, niet als losse bos
quote:Op woensdag 4 augustus 2021 11:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ja, heb bij twee gekeken en bij de AH.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 11:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
raar, een bloemist moet zo iets toch verkopen?
*gaat snel in het veld een bosje plukken voor CL*quote:Op woensdag 4 augustus 2021 11:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, heb bij twee gekeken en bij de AH.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |