SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
We hebben het kort en bondig gehouden. Ik ben gewoon bang dat die verkoopmakelaar ons net onder de vraagprijs probeert te krijgen zodat ze het aan vrienden ofzo kan verkopenquote:Op woensdag 4 augustus 2021 09:21 schreef bitterbal het volgende:
Heb je een mooie presentatie gemaakt om jezelf en Gargamel te presenteren?
Mja, dat is op zich ook wel zo.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 09:22 schreef UitStraling het volgende:
Zaken waar je geen invloed op kunt uitoefenen moet je jezelf nooit druk om maken.
#dit is het slimste wat ik ooit gezegd heb hier.
Die zaten hier al.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 09:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Weer zo'n TT die alleen maar wilsonbekwame amoebes aantrekt die leven op replicatielust
Met van die gezamenlijke romantische foto's met een zonsondergang op een Turks of Thais strand en dan zo'n hartje met glitters eromheenquote:Op woensdag 4 augustus 2021 09:21 schreef bitterbal het volgende:
Heb je een mooie presentatie gemaakt om jezelf en Gargamel te presenteren?
* replicatielust gaat op de lijst.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 09:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Weer zo'n TT die alleen maar wilsonbekwame amoebes aantrekt die leven op replicatielust
Ja, die zaten hier al genoeg jaquote:
Hoeveel entries heb ik op de lijst?quote:Op woensdag 4 augustus 2021 09:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
* replicatielust gaat op de lijst.
Je staat op nummer 4, balletjebal op 1, 4ECaviapis op 2, Buda op 3.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 09:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoeveel entries heb ik op de lijst?
Godver weer vierdequote:Op woensdag 4 augustus 2021 09:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je staat op nummer 4, balletjebal op 1, 4ECaviapis op 2, Buda op 3.
Of een springfoto.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 09:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Met van die gezamenlijke romantische foto's met een zonsondergang op een Turks of Thais strand en dan zo'n hartje met glitters eromheen
Glitters.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 09:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Met van die gezamenlijke romantische foto's met een zonsondergang op een Turks of Thais strand en dan zo'n hartje met glitters eromheen
quote:Op woensdag 4 augustus 2021 09:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Niet eens geclassificeerd.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 09:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee joh, samen op een pwaard.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 09:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Allebei op een pwny met een cavia in de handen.
quote:Op woensdag 4 augustus 2021 09:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Dit klinkt filmisch.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 09:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Paardrijdende cavias.. die naar de horizon galopperen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |