Ook in de Hollandsche stadions gewoon prima. In Spanje zijn ze nog wel heel voorzichtig; 40 procent stadion, verplicht mondkapje op, geen eten/drinken, heel streng op de zitplaats en zo.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 23:07 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Heel veel zin in. De Britjes gaan weer full send naar het stadion, ome corona is niet meer.
Fijne avond.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 23:10 schreef Koffieplanter het volgende:
Ik denk dat het weer tijd wordt voetbal in deze reeks te verbieden.
Ik denk dat ik wel aan een walgelijk lange voorbeschouwing bezig ben.quote:
quote:Op woensdag 4 augustus 2021 22:10 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Wat is Karl toch ook een buitengewoon minderwaardig mens.
EN WAT HEEFT AUSTRALIE NOU BEREIKTquote:Op donderdag 5 augustus 2021 14:01 schreef Szura het volgende:
Karl had de avond niet meer gehaald als het nog was misgegaan na die laatste shoot-out
Dat wordt sowieso bijgehouden door stagaires van 13.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 14:02 schreef El-Stinho het volgende:
Dat twitteraccount van Sporza ook.
Is dat een Feltetklassement qua aantal namen?quote:Op donderdag 5 augustus 2021 14:24 schreef Slobeend het volgende:
Emma Oosterwegel en Nadine Visser eindigen ex-aequo bovenaan in het hartjesklassement met vijf![]()
![]()
![]()
![]()
.
Tijd om je wielercarriere te combineren met een meerkampcarriere.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 14:24 schreef Slobeend het volgende:
Emma Oosterwegel en Nadine Visser eindigen ex-aequo bovenaan in het hartjesklassement met vijf![]()
![]()
![]()
![]()
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@Mani89 @maxi-mus @wimderon Waarom zijn dit soort statkneusjes werkelijk verbaasd dat Joe 'als het draait' Cullen het overkomt?♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
quote:Op donderdag 5 augustus 2021 18:14 schreef El-Stinho het volgende:
Ik ben baffled door zijn onwetendheid.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:mani89 @:maxi-mus @:wimderon Waarom zijn dit soort statkneusjes werkelijk verbaasd dat Joe 'als het draait' Cullen het overkomt?Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
Geen idee waarom ik een hekel heb aan Tim.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 15:38 schreef El-Stinho het volgende:
Jeeeeeeeeeeeeeeeezus https://op1npo.nl/2021/08(...)in-coronasneltesten/
Maar Tom is een topgozer?quote:Op donderdag 5 augustus 2021 18:37 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Geen idee waarom ik een hekel heb aan Tim.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |