SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tap tap tap
Ik ook hoorquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 23:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ben op zich wel blij dat ik alles naar de cloud heb verhuisd. Mijn pa blijft alles maar van harde schijf naar harde schijf verhuizen. Gekloot met USB-stickies en zo
Het hele Travelsnackimperiumquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 23:07 schreef Dr_Flash het volgende: [..] Ik betaal 200 dollar per jaar voor Dropbox Pro. Al mijn foto's lusten inmiddels een terabyte of anderhalf
Mjaquote:
Ik snap alleen nog niet je statement dat overgaan naar Microsoft kut zou zijn. Ik zou voor geen goud google en android shit willen hebben.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 23:10 schreef Koen66 het volgende:
Ik was blij met Google Photo mja Google en gratis is ook niet te vertrouwen
Ik heb nog ijsjes in de vriezerquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 23:11 schreef CherryLips het volgende:
Even de hagelslag aan m'n mond zetten.
Mijn zakelijke telefoon is een Samsung. Zware haat richting dat ding.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 23:12 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik snap alleen nog niet je statement dat overgaan naar Microsoft kut zou zijn. Ik zou voor geen goud google en android shit willen hebben.
Medaljequote:Op dinsdag 3 augustus 2021 23:12 schreef LTVDK het volgende:
Bij Humberto hebben ze het over medailles, en ze spreken het uit alsof ze uit Tilburg komen
Hoe is het met de overkapping?quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 23:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mijn specialiteit, vraag maar aan @:bitterbal
Ik heb hier verschillende Android telefoons liggen, die dingen werken allemaal anders.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 23:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mijn zakelijke telefoon is een Samsung. Zware haat richting dat ding.
Een keer geswitcht, drama niet weer Android chinese prutzooi. Met ananas pijnappel update cookie four.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 23:12 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik snap alleen nog niet je statement dat overgaan naar Microsoft kut zou zijn. Ik zou voor geen goud google en android shit willen hebben.
Bald cavia's, CILF's, Peruvian enz enz.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 23:12 schreef UitStraling het volgende:
XCavia, Curly horny Cavia swallows six dekproppen from a group of Alpaca Cavia's.
vanielje figurenquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 23:12 schreef LTVDK het volgende:
Bij Humberto hebben ze het over medailles, en ze spreken het uit alsof ze uit Tilburg komen
Geef mij maar iphonesquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 23:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb hier verschillende Android telefoons liggen, die dingen werken allemaal anders.
Kan nu gewoon de algehele crisis en tekort aan bouwmaterialen aanroepenquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 23:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hoe is het met de overkapping?
Tsja meningen verschillen.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 23:12 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Oi... gelukkig hier ook geen androidquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 23:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Is dat iets wat mensen doen? De meest moeilijke oplossing zoeken?quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 23:14 schreef mschol het volgende:
ik heb gewoon 1 grote nas..
ooit nog eens een backup oplossing daarvoor bedeneken... maar wat berekeningen daarvan hebben het over enkele honderden euros per maamd
Hmm, dan wachten we tot je weer een koffer nodig hebt.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 23:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kan nu gewoon de algehele crisis en tekort aan bouwmaterialen aanroepen
Vind het jammer dat de Windows Phones zijn uitgestorven, die waren echt fantastischquote:
Gewoon ook in de cloud gooien. Dingen stomen thuis ook niet voor niksquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 23:14 schreef mschol het volgende:
ik heb gewoon 1 grote nas..
ooit nog eens een backup oplossing daarvoor bedeneken... maar wat berekeningen daarvan hebben het over enkele honderden euros per maamd
Dat hebben jullie hier nooit meegemaaktquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 23:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hmm, dan wachten we tot je weer een koffer nodig hebt.
quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 23:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vind het jammer dat de Windows Phones zijn uitgestorven, die waren echt fantastisch
Mijn werkgever wil niet aan de Apple. Developers smeken erom op hun blote knietjes. Maar ze krijgen het niet. Zijn serieus mensen vertrokken om die redenquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 23:15 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Oi... gelukkig hier ook geen android
quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 23:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vind het jammer dat de Windows Phones zijn uitgestorven, die waren echt fantastisch
De dekknecht zwabbert het dek, ik herhaal..quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 23:16 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Gewoon ook in de cloud gooien. Dingen stomen thuis ook niet voor niks
nee, dat is wat mensen doen die meer dan alleen simplistisch wat bestandjes willen opslaan..quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 23:15 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Is dat iets wat mensen doen? De meest moeilijke oplossing zoeken?
Ook ooit gehad. De belofte tot app's was wel vrij treurigquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 23:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja wat, die waren destijds veruit superieur qua UI en gebruik dan Android meuk hoorquote:
Ik heb gelukkig geen werktelefoon meer, maar had ook een Samsung. Wilde dat ding echt al rijdend uit het raam gooien op de A13quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 23:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
zolang die nas ook als server voor diverse zaken dient: nopequote:Op dinsdag 3 augustus 2021 23:16 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Gewoon ook in de cloud gooien. Dingen stomen thuis ook niet voor niks
Ik heb het nodig voor mijn werk dus heb een goed excuus. Uiteindelijk bespaar je er juist geld mee.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 23:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mijn werkgever wil niet aan de Apple. Developers smeken erom op hun blote knietjes. Maar ze krijgen het niet. Zijn serieus mensen vertrokken om die reden
quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 23:17 schreef mschol het volgende:
[..]
nee, dat is wat mensen doen die meer dan alleen simplistisch wat bestandjes willen opslaan..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vakman pur sang
Hoe irritant dat ze dan om zoiets dwarsliggen. Ik ken ook iemand die mag van haar baas geen macbook 'want die zijn voor sales' terwijl zij degene is die daar juist op zou moeten werken want veel beter geschikt voor hetgeen ze moet doen.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 23:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mijn werkgever wil niet aan de Apple. Developers smeken erom op hun blote knietjes. Maar ze krijgen het niet. Zijn serieus mensen vertrokken om die reden
Die neiging moet ik bij elk telefoontje en berichtje onderdrukkenquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 23:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb gelukkig geen werktelefoon meer, maar had ook een Samsung. Wilde dat ding echt al rijdend uit het raam gooien op de A13
Toch maar niet gedaan
Ten opzichte van Android jaquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 23:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja wat, die waren destijds veruit superieur qua UI en gebruik dan Android meuk hoor
Nou ja, dat was destijds de snelweg die ik reed en dus het meest handigstequote:Op dinsdag 3 augustus 2021 23:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die neiging moet ik bij elk telefoontje en berichtje onderdrukken
Maar ja, dan moet ik eerst helemaal naar de A13 rijden en dat is ook zowat
Kan ook allemaal virtueel of in de cloudquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 23:18 schreef mschol het volgende:
[..]
zolang die nas ook als server voor diverse zaken dient: nope
quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 23:18 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dat dat bij je opkomt...
Ik gelukkig nietquote:
en dat kost veel meer dan wat stroom icm hardware vervanging op jaarbasis (en je bent je eigen controle over apparatuur kwijt, which is kut)quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 23:20 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Kan ook allemaal virtueel of in de cloud
ik een rodequote:Op dinsdag 3 augustus 2021 23:21 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik een blauwe... over 2 maanden maar weer eens kijken
Kreeg laatst 2 telefoons van m'n moeder overhandigd, die had zij van een vriendin gehad.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 23:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ten opzichte van Android jadaar noem je ook wat in die tijd. Windows Mobile was al praktisch dood toen het begon.
Jezus.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 23:19 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Hoe irritant dat ze dan om zoiets dwarsliggen. Ik ken ook iemand die mag van haar baas geen macbook 'want die zijn voor sales' terwijl zij degene is die daar juist op zou moeten werken want veel beter geschikt voor hetgeen ze moet doen.
Ook te lam om overal verschillende deuntjes en ringtones erop te zetten, tttrrrrrrriiinggggggggg, eeuhm kut.quote:
Zijn al die 5 telefoons Brabants?quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 23:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ook te lam om overal verschillende deuntjes en ringtones erop te zetten, tttrrrrrrriiinggggggggg, eeuhm kut.
Je kunt toch werkelijk niet 5 telefoons hebben?quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 23:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ook te lam om overal verschillende deuntjes en ringtones erop te zetten, tttrrrrrrriiinggggggggg, eeuhm kut.
Vaak mensen veraf die niet weten waar ze mee bezig zijn. Gelukkig is mijn baas vrij duidelijk daarin en krijg iedereen wat 'ie nodig heeft.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 23:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jezus.Dan ben je echt alleen maar met beeldvorming bezig.
Ben je een dealertje ofzoquote:
Met een Duitsertje ertussen.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 23:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zijn al die 5 telefoons Brabants?
Qua UI zat WM wel echt netjes in elkaarquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 23:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ten opzichte van Android jadaar noem je ook wat in die tijd. Windows Mobile was al praktisch dood toen het begon.
JAWOHLquote:
1 voor je oudersquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 23:24 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Je kunt toch werkelijk niet 5 telefoons hebben?
Beheer al 3 nummers met 1 telefoon.
Ze hadden er qua UI wel goed over nagedacht; nog eens bij ze op bezoek geweest toen ze ontwikkelaars geld betaalden om voor hun platform te ontwikkelen.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 23:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Qua UI zat WM wel echt netjes in elkaarBen toen de banken begonnen met apps niet meer te ondersteunen maar overgestapt op iPhone want Android vond ik echt matig, zeker die merkspecifieke varianten van Samsung en dergelijke
Uitstekende definitie van ‘manager’. @dikkevandalequote:Op dinsdag 3 augustus 2021 23:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vaak mensen veraf die niet weten waar ze mee bezig zijn. Gelukkig is mijn baas vrij duidelijk daarin en krijg iedereen wat 'ie nodig heeft.
Hoe moet ik dan opnemen als er atoombommen op Nederland vallen, ik moet toch uitwijk hebben via buitenlandse netwerken?quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 23:24 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Je kunt toch werkelijk niet 5 telefoons hebben?
Beheer al 3 nummers met 1 telefoon.
quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 23:26 schreef Ygritte het volgende:
[..]
1 voor je ouders
1 voor je werk
1 voor als NL omvalt
1 voor je scharrels
1 voor je exen
Een exen phonequote:Op dinsdag 3 augustus 2021 23:26 schreef Ygritte het volgende:
[..]
1 voor je ouders
1 voor je werk
1 voor als NL omvalt
1 voor je scharrels
1 voor je exen
Gewoon: Hallo met US. Ja zag de paddestoelen al, nou ja overleven we niet. How doe.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 23:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hoe moet ik dan opnemen als er atoombommen op Nederland vallen,
Als je zo veel scharrels hebt waar je geen zin meer in hebt dan bombardeer je die tot 'exen telefoon' en koop je weer een nieuwe scharrel telefoonquote:
Hier zijn het vooral de "faciliterende" afdelingen die je vooral niet faciliteren.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 23:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Uitstekende definitie van ‘manager’. @:dikkevandale
Beter dat je een schuilkelder fixt ipv meerdere telefoons danquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 23:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hoe moet ik dan opnemen als er atoombommen op Nederland vallen, ik moet toch uitwijk hebben via buitenlandse netwerken?
En Security technisch is het voor mij ook niet erg handig als ik persoon A bel met dezelfde telefoon als persoon B.
quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 23:29 schreef UitStraling het volgende:
[ afbeelding ]
@:bitterbal, veel kans op doorbloedingen na de tweede pirk, is nu op het nieuws.
Nou ja het valt mee, in de praktijk gebruik ik voor 98 procent dezelfde telefoon.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 23:29 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Gewoon: Hallo met US. Ja zag de paddestoelen al, nou ja overleven we niet. How doe.
ggewoon niet meer scharrelen dan..quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 23:29 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Als je zo veel scharrels hebt waar je geen zin meer in hebt dan bombardeer je die tot 'exen telefoon' en koop je weer een nieuwe scharrel telefoon
whats next? na een jaar massa mutaties?quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 23:29 schreef UitStraling het volgende:
[ afbeelding ]
@:bitterbal, veel kans op doorbloedingen na de tweede pirk, is nu op het nieuws.
Geen bereik in schuilkeldersquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 23:30 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Beter dat je een schuilkelder fixt ipv meerdere telefoons dan
We do not mention the war.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 23:29 schreef UitStraling het volgende:
[ afbeelding ]
Irritant zeg, had er 2 en eentje vergat ik steeds op te laden, juist omdat die alleen voor spoed was.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 23:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou ja het valt mee, in de praktijk gebruik ik voor 98 procent dezelfde telefoon.
De scharrelfoon.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 23:29 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Als je zo veel scharrels hebt waar je geen zin meer in hebt dan bombardeer je die tot 'exen telefoon' en koop je weer een nieuwe scharrel telefoon
Weinig bereik sowieso met atooombommen lijkt mequote:
Klinkt fout, dus ja.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 23:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heeyyyy hoi![]()
Wil jij op mijn scharrelfoon komen?
Ik ben het vergeten wat precies maar daar vind je wel wat oude degelijke apparatuur nog jaquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 23:34 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Daar hangen nog gewoon van die draaischijf dingen
Die waren echt vet, gewoon doordraaien.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 23:34 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Daar hangen nog gewoon van die draaischijf dingen
quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 23:37 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Die waren echt vet, gewoon doordraaien.
voor henk en ingrid op lange duur ook wel hoor..quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 23:42 schreef Lospedrosa het volgende:
Dit is foute boel jongens.
https://www.ad.nl/buitenl(...)p-geenterd~a80ae5d0/
Voor het M-O dan, niet voor Henk en Ingrid.
ja niet best. Bommen op heel dat kut iranquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 23:42 schreef Lospedrosa het volgende:
Uiteindelijk wel, maar dit is beter in Nieuws toch?quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 23:42 schreef Lospedrosa het volgende:
HelEmaaL nAar De MoeDeR PlatgOoien DaT BeSnorDe VroUwEnLanD.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 23:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja niet best. Bommen op heel dat kut iran
Nee nee, daar komen wiseguys met afwijkende meningen. Heel vervelend en zulks.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 23:47 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Uiteindelijk wel, maar dit is beter in Nieuws toch?
Mist niemand wat aan.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 23:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
HelEmaaL nAar De MoeDeR PlatgOoien DaT BeSnorDe VroUwEnLanD.
Al die Arabische landen gewoon platbombarderenquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 23:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
goe idee, welterustenquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 23:50 schreef Lospedrosa het volgende:
Maar goed, ik ga pitten.
Draai nog maar een paar plaatjes ofzo.
Ze hebben beste mooie vrouwen daar, zonder snor.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 23:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 23:50 schreef Lospedrosa het volgende:
Maar goed, ik ga pitten.
Draai nog maar een paar plaatjes ofzo.
Nounouquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 23:51 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Al die Arabische landen gewoon platbombarderen
Ja weinig aan verlorenquote:
Dubieusquote:
Op de goeien na dan, zo is dat altijd in elke bevolkingsgroep. Ow, dat mag je niet meer benoemenquote:
zal jou eens benoemen.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 00:00 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Op de goeien na dan, zo is dat altijd in elke bevolkingsgroep. Ow, dat mag je niet meer benoemenZo vermoeiend. Pak die klootzakken gewoon op
nee, uit het raam... anders is het zonde van mijn antiquiteitenquote:
Ik voel me gepest.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 00:00 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
zal jou eens benoemen.
STRAY CAT
Zo.
ga dan buiten zitten...quote:Op woensdag 4 augustus 2021 00:01 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
nee, uit het raam... anders is het zonde van mijn antiquiteiten
wel met een sterke airco erachterquote:Op woensdag 4 augustus 2021 00:05 schreef mschol het volgende:
[..]
ga dan buiten zitten...
zo half assed uit raam heeft toch geen zin, waait zo weer naar binnen
Ik vind het ook wel een beetje vervelend dat hij zit te roken hier. Het idee alleen alquote:Op woensdag 4 augustus 2021 00:05 schreef mschol het volgende:
[..]
ga dan buiten zitten...
zo half assed uit raam heeft toch geen zin, waait zo weer naar binnen
AAAHHHH tabakquote:Op woensdag 4 augustus 2021 00:09 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel een beetje vervelend dat hij zit te roken hier. Het idee alleen al
Gelukkig tank ik elektrische benzine.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 00:03 schreef Koen66 het volgende:
Uiteindelijk zal dit weer gaan betekenen dat de benzineprijs omhoog gaat
Ok, slaap lekkerquote:Op woensdag 4 augustus 2021 00:11 schreef Flory het volgende:
Thuis![]()
Was een lange dag (@:kwiwi ik doe je morgen pm over ziekenhuisbezoek)
Na alle officiële dingen eind vd middag eindelijk lekker op terras gezeten met een (paar) Brugse Zot![]()
Vanavond overheerlijke ribben a volonté gegeten en erna nog een beetje blijven hangen![]()
Nu slapen
Nicequote:Op woensdag 4 augustus 2021 00:11 schreef Flory het volgende:
Thuis![]()
Was een lange dag (@:kwiwi ik doe je morgen pm over ziekenhuisbezoek)
Na alle officiële dingen eind vd middag eindelijk lekker op terras gezeten met een (paar) Brugse Zot![]()
Vanavond overheerlijke ribben a volonté gegeten en erna nog een beetje blijven hangen![]()
Nu slapen
Gewoon een stukje kaas aanbieden, dan is ie zo weg.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 00:09 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel een beetje vervelend dat hij zit te roken hier. Het idee alleen al
quote:Op woensdag 4 augustus 2021 00:21 schreef shiitake het volgende:
[..]
Gewoon een stukje kaas aanbieden, dan is ie zo weg.
Ik gelukkig (nog) nietquote:Op woensdag 4 augustus 2021 00:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gelukkig tank ik elektrische benzine.
Hmzzz kaasquote:Op woensdag 4 augustus 2021 00:21 schreef shiitake het volgende:
[..]
Gewoon een stukje kaas aanbieden, dan is ie zo weg.
Op wat brie na niet, en da's net een van de weinige kaas die ik meh vindquote:
Gezien m'n ouders een huurwoning hebben zou ik dat best raar vinden jaquote:Op woensdag 4 augustus 2021 07:22 schreef mschol het volgende:
het is raar je oudelijk huis op funda te zien..
Daarom heb ik het gekocht voor het op funda kwamquote:Op woensdag 4 augustus 2021 07:22 schreef mschol het volgende:
funda heeft ook huur huizenquote:Op woensdag 4 augustus 2021 07:23 schreef dud0r het volgende:
[..]
Gezien m'n ouders een huurwoning hebben zou ik dat best raar vinden ja
4 ton om andere familieleden uittekopen heb ik niet en veel te grootquote:Op woensdag 4 augustus 2021 07:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Daarom heb ik het gekocht voor het op funda kwam
Geen sociale huurquote:Op woensdag 4 augustus 2021 07:51 schreef mschol het volgende:
[..]
funda heeft ook huur huizen
[..]
4 ton om andere familieleden uittekopen heb ik niet en veel te groot
quote:
is dat een kommetje bitterballen?quote:
nee koffiequote:Op woensdag 4 augustus 2021 07:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
is dat een kommetje bitterballen?
Aan t spit ermeequote:Op dinsdag 3 augustus 2021 18:09 schreef Haags het volgende:
[..]![]()
@:wereldgozer , wat moeten we nou met dit lopende ongezonde walgelijk dikke vette varken?
Dat heb ik nooit gehad, mijn ouders waren al lang en breed verhuisd voordat Funda bestondquote:Op woensdag 4 augustus 2021 07:22 schreef mschol het volgende:
Slaap lekker schatjequote:Op woensdag 4 augustus 2021 07:58 schreef Wereldgozer het volgende:
Nachtje doorgewerkt
Trusten allen
@:haags @:dud0r
Dat lijkt me dan ook ergens weer vreemd. Moet er niet aan denken om in het huis van mijn ouders te wonen.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 07:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Daarom heb ik het gekocht voor het op funda kwam
Ouderwets tante Pien huis?quote:Op woensdag 4 augustus 2021 08:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat lijkt me dan ook ergens weer vreemd. Moet er niet aan denken om in het huis van mijn ouders te wonen.
Meer de locatie. Moet er niet aan denken om ergens te wonen waar ik meteen achter de geraniums kan gaan zitten.quote:
Zo'n bejaard Limburgs slaapdorp?quote:Op woensdag 4 augustus 2021 08:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Meer de locatie. Moet er niet aan denken om ergens te wonen waar ik meteen achter de geraniums kan gaan zitten.
Als echte fok autist is het wel fijn om ergens te wonen wat bekend en vertrouwd is.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 08:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat lijkt me dan ook ergens weer vreemd. Moet er niet aan denken om in het huis van mijn ouders te wonen.
Zoiets. Schijnbaar is het toch populair bij een deel mensen van mijn leeftijd die er geboren zijn en willen blijven wonen. Mij zou je er diep ongelukkig mee maken om bij Nina van de basisschool om te hoek te gaan wonen.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 08:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zo'n bejaard Limburgs slaapdorp?
Loes haar cirkeltje wordt dan vrij klein. Misschien had ze vroeger wel een paar wilde jaren maar is toch met de lokale politieagent getrouwd en gaat daar rest ban haar leven niet meer vanaf.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 08:10 schreef UitStraling het volgende:
Doet me denken aan wilde Loes, die woont nu ook in zo'n Limburgs slaapdorp samen met een levenloze politieagent die meer geeft om zijn klarinet dan om haar grote borsten, Loes haar ogen zijn aan het doven.
Nina van de basisschool is anders een verdomd aantrekkelijke vrouw gewordenquote:Op woensdag 4 augustus 2021 08:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zoiets. Schijnbaar is het toch populair bij een deel mensen van mijn leeftijd die er geboren zijn en willen blijven wonen. Mij zou je er diep ongelukkig mee maken om bij Nina van de basisschool om te hoek te gaan wonen.
Eigenlijk heb je dan een beetje gefaald je navelstreng goed door te bijten.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 08:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zoiets. Schijnbaar is het toch populair bij een deel mensen van mijn leeftijd die er geboren zijn en willen blijven wonen. Mij zou je er diep ongelukkig mee maken om bij Nina van de basisschool om te hoek te gaan wonen.
Het is niet mijn droomhuis, maar met de huidige huizenmarkt en prijzen is het voorlopig the best i can doquote:Op woensdag 4 augustus 2021 08:12 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik zou het huis van mijn ouders niet willen hebben. Maar het lijkt me wel raar om het te verkopen
Ik zou het huis waar ik geboren ben wel willen hebben, beetje ontbijten met haggis dagelijksquote:Op woensdag 4 augustus 2021 08:12 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik zou het huis van mijn ouders niet willen hebben. Maar het lijkt me wel raar om het te verkopen
Denk dat ze zich hier heeft laten gaan nadat ze een vaste relatie kreeg, kinderen op de wereld gezet heeft en dat haar leven geworden is.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 08:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Nina van de basisschool is anders een verdomd aantrekkelijke vrouw geworden
Van sommige mensen begrijp ik het wel. Die hebben een bepaalde binding met hun geboortegrond die ik niet zo heb.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 08:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Eigenlijk heb je dan een beetje gefaald je navelstreng goed door te bijten.
Effluence Estatequote:Op woensdag 4 augustus 2021 08:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik zou het huis waar ik geboren ben wel willen hebben, beetje ontbijten met haggis dagelijks
Tegenwoordig speelt dat ook mee inderdaad. Dat beperkt je keuze ook wel.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 08:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Het is niet mijn droomhuis, maar met de huidige huizenmarkt en prijzen is het voorlopig the best i can do
Ja inderdaad, maar ik herken dat huis echt nauwelijks terug.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 07:22 schreef mschol het volgende:
Het scheelt ook wel dat de oude tang buurvrouw naar een bejaardenflat is en er een andere buurvoruw voor in de plaats is gekomen.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 08:19 schreef Budapestenaar het volgende:
Als ik nu bij mijn vader op de bank zit, hoor ik de kerkdienst van de buren door de muren heen. Dat zou ik echt niet trekken, die gehorigheid. Maar ja, daarom heb ik ook mijn eigen rijtjeshuis verkocht
"Goedemorgen gemeente, laten we nu de Heer prijzen."quote:Op woensdag 4 augustus 2021 08:19 schreef Budapestenaar het volgende:
Als ik nu bij mijn vader op de bank zit, hoor ik de kerkdienst van de buren door de muren heen. Dat zou ik echt niet trekken, die gehorigheid. Maar ja, daarom heb ik ook mijn eigen rijtjeshuis verkocht
quote:Op woensdag 4 augustus 2021 08:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Het scheelt ook wel dat de oude tang buurvrouw naar een bejaardenflat is en er een andere buurvoruw voor in de plaats is gekomen.
Nu de veenlijken buren die om de hoek wonen nog
Die zitten iedere dag "o dat is gianni van Piet van de slager die in dat huis woont"quote:Op woensdag 4 augustus 2021 08:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Het scheelt ook wel dat de oude tang buurvrouw naar een bejaardenflat is en er een andere buurvoruw voor in de plaats is gekomen.
Nu de veenlijken buren die om de hoek wonen nog
Daar gooien ze je gewoon ergens in een oude mijn.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 08:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Zijn het in Limburg dan geen lösslijken?
Gevolgd door het orgel en gezang op hele noten, of hoe dat ook heet.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 08:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
"Goedemorgen gemeente, laten we nu de Heer prijzen."
Je mist dit hè?quote:Op woensdag 4 augustus 2021 08:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
In mijn vorige huis hoorde ik iedereen naar de wc gaan en nu hoor ik helemaal niets.
Lekker zo'n bulderend orgel naast jequote:Op woensdag 4 augustus 2021 08:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gevolgd door het orgel en gezang op hele noten, of hoe dat ook heet.
Wat voor huis woon je nu? Rijtjeshuis van recente datum?quote:Op woensdag 4 augustus 2021 08:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
In mijn vorige huis hoorde ik iedereen naar de wc gaan en nu hoor ik helemaal niets.
Zou punaises strooien in de buurt.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 08:25 schreef mschol het volgende:
hier een behoorlijk kindvriendelijke buurt dus veel aanwas nieuwe jonge gezinnen
Ja, ik mis al die pisgeluiden van andere idd.. ik overweeg om weer terug te verhuizenquote:
quote:Op woensdag 4 augustus 2021 08:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Lekker zo'n bulderend orgel naast je
nog meer gegil, slecht plan van aanpakquote:Op woensdag 4 augustus 2021 08:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zou punaises strooien in de buurt.
Bloemistquote:Op woensdag 4 augustus 2021 08:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die zitten iedere dag "o dat is gianni van Piet van de slager die in dat huis woont"
Gingen een keer naar een mooi huis op een idyllisch pleintje kijken, vriendin en ik hadden zoiets van wow wat een mooi stukje hemel hier tot er tot twee keer toe buurtbewoners kwamen vragen met een limoengezicht "van wie bende gij er eentje?"quote:Op woensdag 4 augustus 2021 08:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die zitten iedere dag "o dat is gianni van Piet van de slager die in dat huis woont"
Ben jij slechthorend?quote:Op woensdag 4 augustus 2021 08:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Joe3:21 vandaag.
Zonder omgevingsgeluid is het tikken van een klok op zes meter afstand nog te horen
Nou nog wel meer ook denk ik. En dan ben ik nog slechthorend.
Rijtjeshuis, bouwjaar 1870quote:Op woensdag 4 augustus 2021 08:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat voor huis woon je nu? Rijtjeshuis van recente datum?
Misschien zijn er wel CD's te koop met pleegeluiden?quote:Op woensdag 4 augustus 2021 08:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ik mis al die pisgeluiden van andere idd.. ik overweeg om weer terug te verhuizen
ja behoorlijk. Heb aan beide kanten ongeveer 30 % verlies. Geboortedingetjequote:
O, tofquote:Op woensdag 4 augustus 2021 08:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Rijtjeshuis, bouwjaar 1870
quote:Op woensdag 4 augustus 2021 08:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Rijtjeshuis, bouwjaar 1870
Ik hoor extreem goed en daar heb ik soms echt last vanquote:Op woensdag 4 augustus 2021 08:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja behoorlijk. Heb aan beide kanten ongeveer 30 % verlies. Geboortedingetje
dat had ik bij mn vorige huis.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 08:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O, tofAls het niet van beton is en de tussenmuur is niet eensteens of halfsteens, is de kans dat je niks van je buren hoort al wat groter ja
De banken hebben het moeilijkquote:Op woensdag 4 augustus 2021 08:32 schreef bitterbal het volgende:
wat een verschrikking dat je nu ook moet betalen om je geld te storten bij de abn
Bikkelquote:Op woensdag 4 augustus 2021 07:58 schreef Wereldgozer het volgende:
Nachtje doorgewerkt
Trusten allen
@:haags @:dud0r
Lekker twee keer per zondag, zoals t heurtquote:Op woensdag 4 augustus 2021 08:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Nou ja, gelukkig zijn hun speakers niet zo goed, dus het klinkt allemaal wat schel.
Maar tijd dat corona voorbij is en ze gewoon weer naar de kerk kunnen
Gelukkig krijg ik alles gewoon digitaal aangeleverdquote:Op woensdag 4 augustus 2021 08:32 schreef bitterbal het volgende:
wat een verschrikking dat je nu ook moet betalen om je geld te storten bij de abn
ik leun onbewust best zwaar op liplezen, dus mondkapjes zijn best wel funestquote:Op woensdag 4 augustus 2021 08:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik hoor extreem goed en daar heb ik soms echt last van
Gesprekken kun je wel gewoon volgen?
Newsfash.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 08:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Nou ja, gelukkig zijn hun speakers niet zo goed, dus het klinkt allemaal wat schel.
Maar tijd dat corona voorbij is en ze gewoon weer naar de kerk kunnen
Je woonde naast Braddie?quote:Op woensdag 4 augustus 2021 08:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat had ik bij mn vorige huis.
en dan een buurman die op zondagochtend keihard keyboard speelde en Hazes zong
Gaatie weer hoorquote:Op woensdag 4 augustus 2021 08:34 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Newsfash.
Corona is al voorbij, we kunnen alleen niet stoppen erover te kakelen.
MI hoe je koffie besteld bij koffiegodinnetje.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 08:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik leun onbewust best zwaar op liplezen, dus mondkapjes zijn best wel funest
Nee, die buurman woog ongever 1/3 van Braddiequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
O, dat is wel onhandig jaquote:Op woensdag 4 augustus 2021 08:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik leun onbewust best zwaar op liplezen, dus mondkapjes zijn best wel funest
die vraagt inmiddels als ik binnenkom "Koffie?"quote:Op woensdag 4 augustus 2021 08:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
MI hoe je koffie besteld bij koffiegodinnetje.
Ga dat even tegen die kerk vertellen danquote:Op woensdag 4 augustus 2021 08:34 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Newsfash.
Corona is al voorbij, we kunnen alleen niet stoppen erover te kakelen.
quote:Op woensdag 4 augustus 2021 08:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Nee, die buurman woog ongever 1/3 van BraddieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oorlog doen we niet meer aan, voortaan gaan we alleen nog maar zuipen, wiebeldansen en vreten op het terrasquote:Op woensdag 4 augustus 2021 08:35 schreef Lospedrosa het volgende:
Misschien dat een zware oorlog in de golf de tendens weer goedmaakt
ouwe sok aanhoudenquote:Op woensdag 4 augustus 2021 08:32 schreef bitterbal het volgende:
Ik heb er voor gekozen om de oude sok in een kluis te leggenquote:
Deze volgen we op TV, zeer veel nieuwswaarde en angst. Men denkt, we moeten weer leven zolang dat kan en niet zwetsen over een virus.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 08:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Oorlog doen we niet meer aan, voortaan gaan we alleen nog maar zuipen, wiebeldansen en vreten op het terras
Als ze minimaal 67 Superb Gem Uncirculated zijn wil ik ze wel hebben. Overmaken is nog gratisquote:Op woensdag 4 augustus 2021 08:32 schreef bitterbal het volgende:
Hoop eer voor een treksok.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 08:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik heb er voor gekozen om de oude sok in een kluis te leggen
hij is het waardquote:
quote:Op woensdag 4 augustus 2021 08:39 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Deze volgen we op TV, zeer veel nieuwswaarde en angst. Men denkt, we moeten weer leven zolang dat kan en niet zwetsen over een virus.
En zo gaat het.
Blijkbaarquote:Op woensdag 4 augustus 2021 08:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zouden er echt mannen zijn die daar een sok voor gebruiken?
Ik ben wel een keer twee weken met een Belgische collega op zakenreis geweest, liep ik een keer zijn kamer binnen en ik heb nog nooit zoveel sokken op de grond zien liggen, sindsdien noem ik hem Treksok.quote:
Contant geld is voor criminelen.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 08:32 schreef bitterbal het volgende:
geld is geldquote:Op woensdag 4 augustus 2021 08:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Contant geld is voor criminelen.
Je bent op kantoor?quote:Op woensdag 4 augustus 2021 08:47 schreef UitStraling het volgende:
Kwam net buiten zijn kamer ook een enorme teennagel op de vloer tegen dus die bijnaam had ook nog gekund.
Hier zit een Iraanse kapper, aardige kerel, dacht hem een keer te helpen door een pinapparaat voor hem te regelen en toen zei hij "ja maar dan vind de Iraanse regering me"quote:Op woensdag 4 augustus 2021 08:47 schreef Karzai het volgende:
Zo naar de kapper, die accepteert alleen cash, zal ook wel een witwassen zaak zijn
hoe is het met je buik?quote:Op woensdag 4 augustus 2021 08:47 schreef Karzai het volgende:
Zo naar de kapper, die accepteert alleen cash, zal ook wel een witwassen zaak zijn
ja schiet lekker op die twee tientjes per half uurquote:Op woensdag 4 augustus 2021 08:47 schreef Karzai het volgende:
Ik ren naar de winkelquote:Op woensdag 4 augustus 2021 08:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Misschien zijn er wel CD's te koop met pleegeluiden?
Is toch bijna 200 euro cash in kas tegen de avond en in de Randstad heb je dan zo een getinte boef voor je neus staan.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 08:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja schiet lekker op die twee tientjes per half uur
Ja, met zo'n houten huisje eromheen en een hartje in de deur.quote:
quote:Op woensdag 4 augustus 2021 08:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, met zo'n houten huisje eromheen en een hartje in de deur.
quote:Op woensdag 4 augustus 2021 08:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Misschien kunnen we hier met zijn allen wat geluiden opnemen voor je?
wie de mooiste windjes laatquote:Op woensdag 4 augustus 2021 09:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kun je horen wie de krachtigste straal heeft.
daarvoor moet je het ruikenquote:Op woensdag 4 augustus 2021 09:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Raden wat iedereen gisteren gegeten heeft.
Dat is zo fijnquote:Op woensdag 4 augustus 2021 08:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, met zo'n houten huisje eromheen en een hartje in de deur.
Echt een hele vooruitgangquote:
Het is wel beter dan een dixi.quote:
smurfenquote:Op woensdag 4 augustus 2021 09:11 schreef Karzai het volgende:
Ik ben ook vrij, even naar de kapper, daarna een visje halen voor vanavond eens kijken wat ze hebben. De rest van de dag smurfen
Een palingbeestje?quote:Op woensdag 4 augustus 2021 09:11 schreef Karzai het volgende:
Ik ben ook vrij, even naar de kapper, daarna een visje halen voor vanavond eens kijken wat ze hebben. De rest van de dag smurfen
Dat is het nadeel van een nieuwsgierige avontuurlijke backpacker zijn, dan kom je ook wel eens op plekken waar mensen massaal generatie na generatie schijten rond de plaatselijke boom of rots, dat daar nog geen documentaire over is want de helft van de Homo Sapiens doet zo zijn behoefte.quote:
quote:Op woensdag 4 augustus 2021 09:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee geen paling, iets uit zee. Dorade of een schol denk ik dat het wordt
Een palingbeestje?
Ja heerlijk, nooit meer op vakantie met een buitenwc.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 09:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je voel je één met de natuur
Eh... wordt het darmkanaal er niet uitgehaald?quote:Op woensdag 4 augustus 2021 09:16 schreef UitStraling het volgende:
Verse paling moet je eerst zonder eten in een bak met stromend water zetten tot het water donkerbruin is van zijn ontlasting anders eet je dat op en dat is niet de bedoeling.
Dat vind mijn maag niet zo okequote:
toch geeft poepen in de vrije natuur wel een fijn gevoelquote:Op woensdag 4 augustus 2021 09:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja heerlijk, nooit meer op vakantie met een buitenwc.
Omdat gehurkt gerriewerpen niet echt een onderwerp is dat zo lekker verkoopt voor een docuquote:Op woensdag 4 augustus 2021 09:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat is het nadeel van een nieuwsgierige avontuurlijke backpacker zijn, dan kom je ook wel eens op plekken waar mensen massaal generatie na generatie schijten rond de plaatselijke boom of rots, dat daar nog geen documentaire over is want de helft van de Homo Sapiens doet zo zijn behoefte.
Ja kweenie, maatje van me was vroeger amateurpalingvisser en die had van die bakken staan.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 09:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Eh... wordt het darmkanaal er niet uitgehaald?
Would watch.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 09:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Omdat gehurkt gerriewerpen niet echt een onderwerp is dat zo lekker verkoopt voor een docu
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |