SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tap tap tap
Ik ook hoorquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 23:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ben op zich wel blij dat ik alles naar de cloud heb verhuisd. Mijn pa blijft alles maar van harde schijf naar harde schijf verhuizen. Gekloot met USB-stickies en zo
Het hele Travelsnackimperiumquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 23:07 schreef Dr_Flash het volgende: [..] Ik betaal 200 dollar per jaar voor Dropbox Pro. Al mijn foto's lusten inmiddels een terabyte of anderhalf
Mjaquote:
Ik snap alleen nog niet je statement dat overgaan naar Microsoft kut zou zijn. Ik zou voor geen goud google en android shit willen hebben.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 23:10 schreef Koen66 het volgende:
Ik was blij met Google Photo mja Google en gratis is ook niet te vertrouwen
Ik heb nog ijsjes in de vriezerquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 23:11 schreef CherryLips het volgende:
Even de hagelslag aan m'n mond zetten.
Mijn zakelijke telefoon is een Samsung. Zware haat richting dat ding.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 23:12 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik snap alleen nog niet je statement dat overgaan naar Microsoft kut zou zijn. Ik zou voor geen goud google en android shit willen hebben.
Medaljequote:Op dinsdag 3 augustus 2021 23:12 schreef LTVDK het volgende:
Bij Humberto hebben ze het over medailles, en ze spreken het uit alsof ze uit Tilburg komen
Hoe is het met de overkapping?quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 23:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mijn specialiteit, vraag maar aan @:bitterbal
Ik heb hier verschillende Android telefoons liggen, die dingen werken allemaal anders.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 23:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mijn zakelijke telefoon is een Samsung. Zware haat richting dat ding.
Een keer geswitcht, drama niet weer Android chinese prutzooi. Met ananas pijnappel update cookie four.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 23:12 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik snap alleen nog niet je statement dat overgaan naar Microsoft kut zou zijn. Ik zou voor geen goud google en android shit willen hebben.
Bald cavia's, CILF's, Peruvian enz enz.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 23:12 schreef UitStraling het volgende:
XCavia, Curly horny Cavia swallows six dekproppen from a group of Alpaca Cavia's.
vanielje figurenquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 23:12 schreef LTVDK het volgende:
Bij Humberto hebben ze het over medailles, en ze spreken het uit alsof ze uit Tilburg komen
Geef mij maar iphonesquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 23:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb hier verschillende Android telefoons liggen, die dingen werken allemaal anders.
Kan nu gewoon de algehele crisis en tekort aan bouwmaterialen aanroepenquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 23:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hoe is het met de overkapping?
Tsja meningen verschillen.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 23:12 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Oi... gelukkig hier ook geen androidquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 23:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Is dat iets wat mensen doen? De meest moeilijke oplossing zoeken?quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 23:14 schreef mschol het volgende:
ik heb gewoon 1 grote nas..
ooit nog eens een backup oplossing daarvoor bedeneken... maar wat berekeningen daarvan hebben het over enkele honderden euros per maamd
Hmm, dan wachten we tot je weer een koffer nodig hebt.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 23:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kan nu gewoon de algehele crisis en tekort aan bouwmaterialen aanroepen
Vind het jammer dat de Windows Phones zijn uitgestorven, die waren echt fantastischquote:
Gewoon ook in de cloud gooien. Dingen stomen thuis ook niet voor niksquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 23:14 schreef mschol het volgende:
ik heb gewoon 1 grote nas..
ooit nog eens een backup oplossing daarvoor bedeneken... maar wat berekeningen daarvan hebben het over enkele honderden euros per maamd
Dat hebben jullie hier nooit meegemaaktquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 23:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hmm, dan wachten we tot je weer een koffer nodig hebt.
quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 23:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vind het jammer dat de Windows Phones zijn uitgestorven, die waren echt fantastisch
Mijn werkgever wil niet aan de Apple. Developers smeken erom op hun blote knietjes. Maar ze krijgen het niet. Zijn serieus mensen vertrokken om die redenquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 23:15 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Oi... gelukkig hier ook geen android
quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 23:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vind het jammer dat de Windows Phones zijn uitgestorven, die waren echt fantastisch
De dekknecht zwabbert het dek, ik herhaal..quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 23:16 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Gewoon ook in de cloud gooien. Dingen stomen thuis ook niet voor niks
nee, dat is wat mensen doen die meer dan alleen simplistisch wat bestandjes willen opslaan..quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 23:15 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Is dat iets wat mensen doen? De meest moeilijke oplossing zoeken?
Ook ooit gehad. De belofte tot app's was wel vrij treurigquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 23:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja wat, die waren destijds veruit superieur qua UI en gebruik dan Android meuk hoorquote:
Ik heb gelukkig geen werktelefoon meer, maar had ook een Samsung. Wilde dat ding echt al rijdend uit het raam gooien op de A13quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 23:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
zolang die nas ook als server voor diverse zaken dient: nopequote:Op dinsdag 3 augustus 2021 23:16 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Gewoon ook in de cloud gooien. Dingen stomen thuis ook niet voor niks
Ik heb het nodig voor mijn werk dus heb een goed excuus. Uiteindelijk bespaar je er juist geld mee.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 23:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mijn werkgever wil niet aan de Apple. Developers smeken erom op hun blote knietjes. Maar ze krijgen het niet. Zijn serieus mensen vertrokken om die reden
quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 23:17 schreef mschol het volgende:
[..]
nee, dat is wat mensen doen die meer dan alleen simplistisch wat bestandjes willen opslaan..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vakman pur sang
Hoe irritant dat ze dan om zoiets dwarsliggen. Ik ken ook iemand die mag van haar baas geen macbook 'want die zijn voor sales' terwijl zij degene is die daar juist op zou moeten werken want veel beter geschikt voor hetgeen ze moet doen.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 23:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mijn werkgever wil niet aan de Apple. Developers smeken erom op hun blote knietjes. Maar ze krijgen het niet. Zijn serieus mensen vertrokken om die reden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |