abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 5 augustus 2021 @ 21:19:24 #251
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_200763061
quote:
0s.gif Op donderdag 5 augustus 2021 20:45 schreef weetjewel5 het volgende:
[ twitter ]

doorgaan met spuiten zetten of accepteren dat virussen bestaan?
Accepteren en nooit beginnen aan spuiten ^O^
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  donderdag 5 augustus 2021 @ 21:24:15 #252
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_200763151
twitter
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_200763258
quote:
0s.gif Op donderdag 5 augustus 2021 21:15 schreef wappie1986 het volgende:

[..]

Je weet dat alles wat tussen "" staat niet waar is he?

Willem Engel is een "viroloog"..

https://www.ad.nl/binnenl(...)apatienten~affed7db/

https://www.volkskrant.nl(...)F%2Fwww.google.nl%2F

dit is wel waar. Mensen die niet gevaccineerd of niet volledig gevaccineerd zijn komen in het ziekenhuis. Als je wel volledig gevaccineerd bent en geen onderliggend lijden hebt heb je een erg kleine kans..Vaccinaties helpen dus..
Allemaal anekdotische verhalen alleen. Er zijn geen cijfers van.

Dus hoe waar dat is moet nog blijken.
pi_200763277
quote:
0s.gif Op donderdag 5 augustus 2021 21:12 schreef wappie1986 het volgende:

[..]

Ik krijg er Jensen vibes van.. Beetje meeliften op het domme gedeelte van de mensheid.
Niet alleen Jensen. BPOC blckbx Fullmilch etc. Etc allemaal willen ze er geld mee verdienen
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_200763283
quote:
1s.gif Op donderdag 5 augustus 2021 21:31 schreef Sjemmert het volgende:

[..]

Allemaal anekdotische verhalen alleen. Er zijn geen cijfers van.

Dus hoe waar dat is moet nog blijken.
Huh?

Neejoh dit is gewoon prima te meten, naampje X ditje dat.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_200763286
quote:
0s.gif Op donderdag 5 augustus 2021 21:24 schreef Summers het volgende:
[ twitter ]
Zelfs Hugo de Jong lacht jullie in jullie gezicht uit...

Edit: "advocaat"..
pi_200763291
quote:
0s.gif Op donderdag 5 augustus 2021 21:24 schreef Summers het volgende:
[ twitter ]
Heb je alweer geld naar die geldkloppende dominee overgemaakt?
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_200763309
quote:
1s.gif Op donderdag 5 augustus 2021 21:34 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Heb je alweer geld naar die geldkloppende dominee overgemaakt?
In een klein klein klein trollen trollen landddddd
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_200763313
quote:
0s.gif Op donderdag 5 augustus 2021 21:33 schreef ludovico het volgende:

[..]

Huh?

Neejoh dit is gewoon prima te meten, naampje X ditje dat.
quote:
Weinig cijfers

Opvallend is hoe weinig er nog bekend is over het aantal gevaccineerden in de ziekenhuizen. De meeste ziekenhuizen en zorgnetwerken (regionale samenwerkingsverbanden tussen ziekenhuizen en andere acute zorgverleners) kunnen niet vertellen om welk deel van de patiënten het gaat. Ook het RIVM heeft deze cijfers nog niet, zegt RIVM-epidemioloog Susan van den Hof. ‘We willen dit zo snel mogelijk in kaart brengen, maar zijn hierbij wel gebonden aan de privacyregels.’ De ziekenhuisgegevens kunnen daarom niet zomaar aan de vaccinatiegegevens gekoppeld worden. De meeste Nederlanders (93 procent) hebben bij het vaccineren toestemming gegeven om hun gegevens met het RIVM te delen.
https://www.volkskrant.nl(...)F%2Fwww.google.nl%2F
pi_200763335
quote:
Ah, naja, het blijkt uit allerhande cijfers anders wel, in de States zou 97% ongevaccineerd zijn int ziekenhuis, ik hoor alleen maar cijfers van 80+% efficacy tegen hospitalisatie.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_200763358
quote:
1s.gif Op [url=https://forum.fok.nl/topic/2616522[quote]0s.gif [b]Op donderdag 5 augustus 2021 21:35 schreef ludovico het volgende:

[..]

In een klein klein klein trollen trollen landddddd
Land het maar eens bij jullie: Vaccins helpen!

Al meer dan 200 jaar..


met animatiebeelden voor jullie
pi_200763405
quote:
0s.gif Op donderdag 5 augustus 2021 21:39 schreef wappie1986 het volgende:

[..]

Land het maar eens bij jullie: Vaccins helpen!

Al meer dan 200 jaar..


met animatiebeelden voor jullie
Je voelt je ook aangesproken zie ik.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_200763422
quote:
0s.gif Op donderdag 5 augustus 2021 21:37 schreef ludovico het volgende:

[..]

Ah, naja, het blijkt uit allerhande cijfers anders wel, in de States zou 97% ongevaccineerd zijn int ziekenhuis, ik hoor alleen maar cijfers van 80+% efficacy tegen hospitalisatie.
Ik geloof dat wel maar zeggen dat het waar is is (in NL) nog wat voorbarig.
pi_200763423
quote:
14s.gif Op donderdag 5 augustus 2021 21:41 schreef ludovico het volgende:

[..]

Je voelt je ook aangesproken zie ik.
Kijk het filmpje maar eens. Is maar een kleine zeven minuten.. Scheelt je weer 13 uur aan domme filmpjes van domme mensen die pretenderen virologen te zijn.
pi_200763474
quote:
0s.gif Op donderdag 5 augustus 2021 21:35 schreef ludovico het volgende:

[..]

In een klein klein klein trollen trollen landddddd
Je moet echt minder drinken Ludo. Dat je dit soort dronkemansgelal nu ook al begint te posten is zorgwekkend. Heb je al hulp gezocht?
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_200763488
quote:
0s.gif Op donderdag 5 augustus 2021 21:42 schreef Sjemmert het volgende:

[..]

Ik geloof dat wel maar zeggen dat het waar is is (in NL) nog wat voorbarig.
Kzie geen reden waarom het daar zou werken en hier niet.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_200763492
quote:
0s.gif Op donderdag 5 augustus 2021 21:42 schreef wappie1986 het volgende:

[..]

Kijk het filmpje maar eens. Is maar een kleine zeven minuten.. Scheelt je weer 13 uur aan domme filmpjes van domme mensen die pretenderen virologen te zijn.
Keb geen idee waar je het over hebt en tegen wie.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_200763501
quote:
1s.gif Op donderdag 5 augustus 2021 21:45 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Je moet echt minder drinken Ludo. Dat je dit soort dronkemansgelal nu ook al begint te posten is zorgwekkend. Heb je al hulp gezocht?
You little trolllie, so cute.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_200763531
quote:
0s.gif Op donderdag 5 augustus 2021 21:46 schreef ludovico het volgende:

[..]

Keb geen idee waar je het over hebt en tegen wie.
Is de drank echt naar je hoofd gestegen?

Ik heb jou beantwoord met een filmpje met animatie, daar reageerde jij op met "je voelt je aangesproken"... Dus ik "kijk het filmpje maar". Uitleg van hoe vaccinaties ontstaan zijn en dat ze briljant zijn..

Hoef je ook niet meer de zogenaamd kritische wappie uit te hangen.
pi_200763543
quote:
11s.gif Op donderdag 5 augustus 2021 21:46 schreef ludovico het volgende:

[..]

You little trolllie, so cute.
Misschien helpt dit:
https://aa-nederland.nl/

Succes jongen je kunt het overwinnen.
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_200763553
quote:
0s.gif Op donderdag 5 augustus 2021 21:48 schreef wappie1986 het volgende:

[..]

Is de drank echt naar je hoofd gestegen?

Ik heb jou beantwoord met een filmpje met animatie, daar reageerde jij op met "je voelt je aangesproken"... Dus ik "kijk het filmpje maar". Uitleg van hoe vaccinaties ontstaan zijn en dat ze briljant zijn..

Hoef je ook niet meer de zogenaamd kritische wappie uit te hangen.
Mij beantwoord? Vroeg ik wat aan je?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_200763557
quote:
1s.gif Op donderdag 5 augustus 2021 21:49 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Misschien helpt dit:
https://aa-nederland.nl/

Succes jongen je kunt het overwinnen.
Schatje ben je. *;
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_200763575
Maareh, even zonder dollen Devlin, hoe ben je aan je baan gekomen bij de staat? Want rare hobbies zijn er genoeg maar zo raar als deze kan ik me toch niet voorstellen.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_200763596
quote:
0s.gif Op donderdag 5 augustus 2021 21:49 schreef ludovico het volgende:

[..]

Mij beantwoord? Vroeg ik wat aan je?
HNeen, dit is gewoon gratis van mijn kant..

Ik zie je nu al een jaar de zogenaamd kritische user spelen. Maar als je werkelijk kennis hebt van vaccins dan hoef je niet meer kritisch te zijn..

En maar wappie posts met duimpjes omhoog belonen..

Hoe doorzichtig wil je het hebben _O-
pi_200763599
quote:
0s.gif Op donderdag 5 augustus 2021 21:15 schreef wappie1986 het volgende:

[..]

Je weet dat alles wat tussen "" staat niet waar is he?

Willem Engel is een "viroloog"..

https://www.ad.nl/binnenl(...)apatienten~affed7db/

https://www.volkskrant.nl(...)F%2Fwww.google.nl%2F

dit is wel waar. Mensen die niet gevaccineerd of niet volledig gevaccineerd zijn komen in het ziekenhuis. Als je wel volledig gevaccineerd bent en geen onderliggend lijden hebt heb je een erg kleine kans..Vaccinaties helpen dus..
Als je jong bent en geen onderliggend lijden is de kans dat je in het ziekenhuis kont ook heel klein. Men wekt de indruk dat je sowieso in het ziekenhuis belandt. Dat is gewoon niet zo.
pi_200763608
quote:
0s.gif Op donderdag 5 augustus 2021 21:50 schreef ludovico het volgende:
Maareh, even zonder dollen Devlin, hoe ben je aan je baan gekomen bij de staat? Want rare hobbies zijn er genoeg maar zo raar als deze kan ik me toch niet voorstellen.
Je bent niet zo goed in aannames... Doe dus maar niet
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_200763648
quote:
0s.gif Op donderdag 5 augustus 2021 21:39 schreef wappie1986 het volgende:

[..]

Land het maar eens bij jullie: Vaccins helpen!

Al meer dan 200 jaar..


met animatiebeelden voor jullie
De nieuwe technieken bestaan niet 200 jaar.
pi_200763674
quote:
0s.gif Op donderdag 5 augustus 2021 21:55 schreef potjecreme het volgende:

[..]

De nieuwe technieken bestaan niet 200 jaar.
Principe blijft hetzelfde.. De nieuwe technieken bestaan overigens al bijna dertig jaar.

Echt, die wappie antwoorden hebben we inmiddels al tig keer voorbij zien komen. Platenspeler die blijft hangen?
pi_200763701
quote:
0s.gif Op donderdag 5 augustus 2021 21:56 schreef wappie1986 het volgende:

[..]

Principe blijft hetzelfde.. De nieuwe technieken bestaan overigens al bijna dertig jaar.

Echt, die wappie antwoorden hebben we inmiddels al tig keer voorbij zien komen. Platenspeler die blijft hangen?
Nou een dood of bijna dood virus inspuiten is toch wat anders dan een code inspuiten om je lichaam zelf spikes te laten maken.
pi_200763717
quote:
0s.gif Op donderdag 5 augustus 2021 21:56 schreef wappie1986 het volgende:

[..]

Principe blijft hetzelfde.. De nieuwe technieken bestaan overigens al bijna dertig jaar.

Echt, die wappie antwoorden hebben we inmiddels al tig keer voorbij zien komen. Platenspeler die blijft hangen?
Ik denk het wel hoor alleen nog maar wappie dit wappie dat wappie zus wappie zo
pi_200763770
quote:
0s.gif Op donderdag 5 augustus 2021 21:58 schreef potjecreme het volgende:

[..]

Nou een dood of bijna dood virus inspuiten is toch wat anders dan een code inspuiten om je lichaam zelf spikes te laten maken.
probeer het nog eens, en dan met de juiste informatie?

quote:
0s.gif Op donderdag 5 augustus 2021 21:58 schreef Sjemmert het volgende:

[..]

Ik denk het wel hoor alleen nog maar wappie dit wappie dat wappie zus wappie zo
Ik heb het over de antwoorden van de wappies..

En als je problemen hebt met de term wappies, dan moet men zich maar niet zo wappie gedragen. Kritisch zijn is prima, maar als je nog steeds dezelfde vragen hebt als vorig jaar dan moet je toch eens beter je best doen om informatie te verkrijgen. En niet via zelfonderzoek dat zichzelf bevestigt.
pi_200763782
quote:
0s.gif Op donderdag 5 augustus 2021 21:51 schreef wappie1986 het volgende:
Ik zie je nu al een jaar de zogenaamd kritische user spelen. Maar als je werkelijk kennis hebt van vaccins dan hoef je niet meer kritisch te zijn..
Geen idee wat je nou precies wilt zeggen, als je nou eens wat minder cryptisch gewoon vragen stelt ofzo? Dan geef ik wel antwoord?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_200763784
quote:
0s.gif Op donderdag 5 augustus 2021 22:01 schreef wappie1986 het volgende:

[..]

probeer het nog eens, en dan met de juiste informatie?
[..]

Ik heb het over de antwoorden van de wappies..

En als je problemen hebt met de term wappies, dan moet men zich maar niet zo wappie gedragen. Kritisch zijn is prima, maar als je nog steeds dezelfde vragen hebt als vorig jaar dan moet je toch eens beter je best doen om informatie te verkrijgen. En niet via zelfonderzoek dat zichzelf bevestigt.
Oke wappie
pi_200763805
quote:
0s.gif Op donderdag 5 augustus 2021 21:51 schreef potjecreme het volgende:

[..]

Als je jong bent en geen onderliggend lijden is de kans dat je in het ziekenhuis kont ook heel klein. Men wekt de indruk dat je sowieso in het ziekenhuis belandt. Dat is gewoon niet zo.
Dit ja, kans van minimaal, zeker als je al wat antistoffen hebt opgebouwd. Ligt gemiddeld al tussen de 1/1000-10.000 Laat staan als je het reeds hebt gehad.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_200763823
quote:
0s.gif Op donderdag 5 augustus 2021 22:01 schreef ludovico het volgende:

[..]

Geen idee wat je nou precies wilt zeggen, als je nou eens wat minder cryptisch gewoon vragen stelt ofzo? Dan geef ik wel antwoord?
Dat jij al een jaar pretendeert een kritische user te zijn.. Maar dat je wel alle wappie posts van een duimpje omhoog voorziet en dus behoorlijk opzichtig bezig bent..

Makkelijker kan ik het niet maken hoor, en met cryptisch heeft het weinig van doen... Mijn nichtje van vier zou het snappen.
pi_200763872
quote:
0s.gif Op donderdag 5 augustus 2021 22:03 schreef wappie1986 het volgende:

[..]

Dat jij al een jaar pretendeert een kritische user te zijn.. Maar dat je wel alle wappie posts van een duimpje omhoog voorziet en dus behoorlijk opzichtig bezig bent..

Makkelijker kan ik het niet maken hoor, en met cryptisch heeft het weinig van doen... Mijn nichtje van vier zou het snappen.
Okay, leuk verhaal man, ik ben nu heel gelukkig.

Wil je nog meer vertellen?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_200763945
quote:
0s.gif Op donderdag 5 augustus 2021 22:03 schreef wappie1986 het volgende:

[..]

Dat jij al een jaar pretendeert een kritische user te zijn.. Maar dat je wel alle wappie posts van een duimpje omhoog voorziet en dus behoorlijk opzichtig bezig bent..

Makkelijker kan ik het niet maken hoor, en met cryptisch heeft het weinig van doen... Mijn nichtje van vier zou het snappen.
Heb je speciaal een kloon account gemaakt om mensen hier op de persoon aan te vallen ?

Heb je niets beters te doen ?
  donderdag 5 augustus 2021 @ 22:11:42 #288
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_200763973
quote:
0s.gif Op donderdag 5 augustus 2021 20:15 schreef ludovico het volgende:

[..]

Minpunten voor jou. Manmanman.
Laat maar zien dan.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_200764050
quote:
1s.gif Op donderdag 5 augustus 2021 22:10 schreef Sjemmert het volgende:

[..]

Heb je speciaal een kloon account gemaakt om mensen hier op de persoon aan te vallen ?

Heb je niets beters te doen ?
Momenteel niet nee..

En dit is geen kloon account.

Jullie lijken trouwens wel een stelletje gelovigen zoals jullie het voor elkaar opnemen. Dat zie je niet bij de "normies". Maar iedereen die een beetje neigt naar wappie neemt het voor de andere wappies op..

Ben jij niet een kloon account van Ludovico, die weer een kloon account is van Summers, die weer een kloon account is van PSVCL en die is weer een kloonaccount van Willem Engel?
pi_200764072
quote:
0s.gif Op donderdag 5 augustus 2021 22:01 schreef wappie1986 het volgende:

[..]

probeer het nog eens, en dan met de juiste informatie?
[..]

Ik heb het over de antwoorden van de wappies..

En als je problemen hebt met de term wappies, dan moet men zich maar niet zo wappie gedragen. Kritisch zijn is prima, maar als je nog steeds dezelfde vragen hebt als vorig jaar dan moet je toch eens beter je best doen om informatie te verkrijgen. En niet via zelfonderzoek dat zichzelf bevestigt.
Nee jij moet je maar even goed inlezen. De nucleotidenvolgorde van mRNA zou je ook "code" kunnen noemen. Onze ribosomen "lezen" dat en maken vervolgens spike eiwitten. Is echt een anders dan de klassieke vaccins.
pi_200764084
quote:
0s.gif Op donderdag 5 augustus 2021 22:14 schreef wappie1986 het volgende:

[..]

Momenteel niet nee..

En dit is geen kloon account.

Jullie lijken trouwens wel een stelletje gelovigen zoals jullie het voor elkaar opnemen. Dat zie je niet bij de "normies". Maar iedereen die een beetje neigt naar wappie neemt het voor de andere wappies op..

Ben jij niet een kloon account van Ludovico, die weer een kloon account is van Summers, die weer een kloon account is van PSVCL en die is weer een kloonaccount van Willem Engel?
Dus je zit al een jaar mee te lezen zonder account ?

Hmm oke zal wel.
pi_200764095
quote:
0s.gif Op donderdag 5 augustus 2021 22:14 schreef wappie1986 het volgende:

[..]

Blablabala
Vooral jouw toon is pinnig en fanatiek.
pi_200764099
quote:
1s.gif Op donderdag 5 augustus 2021 21:34 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Heb je alweer geld naar die geldkloppende dominee overgemaakt?
Zijn er hier mensen die betalen aan dat soort charlatans?
Definitely not CIA
pi_200764113
quote:
0s.gif Op donderdag 5 augustus 2021 21:58 schreef potjecreme het volgende:

[..]

Nou een dood of bijna dood virus inspuiten is toch wat anders dan een code inspuiten om je lichaam zelf spikes te laten maken.
Doet een corona virus ook
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_200764121
quote:
1s.gif Op donderdag 5 augustus 2021 22:16 schreef capricia het volgende:

[..]

Zijn er hier mensen die betalen aan dat soort charlatans?
Zou me niet verbazen
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_200764134
quote:
1s.gif Op donderdag 5 augustus 2021 22:16 schreef capricia het volgende:

[..]

Zijn er hier mensen die betalen aan dat soort charlatans?
Jenssen is vermakelijk, blackbox is gewoon goed, niks mis mee.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_200764139
quote:
1s.gif Op donderdag 5 augustus 2021 22:16 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Doet een corona virus ook
Maakt dat het goed?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_200764155
quote:
0s.gif Op donderdag 5 augustus 2021 22:18 schreef ludovico het volgende:

[..]

Jenssen is vermakelijk, blackbox is gewoon goed, niks mis mee.
Maar maak jij er geld aan over dan?
Definitely not CIA
pi_200764223
quote:
0s.gif Op donderdag 5 augustus 2021 22:18 schreef ludovico het volgende:

[..]

Jenssen is vermakelijk, blackbox is gewoon goed, niks mis mee.
Sven Hulleman (een oorlog reeds verloren) is ook sterk, intelligente gozer.

Willem engel vertrouw ik niet, stinkt naar controlled opposition
pi_200764226
2
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')