Waarom denk je dat hij voorstander is van het vaccineren in zijn algemeenheid en ook van kinderen (over babies heeft hij dacht ik niks gezegd)?quote:Op donderdag 5 augustus 2021 16:25 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Hij is oa een voorstander / voorgever van een apartheidsbewind en het vaccineren van baby’s en kinderen
Dan ben je een groot gevaar voor de samenleving/fascist
Geen grondrechten geschondenquote:De Franse Grondwettelijke Raad stemt in met de omstreden wet die coronavaccinaties verplicht voor zorgmedewerkers en andere Franse coronamaatregelen aanscherpt. De wet regelt ook het gebruik van de coronapas waarmee bijvoorbeeld restaurantgasten kunnen bewijzen dat ze zijn ingeënt of niet besmet zijn met het virus.
De Grondwettelijke Raad is een rechterlijke toezichthouder die onder meer nagaat of wetten in overeenstemming met de grondwet zijn. Dat is volgens de raad dus het geval met de meeste nieuwe maatregelen, die blijven gelden tot minstens 15 november.
https://www.ad.nl/binnenl(...)ieve-tests~a7a907e4/
Natuurlijk niet, anders was die verplichting voor die andere 11 vaccins er ook niet gekomen in 2018quote:Op donderdag 5 augustus 2021 17:23 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Geen grondrechten geschonden
Logisch nadenken en vandaag zag ik dit artikel.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 16:51 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
En waarom kom je tot die conclusie?
https://www.rtlnieuws.nl/(...)nzetten-tegen-coronaquote:Een grote groep Nederlanders maakt zelf geen of onvoldoende antistoffen aan. Het gaat naar schatting om een half miljoen tot een miljoen mensen. En dat is een groot probleem, want zelfs na twee coronaprikken kunnen zij nog steeds flink ziek worden
Die docu in begin van bericht staat gewoon op YouTube en andere sites!quote:Op donderdag 5 augustus 2021 17:36 schreef weetjewel5 het volgende:
Corona - op zoek naar de waarheid, deel 2. Topwetenschappers over een gevaarlijk experiment...
https://www.blckbx.tv/videos/op-zoek-naar-de-waarheid-deel2
Des te belangrijker om dat veilig via een vaccin te doen, gezien zijn lichaam het uiteindelijk wel kon produceren. Dat dat later (en dan mogelijk te laat) op gang komt is ook nog een optie.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 18:47 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Logisch nadenken en vandaag zag ik dit artikel.
[..]
https://www.rtlnieuws.nl/(...)nzetten-tegen-corona
Die antistoffen krijgen ze niet door het vaccin.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 19:51 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Des te belangrijker om dat veilig via een vaccin te doen, gezien zijn lichaam het uiteindelijk wel kon produceren. Dat dat later (en dan mogelijk te laat) op gang komt is ook nog een optie.
quote:Op donderdag 5 augustus 2021 19:47 schreef MatthijsDJ het volgende:
https://www.ad.nl/binnenl(...)iet-verder~aaac164a/
Mooi nu door pakken en TBS aan die idioot geven. Zulke personen horen niet thuis in de samenleving.
Niet alleen mij...quote:Op donderdag 5 augustus 2021 20:05 schreef ludovico het volgende:
[..]![]()
Wimpie Engel maakt je wel viesmad.
En toch gaan ze minder hard dood, dus vaccinaties werken wel, maar zoals ik al 1,5 jaar zeg ondertussen, is het long term een hopeloze exercitie om eeuwig met die maatregelen te leven, iedereen een keertje besmet geweest / antistoffen opgebouwd en het is klaar met alle gekkigheid van dit virus, dat de politiek het dan nog steeds gebruikt om maatregelen op te baseren is eng.quote:
Hoezo niet?quote:Op donderdag 5 augustus 2021 19:55 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Die antistoffen krijgen ze niet door het vaccin.
LEZEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:
Goed idee, doe dat eens ja.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 20:11 schreef potjecreme het volgende:
[..]
LEZEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Minpunten voor jou. Manmanman.quote:
Hey kijk mensen zonder een goedwerkend immuunsysteem.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 18:47 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Logisch nadenken en vandaag zag ik dit artikel.
[..]
https://www.rtlnieuws.nl/(...)nzetten-tegen-corona
Ik zou het aan je huisarts vragen. Of aan de GGD.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 20:36 schreef MatthijsDJ het volgende:
Misschien niet de juiste plaats voor deze vraag, maar er zitten hier ook wat mensen die er iets meer verstand van hebben..
Als je amper tot geen last gehad hebt van het vaccin, zegt dat dan iets over hoe goed/slecht het gewerkt heeft? Bij de eerste alleen even een beurse arm gehad en bij de tweede niks (naja drie dagen later voelde ik me een uurtje wat grieperig.. maar of dat het vaccin was..)
Wat grieperig voelen is het meest voorkomende symptoom van het vaccin. Dat betekend inderdaad dat je immuunsysteem actief is. Het vaccin zelf is zo ontworpen dat je er zo min mogelijk van merkt, dus niets/amper iets merken betekent niet dat het vaccin niet effectief is. Of wel wat merken een teken is dat het extra actief is durf ik niet te zeggen.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 20:36 schreef MatthijsDJ het volgende:
Misschien niet de juiste plaats voor deze vraag, maar er zitten hier ook wat mensen die er iets meer verstand van hebben..
Als je amper tot geen last gehad hebt van het vaccin, zegt dat dan iets over hoe goed/slecht het gewerkt heeft? Bij de eerste alleen even een beurse arm gehad en bij de tweede niks (naja drie dagen later voelde ik me een uurtje wat grieperig.. maar of dat het vaccin was..)
Ik krijg er Jensen vibes van.. Beetje meeliften op het domme gedeelte van de mensheid.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 15:42 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Grappig filmpje
Ook leuk dat hij
[..]
Fauci wil arresteren en daar ook nog een paar dollar aan wil verdienen
Je weet dat alles wat tussen "" staat niet waar is he?quote:Op donderdag 5 augustus 2021 20:45 schreef weetjewel5 het volgende:
[ twitter ]
doorgaan met spuiten zetten of accepteren dat virussen bestaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |