Leiden.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 20:58 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Waar woon je nu dan?
Veluwe is wel echt nice idd.
Och, Leiden is toch ook leuk. Wel wat drukker. Maar is ook maar net waar je een baan kan vinden.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 21:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Leiden.
Veluwe zou nog steeds kunnen, met een beetje mazzel. Maar weet niet of we dat nog wel willen.
Ik werk hier al 6 jaar nu denk ik. Meer?quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 21:03 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Och, Leiden is toch ook leuk. Wel wat drukker. Maar is ook maar net waar je een baan kan vinden.
Leiden dus!quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 21:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik werk hier al 6 jaar nu denk ik. Meer?
Ze zijn blij met me, dus ik kan beetje doen en laten wat ik wil. Dat is altijd maar afwachten bij nieuwe werkgever.
Maar heb 2 mogelijkheden tot kopen van huis. Een hier in de regio, op 20 minuten. En een op Veluwe. Beiden van familie die willen dat wij daar komen wonen.
Prima baan dus. Zou ik niet snel inwisselen, zeker niet als je ook prima verdient...quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 21:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik werk hier al 6 jaar nu denk ik. Meer?
Ze zijn blij met me, dus ik kan beetje doen en laten wat ik wil. Dat is altijd maar afwachten bij nieuwe werkgever.
Maar heb 2 mogelijkheden tot kopen van huis. Een hier in de regio, op 20 minuten. En een op Veluwe. Beiden van familie die willen dat wij daar komen wonen.
quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 21:21 schreef Mortaxx het volgende:
Waar is het mis gegaan tussen jou en maal
Zou best wat meer ruimte willen.quote:
Verdien niet prima, maar dit gaat elders niet meer worden waarschijnlijk. Semi-overheid.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 21:24 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Prima baan dus. Zou ik niet snel inwisselen, zeker niet als je ook prima verdient...
Huis kopen is voor lange termijn dus wel gewoon kijken of je jezelf over 10 jaar nog in Leiden ziet wonen.
Nergens, vind t gewoon een raar ventjequote:Op dinsdag 3 augustus 2021 21:21 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Waar is het mis gegaan tussen jou en maal
Ben ik toch ookquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 21:30 schreef Fugue het volgende:
[..]
Nergens, vind t gewoon een raar ventje
Alleen wel rare figuren die journalisten aanrijden en zo. Beetje Urkiaanse vibes met al die conservatievelingen.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 20:58 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Waar woon je nu dan?
Veluwe is wel echt nice idd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |