SPOILER: Transferbeleid 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2019/2020Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Landskampioen 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CL 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CL 2019/2020Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Hij kletst maar wat.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 18:42 schreef maxi-mus het volgende:
https://www.ajax.nl/artik(...)ohan-cruijff-schaal/
Interview met Hag.
Wel een fantastische trainer, maar dit is zeker niet zijn kracht.![]()
Oh ik vond het best boeiend deze keer qua hoe de opbouw van de fitheid gaat etc. Een geboren spreken wordt het nooit nee maar het gaat mij ook vooral om de inhoud.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 20:47 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Hij kletst maar wat.
Wel een fantastische trainer, maar dit is zeker niet zijn kracht.![]()
Scheidsrechter: Björn Kuipers
Assistent-scheidsrechter: Sander van Roekel; Erwin Zeinstra
4e official: Joost van Zuilen
VAR: Pol van Boekel![]()
Veel smoesjes en indekkenquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 18:42 schreef maxi-mus het volgende:
https://www.ajax.nl/artik(...)ohan-cruijff-schaal/
Interview met Hag.![]()
De naam Ajax valt vaker in de PSV en Feijenoord topics dan hier.
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !![]()
Zijn we optimistisch dan is het arrogant, zijn we behoudend dan is het indekken.quote:
Je zou bijna zeggen dat je nogal biased bent...![]()
Dat ze niet meer met het duo Rosario-Sangaré spelen zal veel schelen.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 12:28 schreef Scorpie het volgende:
PSV zit trouwens een stuk beter in elkaar dan vorig jaar.
Ben alleen benieuwd hoe die verdedigers zich houden tegen wat meer weerstand.Oh.![]()
Dat gaan we zaterdag zienquote:Op woensdag 4 augustus 2021 12:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat ze niet meer met het duo Rosario-Sangaré spelen zal veel schelen.
Ben alleen benieuwd hoe die verdedigers zich houden tegen wat meer weerstand.
Maar dat PSV het goed doet staat buiten kijf. Een spannende titelstrijd is alleen maar goed voor Ajax. Nooit verslappen.![]()
Ik weet van Ajax - Az dat later het stadion in gaan dan je tijdslot geen probleem was. Zou dat vanavond ook zo zijn? Ze kunnen lijkt mij niet zomaar het ticket blokkeren als je bijvoorbeeld 10 minuten later bent.![]()
Heb voor het EK de UEFA hierover gemaild en die gaven aan dat het een dringend advies is om drukte te voorkomen maar dat je met een geldige kaart altijd toegang krijgt. Zal bij Ajax niet anders zijn ga ik vanuit.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 12:49 schreef Simmertje het volgende:
Ik weet van Ajax - Az dat later het stadion in gaan dan je tijdslot geen probleem was. Zou dat vanavond ook zo zijn? Ze kunnen lijkt mij niet zomaar het ticket blokkeren als je bijvoorbeeld 10 minuten later bent.'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around![]()
Ja zoiets heb ik ook begrepen, eerder lukt niet, maar later blijft je kaart gewoon werken. Ik ga geen kleine 2 uur van tevoren in het stadion zitten voor een oefenpot..quote:Op woensdag 4 augustus 2021 13:03 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Heb voor het EK de UEFA hierover gemaild en die gaven aan dat het een dringend advies is om drukte te voorkomen maar dat je met een geldige kaart altijd toegang krijgt. Zal bij Ajax niet anders zijn ga ik vanuit.![]()
![]()
Eerder zou volgens mij ook moeten werken, maar dat lijkt me inderdaad niet per se nodigquote:Op woensdag 4 augustus 2021 13:09 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Ja zoiets heb ik ook begrepen, eerder lukt niet, maar later blijft je kaart gewoon werken. Ik ga geen kleine 2 uur van tevoren in het stadion zitten voor een oefenpot...
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around![]()
Veel meer weerstand dan tegen Midjesland en Galatasaray gaan ze in de eredivisie natuurlijk ook niet tegenkomen.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 12:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat ze niet meer met het duo Rosario-Sangaré spelen zal veel schelen.
Ben alleen benieuwd hoe die verdedigers zich houden tegen wat meer weerstand.Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.![]()
Gewoon schrik voor Madueke.quote:Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk
Forum Opties Forumhop: Hop naar: