abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_200718728
quote:
PALMA DE MALLORCA - In Palma de Mallorca ligt een 27-jarige Nederlander in kritieke toestand in het ziekenhuis. Hij werd afgelopen woensdagnacht door andere Nederlanders tegen zijn hoofd getrapt, volgens de Spaanse politie zonder aanleiding.

De Spaanse krant Ultima Hora schrijft dat een groep Nederlandse toeristen begon te vechten in een nachtclub, waar ze vervolgens uit werden gezet. Eenmaal op straat vielen ze andere Nederlandse vakantiegangers aan.

De 27-jarige man die nu in Palma op de intensive care ligt, kreeg schoppen tegen zijn hoofd terwijl hij al op de grond lag. Hij heeft hersenletsel en zijn toestand wordt omschreven als zorgwekkend. Een andere man werd bewusteloos geslagen en drie mensen liepen verwondingen op.

Internationaal arrestatiebevel

De Spaanse politie heeft één Nederlander gearresteerd in verband met het incident. Hij werd opgepakt toen hij de sleutels ging terugbrengen van het huurhuis in El Arenal waar de groep verbleef. De anderen hadden zo snel mogelijk een vlucht terug naar Nederland genomen.
Telegraaf

Niet mijn OP.

Hier verder.

[ Bericht 98% gewijzigd door sp3c op 06-08-2021 04:42:51 ]
  Spellchecker dinsdag 3 augustus 2021 @ 17:05:13 #2
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_200718798
Verder met wat?
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_200718802
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 augustus 2021 17:07 schreef sjorsie1982 het volgende:
Verder met wat?
mensen aan de schandpaal nagelen
U MAD?
pi_200718829
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 augustus 2021 17:08 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

mensen aan de schandpaal nagelen
Dat staat niet in de op.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_200718841
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 augustus 2021 13:04 schreef Drekkoning het volgende:
Dat er minstens voorwaardelijk opzet en dus sprake is van doodslag lijkt me evident als je op zo een manier tekeergaat idd
Eerst maar eens zien of ze überhaupt vervolgd worden. We zijn nu bijna 2 weken verder, en nog steeds is er niemand opgepakt.
pi_200718907
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 augustus 2021 17:09 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Eerst maar eens zien of ze überhaupt vervolgd worden. We zijn nu bijna 2 weken verder, en nog steeds is er niemand opgepakt.
Mañana mañana :')
pi_200718926
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 augustus 2021 17:09 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Eerst maar eens zien of ze überhaupt vervolgd worden. We zijn nu bijna 2 weken verder, en nog steeds is er niemand opgepakt.
Sterker nog, bijna 3 weken sinds 14 juli.
  dinsdag 3 augustus 2021 @ 17:25:27 #9
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_200719157
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 augustus 2021 11:46 schreef -XOR- het volgende:

[..]

Verdachte is iets anders dan dader. In Nederland mag van daders ook de volledige naam gepubliceerd worden, het is mediacode om dat van verdachten niet te doen, en met goede reden.
Okee, wist ik niet
  dinsdag 3 augustus 2021 @ 17:35:36 #10
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_200719301
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 augustus 2021 17:09 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Eerst maar eens zien of ze überhaupt vervolgd worden. We zijn nu bijna 2 weken verder, en nog steeds is er niemand opgepakt.
Dat staat redelijk los van elkaar. Het is niet alsof ze onvindbaar zijn als het papierwerk en onderzoek in orde is.

Dat dat overigens erg lang duurt is wel belachelijk, ben ik met je eens.
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
pi_200720271
Moord op Mallorca - voortgangsrapport

Dag: 20

Aangiften: meerdere

Getuigen gehoord: meerdere

Filmopnames: meerdere

Verdachten: 9

Aanhoudingen: 0

Verhoren: 0

In hechtenis: 0

Veroordeeld: 0

(wijzigingen ten opzichte van het vorige voortgangsrapport zijn onderstreept)
  Spellchecker dinsdag 3 augustus 2021 @ 18:28:54 #12
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_200720292
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 augustus 2021 18:27 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
Moord op Mallorca - voortgangsrapport

Dag: 20

Aangiften: meerdere

Getuigen gehoord: meerdere

Filmopnames: meerdere

Verdachten: 9

Aanhoudingen: 0

Verhoren: 0

In hechtenis: 0

Veroordeeld: 0

(wijzigingen ten opzichte van het vorige voortgangsrapport zijn onderstreept)
Is dat voortaan jouw dagelijkse bijdrage? ^O^
pi_200720343
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 augustus 2021 18:28 schreef maily het volgende:

[..]

Is dat voortaan jouw dagelijkse bijdrage? ^O^
Veel meer valt er geloof ik niet te melden.
pi_200720369
Maar het OM heeft aangekondigd dat er waarschijnlijk deze week meer informatie naar buiten zal komen.
pi_200720425
Zou dit een nieuw olympisch record kunnen zijn? Het aantal dagen waarop de politie bekende verdachten van een op beeld vastgelegde moord of doodslag niet arresteert en niet verhoort?
  Spellchecker dinsdag 3 augustus 2021 @ 18:38:41 #16
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_200720443
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 augustus 2021 18:37 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
Zou dit een nieuw olympisch record kunnen zijn? Het aantal dagen waarop de politie bekende verdachten van een op beeld vastgelegde moord of doodslag niet arresteert en niet verhoort?
@Tong
  dinsdag 3 augustus 2021 @ 19:37:14 #17
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_200721265
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 augustus 2021 18:37 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
Zou dit een nieuw olympisch record kunnen zijn? Het aantal dagen waarop de politie bekende verdachten van een op beeld vastgelegde moord of doodslag niet arresteert en niet verhoort?
Zou me niets verbazen als die dure advocaten geregeld hebben dat de verdachten nog op vakantie met hun ouders kunnen en dat ze zich daarna zelf zullen melden bij justitie.

======
Edit: Justitie weet dat het niet goed overkomt als ze toegeven dat ze deze deal hebben gesloten dus komen ze met het excuus dat ze minstens 2 weken nodig hebben om wat Spaanse documenten te vertalen

[ Bericht 3% gewijzigd door slashdotter3 op 03-08-2021 23:29:34 ]
pi_200721507
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 augustus 2021 12:34 schreef Mens-erger-je-niet het volgende:
https://www.volkskrant.nl/cs-b0b7dff4

Tot de tijd dat de politie het hele onderzoek heeft afgerond en heeft uitgezocht wie er nou precies geschopt heeft, kunnen onze Gooise zonen ongestoord verder vakantie vieren. Op vrije voeten natuurlijk. Gelukkig maar, want ze hebben zo’n zware tijd achter de rug. Al die lockdowns waren ook niet makkelijk. En om nou hun laatste vakantieweken in een Spaanse cel door te brengen. Je schijnt je daar nog meer opgesloten te voelen dan in het quarantainehotel van Tokio. Dat gun je toch niemand?

En nu balen ze flink. Want waar moeten ze nou verder hun vakantie vieren? Het is hier slecht weer en voorlopig kunnen ze het land niet uit.

Op social media had iedereen sowieso liever gezien dat ze in Spanje waren gebleven. Wat deden ze hier? En waarom werden ze daar niet voorgeleid? Dat gunden we hen wél. Iedereen wond zich op over onze Gooise vrienden.

Tot deze week. Toen ons het bericht van de 14-jarige Frédérique bereikte die bruut in elkaar werd geslagen door een groepje leeftijdsgenoten, omdat ze terecht vond dat haar geslacht niemand wat aangaat. Toen was binnen de kortste keren #Marokkanen weer trending en konden we weer over tot de orde van de dag. Leuk om Gooise jongens te bashen, maar laten we vooral doen waar we goed in zijn. Toch fijn dat er buitenlanders zijn.
Wat een tjappie zeg

[ Bericht % gewijzigd door sp3c op 06-08-2021 04:45:28 ]
pi_200722479
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 augustus 2021 19:37 schreef slashdotter3 het volgende:

[..]

Zou me niets verbazen als die dure advocaten geregeld hebben dat de verdachten nog op vakantie met hun ouders kunnen en dat ze zich daarna zelf zullen melden bij justitie.
Geloof dat ook wel. We moeten niet de zomer laten verpesten van de prinsjes.
pi_200723540
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 augustus 2021 19:37 schreef slashdotter3 het volgende:

[..]

Zou me niets verbazen als die dure advocaten geregeld hebben dat de verdachten nog op vakantie met hun ouders kunnen en dat ze zich daarna zelf zullen melden bij justitie.
Er was door Spanje een internationaal arrestatiebevel afgevaardigd, herinner ik me. Een vliegtuigvakantie zal dan wel moeilijk zijn. Maar even met de Ferrari naar Italië zal geen probleem zijn.
pi_200725767
quote:
7s.gif Op dinsdag 3 augustus 2021 12:16 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Kan me er zo niks bij voorstellen dat je dan nog gezellig met het gezin naar de camping gaat of zo 8)7 .

Ik ben heel vrij opgevoed maar als ik als puber betrokken was geweest bij zulke excessen dan had m'n pa me dus wél hoogstpersoonlijk en diep teleurgesteld op het politiebureau afgeleverd.
Mijn pa denk ik ook.
"Pools are perfect for holding water"
pi_200725777
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 augustus 2021 12:34 schreef Mens-erger-je-niet het volgende:
https://www.volkskrant.nl/cs-b0b7dff4

Tot de tijd dat de politie het hele onderzoek heeft afgerond en heeft uitgezocht wie er nou precies geschopt heeft, kunnen onze Gooise zonen ongestoord verder vakantie vieren. Op vrije voeten natuurlijk. Gelukkig maar, want ze hebben zo’n zware tijd achter de rug. Al die lockdowns waren ook niet makkelijk. En om nou hun laatste vakantieweken in een Spaanse cel door te brengen. Je schijnt je daar nog meer opgesloten te voelen dan in het quarantainehotel van Tokio. Dat gun je toch niemand?

En nu balen ze flink. Want waar moeten ze nou verder hun vakantie vieren? Het is hier slecht weer en voorlopig kunnen ze het land niet uit.

Op social media had iedereen sowieso liever gezien dat ze in Spanje waren gebleven. Wat deden ze hier? En waarom werden ze daar niet voorgeleid? Dat gunden we hen wél. Iedereen wond zich op over onze Gooise vrienden.

Tot deze week. Toen ons het bericht van de 14-jarige Frédérique bereikte die bruut in elkaar werd geslagen door een groepje leeftijdsgenoten, omdat ze terecht vond dat haar geslacht niemand wat aangaat. Toen was binnen de kortste keren #Marokkanen weer trending en konden we weer over tot de orde van de dag. Leuk om Gooise jongens te bashen, maar laten we vooral doen waar we goed in zijn. Toch fijn dat er buitenlanders zijn.
Wie de fuck is Jeffrey Spalburg en waarom mag hij stukjes schrijven?

[ Bericht % gewijzigd door sp3c op 06-08-2021 04:45:34 ]
"Pools are perfect for holding water"
pi_200726083
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 augustus 2021 20:36 schreef Cesare-Borgia het volgende:

[..]

Geloof dat ook wel. We moeten niet de zomer laten verpesten van de prinsjes.
Die schrijfster van de powervrouwboekjes, haar (vermeende) kopschoppende zoon en de rest van het gezin zitten gewoon in Italië van hun welverdiende vakantie te genieten. Ik kan er echt niet bij. Zal niet meteen beweren dat mijn vader me hoogstpersoonlijk bij het politiebureau zou afleveren-al denk ik van wel- maar een beetje vakantie vieren zou er echt niet in zitten....
pi_200726128
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 augustus 2021 19:37 schreef slashdotter3 het volgende:

[..]

Zou me niets verbazen als die dure advocaten geregeld hebben dat de verdachten nog op vakantie met hun ouders kunnen en dat ze zich daarna zelf zullen melden bij justitie.
Dat was toen bij Badr Hari ook, gewoon onderhandelen over wanneer die eens zin had om zich te melden :')
pi_200726465
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 augustus 2021 23:18 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Die schrijfster van de powervrouwboekjes, haar (vermeende) kopschoppende zoon en de rest van het gezin zitten gewoon in Italië van hun welverdiende vakantie te genieten. Ik kan er echt niet bij. Zal niet meteen beweren dat mijn vader me hoogstpersoonlijk bij het politiebureau zou afleveren-al denk ik van wel- maar een beetje vakantie vieren zou er echt niet in zitten....
Hij zal wel gezegd hebben dat hij er bij was ipv iets gedaan heeft.
Ouders hebben wellicht nogal de neiging tot 'mijn kind doet zoiets niet' in het extreme te trekken.
Lekker in de ontkenningsfase omdat het niet past in je eigen perfecte plaatje.

Dat ze blijkbaar allemaal zo zijn vind ik nog het vreemdste.
Iedere normale ouder levert zijn kind af bij de politie in zo'n geval toch?

Toch geloof ik niet dat mama de advocaat de enige is met genoeg invloed om dit allemaal zo te bewerkstelligen.
Ergens moet er meer invloed/macht zitten.
Maar dat moet een echte journalist maar eens onderzoeken.
pi_200729411
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 augustus 2021 23:41 schreef Cesare-Borgia het volgende:

[..]

Hij zal wel gezegd hebben dat hij er bij was ipv iets gedaan heeft.
Ouders hebben wellicht nogal de neiging tot 'mijn kind doet zoiets niet' in het extreme te trekken.
Lekker in de ontkenningsfase omdat het niet past in je eigen perfecte plaatje.

Dat ze blijkbaar allemaal zo zijn vind ik nog het vreemdste.
Iedere normale ouder levert zijn kind af bij de politie in zo'n geval toch?

Toch geloof ik niet dat mama de advocaat de enige is met genoeg invloed om dit allemaal zo te bewerkstelligen.
Ergens moet er meer invloed/macht zitten.
Maar dat moet een echte journalist maar eens onderzoeken.
Maar ook al was het kind niet nauw betrokken, dan nog zou ik niet eens vrolijk vakantie kunnen vieren.
Wat is eigenlijk de bron van het gegeven dat 1 van de moeders advocate is, ook geenstijl? Had alleen die schrijfster/personal growth coach meegekregen en het ontkrachte gerucht dat die ene redelijk bekende OM-officier de moeder is van 1 van die boefjes.
pi_200729881
quote:
0s.gif Op woensdag 4 augustus 2021 08:17 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Maar ook al was het kind niet nauw betrokken, dan nog zou ik niet eens vrolijk vakantie kunnen vieren.
Wat is eigenlijk de bron van het gegeven dat 1 van de moeders advocate is, ook geenstijl? Had alleen die schrijfster/personal growth coach meegekregen en het ontkrachte gerucht dat die ene redelijk bekende OM-officier de moeder is van 1 van die boefjes.
Daar heb ik ook geen bron van gezien.

De enige familie die hoog van de toren heeft geblazen zijn de Onrustjes. Een indicatie dat hun zoon niet zelf gekopschopt heeft, maar wel tot de groep behoorde. Wat zijn echte rol was, is nog niet opgehelderd.

Voor de politie, die beschikt over alle beelden en alle documentatie, moet het intussen op dag 21 wel duidelijk zijn wie wat heeft gedaan.

Het zou voor iedereen wel wat duidelijker zijn wanneer het OM hiervan een overzichtje zou geven, niet in de laatste plaats ook voor de relatief onschuldige meelopers in de groep. Aangekondigd is meer informatie deze week, maar erg vlót gaat het allemaal niet.

Voor inwoners van Hilversum is het ook geen prettige gedachte te weten dat zich in hun midden nog twee of drie potentiële moordenaars vrij rond lopen. Het slachtoffer op Mallorca was volstrekt willekeurig, misschien pakken ze er vanavond nog eentje in hun eigen wijk.
pi_200731593
Eerste verdachte aangehouden voor fatale mishandeling Mallorca

https://www.ad.nl/binnenl(...)g-mallorca~ac6cafe3/
  woensdag 4 augustus 2021 @ 10:53:40 #29
489162 Pvt.Webster
101st Airborne Division
pi_200731715
Zo, dat is 1.
"He was there to do his duty, and he did it — he never let a buddy down in combat, in France, Holland, or Germany — but he never volunteered for anything and he spurned promotion."
  woensdag 4 augustus 2021 @ 10:56:21 #30
489162 Pvt.Webster
101st Airborne Division
pi_200731763
Uit het AD:

Van het tweede incident, waarbij het 27-jarige slachtoffer uit Waddinxveen zo ernstig gewond raakte dat hij vier dagen later kwam te overlijden, zijn wel beelden maar hierop zijn géén geweldshandelingen tegen hem te zien. Het slachtoffer van de schoppende beweging op de beelden die veelvuldig zijn gedeeld op internet, zo is uit Spaans onderzoek gebleken, is niet de 27-jarige man uit Waddinxveen.

;(
"He was there to do his duty, and he did it — he never let a buddy down in combat, in France, Holland, or Germany — but he never volunteered for anything and he spurned promotion."
pi_200731996
Maar zijn de schoppende figuren wel dezelfde heren? Dat zou ‘mooi’ zijn want dan kunnen een aantal eventuele verweren van verdachte(n) snel naar de Brabantia worden verwezen
  woensdag 4 augustus 2021 @ 11:11:13 #32
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_200732011
Top
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
pi_200732036
quote:
0s.gif Op woensdag 4 augustus 2021 11:10 schreef Raw85 het volgende:
Maar zijn de schoppende figuren wel dezelfde heren? Dat zou ‘mooi’ zijn want dan kunnen een aantal eventuele verweren van verdachte(n) snel naar de Brabantia worden verwezen
Ja dus, lees ik bij de NOS. Vrijdag voorgeleid voor 2 maal (poging tot) doodslag
  woensdag 4 augustus 2021 @ 11:14:46 #34
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_200732113
Ben echt verbaasd. Vluchten naar Nederland en dan alsnog jezelf niet aangeven. Stelletje lafbekken.
Hopelijk komt het ze heel zwaar te staan.
Wie dit leest is een lezer van dit
  woensdag 4 augustus 2021 @ 11:17:08 #35
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_200732160
quote:
1s.gif Op woensdag 4 augustus 2021 11:14 schreef MissButterflyy het volgende:
Ben echt verbaasd. Vluchten naar Nederland en dan alsnog jezelf niet aangeven. Stelletje lafbekken.
Hopelijk komt het ze heel zwaar te staan.
Ze hebben zichzelf toch aangegeven? Althans twee. Maar er was nog niet genoeg info voor een voorlopige hechtenis oid.
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
pi_200732253
Er zullen heel wat belangrijke mensen bij het OM blij zijn dat er niks op de beelden te zien 'zou' zijn. Een maand om één verdachte te arresteren.

Niet goed genoeg om de schijn van corruptie en vriendjespolitiek weg te nemen. Lachwekkende organisatie.
  woensdag 4 augustus 2021 @ 11:23:11 #37
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_200732279
twitter
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_200732300
quote:
0s.gif Op woensdag 4 augustus 2021 11:21 schreef Confetti het volgende:
Er zullen heel wat belangrijke mensen bij het OM blij zijn dat er niks op de beelden te zien 'zou' zijn. Een maand om één verdachte te arresteren.

Niet goed genoeg om de schijn van corruptie en vriendjespolitiek weg te nemen. Lachwekkende organisatie.
Er staat dat op de beelden die online zijn verschenen niet het overleden slachtoffer te zien is. Waarschijnlijk is dit wel dezelfde verdachte aangezien hij nu dus voor twee zaken voor de rechter moet verschijnen. Je verhaal is dus onzin.
pi_200732301
De verdachte is trouwens gearresteerd voor poging tot doodslag. Waarom niet voor doodslag, aangezien die jongen gedood is door de verdachte?

Of zou de verdachte niet gearresteerd zijn voor het geweld tegen het fatale slachtoffer?
pi_200732314
De Spaanse politie had toch een camera er vol op waar alles op te zien was?
En nu opeens weer niks te zien...
Kunnen we in hetzelfde rijtje plaatsen als die aanrijding op Amsterdam waar de Camera's het toevallig allemaam niet deden of waar niks op te zien was.

Heel benieuwd naar die connecties die hier achter zitten.
  woensdag 4 augustus 2021 @ 11:26:55 #41
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_200732322
De beelden die op internet rondgaan zouden dus niet de beelden van het doodschoppen van Carlo Heuvelman zijn maar van een ander slachtoffer.

2 keer poging tot doodslag voor deze knul dus.

Wat een tuig.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  woensdag 4 augustus 2021 @ 11:29:09 #42
489162 Pvt.Webster
101st Airborne Division
pi_200732339
quote:
0s.gif Op woensdag 4 augustus 2021 11:26 schreef Leandra het volgende:
De beelden die op internet rondgaan zouden dus niet de beelden van het doodschoppen van Carlo Heuvelman zijn maar van een ander slachtoffer.

2 keer poging tot doodslag voor deze knul dus, en dat is dan niet een van de Carlo Heuvelman schoppers..

Wat een tuig.
Nee want daarvan zijn geen beelden.
Twee keer poging tot doodslag zal wel 2x schoppen tegen dat andere slachtoffer zijn geweest dan?
"He was there to do his duty, and he did it — he never let a buddy down in combat, in France, Holland, or Germany — but he never volunteered for anything and he spurned promotion."
pi_200732359
quote:
0s.gif Op woensdag 4 augustus 2021 11:29 schreef Pvt.Webster het volgende:

[..]

Nee want daarvan zijn geen beelden.
Twee keer poging tot doodslag zal wel 2x schoppen tegen dat andere slachtoffer zijn geweest dan?
Dat denk ik dus ook, aangezien wordt gesproken over tweemaal poging tot doodslag. Je wordt niet vervolgd voor poging als je poging succesvol is geweest.

Dan zou dit nieuwsbericht dus niets anders zijn dan het OM dat wil laten zien dat ze echt wat aan het doen zijn, terwijl er nog steeds geen verdachte is opgepakt.
pi_200732383
https://www.om.nl/organis(...)ddadigheden-mallorca

quote:
De man wordt er van verdacht dat hij bij twee verschillende geweldsincidenten in de vroege ochtend van 14 juli in El Arenal op Mallorca twee slachtoffers - niet het dodelijke slachtoffer - op en tegen het hoofd heeft geschopt.
Kut media. Er is dus nog steeds geen verdachte opgepakt voor de moord :')
  woensdag 4 augustus 2021 @ 11:32:30 #45
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_200732387
quote:
0s.gif Op woensdag 4 augustus 2021 10:56 schreef Pvt.Webster het volgende:
Uit het AD:

Van het tweede incident, waarbij het 27-jarige slachtoffer uit Waddinxveen zo ernstig gewond raakte dat hij vier dagen later kwam te overlijden, zijn wel beelden maar hierop zijn géén geweldshandelingen tegen hem te zien. Het slachtoffer van de schoppende beweging op de beelden die veelvuldig zijn gedeeld op internet, zo is uit Spaans onderzoek gebleken, is niet de 27-jarige man uit Waddinxveen.

;(
Als er echt totaal geen beelden zijn van de fatale mishandeling dan gaat dit 100% fopstrafjes opleveren vrees ik. Aan alleen getuigenverklaringen ga je niet heel veel hebben, het was donker en ze hadden waarschijnlijk allemaal gezopen.
  woensdag 4 augustus 2021 @ 11:32:40 #46
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_200732389
quote:
0s.gif Op woensdag 4 augustus 2021 11:29 schreef Pvt.Webster het volgende:

[..]

Nee want daarvan zijn geen beelden.
Twee keer poging tot doodslag zal wel 2x schoppen tegen dat andere slachtoffer zijn geweest dan?
Nee, het gaat wel om beide incidenten, het tweede zijnde de Carlo Heuvelman situatie.

Maar het kan ook zijn dat deze verdachte in die situatie op een van de andere slachtoffers losgegaan is.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_200732400
Wat ziek. Ze hebben dus meerdere mensen aangevallen en zo gruwelijk mishandeld. Maar dat was dus maar 1 persoon uit de groep of zo?
pi_200732410
quote:
0s.gif Op woensdag 4 augustus 2021 09:01 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:

[..]

Daar heb ik ook geen bron van gezien.

De enige familie die hoog van de toren heeft geblazen zijn de Onrustjes. Een indicatie dat hun zoon niet zelf gekopschopt heeft, maar wel tot de groep behoorde. Wat zijn echte rol was, is nog niet opgehelderd.

Voor de politie, die beschikt over alle beelden en alle documentatie, moet het intussen op dag 21 wel duidelijk zijn wie wat heeft gedaan.

Het zou voor iedereen wel wat duidelijker zijn wanneer het OM hiervan een overzichtje zou geven, niet in de laatste plaats ook voor de relatief onschuldige meelopers in de groep. Aangekondigd is meer informatie deze week, maar erg vlót gaat het allemaal niet.

Voor inwoners van Hilversum is het ook geen prettige gedachte te weten dat zich in hun midden nog twee of drie potentiële moordenaars vrij rond lopen. Het slachtoffer op Mallorca was volstrekt willekeurig, misschien pakken ze er vanavond nog eentje in hun eigen wijk.
Heb je die voicemail van vader Onrust gehoord? Brr. Nachtelijke telefoontjes naar GS, wellicht met een borrel op, om te sommeren om de naam eraf te halen. Verder niks doen, je zoon niet (laten) melden, op vakantie gaan naar wel even een agressief telefoontje plegen.
  woensdag 4 augustus 2021 @ 11:34:50 #49
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_200732422
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_200732430
quote:
0s.gif Op woensdag 4 augustus 2021 11:29 schreef Pvt.Webster het volgende:

[..]

Nee want daarvan zijn geen beelden.
Twee keer poging tot doodslag zal wel 2x schoppen tegen dat andere slachtoffer zijn geweest dan?
Of je nu 1x of 2x tegen dezelfde persoon schopt lijkt me dat gewoon 1 zaak te zijn. Er zijn dus of meer beelden of getuigenverklaringen van een tweede feit.
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')