Uh-huhquote:Op zaterdag 14 augustus 2021 10:39 schreef Wantie het volgende:
[..]
Dat je hier een beschuldiging in leest komt door je eigen perceptie.
Dat zou betekenen dat een minderheid meer rechten en privileges heeft dan de meerderheid. En dat is niet zo. Het is niet zo dat iedereen dezelfde rechten en privileges heeft, maar de ongelijkheid komt vooral voort uit het verleden dat niet recht is getrokken en minderheden die meer privileges en rechten hebben, hebben die geërfd uit de tijd dat ze zelf een meerderheid vormden.quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 10:39 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
In Nederland hebben we volgens mij een dictatuur van de minderheid
Daarnaast beschuldig je mij ervan dat eenieder die het niet met mij eens is door mij wordt gezien als homofoob of racist.quote:
Oke, als je serieus gaat beweren dat in Nederland niet iedereen gelijke rechten of kansen heeft dan haak ik definitief af. Wat een kolderquote:Op zaterdag 14 augustus 2021 10:48 schreef Wantie het volgende:
[..]
Dat zou betekenen dat een minderheid meer rechten en privileges heeft dan de meerderheid. En dat is niet zo. Het is niet zo dat iedereen dezelfde rechten en privileges heeft, maar de ongelijkheid komt vooral voort uit het verleden dat niet recht is getrokken en minderheden die meer privileges en rechten hebben, hebben die geërfd uit de tijd dat ze zelf een meerderheid vormden.
Welke minderheid?!quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 10:39 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
In het vetgedrukte deel staat toch duidelijk dat niet iedereen dezelfde rechten en privileges heeft.quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 10:53 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Oke, als je serieus gaat beweren dat in Nederland niet iedereen gelijke rechten of kansen heeft dan haak ik definitief af. Wat een kolder
Dat zou impliceren dat een meerderheid wil dat de overheid verbiedt dat Modern Family voor 23 uur op tv komt ofzo. Dat lijkt me bijzonder sterk. Maar misschien kan hij zelf toelichten wat hij bedoelde.quote:
Deze fotoquote:Op woensdag 11 augustus 2021 17:46 schreef datismijnmening het volgende:
Hé kijk. Voorbeeld uit eigen land.
https://www.at5.nl/artike(...)sprekend-zal-blijven
[ afbeelding ]
Wil iemand mij uitleggen wat dit met homo acceptatie te maken heeft?
Wat zie jij in die foto?quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 11:33 schreef wpor het volgende:
[..]
Deze fotoVolkomen normaal hoor! Niks aan de hand.
Een kind dat dit soort seksueel getinte kledij normaal gaat vinden. Of lopen deze mensen zo ook op het strand of in de supermarkt?quote:
Ik loop ook niet in de supermarkt met badkleding.quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 11:38 schreef wpor het volgende:
[..]
Een kind dat dit soort seksueel getinte kledij normaal gaat vinden. Of lopen deze mensen zo ook op het strand of in de supermarkt?
Dat eerste klopt ook. En welke ongelijkheid heb je het nu precies over?quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 10:48 schreef Wantie het volgende:
[..]
Dat zou betekenen dat een minderheid meer rechten en privileges heeft dan de meerderheid. En dat is niet zo. Het is niet zo dat iedereen dezelfde rechten en privileges heeft, maar de ongelijkheid komt vooral voort uit het verleden dat niet recht is getrokken en minderheden die meer privileges en rechten hebben, hebben die geërfd uit de tijd dat ze zelf een meerderheid vormden.
Ik ben wel benieuwd naar waarom dat volgens jou klopt.quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 12:29 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Dat eerste klopt ook. En welke ongelijkheid heb je het nu precies over?
Dat lijkt me erg sterk, volgens mij hebben we in Nederland zelfs helemaal geen dictatuur.quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 10:39 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Maar dat is een keuze die het bedrijf neemt, en dat gebeurt dus door mensen die niet tot die minderheid behoren.quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 14:00 schreef HowardRoark het volgende:
Er wordt tegenwoordig actief geselecteerd door bedrijven en organisaties op mensen die tot een minderheidsgroep behoren. Deze worden op basis van onveranderlijke kenmerken van hun identiteit voorgetrokken, niet benadeeld.
Het is verder ook simpelweg geen recht.quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 23:42 schreef Wantie het volgende:
[..]
Maar dat is een keuze die het bedrijf neemt, en dat gebeurt dus door mensen die niet tot die minderheid behoren.
Deze vorm van beleid is min of meer de norm in Westerse maatschappij, helemaal bij de grotere bedrijven en organisatie. Het creëert dus zoals aangegeven een situatie waarin op basis van onveranderlijke kenmerken van identiteit, mensen worden voorgetrokken. Nu besef ik mij dat sommige vermeend moreel verlichte individuen dit enorm toejuichen, maar het is compleet belachelijk en discriminerend.quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 23:42 schreef Wantie het volgende:
[..]
Maar dat is een keuze die het bedrijf neemt, en dat gebeurt dus door mensen die niet tot die minderheid behoren.
Hier regeren al decennia criminelen, dus er is wel een dictatuur.quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 17:28 schreef Frikandelbroodje het volgende:
[..]
Dat lijkt me erg sterk, volgens mij hebben we in Nederland zelfs helemaal geen dictatuur.
Is ook gewoon totaal niet waarquote:Op zondag 15 augustus 2021 09:56 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Deze vorm van beleid is min of meer de norm in Westerse maatschappij, helemaal bij de grotere bedrijven en organisatie. Het creëert dus zoals aangegeven een situatie waarin op basis van onveranderlijke kenmerken van identiteit, mensen worden voorgetrokken. Nu besef ik mij dat sommige vermeend moreel verlichte individuen dit enorm toejuichen, maar het is compleet belachelijk en discriminerend.
Ja, want normale mensen kunnen niet krijgen wat zij nodig hebben. Men laat normale mensen namelijk slechts drek vinden.quote:
Dit is vooral projecteren van eigen frustratie.quote:Op zondag 15 augustus 2021 11:21 schreef torentje het volgende:
[..]
Ja, want normale mensen kunnen niet krijgen wat zij nodig hebben. Men laat normale mensen namelijk slechts drek vinden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |