abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_200808770
quote:
1s.gif Op zondag 8 augustus 2021 02:19 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:

[..]

Wat dat betreft is de islamisering nog niet zo gek. Beetje balans in de tent. Helaas staan we over een jaar of 50 weer op dit punt.
Ik denk niet dat jij weet waar je over praat wat Islamisering betreft... dan nog liever een Gay samenleving... *O* *O* (dat ik dit ooit zou zeggen... -O- )
"The Dutchman doesn’t exist, but his legacy makes our country so great."
pi_200808850
quote:
0s.gif Op zondag 8 augustus 2021 01:27 schreef Wantie het volgende:
Ondertussen wordt de wetgeving in Hongarije uitgebreid....
Een vlieg vang je met stroop... de EU begint pressie uit te voeren en Orban slaat gewoon terug...hij zal de nieuwe wet regels wel onder "vrijheid van religie" opvoeren...

En reken maar dat dat referendum ook een overwinning gaat worden voor Orban...

De regering in Hongarije breidt de omstreden wet uit die voorlichting over en het weergeven van homoseksualiteit en geslachtsverandering verbiedt in media en op school. Nu wordt het tonen of bespreken van deze onderwerpen ook verboden in een straal van 200 meter rondom kerken. Daarnaast moeten boeken die deze thema's 'promoten', zoals de Hongaarse regering het omschrijft, straks worden ingepakt in ondoorzichtige verpakkingen.
"The Dutchman doesn’t exist, but his legacy makes our country so great."
  zondag 8 augustus 2021 @ 07:20:29 #53
495885 geordilefort
Roasties r disgusting!
pi_200808937
Lesboeken voor kinderen van 6 hoe je elkaar in de poepert neemt vind ik terecht dat je dat verbiedt. ze proberen homoseksualiteit in jonge vatbare geesten te normaliseren die overwegend zelf niet homo zijn. Dat is sinister.
pi_200809331
quote:
0s.gif Op zondag 8 augustus 2021 06:44 schreef Zwerfkind het volgende:

[..]

Ik denk niet dat jij weet waar je over praat wat Islamisering betreft... dan nog liever een Gay samenleving... *O* *O* (dat ik dit ooit zou zeggen... -O- )
Men kan beter in het midden blijven. Aangezien beide partijen opdringerig zijn en blijven drammen en niet willen praten over echt belangrijke zaken.
pi_200809681
Heel goed om het niet te promoten. In Nederland zie ik de gekste reclames en het is ziekelijk.
  Moderator zondag 8 augustus 2021 @ 09:44:20 #56
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_200809786
welke dan bv?
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_200810215
Dat deze reeks nog gaande is. Is Hongarije al binnengevallen door een EU-leger dat vecht onder de regenboogvlag om democratie, lesbo/homo/bi/transgender/intersekse/pedo-rechten en massaimmigratie met harde hand af te dwingen?
Ik ben blank en dus ben ik niet wit.
pi_200810265
quote:
0s.gif Op zondag 8 augustus 2021 09:32 schreef Remco2021 het volgende:
Heel goed om het niet te promoten. In Nederland zie ik de gekste reclames en het is ziekelijk.
Tegenwoordig komt er bijna geen reclame voorbij die niet geforceerd inclusief is.
Vooral met een veel te hoog 'kijk ons eens deugen' insteek.
pi_200810392
quote:
0s.gif Op zondag 8 augustus 2021 06:44 schreef Zwerfkind het volgende:

[..]

Nu ben ook jij gevallen voor de propaganda
pi_200810621
quote:
0s.gif Op zondag 8 augustus 2021 07:20 schreef geordilefort het volgende:
Lesboeken voor kinderen van 6 hoe je elkaar in de poepert neemt vind ik terecht dat je dat verbiedt. ze proberen homoseksualiteit in jonge vatbare geesten te normaliseren die overwegend zelf niet homo zijn. Dat is sinister.
Het is niet best als je alleen daar aan kunt denken als je aan homoseksualiteit denkt...
zeer vocale Trump hater - VEM2012
  zondag 8 augustus 2021 @ 10:49:39 #61
137134 Iblardi
Non semper idem
pi_200810626
quote:
1s.gif Op zondag 8 augustus 2021 02:19 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:

[..]

Wat dat betreft is de islamisering nog niet zo gek. Beetje balans in de tent.
Vandaar die baard alvast?
pi_200810636
quote:
0s.gif Op zondag 8 augustus 2021 10:26 schreef Cesare-Borgia het volgende:

[..]

Tegenwoordig komt er bijna geen reclame voorbij die niet geforceerd inclusief is.
Vooral met een veel te hoog 'kijk ons eens deugen' insteek.
Ja, dat je deugt is tegenwoordig een vies woord.
pi_200810657
quote:
0s.gif Op zondag 8 augustus 2021 10:22 schreef Oostwoud het volgende:
Dat deze reeks nog gaande is. Is Hongarije al binnengevallen door een EU-leger dat vecht onder de regenboogvlag om democratie, lesbo/homo/bi/transgender/intersekse/pedo-rechten en massaimmigratie met harde hand af te dwingen?
Nee, er is vooral jaloezie dat wij geen Orban hebben die alle homo's terug de kast in jaagt.
  zondag 8 augustus 2021 @ 10:51:46 #64
137134 Iblardi
Non semper idem
pi_200810660
Ik erger me ook aan het woke-gebeuren, maar dat is een intern probleem van onze samenleving. Islamisering als oplossing aandragen is als het doodslaan van een patiënt om hem van zijn astma af te helpen.
pi_200810672
Flikker op
pi_200810809
quote:
0s.gif Op zondag 8 augustus 2021 10:50 schreef Wantie het volgende:

[..]

Ja,eigenlijk wel. Er zit een verschil tussen een normaal persoon die respectvol naar anderen is en lekker deugpuntjes willen scoren.
pi_200810853
quote:
0s.gif Op zondag 8 augustus 2021 10:50 schreef Wantie het volgende:

[..]

Dat komt omdat het woke-deugen dan ook maar weinig met klassieke deugden te maken heeft maar vooral valsmorele zelfbevlekking en het drammerig afdwingen van eigen standpunten d.m.v. groepsdruk is.
pi_200810868
quote:
0s.gif Op zondag 8 augustus 2021 11:01 schreef Cesare-Borgia het volgende:

[..]

Ja,eigenlijk wel. Er zit een verschil tussen een normaal persoon die respectvol naar anderen is en lekker deugpuntjes willen scoren.
Dat van die deugpuntjes is vooral de frustratie bij mensen die homoseksualiteit graag verborgen houden.
Dat zie je ook in de discussie. Dan denken ze dat kinderen les krijgen in kontneuken...
pi_200810873
quote:
0s.gif Op zondag 8 augustus 2021 10:51 schreef Wantie het volgende:

[..]

Nee, er is vooral jaloezie dat wij geen Orban hebben die alle homo's terug de kast in jaagt.
Orban is een geschikte leider voor Hongarije. Rutte is helaas de leider die Nederlanders willen. Het lijkt mij wat onnozel om dit te willen uitruilen.
pi_200810925
quote:
0s.gif Op zondag 8 augustus 2021 11:05 schreef Oostwoud het volgende:

[..]

Orban is een geschikte leider voor Hongarije. Rutte is helaas de leider die Nederlanders willen. Het lijkt mij wat onnozel om dit te willen uitruilen.
'helaas' lijkt aan te geven dat je hier liever een Orban had gehad.
Veel mensen zien graag een sterke leider die geen rekenschap houdt met de totale bevolking, maar alleen met de meerderheid waartoe ze zelf behoren.
pi_200810950
quote:
0s.gif Op zondag 8 augustus 2021 11:08 schreef Wantie het volgende:

[..]

'helaas' lijkt aan te geven dat je hier liever een Orban had gehad.
Veel mensen zien graag een sterke leider die geen rekenschap houdt met de totale bevolking, maar alleen met de meerderheid waartoe ze zelf behoren.
Nee, jij projecteert. Met helaas spreek ik de spijt uit dat we een leugenachtige, vergeetachtige landsverkwanselaar van een premier hebben.
pi_200811167
quote:
0s.gif Op zondag 8 augustus 2021 11:10 schreef Oostwoud het volgende:

[..]

Nee, jij projecteert. Met helaas spreek ik de spijt uit dat we een leugenachtige, vergeetachtige landsverkwanselaar van een premier hebben.
Hij projecteert? Dus hij had liever Orban gehad? Wat? :? Om daarna zijn claim over sterke leiders te bewijzen.
pi_200811208
quote:
0s.gif Op zondag 8 augustus 2021 11:05 schreef Wantie het volgende:

[..]

Dat van die deugpuntjes is vooral de frustratie bij mensen die homoseksualiteit graag verborgen houden.
Dat zie je ook in de discussie. Dan denken ze dat kinderen les krijgen in kontneuken...
Je moet kinderen gewoon niet lastig vallen met de problemen van volwassenen.
Kinderen stoppen anderen niet in hokjes en kijken niet zo naar de wereld.
Onderwijs het op school en bespreek het wanneer het ter sprake komt maar we hoeven niet bambi transseksueel te maken om acceptatie te bewerkstelligen.

Lhbtg wordt steeds meer besproken en zichtbaar maar er is meer geweld en ergenis?
De oplossing is niet kijk mij, kijk mij! Ik ben anders en daarom hetzelfde gelul. Het door je strot drammen werkt ergenis op.

Meeste mensen boeit het geeneens. Denk je dat iemand Andre van Duin haat omsat hij homo is? Nobody cares.

Het geweld komt vooral uit Islamitische hoek maar men wil niemand stigmatiseren dus vallen ze iedereen ermee lastig.
Hoe laf ben je dan als zogenaamd dappere community?

Gedraag je normaal, niet doordrammen en roepen hoe anders je bent maar het zogenaamd niet wil zijn, benoem problemen eerlijk en target dat specifiek ipv kleine kinderen lastig te vallen.
Doe je dat niet dan werkt alles vooral averechts.

Met blm kan je grotendeels hetzelfde zeggen. Dat werkt ook averechts.
pi_200811209
quote:
0s.gif Op zondag 8 augustus 2021 11:10 schreef Oostwoud het volgende:

[..]

Dat komt doordat Rutte geen sterke leider is.
Alles wat je hem verwijt zie je bij elke leider.
pi_200811291
quote:
0s.gif Op zondag 8 augustus 2021 11:25 schreef Wantie het volgende:

[..]

Dat komt doordat Rutte geen sterke leider is.
Alles wat je hem verwijt zie je bij elke leider.
:')

Rutte is al een decennium lang een bepalende figuur in de Nederlandse politiek. Dat lukt je niet als je "geen sterke leider" bent.

Moet ik uit je tweede zin afleiden dat iedere leider "geen sterke leider" is?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')