Hij wil ook nog wel wat ruimte overhouden voor volgende keer als ie weer een WR-poging doet.quote:
BoebkaGenotquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 15:07 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Hij wil ook nog wel wat ruimte overhouden voor volgende keer als ie weer een WR-poging doet.
Ik ben bang dat hij met die verbeteringen van 1cm op een gegeven niet het maximale record heeft neergezet.quote:
Ohh, valt mee.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 15:08 schreef Dagoduck het volgende:
6.19 meter. Dat is ongeveer de hoogte van mijn dakgoot volgens mij. Brrr...
Boebka ook niet. Wel rijk geworden op die manier.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 15:08 schreef Aguero het volgende:
[..]
Ik ben bang dat hij met die verbeteringen van 1cm op een gegeven niet het maximale record heeft neergezet.
Ik denk dat de les van de meeste onderdelen is dat er nauwelijks een theoretische limiet te bedenken is. Ik denk niet dat ze ooit 7 meter zullen springen op aarde, maar dan kunnen we altijd nog naar de maan.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 15:10 schreef kilon het volgende:
Ik ben benieuwd naar de theoretische limiet van dit record. Op een gegeven moment heb je steeds langere stokken nodig die minder makkelijk meebuigen en het rennen te lastig maken.
Om naar de maan te springen moet je nog wel iets hoger.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 15:13 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ik denk dat de les van de meeste onderdelen is dat er nauwelijks een theoretische limiet te bedenken is. Ik denk niet dat ze ooit 7 meter zullen springen op aarde, maar dan kunnen we altijd nog naar de maan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |