Doe ik.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 14:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
laat even weten als dat ook penalties wordt
Voor jou alleen zal ik af en toe heen en weer zappen.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 14:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
laat even weten als dat ook penalties wordt
Ik nog niet. Ik ga NU kijken.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 14:59 schreef Caland het volgende:
Ik had de filmpjes gezien op geenstijl.
Dat op elkaar schieten vind ik ook maar een rare gewoonte.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 14:59 schreef Caland het volgende:
Ik had de filmpjes gezien op geenstijl, vraag me altijd af waarom het in die kringen zo normaal is om alles uit blik en plastic bekers te zuipen.
Ja oké ze hoeven niet op te ruimen, maar heel stijlvol is het ook niet.
Afgehandeld.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 15:00 schreef Caland het volgende:
[..]
https://www.geenstijl.nl/(...)ad-is-neergeschoten/
Geeft ook zo'n rommeltje.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 15:01 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat op elkaar schieten vind ik ook maar een rare gewoonte.
Het is echt verschrikkelijk maar ik houd vol. Eerste verlenging nu bijna ten einde dus je kan over zo'n 15 min je tv wel aanzetten.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 14:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
niet aan gedacht, had de penalties wel willen zien, heeft Antony er eentje genomen?
dank je, ik heb verder ook niks met dat kindervoetbal maar pingels zijn altijd leuk zolang Ajax er niet aan hoeftquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 15:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het is echt verschrikkelijk maar ik houd vol. Eerste verlenging nu bijna ten einde dus je kan over zo'n 15 min je tv wel aanzetten.
Niet geklikt.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |