Correct ja, daarom al 2019, dan heb je de meeste atleten in ieder geval wel te pakkenquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 13:34 schreef dz5b604 het volgende:
[..]
Dat is het probleem met schemaatjes deze spelen.
Welk onderdeel doen achtkampers meer dan de zevenkamp of welke doen ze minder dan de tienkamp?quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 13:34 schreef dz5b604 het volgende:
[..]
Dat is het probleem met schemaatjes deze spelen. Achtkampers hebben allemaal nauwelijks/niets gedaan sinds 2019.
Slaapgebrek, dan krijg je dat soort dingenquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 13:36 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Welk onderdeel doen achtkampers meer dan de zevenkamp of welke doen ze minder dan de tienkamp?
Gewoon zeggen dat je het over acht kampers had die de boel hebben geterroriseerd.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 13:37 schreef dz5b604 het volgende:
[..]
Slaapgebrek, dan krijg je dat soort dingen
Overzichtje wk totaal resultaten, misschien beter dan niksquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 13:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
Is wel veel werk om voor 24 deelnemers + mannen waarvoor ik nog formules moet uitschrijven en resultaten zoeken op zo'n kutsite
Ik doe meestal als referentie x5 laatste resultaat, x4 voorlaatste enz. Maar resultaten zijn natuurlijk vrij oud.
De eerste dagen ging het nog wel bij de NOS, maar de laatste paar dagen kijk ik vaker naar reclame dan naar sport op de NOS. Dus dan maar de Belg jaquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 13:40 schreef Redefine het volgende:
Ik ben vooral bij Sporza aan het kijken. Maar wil liever bij ES of de NOS. Maar ja ES is weer naar overal en nergens aan het schakelen. En de NOS gaat naar de derde reclame in iets meer dan een uur
Vooral studiotijd lijkt ook meer te zijn, nu ook s'nachtsquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 13:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De eerste dagen ging het nog wel bij de NOS, maar de laatste paar dagen kijk ik vaker naar reclame dan naar sport op de Belg.
Ik heb mijn tweede TV standaard op de NOS staan maar die heb ik vandaag opvallend weinig gebruiktquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 13:41 schreef hhh38 het volgende:
Ik heb de NOS op de achtergrond aanstaan en voor m'n gevoel is er het afgelopen uur een half uur reclame geweest
De eerste dagen was het heel acceptabel bij de NOS maar het wordt per dag erger jaquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 13:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De eerste dagen ging het nog wel bij de NOS, maar de laatste paar dagen kijk ik vaker naar reclame dan naar sport op de NOS. Dus dan maar de Belg ja
Ja.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 13:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vloon eruit op 5.55 is wel matig toch?
Ik heb em gewoon op de D+-stream staan, loopt wel iets achter maar op het werk heb ik geen TVquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 13:40 schreef Redefine het volgende:
Ik ben vooral bij Sporza aan het kijken. Maar wil liever bij ES of de NOS. Maar ja ES is weer naar overal en nergens aan het schakelen. En de NOS gaat naar de derde reclame in iets meer dan een uur
Geen vakantie hebbenquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 13:45 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik heb em gewoon op de D+-stream staan, loopt wel iets achter maar op het werk heb ik geen TV
Gemiddeld of elk uur maximaal 14? Misschien heeft de NOS ruimte opgespaardquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 13:42 schreef Remco het volgende:
Voor zowel commercieel als publieke zenders is er een maximum van 14 minuten reclame per uur. Ik gok dat ze daar echt wel dichtbij zitten laatste dagen.
Oneens.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 13:45 schreef dz5b604 het volgende:
Ze mogen bij die onderdelen op het veld wel een keer een voorbeeld gaan nemen aan het turnen, 8 man is wel genoeg voor een finale.
Ze pakken vaak twee blokken van zeven minuten per uur. En dan net buiten dat uur nog één als ze weten dat ze het komende uur niet naar de reclame kunnen.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 13:42 schreef Remco het volgende:
Voor zowel commercieel als publieke zenders is er een maximum van 14 minuten reclame per uur. Ik gok dat ze daar echt wel dichtbij zitten laatste dagen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |