SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tap tap tap
Zal ik mijn volgende cavia: "We butter the bread with butter" noemen?quote:
Botertje.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 13:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zal ik mijn volgende cavia: "We butter the bread with butter" noemen?
Buttercup en dan zo'n walgelijk dik, groot en lui beertje.quote:
"The rat the cat the dog chased killed ate the malt" klinkt ook prima.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 13:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zal ik mijn volgende cavia: "We butter the bread with butter" noemen?
Killer voor intimiquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 13:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"The rat the cat the dog chased killed ate the malt" klinkt ook prima.
Zijn ze toevallig ook nog Belgisch?quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 13:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ken een lesbisch stel en hun kleine hondje heet Fiepke
Nee lesbisch.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 13:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zijn ze toevallig ook nog Belgisch?
Oh sorry, lijkt op elkaar.quote:
Mijn caaf heet Fietjequote:Op dinsdag 3 augustus 2021 13:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ken een lesbisch stel en hun kleine hondje heet Fiepke
Waarschijnlijk heet ze geraldinequote:Op dinsdag 3 augustus 2021 14:01 schreef Bomenverzameling het volgende:
Vanavond weer naar PSV
Vandaag ook weer in Geldrop mogen bezorgen. Kwam ik ook nog een tante (gerrie huehue) tegen..
Geen idee. Ik ken haar gewoon als tante Gerrie. Kan natuurlijk ook Geertruda zijn.quote:
quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 14:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
Wat een ellende is die spierpijn tochheb me ook weer helemaal laten gaan gisteren
Wat een rare vraag. Bier staat altijd koud.quote:
Kan deze verveling ook deze kant op komen?quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 14:27 schreef kwiwi het volgende:
Ben uit verveling maar gevulde koeken aan het maken.
Ik zet ze op een bootje op de Rijn, moet je ze er alleen even uitvissen.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 14:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Kan deze verveling ook deze kant op komen?
Gergi zijn boeken op kleur en vorm rangschikken?quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 14:27 schreef kwiwi het volgende:
Ben uit verveling maar gevulde koeken aan het maken.
ik weet niet of ze dan nog een beetje lekker zijn als ze een paar dagen over de rijn gedobberd zijnquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 14:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik zet ze op een bootje op de Rijn, moet je ze er alleen even uitvissen.
Ben weer thuis vandaagquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 14:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gergi zijn boeken op kleur en vorm rangschikken?
Jawel hoorquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 14:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik weet niet of ze dan nog een beetje lekker zijn als ze een paar dagen over de rijn gedobberd zijn
Vragen om een salarisverhoging?quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 14:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ben weer thuis vandaagEn verveel me kapot op het werk. Heb al 2 dagen niks gedaan
Doe ik volgend jaar wel, als ik kan aantonen dat ik wat uitvoerquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 14:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vragen om een salarisverhoging?
Wat was het antwoord?quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 14:35 schreef UitStraling het volgende:
Had net een sollicitatiegesprek, ging een heel eind bloedserieus, zaten daar met drie man om de doodzenuwachtige jongeman te beoordelen en danig aan de tand te voelen, ik ga hem aannemen ook maar op het allerlaatst kon ik me niet inhouden dus mijn laatste vraag aan hem was "Op welke leeftijd had je je eerste seksuele ervaring?"
Ik zag drie paar ogen eruit ploppen![]()
Ik heb nu ook al 11 gemiste oproepen van die andere twee
Aanklacht in 3...2...1...quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 14:35 schreef UitStraling het volgende:
Had net een sollicitatiegesprek, ging een heel eind bloedserieus, zaten daar met drie man om de doodzenuwachtige jongeman te beoordelen en danig aan de tand te voelen, ik ga hem aannemen ook maar op het allerlaatst kon ik me niet inhouden dus mijn laatste vraag aan hem was "Op welke leeftijd had je je eerste seksuele ervaring?"
Ik zag drie paar ogen eruit ploppen![]()
Ik heb nu ook al 11 gemiste oproepen van die andere twee
Stamel, stamel en toen hij net zijn mond open wilde doen begonnen er twee te lachen en te hinniken dat ik dat niet kon maken om te vragen en hem te verdedigen als twee moederrattenquote:
wat?quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 14:44 schreef dud0r het volgende:
Mmmm lekkere chocolademelk.![]()
Chili sinaasappel chocolademelk.
#metooquote:
Doe je dat ook met groepssollicitaties ? Of bestaat dan het gevaar dat je in elkaar wordt gebeukt?quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 14:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Stamel, stamel en toen hij net zijn mond open wilde doen begonnen er twee te lachen en te hinniken dat ik dat niet kon maken om te vragen en hem te verdedigen als twee moederratten
Meestal verzin ik dan wat anders om ze van hun stuk af te brengen, dan ga ik ze een voor een af om te kijken of er branie, standvastigheid en eelt genoeg op het karaktertje zit.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 14:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Doe je dat ook met groepssollicitaties ? Of bestaat dan het gevaar dat je in elkaar wordt gebeukt?
Neequote:Op dinsdag 3 augustus 2021 14:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zijn die dingen nooit wat flauw?
Ik kom ook even solliciteren bij jequote:Op dinsdag 3 augustus 2021 14:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Meestal verzin ik dan wat anders om ze van hun stuk af te brengen, dan ga ik ze een voor een af om te kijken of er branie, standvastigheid en eelt genoeg op het karaktertje zit.
Aangenomenquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 14:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik kom ook even solliciteren bij je
Sowieso mensen die tegen je aan gaan praten als je aan het bellen beltquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 14:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik had net iemand aan de telefoon en zijn vrouw was het hele gesprek tegen hem aan het schreeuwen.Hou gewoon je snavel, mens.
Waarvoor ?quote:
Ja, echt onbeskoft.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 14:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Sowieso mensen die tegen je aan gaan praten als je aan het bellen belt
Als klein kind heb je geleerd dat je op je beurt moet wachten..
nee op het balkon. thuisquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 14:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je hebt een heater op je terras?Of ben je aan het werk?
Nicequote:Op dinsdag 3 augustus 2021 14:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee op het balkon. thuis![]()
[ afbeelding ]
Als introverte mopperpot verantwoordelijk voor de verwenkoffie, de kantoorcavia's en chef snaakse opmerkingen.quote:
Heb je ook nog een functie voor mij?quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 14:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als introverte mopperpot verantwoordelijk voor de verwenkoffie, de kantoorcavia's en chef snaakse opmerkingen.
Ik zou er zes neerzetten.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 14:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Oeh, klinkt goed!quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 14:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als introverte mopperpot verantwoordelijk voor de verwenkoffie, de kantoorcavia's en chef snaakse opmerkingen.
Damn.quote:De vader van Wilfred Genee is afgelopen weekend overleden aan een hartinfarct nadat hij dacht dat zijn vrouw overleden was. De moeder van Genee viel namelijk van de trap en raakte vervolgens bewusteloos.
Sta je meteen op de speaker?quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 14:55 schreef CherryLips het volgende:
Als ik m'n vader bel heb ik ook meteen een gesprek met m'n moederAlsof je iemand belt met kleine kinderen.
Uh, ik vind het een beetje een raar verhaal. Dus die moeder leeft eigenlijk nog?quote:
Kan wel handig zijn...quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 14:55 schreef CherryLips het volgende:
Als ik m'n vader bel heb ik ook meteen een gesprek met m'n moederAlsof je iemand belt met kleine kinderen.
Als vrolijke werklustopwekkende stuiterbal verantwoordelijk voor de inwendige mens, de kantoorbenodigdheden, de bedrijfskennel, de honderden led-strips en de planten.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 14:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heb je ook nog een functie voor mij?
Degene waarmee ik erfenis van mijn tante regel heeft zijn telefoon ook standaard op de speaker staan met zijn vrouw die mee aan het luisteren is.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 14:55 schreef CherryLips het volgende:
oke. wanneer mag ik beginnen?quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 14:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als vrolijke werklustopwekkende stuiterbal verantwoordelijk voor de inwendige mens, de kantoorbenodigdheden, de bedrijfskennel, de honderden led-strips en de planten.
quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 14:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Uh, ik vind het een beetje een raar verhaal. Dus die moeder leeft eigenlijk nog?
Zonder salaris en secundaire voorwaarden?quote:
quote:
Ja daaromquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 14:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zonder salaris en secundaire voorwaarden?
Je kan ook een truitje aantrekkenquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 14:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
of naar binnen gaan..quote:
Ik heb wel wat meer eisen, waaronder een kantoorcavia met pluizig mandje.quote:
mjaquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 15:00 schreef kwiwi het volgende:
Maar goed we mochten van ballie vandaag niet meer over het plots naderende einde spreken
ohquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 15:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb wel wat meer eisen, waaronder een kantoorcavia met pluizig mandje.
Foqueville, voor al uw ontlasting, cavia's, vreten, onmogelijke voedselcombinaties, bikini's, de nakende ijstijd, foute opmerkingen, wat knuffels indien nodig, dekproppen en uw voortijdige overlijden.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 15:00 schreef kwiwi het volgende:
Maar goed we mochten van ballie vandaag niet meer over het plots naderende einde spreken
ik eis visueel bewijsmateriaal!quote:
quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 15:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb wel wat meer eisen, waaronder een kantoorcavia met pluizig mandje.
De meeste mensen vragen een godsvermogen aan salaris en secundaire arbeidvoorwaarden waar Maxima jaloers op is maar dit keur ik ook zeker goedquote:
ja een echte rode panda he, geen knuffel of kat in pandapakjequote:Op dinsdag 3 augustus 2021 15:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
[..]
De meeste mensen vragen een godsvermogen aan salaris en secundaire arbeidvoorwaarden waar Maxima jaloers op is maar dit keur ik ook zeker goed
Oei spannend. Hoor steeds meer mensen die ziek worden van de 2de prik.quote:
Ik hoor ook verhalen van mensen die er totaal geen last van hebben gehad.quote:
had jij al 2e? Ja toch?quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 15:07 schreef Ama het volgende:
[..]
Oei spannend. Hoor steeds meer mensen die ziek worden van de 2de prik.
Geen opgezette?quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 15:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja een echte rode panda he, geen knuffel of kat in pandapakje
quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 15:09 schreef UitStraling het volgende:
Tweede prik breekt die naald opvallend vaak af diep in de huid tijdens het zetten las ik laatst ergens.
quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 15:09 schreef UitStraling het volgende:
Tweede prik breekt die naald opvallend vaak af diep in de huid tijdens het zetten las ik laatst ergens.
zal mij niets verbazenquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 15:10 schreef Ama het volgende:
Ben wel benieuwd of we ook nog een 3de prik krijgen.
quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 15:12 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
VRRRRRRRRRRRREEEEEEEEEEEEETBOEI
Doe dat nou eens niet, nu ben ik weer de hele avond bezig met d'r geruststellen ...quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 15:09 schreef UitStraling het volgende:
Varkenshaas in appelsap??quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 15:17 schreef UitStraling het volgende:
Hongerrrrrrr, nog niets op maar ik weet niet waar ik zin in heb [ afbeelding ]
Dan kunnen we weer zwaaienquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 15:18 schreef Bomenverzameling het volgende:
O ja even mijn telefoon opladen.
Ik heb natuurlijk niks aan een lege telefoon als ik die QR code vanavond moet laten scannen...
Ik las dikke tieten.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 15:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
Vrouwen hebben toch wat meer last van die 2e prik over het algemeen. Heb je daarna een dagje vrij bitterbal?
quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 15:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Doe dat nou eens niet, nu ben ik weer de hele avond bezig met d'r geruststellen ...
neequote:Op dinsdag 3 augustus 2021 15:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
Vrouwen hebben toch wat meer last van die 2e prik over het algemeen. Heb je daarna een dagje vrij bitterbal?
Gehakt!quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 15:23 schreef Karzai het volgende:
Denk dat ik iets lekkers meeneem bij de appie zo, maar weet nog niet wat, suggesties zijn welkom
quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 15:19 schreef Ama het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Ja weet ik, daar heb ik mijn planning ook op afgestemd..quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 15:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
en het is om 20:00 en niet om 21:00
vraag anders of ze die prik in je voet zetten, wellicht nooit meer last van pijn!quote:
quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 15:25 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
vraag anders of ze die prik in je voet zetten, wellicht nooit meer last van pijn!
DIMM staat al in de rij te joelen.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 15:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Geen wonder dat ze zo aan het pushen zijn op die booster-shots.
ja dat je zeg maar supersonische nooit meer vermoeide voetzolen krijgt en dus als een dansende derwisj kunt blijven serveren tot in de eeuwigheidquote:
Die heeft het vast anders opgelost aangezien ze niet zo van de vaccins is.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 15:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
DIMM staat al in de rij te joelen.
quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 15:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
DIMM staat al in de rij te joelen.
nah zullen het er maar niet op gokkenquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 15:26 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ja dat je zeg maar supersonische nooit meer vermoeide voetzolen krijgt en dus als een dansende derwisj kunt blijven serveren tot in de eeuwigheid
je weet maar nooit
quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 15:27 schreef UitStraling het volgende:
Je zult maar van warme zomers houden, het lijkt wel nacht hier.
het had ook gewoon 25 graden kunnen zijn hequote:Op dinsdag 3 augustus 2021 15:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ben op zich wel blij dat het hier geen 50 graden is.
quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 15:29 schreef EttovanBelgie het volgende:
zin in bami met spek en slagroom
nog te warm. Gewoon 20 gradenquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 15:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
het had ook gewoon 25 graden kunnen zijn he
glas half volquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 15:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
glas half leeg.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 15:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 15:30 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
nog te warm. Gewoon 20 graden
Geen vleeskleurig badpak.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 15:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Voor deze week zie ik alleen maar onweer met buien.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 15:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
quote:
Wel toffelsquote:
Geen aromat ?quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 15:29 schreef EttovanBelgie het volgende:
zin in bami met spek en slagroom
Ga denk maar heel de avond rondjes lopenquote:
Ik heb gehoord da de naald afbreektquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 15:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ga denk maar heel de avond rondjes lopen
ach hoef toch niet na te denken in het leven, lig ik liever op het strandquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 15:34 schreef UitStraling het volgende:
Twintig graden werkt het menselijk brein het beste, kijk maar naar Afrika.
quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 15:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik heb gehoord da de naald afbreekt
Ook daarbij moet je nadenken hoor..quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 15:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ach hoef toch niet na te denken in het leven, lig ik liever op het strand
"Wel zwemmen, niet zwemmen..."quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 15:37 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ook daarbij moet je nadenken hoor..
Ik heb liever ditquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 15:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ach hoef toch niet na te denken in het leven, lig ik liever op het strand
Dit badpak, dat badpak, Die bikini, deze bikininie. Dicht bij het water, dicht bij de strandtent...quote:
Bij mij is het meestal:quote:
Mjaquote:
quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 15:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Bij mij is het meestal:
- het is warm, snel het water in
- best koud in het water, snel het water uit
rinse and repeat
Nee dat is US die jou zulke dingen aanpraatquote:
@UitStralingquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 15:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee dat is US die jou zulke dingen aanpraat
dit. is. niet. rumag.quote:
tebbie gescoord dan?quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 16:07 schreef Ama het volgende:
Ik vind het wel echt bullshit dat telefoons steeds groter worden. Waarom.
Daar twijfel ik niet aan.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 16:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ben nu in staat om gevulde koeken te gaan halen
quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 16:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ben nu in staat om gevulde koeken te gaan halen
moeten een beetje meegroeien met tv's en monitorsquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 16:07 schreef Ama het volgende:
Ja is ook wel weer zo, tv's zijn ook belachelijk groot.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 16:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
moeten een beetje meegroeien met tv's en monitors
ja dat ultrasone gedoe geloof ik niet maar die stang is misschien wat. Ff kijkenquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 16:07 schreef Ygritte het volgende:
Bal, ik heb iets voor je gevonden!
https://www.allestegenong(...)-insectenzuiger.html
en als je stroom op je balkon hebt kun je ook voor dit gaan:
https://www.allestegenong(...)spinnenverjager.html
of
https://www.allestegenong(...)dierte-verjager.html
rtquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 16:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dat ultrasone gedoe geloof ik niet maar die stang is misschien wat. Ff kijken
Wat je wel wil horen..quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 16:10 schreef bitterbal het volgende:
maar goed weet niet of ik die grote dan durf op te zuigen
quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 16:11 schreef bitterbal het volgende:
dit ook, dit slaat toch nergens op
[ afbeelding ]
Staat niet bij hoe lang die is, dus geen idee hoe ver/dicht bij je met komen.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 16:10 schreef bitterbal het volgende:
Voor u zeker, als mijn steun en toeverlaat, mijn klankbord en mijn zakelijke geweten, knoop de haren maar alvast op een hoge staart.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 16:09 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Aangezien je half fok inmiddels hebt aangenomen zoek ik nog 'functie elders'.
Nog vacatures?
quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 16:10 schreef bitterbal het volgende:
quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 16:12 schreef kwiwi het volgende:
Verse gevulde koeken met extra amandelschaafsels![]()
[ afbeelding ]
nee en opening is ook wat krapquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 16:11 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Staat niet bij hoe lang die is, dus geen idee hoe ver/dicht bij je met komen.
P.A. ?quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 16:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Voor u zeker, als mijn steun en toeverlaat, mijn klankbord en mijn zakelijke geweten, knoop de haren maar alvast op een hoge staart.
Hiervan glijden de FB-huisvrouwen van hun stoel af hoorquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 16:11 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 16:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hiervan glijden de FB-huisvrouwen van hun stoel af hoor
ja dat probeer ik jullie al de hele tijd te vertellenquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 16:14 schreef Ygritte het volgende:
[..]
wat voor monsters zitten er bij jou
Dan moet je ook wel ergens bij de 80 zwevenquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 16:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hiervan glijden de FB-huisvrouwen van hun stoel af hoor
Kan ik prima hebbenquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 16:14 schreef Ygritte het volgende:
[..]
P.A. ?![]()
Dat gaat moeilijk worden tenzij je in hebt in constant tegenspraak, discussie en een ferme douw of pets als je je niet weet te gedragen
Ik snap het niet. Zou dit grappig moeten zijn?quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 16:11 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
jaquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 16:16 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik snap het niet. Zou dit grappig moeten zijn?
Je wordt oudquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 16:16 schreef UitStraling het volgende:
Ik werd net in de supermarkt met de ogen uitgekleed en opgevreten door een vrouw die leek op Caroline Tensen
Ja dat schoot dus echt meteen door mijn hoofd heen, ik meteen sjans zoeken met de hoogblonde caissière.quote:
En gevonden?quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 16:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja dat schoot dus echt meteen door mijn hoofd heen, ik meteen sjans zoeken met de hoogblonde caissière.
Ik functioneer niet zo goed in een ondergeschikte positie en heb ook wel het een en ander aan vrijheid in uitvoering van werkzaamheden nodig. Veel vrijheid.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 16:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kan ik prima hebben![]()
Ik heb niets aan meepraters of koetjeskalfjeswauwelaars.
Meidje helemaal van de leg. Toen je weg was direct tegen Merel achter haar 'Die kerel had mijn vader kunnen zijn man!'quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 16:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja dat schoot dus echt meteen door mijn hoofd heen, ik meteen sjans zoeken met de hoogblonde caissière.
quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 16:16 schreef UitStraling het volgende:
Ik werd net in de supermarkt met de ogen uitgekleed en opgevreten door een vrouw die leek op Caroline Tensen
Ja alle vrijheid hoor, werkt het lekkerst.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 16:19 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik functioneer niet zo goed in een ondergeschikte positie en heb ook wel het een en ander aan vrijheid in uitvoering van werkzaamheden nodig. Veel vrijheid.
OMGquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 16:12 schreef kwiwi het volgende:
Verse gevulde koeken met extra amandelschaafsels![]()
[ afbeelding ]
@:FranticDJ
Liefst ook in een luchtige outfit.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 16:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja alle vrijheid hoor, werkt het lekkerst.
"Als ik later groot ben wil ik ook zo'n leuke man"quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 16:20 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Meidje helemaal van de leg. Toen je weg was direct tegen Merel achter haar 'Die kerel had mijn vader kunnen zijn man!'
'Je hoort nog van mij'quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 16:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja alle vrijheid hoor, werkt het lekkerst.
"diervriendelijke"quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 16:23 schreef bitterbal het volgende:
https://www.allestegenong(...)entraat-1-liter.html
zou dit werken?
Geen web geen spin toch? Of werkt dat niet zoquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 16:23 schreef bitterbal het volgende:
zou dit werken?
Ben je weer aan het Dr. Mengeleballen?quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 16:23 schreef bitterbal het volgende:
zou dit werken?
Dan komen ze gewoon naar binnen toe.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 16:25 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Geen web geen spin toch? Of werkt dat niet zo
Ja denk het? Maar tis wel gelijk 20 euro ookquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 16:25 schreef Ygritte het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 16:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ben je weer aan het Dr. Mengeleballen?
O, spijs kun je kant-en-klaar kopen? Dacht al dat je dat ook zelf moet makenquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 16:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee van Rutger![]()
https://rutgerbakt.nl/koek-recepten/gevulde-koeken-recept/
om porno op te kijken.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 16:07 schreef Ama het volgende:
Is van Dr Oetker geloof ik, ligt bij de bakspullen in de winkel.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 16:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O, spijs kun je kant-en-klaar kopen? Dacht al dat je dat ook zelf moet maken
Die grote zwarte spinnen maken geen web toch, die zijn constant op zoek naar slapende mensen.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 16:25 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Gelukkig nietquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 16:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 16:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
om porno caviafilmpjes en kookshows op te kijken.
Vind dat altijd een beetje op dat spul lijken dat uit oude puistjes komt.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 16:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Schijnt dat ze ook ratten eten. Meestal doen ze dan wel jagen met meerdere tegelijk.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 16:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die grote zwarte spinnen maken geen web toch, die zijn constant op zoek naar slapende mensen.
Daar kom ik nooitquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 16:29 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Is van Dr Oetker geloof ik, ligt bij de bakspullen in de winkel.
quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 16:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vind dat altijd een beetje op dat spul lijken dat uit oude puistjes komt.
Extra op tijd er in en lekker genietenquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 16:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vast ritueel. Anders kan ik niet in slaap vallen. Glaasje warme melk erbij.
En waar zitten ratten vooral, juist, langs de oevers van de Maas.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 16:33 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Schijnt dat ze ook ratten eten. Meestal doen ze dan wel jagen met meerdere tegelijk.
quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 16:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die grote zwarte spinnen maken geen web toch, die zijn constant op zoek naar slapende mensen.
Klopt, daarom heeft bal ook zo veel spinnenquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 16:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En waar zitten ratten vooral, juist, langs de oevers van de Maas.
quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 16:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vind dat altijd een beetje op dat spul lijken dat uit oude puistjes komt.
quote:
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 16:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Is algemeen bekend toch.
[ afbeelding ]
Jaaaa maar ga je voor de 'volgens mij zie ik daar een geslachtsdeel' of voor de oled hd experiencequote:Op dinsdag 3 augustus 2021 16:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Is algemeen bekend toch.
[ afbeelding ]
Ik verzamelde even allequote:Op dinsdag 3 augustus 2021 16:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik reageerde op de ratten etende spinnen hier aan de maas
Ik 0. Ben echt blij dat we echt nauwelijks nog e-mailen naar elkaar.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 16:36 schreef kwiwi het volgende:
Ik heb welgeteld 2 emails verzonden vandaag
Dit klopt welquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 16:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Is algemeen bekend toch.
[ afbeelding ]
hallo schoonmoederquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 16:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Volgens mij zit mijn schoonmoeder op fok, want ze komt ineens niet meer aan de deur.
Ze slaat een dagje over. Kan ze morgen 2x komen en 4x bellenquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 16:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Volgens mij zit mijn schoonmoeder op fok, want ze komt ineens niet meer aan de deur.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |