SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tap tap tap
Zal ik mijn volgende cavia: "We butter the bread with butter" noemen?quote:
Botertje.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 13:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zal ik mijn volgende cavia: "We butter the bread with butter" noemen?
Buttercup en dan zo'n walgelijk dik, groot en lui beertje.quote:
"The rat the cat the dog chased killed ate the malt" klinkt ook prima.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 13:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zal ik mijn volgende cavia: "We butter the bread with butter" noemen?
Killer voor intimiquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 13:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"The rat the cat the dog chased killed ate the malt" klinkt ook prima.
Zijn ze toevallig ook nog Belgisch?quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 13:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ken een lesbisch stel en hun kleine hondje heet Fiepke
Nee lesbisch.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 13:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zijn ze toevallig ook nog Belgisch?
Oh sorry, lijkt op elkaar.quote:
Mijn caaf heet Fietjequote:Op dinsdag 3 augustus 2021 13:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ken een lesbisch stel en hun kleine hondje heet Fiepke
Waarschijnlijk heet ze geraldinequote:Op dinsdag 3 augustus 2021 14:01 schreef Bomenverzameling het volgende:
Vanavond weer naar PSV
Vandaag ook weer in Geldrop mogen bezorgen. Kwam ik ook nog een tante (gerrie huehue) tegen..
Geen idee. Ik ken haar gewoon als tante Gerrie. Kan natuurlijk ook Geertruda zijn.quote:
quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 14:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
Wat een ellende is die spierpijn tochheb me ook weer helemaal laten gaan gisteren
Wat een rare vraag. Bier staat altijd koud.quote:
Kan deze verveling ook deze kant op komen?quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 14:27 schreef kwiwi het volgende:
Ben uit verveling maar gevulde koeken aan het maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |