SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tap tap tap
Zal ik mijn volgende cavia: "We butter the bread with butter" noemen?quote:
Botertje.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 13:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zal ik mijn volgende cavia: "We butter the bread with butter" noemen?
Buttercup en dan zo'n walgelijk dik, groot en lui beertje.quote:
"The rat the cat the dog chased killed ate the malt" klinkt ook prima.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 13:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zal ik mijn volgende cavia: "We butter the bread with butter" noemen?
Killer voor intimiquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 13:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"The rat the cat the dog chased killed ate the malt" klinkt ook prima.
Zijn ze toevallig ook nog Belgisch?quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 13:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ken een lesbisch stel en hun kleine hondje heet Fiepke
Nee lesbisch.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 13:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zijn ze toevallig ook nog Belgisch?
Oh sorry, lijkt op elkaar.quote:
Mijn caaf heet Fietjequote:Op dinsdag 3 augustus 2021 13:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ken een lesbisch stel en hun kleine hondje heet Fiepke
Waarschijnlijk heet ze geraldinequote:Op dinsdag 3 augustus 2021 14:01 schreef Bomenverzameling het volgende:
Vanavond weer naar PSV
Vandaag ook weer in Geldrop mogen bezorgen. Kwam ik ook nog een tante (gerrie huehue) tegen..
Geen idee. Ik ken haar gewoon als tante Gerrie. Kan natuurlijk ook Geertruda zijn.quote:
quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 14:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
Wat een ellende is die spierpijn tochheb me ook weer helemaal laten gaan gisteren
Wat een rare vraag. Bier staat altijd koud.quote:
Kan deze verveling ook deze kant op komen?quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 14:27 schreef kwiwi het volgende:
Ben uit verveling maar gevulde koeken aan het maken.
Ik zet ze op een bootje op de Rijn, moet je ze er alleen even uitvissen.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 14:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Kan deze verveling ook deze kant op komen?
Gergi zijn boeken op kleur en vorm rangschikken?quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 14:27 schreef kwiwi het volgende:
Ben uit verveling maar gevulde koeken aan het maken.
ik weet niet of ze dan nog een beetje lekker zijn als ze een paar dagen over de rijn gedobberd zijnquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 14:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik zet ze op een bootje op de Rijn, moet je ze er alleen even uitvissen.
Ben weer thuis vandaagquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 14:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gergi zijn boeken op kleur en vorm rangschikken?
Jawel hoorquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 14:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik weet niet of ze dan nog een beetje lekker zijn als ze een paar dagen over de rijn gedobberd zijn
Vragen om een salarisverhoging?quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 14:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ben weer thuis vandaagEn verveel me kapot op het werk. Heb al 2 dagen niks gedaan
Doe ik volgend jaar wel, als ik kan aantonen dat ik wat uitvoerquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 14:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vragen om een salarisverhoging?
Wat was het antwoord?quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 14:35 schreef UitStraling het volgende:
Had net een sollicitatiegesprek, ging een heel eind bloedserieus, zaten daar met drie man om de doodzenuwachtige jongeman te beoordelen en danig aan de tand te voelen, ik ga hem aannemen ook maar op het allerlaatst kon ik me niet inhouden dus mijn laatste vraag aan hem was "Op welke leeftijd had je je eerste seksuele ervaring?"
Ik zag drie paar ogen eruit ploppen![]()
Ik heb nu ook al 11 gemiste oproepen van die andere twee
Aanklacht in 3...2...1...quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 14:35 schreef UitStraling het volgende:
Had net een sollicitatiegesprek, ging een heel eind bloedserieus, zaten daar met drie man om de doodzenuwachtige jongeman te beoordelen en danig aan de tand te voelen, ik ga hem aannemen ook maar op het allerlaatst kon ik me niet inhouden dus mijn laatste vraag aan hem was "Op welke leeftijd had je je eerste seksuele ervaring?"
Ik zag drie paar ogen eruit ploppen![]()
Ik heb nu ook al 11 gemiste oproepen van die andere twee
Stamel, stamel en toen hij net zijn mond open wilde doen begonnen er twee te lachen en te hinniken dat ik dat niet kon maken om te vragen en hem te verdedigen als twee moederrattenquote:
wat?quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 14:44 schreef dud0r het volgende:
Mmmm lekkere chocolademelk.![]()
Chili sinaasappel chocolademelk.
#metooquote:
Doe je dat ook met groepssollicitaties ? Of bestaat dan het gevaar dat je in elkaar wordt gebeukt?quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 14:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Stamel, stamel en toen hij net zijn mond open wilde doen begonnen er twee te lachen en te hinniken dat ik dat niet kon maken om te vragen en hem te verdedigen als twee moederratten
Meestal verzin ik dan wat anders om ze van hun stuk af te brengen, dan ga ik ze een voor een af om te kijken of er branie, standvastigheid en eelt genoeg op het karaktertje zit.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 14:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Doe je dat ook met groepssollicitaties ? Of bestaat dan het gevaar dat je in elkaar wordt gebeukt?
Neequote:Op dinsdag 3 augustus 2021 14:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zijn die dingen nooit wat flauw?
Ik kom ook even solliciteren bij jequote:Op dinsdag 3 augustus 2021 14:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Meestal verzin ik dan wat anders om ze van hun stuk af te brengen, dan ga ik ze een voor een af om te kijken of er branie, standvastigheid en eelt genoeg op het karaktertje zit.
Aangenomenquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 14:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik kom ook even solliciteren bij je
Sowieso mensen die tegen je aan gaan praten als je aan het bellen beltquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 14:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik had net iemand aan de telefoon en zijn vrouw was het hele gesprek tegen hem aan het schreeuwen.Hou gewoon je snavel, mens.
Waarvoor ?quote:
Ja, echt onbeskoft.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 14:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Sowieso mensen die tegen je aan gaan praten als je aan het bellen belt
Als klein kind heb je geleerd dat je op je beurt moet wachten..
nee op het balkon. thuisquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 14:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je hebt een heater op je terras?Of ben je aan het werk?
Nicequote:Op dinsdag 3 augustus 2021 14:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee op het balkon. thuis![]()
[ afbeelding ]
Als introverte mopperpot verantwoordelijk voor de verwenkoffie, de kantoorcavia's en chef snaakse opmerkingen.quote:
Heb je ook nog een functie voor mij?quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 14:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als introverte mopperpot verantwoordelijk voor de verwenkoffie, de kantoorcavia's en chef snaakse opmerkingen.
Ik zou er zes neerzetten.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 14:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Oeh, klinkt goed!quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 14:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als introverte mopperpot verantwoordelijk voor de verwenkoffie, de kantoorcavia's en chef snaakse opmerkingen.
Damn.quote:De vader van Wilfred Genee is afgelopen weekend overleden aan een hartinfarct nadat hij dacht dat zijn vrouw overleden was. De moeder van Genee viel namelijk van de trap en raakte vervolgens bewusteloos.
Sta je meteen op de speaker?quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 14:55 schreef CherryLips het volgende:
Als ik m'n vader bel heb ik ook meteen een gesprek met m'n moederAlsof je iemand belt met kleine kinderen.
Uh, ik vind het een beetje een raar verhaal. Dus die moeder leeft eigenlijk nog?quote:
Kan wel handig zijn...quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 14:55 schreef CherryLips het volgende:
Als ik m'n vader bel heb ik ook meteen een gesprek met m'n moederAlsof je iemand belt met kleine kinderen.
Als vrolijke werklustopwekkende stuiterbal verantwoordelijk voor de inwendige mens, de kantoorbenodigdheden, de bedrijfskennel, de honderden led-strips en de planten.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 14:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heb je ook nog een functie voor mij?
Degene waarmee ik erfenis van mijn tante regel heeft zijn telefoon ook standaard op de speaker staan met zijn vrouw die mee aan het luisteren is.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 14:55 schreef CherryLips het volgende:
oke. wanneer mag ik beginnen?quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 14:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als vrolijke werklustopwekkende stuiterbal verantwoordelijk voor de inwendige mens, de kantoorbenodigdheden, de bedrijfskennel, de honderden led-strips en de planten.
quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 14:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Uh, ik vind het een beetje een raar verhaal. Dus die moeder leeft eigenlijk nog?
Zonder salaris en secundaire voorwaarden?quote:
quote:
Ja daaromquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 14:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zonder salaris en secundaire voorwaarden?
Je kan ook een truitje aantrekkenquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 14:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
of naar binnen gaan..quote:
Ik heb wel wat meer eisen, waaronder een kantoorcavia met pluizig mandje.quote:
mjaquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 15:00 schreef kwiwi het volgende:
Maar goed we mochten van ballie vandaag niet meer over het plots naderende einde spreken
ohquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 15:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb wel wat meer eisen, waaronder een kantoorcavia met pluizig mandje.
Foqueville, voor al uw ontlasting, cavia's, vreten, onmogelijke voedselcombinaties, bikini's, de nakende ijstijd, foute opmerkingen, wat knuffels indien nodig, dekproppen en uw voortijdige overlijden.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 15:00 schreef kwiwi het volgende:
Maar goed we mochten van ballie vandaag niet meer over het plots naderende einde spreken
ik eis visueel bewijsmateriaal!quote:
quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 15:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb wel wat meer eisen, waaronder een kantoorcavia met pluizig mandje.
De meeste mensen vragen een godsvermogen aan salaris en secundaire arbeidvoorwaarden waar Maxima jaloers op is maar dit keur ik ook zeker goedquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |