Tja als je een beneden gemiddeld uiterlijk hebt dan zul je inderdaad iets meer met wat anders moeten compenseren om aantrekkelijk over te komen. Maar dat doen incels niet. Die klagen alleen maar en hebben verder een leeg en treurig leven.quote:Op zondag 8 augustus 2021 21:43 schreef geordilefort het volgende:
[..]
Ik zal denk ik vooral ingaan op vooroordelen en misstanden over de gemiddelde incel-man. Dat lijkt mij wel belangrijk voor een beter algemeen beeld. Verder een uitgebreide analyse waarbij ik elke aflevering dieper inga op wat een incel een incel maakt. De blackpill legt de nadruk op een beneden gemiddeld uiterlijk als voornaamste reden.
Ik licht deze er even uit. De rest van je post kan ik me namelijk wél in vinden. Maar deze niet. Om te citeren wat je daarboven zei:quote:Op zondag 8 augustus 2021 17:40 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
Een vrouw weet niet hoe het is om als man in deze relatiemarkt te zitten
Oh, en een man weet natuurlijk wel hoe dat voor een vrouw is. Klinkt logisch.
Die vlieger gaat hier ook op.quote:Ja natuurlijk zijn ze anders. Daarom vergelijk je hun situatie ook niet letterlijk met elkaar
Kopje twee is wel echt keiharde bullshit. Daarnaast als niet iedereen hetzelfde is, kun je dat niet over vrouwen zeggen in het algemeen. Ook niet over mannen overigens.quote:Op zondag 8 augustus 2021 08:52 schreef Gordeldiertje het volgende:
O nee! Je moet je uiterlijk niet veranderen. Dat is helemaal het punt niet. Je bent wie je bent en klaar. Maar ik bedoel je houding ten opzichte van vrouwen... bedenk je eens dat je een vrouw bent... Waarom zou een vrouw jou leuk vinden? En dan heb ik y niet over uiterlijk maar over wat je een vrouw te bieden heeft. Een man die alleen maar over vrouwen moppert is echt zeer onaantrekkelijk. Hoe knap ie ook is.
.
Weet je mannen zijn veel visueler ingesteld dan vrouwen en jij projecteert. Bedenk even dat vrouwen echt heel anders zijn dan mannen. Vrouwen denken maar zelden bij een man... o die wil ik wel neuken... of het moet misschien een filmster zijn ofzo. Daar draait het gewoon niet om bij vrouwen. Nogmaals de tip om eens op het viva forum te kijken. Daar luchten vrouwen hun hart over relaties... en dat gaat nooit over uiterlijk... altijd over hoe een man ze behandeld.
En je hebt gelijk hoor f
Dat vrouwen vaak negatief denken. En we zijn soms ook nog enorme zeurmonsters... dat komt denk ik omdat vrouwen meer hun gevoel delen... en soms helpt klagen en zeuren gewoon.
Begrijp je nou echt niet dat iedereen anders is? Dat je vrouwen niet over 1 kam kan schreren. Er zijn zoveel mensen in de wereld.
Overigens snap ik 1 ding niet... als je er echt van overtuigd bent dat het om uiterlijk gaat... en dat dat alles is... Waarom ren je dan niet naar de sportschool om een sixpack te kweken? En grote armen? Dan ben je dus in jouw ogen overal gelijk van af? Het is net als een vrouw die 100 kilo te zwaar is die klaagt dat mannen oppervlakkig zijn want ze Willem geen dikke vrouwen... maar ondertussen eet ze nog even een big Mac.
quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 12:27 schreef P8 het volgende:
[..]
Knappe mensen lijken, vooral op puberleeftijd, succesvoller te zijn bij het andere geslacht. Een afwijzing op die leeftijd, met als harde reden dat je tyfuslelijk bent, kan er emotioneel in hakken. En als je (subjectief) lelijk bent en je daar ook naar gaat gedragen, dan zit je in een vicieuze cirkel van constante bevestiging van je ontwrichte wereldbeeld. Vanaf een jaar of 20 draait het allemaal steeds minder om uiterlijk, maar dat beseffen incels niet. Want het is niet hun uiterlijk dat lelijk is, maar hun innerlijk.
Ik heb inderdaad ook het idee dat incels een beetje in hun middelbare school tijd zijn blijven hangen. Hun kijk op relaties en wat ze in een vrouw zoeken komt ook gewoon heel puberaal en oppervlakkig over. Vanaf een jaartje of 20 groeien de meeste mensen daar inderdaad wel overheen en gaan ook andere kwaliteiten in mensen zien, maar incels willen zelfs als ze 30+ zijn nog steeds 'de populairste, knapste en lekkerste'.quote:Op maandag 9 augustus 2021 10:27 schreef Cause_Mayhem het volgende:
Ik heb het idee dat veel incels blijven hangen in hun ‘verloren jeugd’ idee. Ze blijven eigenlijk een soort van hangen in de puberteit, of er hang naar hebben.
Vaak is er veel meer aan de hand dan alleen geen vrouw kunnen ‘scoren’, maar was er sprake van een groter gevoel van uitsluiting, van geen echt contact kunnen krijgen. Ook niet met andere jongens/mannen.
Het kan eraan liggen dat ik maar weinig incels ‘ken’, maar degene die ik langs heb zien komen die zich incel noemen of bezig zijn met die ideologie kenmerken zich allemaal door geen enkele relatie te hebben, ook geen vriendschaps relaties.
Bovendien blijven ze ook een puberaal beeld hebben van wat aantrekkelijke vrouwen zijn. Dat zijn vooral strakgepolijste, afgetrainde celebrity bimbo's. En alles dat er niet aan voldoet (99% van de vrouwen) is het aankijken kennelijk niet waard.quote:Op maandag 9 augustus 2021 10:57 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
[..]
Ik heb inderdaad ook het idee dat incels een beetje in hun middelbare school tijd zijn blijven hangen. Hun kijk op relaties en wat ze in een vrouw zoeken komt ook gewoon heel puberaal en oppervlakkig over. Vanaf een jaartje of 20 groeien de meeste mensen daar inderdaad wel overheen en gaan ook andere kwaliteiten in mensen zien, maar incels willen zelfs als ze 30+ zijn nog steeds 'de populairste, knapste en lekkerste'.
Klopt, ze lijken vaak ook in te willen halen door op latere leeftijd alsnog adolescenten te scoren. Nu is dat absoluut niet onmogelijk, maar daarmee maak je het alleen maar nog moeilijker voor jezelf.quote:Op maandag 9 augustus 2021 10:27 schreef Cause_Mayhem het volgende:
Ik heb het idee dat veel incels blijven hangen in hun ‘verloren jeugd’ idee. Ze blijven eigenlijk een soort van hangen in de puberteit, of er hang naar hebben.
Vaak is er veel meer aan de hand dan alleen geen vrouw kunnen ‘scoren’, maar was er sprake van een groter gevoel van uitsluiting, van geen echt contact kunnen krijgen. Ook niet met andere jongens/mannen.
Het kan eraan liggen dat ik maar weinig incels ‘ken’, maar degene die ik langs heb zien komen die zich incel noemen of bezig zijn met die ideologie kenmerken zich allemaal door geen enkele relatie te hebben, ook geen vriendschaps relaties.
Gezien ongeveer de helft van de volwassen vrouwen een mate van overgewicht heeft maken ze daarmee de vijver al een stuk kleiner.quote:Op maandag 9 augustus 2021 11:41 schreef cleanfreak het volgende:
Hmm weet niet, Zijn er zat die gewoon een leuke vriendin willen zonder overgewicht.
Als jullie je dan opsluiten in een hutje op de hei met een paar webcams er bij en gaan streamen, trekt dat meer kijkers dan die incel streamsquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 21:17 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
[..]
Ik weet het goed gemaakt:
Ik verzin een naam voor jou en vanaf dan laat jij jezelf zo noemen. Ik schrijf een script van wat je moet zeggen en als we bij elkaar zijn dan houd jij je daaraan en zeg je alleen dat. Na een paar weken van dit soort input is het dus wel de bedoeling dat je zelf de patronen hierin gaat herkennen en op basis van de voorgaande informatie nieuwe zinnen kan fabriceren (die geheel volgens het patroon van je eerdere scenario is maar toch ook weer heel verrassend). Dan na een paar maanden als jij je rol goed speelt kunnen we eventueel wel kijken of er aan je verzoek voldaan kan worden of niet. Daar kan ik nu nog helemaal niks over zeggen.
Waarom denk je dat mensen een beter algemeen beeld nodig hebben dan? Wat denk je dat er gebeurd als alle vrouwen toegeven oppervlakkig te zijn,?quote:Op zondag 8 augustus 2021 21:43 schreef geordilefort het volgende:
Ik zal denk ik vooral ingaan op vooroordelen en misstanden over de gemiddelde incel-man. Dat lijkt mij wel belangrijk voor een beter algemeen beeld. Verder een uitgebreide analyse waarbij ik elke aflevering dieper inga op wat een incel een incel maakt. De blackpill legt de nadruk op een beneden gemiddeld uiterlijk als voornaamste reden.
Maar hoe kan een man weten hoe dat voelt voor een vrouw, die aandacht? Ten eerste heb ik daar zelf weinig van gemerkt op echt negatieve aandacht na (pesten, schelden). Omdat ik een niet zo aantrekkelijke vrouw ben. Heel soms wel positieve aandacht, maar zoals eerder mooi gezegd door mannen (! Oke, daardoor ga ik inderdaad wel twijfelen aan of mannen het toch niet wel begrijpen): het is net alsof er mensen uit 2 landen elkaar moeten betalen.quote:Op zondag 8 augustus 2021 23:33 schreef P8 het volgende:
Ik licht deze er even uit. De rest van je post kan ik me namelijk wél in vinden. Maar deze niet. Om te citeren wat je daarboven zei:
Die vlieger gaat hier ook op.
De wereld van verschil die er zit in (in elk geval) datingapps is echt schrikbarend. Een nepprofiel op tinder met slechts één matige foto en zonder tekst levert voor een vrouw binnen een kwartier tientallen matches op. Voor een man kan het maken van een profiel enorm lastig zijn. Vijf foto's met leuke tekst en dan mag je blij zijn met een enkele match in de paar dagen. En dit is niet overdreven. In het uitgaansleven is het een beetje anders, maar niet veel. Een vrouw moet leren afwijzen, en een man moet leren dealen met een afwijzing. Het verschil aan emoties in dit proces voor beiden seksen is iets waar vrouwen in mijn ervaring minder bewust van zijn.
Daar staat tegenover dat mannen doorgaans weinig beseffen hoe opdringerig andere mannen kunnen zijn en hoe elke vrouw (die geregeld uitgaat) ervaring heeft met betast worden, de weg versperd worden, opmerkingen die echt niet kunnen, etc. Om nog maar te zwijgen over hoeveel vrouwen slachtoffer zijn geweest van aanranding of verkrachting.
Ook in dit geval is de vergelijking m.i. niet zo direct over te nemen.
En TS: voordat je hierin een bevestiging van je eigen verhaal leest, dat is het niet
Na dag 1 is hij afgehaaktquote:Op maandag 9 augustus 2021 13:24 schreef Godshand het volgende:
Als jullie je dan opsluiten in een hutje op de hei met een paar webcams er bij en gaan streamen, trekt dat meer kijkers dan die incel streams
Jij wil toch ook geen grijze muis (die er ook met hopen zijn, slechts een heel klein deel van de vrouwen is echt knap)?quote:Op zondag 8 augustus 2021 06:54 schreef geordilefort het volgende:
Dat klinkt altijd mooi en evenwichtig. Maar stel dat je niet aan de minimale uiterlijke vereisten voldoet. Bijvoorbeeld lengte. Waarom zou ze voor jou kiezen als er ook knappe en langere mannen bestaan met ook leuke humor. En die ook voor haar haar in de rij staan. Het is niet moeilijk om te kunnen weten dat die knappe man veel meer kans maakt. En in de praktijk ervandoor gaat met haar. En dit is meestal wel het geval. Waarom geloven veel mensen in illusies?
Dit idd.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 09:27 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Jij wil toch ook geen grijze muis (die er ook met hopen zijn, slechts een heel klein deel van de vrouwen is echt knap)?
Raar dat de vrouw dan wel een bitch is als ze wat eisen heeft, die trouwens maar voor een deel met uiterlijk te maken hebben.
Ik weet zeker dat jij binnen een week kunt scoren als je andere types zou liken. Maar dat wil je niet, jij wil enkel dat echt knappe en liefst erg jong poppetje hebben.
Maar ik blijf me verbazen over de oogkleppen die incels ophebben.. Je kan wel lekker met statistieken gaan gooien (ik lees trouwens veel lagere aantallen na even te googlen dan jouw 50%), maar kijk jij dan nooit gewoon rond op straat? In de winkel? Het overgrote deel van de koppels zijn gewone, gemiddelde mensen. Echt knappe koppels zie je bijna nooit. Er lopen heel veel Henks en Gerda's rond en die hebben ook allemaal een huwelijk en kinderen.
Als ik jouw stukjes hier lees dan lijkt het alsof niet enkel de lelijke man maar zelfs de gemiddelde man niet meer van straat geraakt! Het gewone leven stikt van de gemiddeldheid! En daar is he-le-maal niets mis mee!
Dit inderdaad, wat dat betreft is het een soort hersenspoelen. Jij en ik zien, wanneer we door een winkelstraat lopen, hele andere dingen dan wanneer een incel door een winkelstraat loopt.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 15:39 schreef Cause_Mayhem het volgende:
[..]
Dit idd.
Ik vind het beeld dat geschetst wordt zover van de werkelijkheid af liggen.
Het gros van de mensen (m/v) is gemiddeld, daarom heet het ook gemiddeld. En vrijwel iedereen heeft een relatie, dat echt niet kunnen krijgen is de uitzondering.
Ik zie nu echt niet hordes gemiddelde vrouwen of ondergemiddelde vrouwen met knappe mannen rondlopen ofzo. Meestal ligt het redelijk bij elkaar in de buurt.
En daarbij heeft zo’n beetje elke man die ik in mijn omgeving ken een relatie of losse seks. De een wat meer als de ander, maar niemand die echt geheel naast de pot piest.
Er wordt me wat teveel gedaan alsof het schering en inslag is dat mannen naast de pot pissen. Dat is gewoonweg niet waar in de praktijk.
Dat lijkt me prima natuurlijke selectie. Ik zie daar geen maatschappelijk probleem inquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 05:10 schreef geordilefort het volgende:
[..]
Je hebt wel een grote mond maar er valt best veel te leren. Het word steeds moeilijker voor de gemiddelde man om nog een vrouw te regelen voor een relatie of iets kortstondigers. Dat lijkt mij meer een serieus maatschappelijk probleem dan een theatervoorstelling?
En jong!! Vooral jong! Want (en ik gebruik nu even de teksten van onze huis-incels) die hebben nog niet zoveel meegemaakt, zijn nog te vormen want nog weinig karakter en ervaringen, hebben niet op de cock-carrousel gezeten en zitten mentaal wat op hetzelfde niveau als zij (zij zijn dan 30+ he) .quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 17:42 schreef Gordeldiertje het volgende:
Wacht even... begrijp ik nou goed dat incels niet zomaar een vrouw willen maar alleen een supermooie vrouw en dan ook nog zonder overgewicht?
Ze hebben gewoon een beter karakter… ten minste nog in voor leuke dingen en niet verbitterd geraaktquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 17:54 schreef Lenny77 het volgende:
En jong!! Vooral jong! Want (en ik gebruik nu even de teksten van onze huis-incels) die hebben nog niet zoveel meegemaakt, zijn nog te vormen want nog weinig karakter en ervaringen, hebben niet op de cock-carrousel gezeten en zitten mentaal wat op hetzelfde niveau als zij (zij zijn dan 30+ he) .
Echt wel.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 18:51 schreef detaris het volgende:
Van alle hedendaagse huilgroepjes zijn de incels toch wel de ergste creeps.
Vertaling naar mijn mening…quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 17:54 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
En jong!! Vooral jong! Want (en ik gebruik nu even de teksten van onze huis-incels) die hebben nog niet zoveel meegemaakt, zijn nog te vormen want nog weinig karakter en ervaringen, hebben niet op de cock-carrousel gezeten en zitten mentaal wat op hetzelfde niveau als zij (zij zijn dan 30+ he) .
Ja nu ja, zo zou je het idd ook kunnen bekijken.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 18:43 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
[..]
Ze hebben gewoon een beter karakter… ten minste nog in voor leuke dingen en niet verbitterd geraakt
Nee dat is de pedoclub van Martijn.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 18:51 schreef detaris het volgende:
Van alle hedendaagse huilgroepjes zijn de incels toch wel de ergste creeps.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |