SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ah, net als in Canada, met die inheemse kinderen.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 09:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"Niet in de kelder komen, daar ruikt het een beetje muf want de halve kleuterschool lag daar begraven"
Mja, ik vind dit echt heel raar.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 09:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou hoop het niet. misschien gewoon de vraagprijs aanhouden zodat je niet 'te weinig' biedt.
maar ben je wel gewoon roomblank? blond met blauwe ogen? beetje arisch?quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 09:25 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja hier zijn ze ook wel racistisch.. misschien had ik even moeten laten vallen dat ik nederlands ben, dat vinden zwitsers altijd wel leuk.
Werpen - discus - discuswerpen...quote:
Geen blauwe ogen, kut.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 09:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
maar ben je wel gewoon roomblank? blond met blauwe ogen? beetje arisch?
"Ja dat is dan minder erg"quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 09:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ah, net als in Canada, met die inheemse kinderen.
Wat ik trouwens wel een interessant gegeven vond is dat Hitler zelf ook niet Arisch was.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 09:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
maar ben je wel gewoon roomblank? blond met blauwe ogen? beetje arisch?
Ga die eens heel gauw op de lange boodschappenlijst van vandaag zetten dan ...quote:
"oh dan"quote:
Ja nou ja gebeurt hier ook wel maar dat is ook omdat de verkoper er mee weg kan komen omdat er zoveel vraag is. Maar hier wordt bij een bod welles een hele brief van de kopers met foto en alles er bij gedaan ja.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 09:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Mja, ik vind dit echt heel raar.
En ze zei: schrijf even in een mail wat je wil bieden en wat over jezelf. Hoezo boeit het de verkoper aan wie ze verkopen?Is dat normaal?
quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 09:29 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik wel, *breekt stukje af en gooit het naar bal*
Ok koffiequote:Op dinsdag 3 augustus 2021 09:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Werpen - discus - discuswerpen...
Braobandersss
*schrijft*quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 09:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ga die eens heel gauw op de lange boodschappenlijst van vandaag zetten dan ...
quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 09:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja nou ja gebeurt hier ook wel maar dat is ook omdat de verkoper er mee weg kan komen omdat er zoveel vraag is. Maar hier wordt bij een bod welles een hele brief van de kopers met foto en alles er bij gedaan ja.
En denk sommige wijken dat men graag een beetje soort wil soort houden.
Oh serieus?quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 09:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja nou ja gebeurt hier ook wel maar dat is ook omdat de verkoper er mee weg kan komen omdat er zoveel vraag is. Maar hier wordt bij een bod welles een hele brief van de kopers met foto en alles er bij gedaan ja.
En denk sommige wijken dat men graag een beetje soort wil soort houden.
quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 09:31 schreef UitStraling het volgende:
Wie dept er hier wel eens koekjes in de koffie?
Alleen in de melkquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 09:31 schreef UitStraling het volgende:
Aha ok, ja zou kunnen dan. Nou jongens, ik ga even een sollicitatiebrief schrijvenquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 09:32 schreef bitterbal het volgende:
Als de verkoper gehecht is aan het huis. er lang heeft gewoond en goed contact heeft met de buren dan is het wel handig als je weet dat je er nette of leuke mensen in laat komen. Dus opzich begrijp ik het wel
is kwiwi niet leuk of net?quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 09:32 schreef bitterbal het volgende:
Als de verkoper gehecht is aan het huis. er lang heeft gewoond en goed contact heeft met de buren dan is het wel handig als je weet dat je er nette of leuke mensen in laat komen. Dus opzich begrijp ik het wel
Ja als het gaat om kleur maar misschien gunt de verkoopster het alleen aan gelovige of aan een jong stel wat kinderen wilt krijgen of juist geen kinderenquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 09:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh serieus?Ja dit is wel een witte wijk zeg maar. Maar ja die makelaar heeft ons toch gezien, die kan dan toch ook gewoon zeggen dan dat we erin passen.
Waarom zou je dat nou weer doen, ben nog niet dementerend ofzoquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 09:31 schreef UitStraling het volgende:
Kruimels in bed.quote:
Het is een kinderrijke buurt, misschien moeten we erij zetten dat we nog geen kinderen hebben maar wel willen. Zij hadden ze duidelijk wel aan de muurstickers in de badkamer te zien. "Wij zijn zeer gecharmeerd van de kindvriendelijke wijk, daar wij een goede plek zoeken om in de toekomst onze roomblanke kinderen groot te brengen".quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 09:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja als het gaat om kleur maar misschien gunt de verkoopster het alleen aan gelovige of aan een jong stel wat kinderen wilt krijgen of juist geen kinderen
Ja het is afhankelijk van hoe graag je het huis wilt en hoevee concurentie je hebt en hoeveel vergelijkbaar aanbod er is maar goe als de makelaar het al zegt dan moet je wel wat schrijven denk ikquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 09:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Aha ok, ja zou kunnen dan. Nou jongens, ik ga even een sollicitatiebrief schrijven
Natte koekjes én brokjes in je melkquote:
ja datquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 09:35 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Het is een kinderrijke buurt, misschien moeten we erij zetten dat we nog geen kinderen hebben maar wel willen. Zij hadden ze duidelijk wel aan de muurstickers in de badkamer te zien. "Wij zijn zeer gecharmeerd van de kindvriendelijke wijk, daar wij een goede plek zoeken om in de toekomst onze roomblanke kinderen groot te brengen".
hier in nederland in gewilde wijken wordt je al geadviseerd zon brief er bij te doen met fotosquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 09:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik geloof niet dat ik ooit een huis zou vinden als dat de norm is om een huis te krijgen op die manier.
Sta je daar per ongeluk als potente viriele jongeman tussen.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 09:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oke, er bestaat dus ook zoiets als midlife yoga.Wel fijn voor de mensen met opvliegers.
Een fucking sollicitatie om je geld te mogen uitgevenquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 09:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hier in nederland in gewilde wijken wordt je al geadviseerd zon brief er bij te doen met fotos
Ik denk niet dat ik in die gewilde wijken pas.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 09:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hier in nederland in gewilde wijken wordt je al geadviseerd zon brief er bij te doen met fotos
Daar had je dat instafilter met die slurf en die oortjes voor gebruikt toch?quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 09:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
"Oeps"quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 09:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Sta je daar per ongeluk als potente viriele jongeman tussen.
Ik ken ook iemand die het heeft gedaan. Ze heeft het huis toen wel 'gekregen'. Maar het mag toch eigenlijk ook niet.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 09:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja er zijn nog 10 andere die ook dat geld willen uitgevenquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 09:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Een fucking sollicitatie om je geld te mogen uitgeven
Het is toch gvd te bizar voor woorden.. vraagprijs bieden en dan nog deze shit.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 09:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Een fucking sollicitatie om je geld te mogen uitgeven
gelukkig kon ik het huis van mn vader over kopenquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 09:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja misschien blijdorp ofzo, das super populair maar kan mij voorstellen dat ej in amsterdam ofzo dit wel moet doen. Maar las laatst ook dat ze in amsterdam nu een ton overbiedenquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 09:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik in die gewilde wijken pas.
Is dat vooral in Rotterdam e.o?
En als die andere 10 ook een brief + foto erbij doen, dan wordt het nog eens lastig kiezen.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 09:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja er zijn nog 10 andere die ook dat geld willen uitgeven
quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 09:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Daar had je dat instafilter met die slurf en die oortjes voor gebruikt toch?
quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 09:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja misschien blijdorp ofzo, das super populair maar kan mij voorstellen dat ej in amsterdam ofzo dit wel moet doen. Maar las laatst ook dat ze in amsterdam nu een ton overbieden
wat mag niet?quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 09:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ken ook iemand die het heeft gedaan. Ze heeft het huis toen wel 'gekregen'. Maar het mag toch eigenlijk ook niet.
Daarvoor bestaag broga.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 09:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Sta je daar per ongeluk als potente viriele jongeman tussen.
ja je moet dus iets doen om die gunfactor te krijgen jaquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 09:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En als die andere 10 ook een brief + foto erbij doen, dan wordt het nog eens lastig kiezen.
Misschien een zelfgebakken taart meenemen naar de bezichtiging of zo..
Nou ja, naar mijn mening zou het niet mogen, dat je mensen zo mag uitsluiten terwijl ze gewoon de vraagprijs of hoger bieden.quote:
Oh oh oh... blij dat ik mij niet op de woningmarkt hoef te begeven momenteel.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 09:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja je moet dus iets doen om die gunfactor te krijgen ja
Yoga voor de viriele jongemannen.quote:
Het is aan de verkoper toch aan wie hij /zij wilt verkopen tochquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 09:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou ja, naar mijn mening zou het niet mogen, dat je mensen zo mag uitsluiten terwijl ze gewoon de vraagprijs of hoger bieden.
Whutquote:
Ik heb die gunfactor van nature dus ik loop daar nooit tegenaan maar eigenlijk is het wel bizar.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 09:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dit, ik ben niet het type om de gunfactor mee te hebben.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 09:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh oh oh... blij dat ik mij niet op de woningmarkt hoef te begeven momenteel.
Wat dacht je van een gunfactor .362quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 09:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Gewoon US inhuren:quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 09:41 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dit, ik ben niet het type om de gunfactor mee te hebben.
quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 09:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb die gunfactor van nature
das oo niet overal zo natuurlijk maar gewilde plekken zeker wel.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 09:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh oh oh... blij dat ik mij niet op de woningmarkt hoef te begeven momenteel.
Dus zo'n beetje overal behalve aardbevingsgebied.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 09:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
das oo niet overal zo natuurlijk maar gewilde plekken zeker wel.
Klinkt wel interessant.. minder zweverig en meer doelgericht.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 09:42 schreef IJsdraakje het volgende:
https://www.allesoverspor(...)r-mannen-en-vrouwen/
Dat is iets voor onzekere mannen die niet durven te vertellen dat ze yoga doen.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 09:42 schreef IJsdraakje het volgende:
https://www.allesoverspor(...)r-mannen-en-vrouwen/
Meeste yoga in sportscholen is net zo, of dingen als de Les Mills varianten. Die studiootjes zijn een ander verhaal.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 09:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Klinkt wel interessant.. minder zweverig en meer doelgericht.
Ik vond de yoga-lessen bij de FFF verrassend goedquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 09:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Meeste yoga in sportscholen is net zo, of dingen als de Les Mills varianten. Die studiootjes zijn een ander verhaal.
Ja, maar ja we hebben nou ook weer niet zoveel keuze..quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 09:39 schreef UitStraling het volgende:
Ik zou zeggen, beste makelaar, stop dat huisje maar in je racistische arie.
En dan gewoon een leuker plekje op Aarde opzoeken om te wonen dan het Vierde Rijk.
Zodoende weet ik er ook van, kennis van me vroeg wat ik had opgepakt om m'n rug een beetje onder controle te krijgen (toen pilates), want hij had een keer een proeflesje broga gedaan en dat vond 'ie toch ook weer niks qua sfeertje.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 09:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat is iets voor onzekere mannen die niet durven te vertellen dat ze yoga doen.
Broga klinkt ook wel als een stoere vechtsport in plaats van thee drinken met je teennagels achter je oren.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 09:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat is iets voor onzekere mannen die niet durven te vertellen dat ze yoga doen.
nou nou nou. wat een vooroordelen weer.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 09:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik vind mannen die aan yoga doen, wel een beetje dezelfde vibe hebben als mannen die paardrijden.![]()
Verder niets mis mee, beetje apart wel.
Even gespiekt, die hebben zo te zien ook gewoon een prima groepslesbasis.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 09:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vond de yoga-lessen bij de FFF verrassend goed
Zijn ze niet gewoon bang dat je het huis wil splitsen in 2 wooneenheden en je schoonvader komt inwonen?quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 09:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja, maar ja we hebben nou ook weer niet zoveel keuze..
Het is de broek denk ik. En de standaard hordes paardenmeisjes helpen ook niet.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 09:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik vind mannen die aan yoga doen, wel een beetje dezelfde vibe hebben als mannen die paardrijden.![]()
Mannen die kleuterleider zijn of shopbuddy.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 09:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Paardrijden zou ik niet doen.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 09:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het is de broek denk ik. En de standaard hordes paardenmeisjes helpen ook niet.
Ik ook niet meer, maar da's meer omdat ik bij nķg een keer van een paard kletteren ongetwijfeld iets breek.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 09:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Paardrijden zou ik niet doen.
yoga zou ik nog overwegen. lijkt me wel ontspannend
De horror. In ieder geval is er in dit huis een extra badkamer, wil die vent niet in de mijnequote:Op dinsdag 3 augustus 2021 09:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zijn ze niet gewoon bang dat je het huis wil splitsen in 2 wooneenheden en je schoonvader komt inwonen?
Ik vertrouw die beesten gewoon nietquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 09:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ook niet meer, maar da's meer omdat ik bij nķg een keer van een paard kletteren ongetwijfeld iets breek.Nog los van allerlei zooi om aan te schaffen en je complete avond kwijt zijn bij lessen.
eens. Paarden zijn altijd iets van plan lijkt hetquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 09:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik vertrouw die beesten gewoon niet
de mens heeft niet voor niets een tractor uitgevonden zodat we die knollen niet meer nodig hebben
quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 09:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
eens. Paarden zijn altijd iets van plan lijkt het
Oh, ze zijn over het algemeen best goed te lezen hoor.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 09:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik vertrouw die beesten gewoon niet
de mens heeft niet voor niets een tractor uitgevonden zodat we die knollen niet meer nodig hebben
Bijbenen?quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 09:59 schreef UitStraling het volgende:
Ik vind het wel sexy als een vrouw met haar bijbenen een veel te groot paard weet te temmen.
De handleiding van een John Deere ook ..quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 09:59 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, ze zijn over het algemeen best goed te lezen hoor.
Eigenlijk gebaseerd op ervaringen en niet op vooroordelen.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 09:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nou nou nou. wat een vooroordelen weer.
het schrikt je niet afquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 10:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zijn hier ook naaktfoto's van?
quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 10:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
De handleiding van een John Deere ook ..
Klopt, ik zat een keer in zo'n les dat ze filmpjes gingen maken voor het 'examen'quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 09:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Even gespiekt, die hebben zo te zien ook gewoon een prima groepslesbasis.Ik bedoel, ze hebben Les Mills, als je die lessen wil kunnen blijven geven, moet je om de zoveel tijd filmpjes van lessen maken en opsturen zodat de Les Mills-lui kunnen controleren of je wel voldoet aan hun eisen.
De jongens/mannen die ik in paardrijbroek heb gezien, waren ook altijd wel wat apart ja.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 10:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Eigenlijk gebaseerd op ervaringen en niet op vooroordelen.
Same, daarom weet ik het ook.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 10:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Klopt, ik zat een keer in zo'n les dat ze filmpjes gingen maken voor het 'examen'
Sta je daar je best te doen, inclusief bezweet en rood hoofdquote:
Heel die klas vol met hijgende mannen.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 09:48 schreef UitStraling het volgende:
Zou bij mij aan de yogalerares liggen of ik de tweede keer op kom dagen.
Zo heb ik ooit op sensuele merengue les gezeten omdat de lerares adembenemend mooi was
Jep.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 10:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Sta je daar je best te doen, inclusief bezweet en rood hoofd
Het rook wel een beetje naar musk en voorpret daar jaquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 10:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heel die klas vol met hijgende mannen.
Is ballie daarom zo moeilijk, stiekem heeft ze bijbenenquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 10:03 schreef UitStraling het volgende:
"Zo schat, daar zijn we dan, wij vinden elkaar leuk, lief en knap hč, nou gooi de benen maar wijd dan beginnen we aan fase twee van onze prettige kennismaking"
"Welke benen?"
quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 10:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is ballie daarom zo moeilijk, stiekem heeft ze bijbenen
Die heeft toch hele lange benen, dat als je bij de grote teen begint te likken naar boven toe dat je halverwege zonder speeksel zit?quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 10:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is ballie daarom zo moeilijk, stiekem heeft ze bijbenen
quote:Na de geboorte van ons jongste kind, bijna 25 jaar geleden, zei mijn vrouw: ‘Zo, nu hoeft dat ook niet meer’ (seks dus). En het kwam er ook niet meer van.
redelijk nat ookquote:
Ik had vanmorgen ook een vestje aan op de fiets. Verder is het wel prima weer zo.quote:
Het verschijnsel aankoopmakelaar bestond hier ook niet hoor. Totdat het rond 2008 zo beroerd ging met makelaars dat ze nieuwe dingen gingen proberen om aan klanten te komen. En nu proberen ze het te verkopen alsof je niet zonder kuntquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 09:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Due heb je hier niet. Dan willen ze meestal niet eens een bezichtiging met je plannen als je die hebt.
FTFYquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 10:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het verschijnsel aankoopmakelaar bestond hier ook niet hoor. Totdat het rond 2008 zo beroerd ging met makelaars dat ze nieuwe dingen gingen proberen om aan klanten te komen. En nu proberen ze het te verkopen alsof helpen ze elkaar zodanig dat je bijna niet zonder kunt
quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 10:22 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik heb mijn profiel op linkedin aangepast naar 'zoekend naar een nieuwe baan'
Ja, functies in de marketing schijnen booming te zijn momenteel.quote:
Sneakyquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 10:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Zichtbaar of de sneaky versies alleen voor recruiters?
Als je afhankelijk bent van Funda-uploads, ben je in veel gebieden gewoon kansloos.quote:
Nee, dit is alleen zichtbaar voor recruiters en die van je eigen werkgever zijn uitgesloten.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 10:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
zien je collega's dat niet ook?
Wie niet waagt.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 10:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, functies in de marketing schijnen booming te zijn momenteel.
En ik heb specifiek aangegeven dat ik open sta voor remote functies.
Ja en nee. Als je wacht op funda ben je vaak te laat. Truc is om intensief de socials van makelaars te volgen.Maar misschien spelen ze elkaar ook wel handel toe, daar heb ik geen zicht opquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 10:24 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Als je afhankelijk bent van Funda-uploads, ben je in veel gebieden gewoon kansloos.Zonder aankoopmakelaar die maatjes is met de verkoopmakelaars heb je pech.
Gewoon vriendjes worden met de verkoopmakelaar danquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 10:24 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Als je afhankelijk bent van Funda-uploads, ben je in veel gebieden gewoon kansloos.Zonder aankoopmakelaar die maatjes is met de verkoopmakelaars heb je pech.
Wat ik van vrienden in nogal overspannen gebieden hoorde, waren die echt afhankelijk van hun aankoopmakelaar. Dingen krijgen voor het op de socials staat enzo.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 10:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja en nee. Als je wacht op funda ben je vaak te laat. Truc is om intensief de socials van makelaars te volgen.Maar misschien spelen ze elkaar ook wel handel toe, daar heb ik geen zicht op
Die overspannen markt breidt zich helaas als een olievlek uit over het landquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 10:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wat ik van vrienden in nogal overspannen gebieden hoorde, waren die echt afhankelijk van hun aankoopmakelaar. Dingen krijgen voor het op de socials staat enzo.(In dit geval was dat Eindhoven/Zaandam)
Zou wat zijn als je eigen recruiter dat zag, inderdaad.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 10:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, dit is alleen zichtbaar voor recruiters en die van je eigen werkgever zijn uitgesloten.
Jep.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 10:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die overspannen markt breidt zich helaas als een olievlek uit over het land
Ditquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 10:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Jep.Ik ben ook écht blij dat het huis waar we nu zitten op zich prima is (al blijven er altijd wensen, zoals een wat meer privé tuin en een garage oid zou ook meer dan welkom zijn), ik moet er niet aan denken om nu een huis te kopen.
Ze mogen me altijd een beter aanbod doenquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 10:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zou wat zijn als je eigen recruiter dat zag, inderdaad.
Is ook niet te doen nuquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 10:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Jep.Ik ben ook écht blij dat het huis waar we nu zitten op zich prima is (al blijven er altijd wensen, zoals een wat meer privé tuin en een garage oid zou ook meer dan welkom zijn), ik moet er niet aan denken om nu een huis te kopen.
therethere.gifquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 10:33 schreef Dr_Flash het volgende:
Goh wat gaan jullie hard.
Ik kan het allemaal niet meer bijbenen hoor.
Hoe cool zou dat zijnquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 10:29 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik heb trouwens ook aangegeven dat ik interesse heb in banen in Boedapest
Oh, dat zou me echt niet uitmaken. Dan zien ze dat ze me beter moeten betalen/behandelenquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 10:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zou wat zijn als je eigen recruiter dat zag, inderdaad.
En dan hebben wij nog de "mazzel" dat kerel het op het dieptepunt gekocht heeft (dus flink wat overwaarde) en we nu flink meer inkomen hebben.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 10:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Is ook niet te doen nu
gr. gr. iemand die dagelijks op funda zit
Zou je dan een beter bod accepteren van je huidige werkgever?quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 10:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh, dat zou me echt niet uitmaken. Dan zien ze dat ze me beter moeten betalen/behandelen
Ik heb daar ook geen geduld voor.. en doorrrrrrrquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 10:38 schreef UitStraling het volgende:
Kennen jullie van die mensen die zichzelf blijven herhalen in een gesprek als je aangeeft dat je het eens bent met een punt?
Die had ik net een dus ik zeg "Ja dat punt heb je nu al anderhalf keer gemaakt, huphuphup verder aub."
Was ze gepikeerd "Ja laat me even genieten van dat moment dan"
Ligt aan het salarisquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 10:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hoe cool zou dat zijnDenk je dat je daar evt wel een leuk huisje kunt kopen?
Heb je dat gesprek nog gehad over je pensioengeld?quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 10:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh, dat zou me echt niet uitmaken. Dan zien ze dat ze me beter moeten betalen/behandelen
Ik voel me dan gedwongen om diep na te denken en dan denk ik "huh dat hadden we net toch al afgetokt met elkaar"quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 10:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb daar ook geen geduld voor.. en doorrrrrrr
Roemenië heb ik wel aardig wat contacten voor je eventueel.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 10:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ligt aan het salarisIk zou een voorkeur hebben voor een remote baan die ik vanuit Hongarije kan doen. Als we dan uit kunnen komen op een salaris dat wat lager is dan gemiddeld in Nederland en hoger dan de salarissen die ik ter plekke zou verdienen, is het interessant voor beide partijen,
Ja, wordt gecompenseerd. Was geen punt omdat ze me niet kwijt willen. Ze hebben blijkbaar een jaar naar iemamd gezocht. En ik mag zelfs aangeven als ik meer wil verdienen. Dan moest ik gewoon met een (fair) voorstel komen. Raarste gesprek over salaris ooitquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 10:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heb je dat gesprek nog gehad over je pensioengeld?
IK HEB OOK EEN KEER GELIJK STOP DE PERSENquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 10:38 schreef UitStraling het volgende:
Kennen jullie van die mensen die zichzelf blijven herhalen in een gesprek als je aangeeft dat je het eens bent met een punt?
Die had ik net een dus ik zeg "Ja dat punt heb je nu al anderhalf keer gemaakt, huphuphup verder aub."
Was ze gepikeerd "Ja laat me even genieten van dat moment dan"
O ja dat zou wel ideaal zijn. Ik duimquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 10:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ligt aan het salarisIk zou een voorkeur hebben voor een remote baan die ik vanuit Hongarije kan doen. Als we dan uit kunnen komen op een salaris dat wat lager is dan gemiddeld in Nederland en hoger dan de salarissen die ik ter plekke zou verdienen, is het interessant voor beide partijen,
ik niet. zeker niet met dit weer.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 10:43 schreef bitterbal het volgende:
zou ook wle remote van het strand willen werken
Ik ken iemand die dat doet, al 4 of 5 jaar, die heeft inmiddels een huid als een zieke leguaan maar zijn ogen twinkelen als sterretjes.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 10:43 schreef bitterbal het volgende:
Die zijn zelflerend. Na een weekje inwerken hoeven ze alleen maar iedere nacht een stroomkabel in hun kont en verder heb je er geen omkijken meer naarquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 10:44 schreef bitterbal het volgende:
misschien als er straks bedienende robots zijn. kan ik die besturen van het strand
Ja, lijkt mij zalig.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 10:43 schreef bitterbal het volgende:
Dit gaat een bloedbad worden.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 10:44 schreef bitterbal het volgende:
misschien als er straks bedienende robots zijn. kan ik die besturen van het strand
Jezusquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 10:43 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja, wordt gecompenseerd. Was geen punt omdat ze me niet kwijt willen. Ze hebben blijkbaar een jaar naar iemamd gezocht. En ik mag zelfs aangeven als ik meer wil verdienen. Dan moest ik gewoon met een (fair) voorstel komen. Raarste gesprek over salaris ooit![]()
Ho ho, da's tomatensoep.quote:
quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 10:43 schreef bitterbal het volgende:
quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 10:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ken iemand die dat doet, al 4 of 5 jaar, die heeft inmiddels een huid als een zieke leguaan maar zijn ogen twinkelen als sterretjes.
moet ik er een paar kopenquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 10:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die zijn zelflerend. Na een weekje inwerken hoeven ze alleen maar iedere nacht een stroomkabel in hun kont en verder heb je er geen omkijken meer naar
Ik zie geen zak op m'n scherm op het strand.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 10:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, lijkt mij zalig.
Ik kan eigenlijk overal wel werken, maar sommige gesprekken kan ik niet in het openbaar voeren vanwege de privacy.
Ja hee, met kwiwi. Doe ff wat meer poen okee? Procentje of 20? 25 anders? Doe maar 30 ook. Okeequote:Op dinsdag 3 augustus 2021 10:43 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja, wordt gecompenseerd. Was geen punt omdat ze me niet kwijt willen. Ze hebben blijkbaar een jaar naar iemamd gezocht. En ik mag zelfs aangeven als ik meer wil verdienen. Dan moest ik gewoon met een (fair) voorstel komen. Raarste gesprek over salaris ooit![]()
www.scrotum.nlquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 10:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zie geen zak op m'n scherm op het strand.
Ik heb niet al te hoge verwachtingen, maar het zou wel leuk zijn. En dit keer ga ik alles op alles zetten om Hongaars te leren. Dat maakt het leven daar wat gemakkelijker.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 10:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]
O ja dat zou wel ideaal zijn. Ik duim
Als een echte fokker zit ik natuurlijk ín de strandtentquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 10:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zie geen zak op m'n scherm op het strand.
Daar ook niet, tenzij helemaal in het donker achter in een hoekje.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 10:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Als een echte fokker zit ik natuurlijk ín de strandtent
Toevallig is vandaag mijn SpO2 nu 95%, maar het is weken rond de 92% geweestquote:SpO2 staat voor perifere capillaire zuurstofverzadiging, een schatting van de hoeveelheid zuurstof in het bloed. Meer in het bijzonder is het percentage geoxygeneerde hemoglobine (hemoglobine die zuurstof) ten opzichte van de totale hoeveelheid hemoglobine in het bloed (geoxygeneerde en niet-geoxygeneerde hemoglobine).
Goede bloedoxygenatie is nodig om de energie die je spieren nodig hebben om te kunnen functioneren, die toeneemt tijdens een sportactiviteit te leveren. Als de SpO2-waarde lager is dan 95%, kan dat een teken van slechte bloedoxygenatie, ook wel hypoxie zijn.
Lastige taal wel, ik begrijp er echt 0,0 van.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 10:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb niet al te hoge verwachtingen, maar het zou wel leuk zijn. En dit keer ga ik alles op alles zetten om Hongaars te leren. Dat maakt het leven daar wat gemakkelijker.
92 is wel laagquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 10:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Toevallig is vandaag mijn SpO2 nu 95%, maar het is weken rond de 92% geweestIk val uit elkaar.
Ja het moet wel fair zijn hč. "Hey doe me even zoveel als de CEO" gaat 'm niet worden natuurlijkquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 10:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja hee, met kwiwi. Doe ff wat meer poen okee? Procentje of 20? 25 anders? Doe maar 30 ook. Okee
Ik versta het redelijk. Nu nog leren sprekenquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 10:51 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Lastige taal wel, ik begrijp er echt 0,0 van.
RIP. De mijne zat steeds rond de 98% en toen ben ik weer teruggegaan naar m'n vorige klokje, want stomme watchface.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 10:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Toevallig is vandaag mijn SpO2 nu 95%, maar het is weken rond de 92% geweestIk val uit elkaar.
Het lijkt ook bijna nergens op.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 10:51 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Lastige taal wel, ik begrijp er echt 0,0 van.
Oh serieus? Dat vind ik al een enorme prestatiequote:Op dinsdag 3 augustus 2021 10:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik versta het redelijk. Nu nog leren spreken
Zelfs niet op Finsquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 10:54 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het lijkt ook bijna nergens op.
Ik zou dat gerust durven vragen en als ze dan beginnen te lachen dan ga ik dat beargumenteren tot ik angstzweet ruik.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 10:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja het moet wel fair zijn hč. "Hey doe me even zoveel als de CEO" gaat 'm niet worden natuurlijk
Mijn hartslag is ook een tijdje wat hoger geweest, maar gelukkig is dat nu ook weer op het oude niveau.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 10:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
92 is wel laag![]()
Bij mij ligt dat altijd rond de 97/98%
rondjesfietsers?quote:
quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 10:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
92 is wel laag![]()
Bij mij ligt dat altijd rond de 97/98%
Oke, ik ben dus eigenlijk half doodquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 10:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
RIP. De mijne zat steeds rond de 98%
Na 35 jaar in dat land rondhuppelen mag dat ook wel hoorquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 10:54 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh serieus? Dat vind ik al een enorme prestatieMaakt het leven in ieder geval al íets makkelijker.
quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 10:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ziek geweest?quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 10:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mijn hartslag is ook een tijdje wat hoger geweest, maar gelukkig is dat nu ook weer op het oude niveau.
Jupquote:
Nee, da's ook vrij ver nog, die verwantschap.quote:
Fins en Roemeens zijn toch van dezelfde stam?quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 10:59 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, da's ook vrij ver nog, die verwantschap.De kans dat je overeenkomsten ziet met wat volk in Rusland is groter.
M'n rusthartslag is op het moment ook maar matig.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 10:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mijn hartslag is ook een tijdje wat hoger geweest, maar gelukkig is dat nu ook weer op het oude niveau.
Neen.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 11:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Fins en Roemeens zijn toch van dezelfde stam?
Fins en Hongaars d8 ik eerder. Roemeens heeft iets met Fransquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 11:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Oooh ja ik zie het alweer.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 11:01 schreef IJsdraakje het volgende:
Roemeens is een romaanse taal, Fins (en Hongaars) finoegrisch.
En het Romaans.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 11:01 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Fins en Hongaars d8 ik eerder. Roemeens heeft iets met Frans
Da's geen taal an sich.quote:
Niet dat ik weetquote:
Dat werkt in een gemiddelde stad in NL ook wel aardig denk ikquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 11:05 schreef UitStraling het volgende:
Van Bagdad weet ik het wel, zet daar een camera neer op de mčrt en je ziet aardig wat Mongoolse snuitjes rondstiefelen.
Hier hebben we bijna allemaal een edel en nobel gelaat, alsof Rodin zijn best heeft gedaan om klassieke schoonheid in vlees en bloed te vangenquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 11:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Dat werkt in een gemiddelde stad in NL ook wel aardig denk ik
Gaat me dat helpen met sporten als ik zoiets koop?quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 10:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
RIP. De mijne zat steeds rond de 98% en toen ben ik weer teruggegaan naar m'n vorige klokje, want stomme watchface.
In rust is mijn hartslag rond de 70 en eerder was hij verhoogd naar de 80 ...quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 11:00 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
M'n rusthartslag is op het moment ook maar matig.Ik doe duidelijk te weinig.
Niet dat 'ie slecht is met 59bpm, maar ik heb ook onder de 50bpm gemiddeld gezeten.
quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 11:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Broccoli-gehakt heeft een dalende werking op de SpO2 waardes.
Bestaat dat serieusquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 11:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Broccoli-gehakt heeft een dalende werking op de SpO2 waardes.
Ik rust zit ik rond de 50quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 11:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
In rust is mijn hartslag rond de 70 en eerder was hij verhoogd naar de 80 ...
Had Albanees niet ook iets met Italiaans? Ook zo'n maffe taal datquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 11:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
Roemeens heeft iets met Italiaans, of eigenlijk het Romaans
Het helpt mij vooral met overdag wat meer rondwaggelen tussendoor. En statistiekjes zijn lollig imo.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 11:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gaat me dat helpen met sporten als ik zoiets koop?
Daarom de toevoeging dat 'ie niet slecht is, maar dat 'ie beter geweest is.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 11:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
In rust is mijn hartslag rond de 70 en eerder was hij verhoogd naar de 80 ...
M'n max is 204.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 11:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik rust zit ik rond de 50
Maar ik geloof dat mijn max hartslag ook niet heel erg hoog is.
Die heb ik nog nooit voorbij de 175 zien gaan
Zin in lasagnequote:
als die italiaans praatquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 11:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Is een leuke Gianluca niets voor jou?
Zo te zien classificeren ze het als Indo-Europees, maar wel als aardig geīsoleerde taal. Dus vaag taaltje, samengevat.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 11:12 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Had Albanees niet ook iets met Italiaans? Ook zo'n maffe taal dat
quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 11:16 schreef bitterbal het volgende:
ik heb even gedate met een italiaan. en toen kwam die mi mama op bezoek en was het voorbij
Ja dat hou je in die contreien.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 11:16 schreef bitterbal het volgende:
ik heb even gedate met een italiaan. en toen kwam die mi mama op bezoek en was het voorbij
ja die wordt elk jaar verdubbeld toch?quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 10:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja het moet wel fair zijn hč. "Hey doe me even zoveel als de CEO" gaat 'm niet worden natuurlijk
Intrigerend is dat ja.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 11:18 schreef CherryLips het volgende:
Als 25-jarige blonde naar Rome gaan. Ik was die aandacht niet gewend.
Als ik daar rondloop scheuren de vrouwen me in duizenden stukjes.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 11:18 schreef CherryLips het volgende:
Als 25-jarige blonde naar Rome gaan. Ik was die aandacht niet gewend.
Ik geloof dit direct.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 11:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als ik daar rondloop scheuren de vrouwen me in duizenden stukjes.
Heerlijk verhaal is datquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 11:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
bij hem had ik de beruchte koekjeskruimeldate
Alleen om welke reden...quote:
Die ken ik niet!quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 11:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
bij hem had ik de beruchte koekjeskruimeldate
quote:
Jij bent wel de echte definitie van een gemengde wereld burgerquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 11:19 schreef bitterbal het volgende:
ikheb blijkbaar ook nog een italiaanse half oom , zoon van mijn oma uit eerste huwelijk maar nooit ontmoet
The US effect.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 11:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik zie je nu wegrennen van vrouwen met hooivorken.
Onze CEO is voor een te laag salaris aangenomenquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 11:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja die wordt elk jaar verdubbeld toch?
Omnomnomburgersquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 11:21 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Jij bent wel de echte definitie van een gemengde wereld burger
quote:
ja mijn oma, die nederlands was had voor de 2e wereld oorlog iets met die italiaan. Das niet goed gegaan en hij heeft dus haar zoon meegenomen naar italie. Beetje sneu verhaal wel. Dus die zoon van haar was ook nooit in ons levenquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 11:21 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Jij bent wel de echte definitie van een gemengde wereld burger
Goede date wel ditquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 11:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
eerste tinder date ooit![]()
we hadden op delft cs afgesproken en zouden we gaan kajakken. Dus hij vroeg of die met auto moest komen maar ik denk stap niet bij je in de auto vriendDus ik met scooter er heen. verwachtte hem op fiets.
Kwam die met de auto![]()
Omdat we gingen kajakken rond etenstijd had ik koekjes meegenomen om wat te eten. Uit de zenuwen heb ik die in de auto overal op de grond gekruimeldNou goed toen moest meneer eigen naar huis douchen, want hij kwam net van werk....
wij naar zijn huisBen gelijk de tuin ingelopen om te kijken of ik daar eventueel kon ontsnappen.
Meneer was klaar, had net overhemd aangedaan en zei ik heb een verassing voor je![]()
![]()
ik in die tuin in een hoekje met mijn koekjes![]()
Heeft hij mij uit eten genomen ergens in een delft.![]()
uiteuindelijk afgezet op station. hij mij later geappt dat hij de auto heeft moeten stofzuigen vanwege alle kruimels![]()
quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 11:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
we hadden op delft cs afgesproken en zouden we gaan kajakken. Dus hij vroeg of die met auto moest komen maar ik denk stap niet bij je in de auto vriendDus ik met scooter er heen. verwachtte hem op fiets.
Omdat we gingen kajakken rond etenstijd had ik koekjes meegenomen om wat te eten. Uit de zenuwen heb ik die in de auto overal op de grond gekruimeldNou goed toen moest meneer eigen naar huis douchen, want hij kwam net van werk....
wij naar zijn huisBen gelijk de tuin ingelopen om te kijken of ik daar eventueel kon ontsnappen.
Meneer was klaar, had net overhemd aangedaan en zei ik heb een verassing voor je![]()
![]()
uiteuindelijk afgezet op station. hij mij later geappt dat hij de auto heeft moeten stofzuigen vanwege alle kruimels![]()
Roemeens is een Latijnse taal. Lijkt heel sterk op Italiaans. Fins, Lets en Hongaars behoren tot de Fins-Oegrische tak van de Oeraltalen.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 11:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik zie het helemaal voor mequote:Op dinsdag 3 augustus 2021 11:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
![]()
En wanneer is de bruiloft?quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 11:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
![]()
Als zo'n schuchter diertje met grote ogen. met de rug tegen de muur en krampachtig vast houden aan d'r koekjequote:Op dinsdag 3 augustus 2021 11:27 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb dat altijd met ballies verhalenEn die van Cherry ook
En wat moet ik daar aan doen lieverd?quote:
quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 11:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Als zo'n schuchter diertje met grote ogen. met de rug tegen de muur en krampachtig vast houden aan d'r koekje
Ja, zoiets was het wel. Romeinen vermengd met Daciërs.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 11:03 schreef UitStraling het volgende:
Is dat niet omdat het tiende Romeinse legioen daar ooit zonder eten, centjes en vrouwen kwam te zitten?
@:Budapestenaar ?
Ja.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 11:27 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb dat altijd met ballies verhalenEn die van Cherry ook
Modder op haar gezicht gesmeerd om op te gaan in de tuinquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 11:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Als zo'n schuchter diertje met grote ogen. met de rug tegen de muur en krampachtig vast houden aan d'r koekje
quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 11:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Modder op haar gezicht gesmeerd om op te gaan in de tuin
Die hongaarse enclave is waar Gergi vandaan komtquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 11:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, zoiets was het wel. Romeinen vermengd met Daciërs.![]()
En heel interessant is de Hongaarse enclave in Roemenië. Daar zijn de mensen zowat Hongaarser dan de Hongaren zelf
Deze komt in de bundel Klassieke verhalen uit de KSCquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 11:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |