SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ah, net als in Canada, met die inheemse kinderen.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 09:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"Niet in de kelder komen, daar ruikt het een beetje muf want de halve kleuterschool lag daar begraven"
Mja, ik vind dit echt heel raar.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 09:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou hoop het niet. misschien gewoon de vraagprijs aanhouden zodat je niet 'te weinig' biedt.
maar ben je wel gewoon roomblank? blond met blauwe ogen? beetje arisch?quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 09:25 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja hier zijn ze ook wel racistisch.. misschien had ik even moeten laten vallen dat ik nederlands ben, dat vinden zwitsers altijd wel leuk.
Werpen - discus - discuswerpen...quote:
Geen blauwe ogen, kut.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 09:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
maar ben je wel gewoon roomblank? blond met blauwe ogen? beetje arisch?
"Ja dat is dan minder erg"quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 09:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ah, net als in Canada, met die inheemse kinderen.
Wat ik trouwens wel een interessant gegeven vond is dat Hitler zelf ook niet Arisch was.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 09:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
maar ben je wel gewoon roomblank? blond met blauwe ogen? beetje arisch?
Ga die eens heel gauw op de lange boodschappenlijst van vandaag zetten dan ...quote:
"oh dan"quote:
Ja nou ja gebeurt hier ook wel maar dat is ook omdat de verkoper er mee weg kan komen omdat er zoveel vraag is. Maar hier wordt bij een bod welles een hele brief van de kopers met foto en alles er bij gedaan ja.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 09:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Mja, ik vind dit echt heel raar.
En ze zei: schrijf even in een mail wat je wil bieden en wat over jezelf. Hoezo boeit het de verkoper aan wie ze verkopen?Is dat normaal?
quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 09:29 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik wel, *breekt stukje af en gooit het naar bal*
Ok koffiequote:Op dinsdag 3 augustus 2021 09:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Werpen - discus - discuswerpen...
Braobandersss
*schrijft*quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 09:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ga die eens heel gauw op de lange boodschappenlijst van vandaag zetten dan ...
quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 09:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja nou ja gebeurt hier ook wel maar dat is ook omdat de verkoper er mee weg kan komen omdat er zoveel vraag is. Maar hier wordt bij een bod welles een hele brief van de kopers met foto en alles er bij gedaan ja.
En denk sommige wijken dat men graag een beetje soort wil soort houden.
Oh serieus?quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 09:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja nou ja gebeurt hier ook wel maar dat is ook omdat de verkoper er mee weg kan komen omdat er zoveel vraag is. Maar hier wordt bij een bod welles een hele brief van de kopers met foto en alles er bij gedaan ja.
En denk sommige wijken dat men graag een beetje soort wil soort houden.
quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 09:31 schreef UitStraling het volgende:
Wie dept er hier wel eens koekjes in de koffie?
Alleen in de melkquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 09:31 schreef UitStraling het volgende:
Aha ok, ja zou kunnen dan. Nou jongens, ik ga even een sollicitatiebrief schrijvenquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 09:32 schreef bitterbal het volgende:
Als de verkoper gehecht is aan het huis. er lang heeft gewoond en goed contact heeft met de buren dan is het wel handig als je weet dat je er nette of leuke mensen in laat komen. Dus opzich begrijp ik het wel
is kwiwi niet leuk of net?quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 09:32 schreef bitterbal het volgende:
Als de verkoper gehecht is aan het huis. er lang heeft gewoond en goed contact heeft met de buren dan is het wel handig als je weet dat je er nette of leuke mensen in laat komen. Dus opzich begrijp ik het wel
Ja als het gaat om kleur maar misschien gunt de verkoopster het alleen aan gelovige of aan een jong stel wat kinderen wilt krijgen of juist geen kinderenquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 09:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh serieus?Ja dit is wel een witte wijk zeg maar. Maar ja die makelaar heeft ons toch gezien, die kan dan toch ook gewoon zeggen dan dat we erin passen.
Waarom zou je dat nou weer doen, ben nog niet dementerend ofzoquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 09:31 schreef UitStraling het volgende:
Kruimels in bed.quote:
Het is een kinderrijke buurt, misschien moeten we erij zetten dat we nog geen kinderen hebben maar wel willen. Zij hadden ze duidelijk wel aan de muurstickers in de badkamer te zien. "Wij zijn zeer gecharmeerd van de kindvriendelijke wijk, daar wij een goede plek zoeken om in de toekomst onze roomblanke kinderen groot te brengen".quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 09:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja als het gaat om kleur maar misschien gunt de verkoopster het alleen aan gelovige of aan een jong stel wat kinderen wilt krijgen of juist geen kinderen
Ja het is afhankelijk van hoe graag je het huis wilt en hoevee concurentie je hebt en hoeveel vergelijkbaar aanbod er is maar goe als de makelaar het al zegt dan moet je wel wat schrijven denk ikquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 09:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Aha ok, ja zou kunnen dan. Nou jongens, ik ga even een sollicitatiebrief schrijven
Natte koekjes én brokjes in je melkquote:
ja datquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 09:35 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Het is een kinderrijke buurt, misschien moeten we erij zetten dat we nog geen kinderen hebben maar wel willen. Zij hadden ze duidelijk wel aan de muurstickers in de badkamer te zien. "Wij zijn zeer gecharmeerd van de kindvriendelijke wijk, daar wij een goede plek zoeken om in de toekomst onze roomblanke kinderen groot te brengen".
hier in nederland in gewilde wijken wordt je al geadviseerd zon brief er bij te doen met fotosquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 09:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik geloof niet dat ik ooit een huis zou vinden als dat de norm is om een huis te krijgen op die manier.
Sta je daar per ongeluk als potente viriele jongeman tussen.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 09:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oke, er bestaat dus ook zoiets als midlife yoga.Wel fijn voor de mensen met opvliegers.
Een fucking sollicitatie om je geld te mogen uitgevenquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 09:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hier in nederland in gewilde wijken wordt je al geadviseerd zon brief er bij te doen met fotos
Ik denk niet dat ik in die gewilde wijken pas.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 09:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hier in nederland in gewilde wijken wordt je al geadviseerd zon brief er bij te doen met fotos
Daar had je dat instafilter met die slurf en die oortjes voor gebruikt toch?quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 09:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
"Oeps"quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 09:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Sta je daar per ongeluk als potente viriele jongeman tussen.
Ik ken ook iemand die het heeft gedaan. Ze heeft het huis toen wel 'gekregen'. Maar het mag toch eigenlijk ook niet.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 09:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja er zijn nog 10 andere die ook dat geld willen uitgevenquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 09:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Een fucking sollicitatie om je geld te mogen uitgeven
Het is toch gvd te bizar voor woorden.. vraagprijs bieden en dan nog deze shit.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 09:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Een fucking sollicitatie om je geld te mogen uitgeven
gelukkig kon ik het huis van mn vader over kopenquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 09:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja misschien blijdorp ofzo, das super populair maar kan mij voorstellen dat ej in amsterdam ofzo dit wel moet doen. Maar las laatst ook dat ze in amsterdam nu een ton overbiedenquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 09:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik in die gewilde wijken pas.
Is dat vooral in Rotterdam e.o?
En als die andere 10 ook een brief + foto erbij doen, dan wordt het nog eens lastig kiezen.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 09:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja er zijn nog 10 andere die ook dat geld willen uitgeven
quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 09:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Daar had je dat instafilter met die slurf en die oortjes voor gebruikt toch?
quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 09:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja misschien blijdorp ofzo, das super populair maar kan mij voorstellen dat ej in amsterdam ofzo dit wel moet doen. Maar las laatst ook dat ze in amsterdam nu een ton overbieden
wat mag niet?quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 09:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ken ook iemand die het heeft gedaan. Ze heeft het huis toen wel 'gekregen'. Maar het mag toch eigenlijk ook niet.
Daarvoor bestaag broga.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 09:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Sta je daar per ongeluk als potente viriele jongeman tussen.
ja je moet dus iets doen om die gunfactor te krijgen jaquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 09:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En als die andere 10 ook een brief + foto erbij doen, dan wordt het nog eens lastig kiezen.
Misschien een zelfgebakken taart meenemen naar de bezichtiging of zo..
Nou ja, naar mijn mening zou het niet mogen, dat je mensen zo mag uitsluiten terwijl ze gewoon de vraagprijs of hoger bieden.quote:
Oh oh oh... blij dat ik mij niet op de woningmarkt hoef te begeven momenteel.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 09:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja je moet dus iets doen om die gunfactor te krijgen ja
Yoga voor de viriele jongemannen.quote:
Het is aan de verkoper toch aan wie hij /zij wilt verkopen tochquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 09:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou ja, naar mijn mening zou het niet mogen, dat je mensen zo mag uitsluiten terwijl ze gewoon de vraagprijs of hoger bieden.
Whutquote:
Ik heb die gunfactor van nature dus ik loop daar nooit tegenaan maar eigenlijk is het wel bizar.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 09:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dit, ik ben niet het type om de gunfactor mee te hebben.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 09:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh oh oh... blij dat ik mij niet op de woningmarkt hoef te begeven momenteel.
Wat dacht je van een gunfactor .362quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 09:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Gewoon US inhuren:quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 09:41 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dit, ik ben niet het type om de gunfactor mee te hebben.
quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 09:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb die gunfactor van nature
das oo niet overal zo natuurlijk maar gewilde plekken zeker wel.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 09:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh oh oh... blij dat ik mij niet op de woningmarkt hoef te begeven momenteel.
Dus zo'n beetje overal behalve aardbevingsgebied.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 09:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
das oo niet overal zo natuurlijk maar gewilde plekken zeker wel.
Klinkt wel interessant.. minder zweverig en meer doelgericht.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 09:42 schreef IJsdraakje het volgende:
https://www.allesoverspor(...)r-mannen-en-vrouwen/
Dat is iets voor onzekere mannen die niet durven te vertellen dat ze yoga doen.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 09:42 schreef IJsdraakje het volgende:
https://www.allesoverspor(...)r-mannen-en-vrouwen/
Meeste yoga in sportscholen is net zo, of dingen als de Les Mills varianten. Die studiootjes zijn een ander verhaal.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 09:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Klinkt wel interessant.. minder zweverig en meer doelgericht.
Ik vond de yoga-lessen bij de FFF verrassend goedquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 09:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Meeste yoga in sportscholen is net zo, of dingen als de Les Mills varianten. Die studiootjes zijn een ander verhaal.
Ja, maar ja we hebben nou ook weer niet zoveel keuze..quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 09:39 schreef UitStraling het volgende:
Ik zou zeggen, beste makelaar, stop dat huisje maar in je racistische arie.
En dan gewoon een leuker plekje op Aarde opzoeken om te wonen dan het Vierde Rijk.
Zodoende weet ik er ook van, kennis van me vroeg wat ik had opgepakt om m'n rug een beetje onder controle te krijgen (toen pilates), want hij had een keer een proeflesje broga gedaan en dat vond 'ie toch ook weer niks qua sfeertje.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 09:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat is iets voor onzekere mannen die niet durven te vertellen dat ze yoga doen.
Broga klinkt ook wel als een stoere vechtsport in plaats van thee drinken met je teennagels achter je oren.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 09:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat is iets voor onzekere mannen die niet durven te vertellen dat ze yoga doen.
nou nou nou. wat een vooroordelen weer.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 09:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik vind mannen die aan yoga doen, wel een beetje dezelfde vibe hebben als mannen die paardrijden.![]()
Verder niets mis mee, beetje apart wel.
Even gespiekt, die hebben zo te zien ook gewoon een prima groepslesbasis.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 09:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vond de yoga-lessen bij de FFF verrassend goed
Zijn ze niet gewoon bang dat je het huis wil splitsen in 2 wooneenheden en je schoonvader komt inwonen?quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 09:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja, maar ja we hebben nou ook weer niet zoveel keuze..
Het is de broek denk ik. En de standaard hordes paardenmeisjes helpen ook niet.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 09:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik vind mannen die aan yoga doen, wel een beetje dezelfde vibe hebben als mannen die paardrijden.![]()
Mannen die kleuterleider zijn of shopbuddy.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 09:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Paardrijden zou ik niet doen.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 09:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het is de broek denk ik. En de standaard hordes paardenmeisjes helpen ook niet.
Ik ook niet meer, maar da's meer omdat ik bij nķg een keer van een paard kletteren ongetwijfeld iets breek.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 09:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Paardrijden zou ik niet doen.
yoga zou ik nog overwegen. lijkt me wel ontspannend
De horror. In ieder geval is er in dit huis een extra badkamer, wil die vent niet in de mijnequote:Op dinsdag 3 augustus 2021 09:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zijn ze niet gewoon bang dat je het huis wil splitsen in 2 wooneenheden en je schoonvader komt inwonen?
Ik vertrouw die beesten gewoon nietquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 09:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ook niet meer, maar da's meer omdat ik bij nķg een keer van een paard kletteren ongetwijfeld iets breek.Nog los van allerlei zooi om aan te schaffen en je complete avond kwijt zijn bij lessen.
eens. Paarden zijn altijd iets van plan lijkt hetquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 09:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik vertrouw die beesten gewoon niet
de mens heeft niet voor niets een tractor uitgevonden zodat we die knollen niet meer nodig hebben
quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 09:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
eens. Paarden zijn altijd iets van plan lijkt het
Oh, ze zijn over het algemeen best goed te lezen hoor.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 09:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik vertrouw die beesten gewoon niet
de mens heeft niet voor niets een tractor uitgevonden zodat we die knollen niet meer nodig hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |