SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ah, net als in Canada, met die inheemse kinderen.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 09:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"Niet in de kelder komen, daar ruikt het een beetje muf want de halve kleuterschool lag daar begraven"
Mja, ik vind dit echt heel raar.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 09:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou hoop het niet. misschien gewoon de vraagprijs aanhouden zodat je niet 'te weinig' biedt.
maar ben je wel gewoon roomblank? blond met blauwe ogen? beetje arisch?quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 09:25 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja hier zijn ze ook wel racistisch.. misschien had ik even moeten laten vallen dat ik nederlands ben, dat vinden zwitsers altijd wel leuk.
Werpen - discus - discuswerpen...quote:
Geen blauwe ogen, kut.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 09:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
maar ben je wel gewoon roomblank? blond met blauwe ogen? beetje arisch?
"Ja dat is dan minder erg"quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 09:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ah, net als in Canada, met die inheemse kinderen.
Wat ik trouwens wel een interessant gegeven vond is dat Hitler zelf ook niet Arisch was.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 09:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
maar ben je wel gewoon roomblank? blond met blauwe ogen? beetje arisch?
Ga die eens heel gauw op de lange boodschappenlijst van vandaag zetten dan ...quote:
"oh dan"quote:
Ja nou ja gebeurt hier ook wel maar dat is ook omdat de verkoper er mee weg kan komen omdat er zoveel vraag is. Maar hier wordt bij een bod welles een hele brief van de kopers met foto en alles er bij gedaan ja.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 09:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Mja, ik vind dit echt heel raar.
En ze zei: schrijf even in een mail wat je wil bieden en wat over jezelf. Hoezo boeit het de verkoper aan wie ze verkopen?Is dat normaal?
quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 09:29 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik wel, *breekt stukje af en gooit het naar bal*
Ok koffiequote:Op dinsdag 3 augustus 2021 09:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Werpen - discus - discuswerpen...
Braobandersss
*schrijft*quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 09:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ga die eens heel gauw op de lange boodschappenlijst van vandaag zetten dan ...
quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 09:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja nou ja gebeurt hier ook wel maar dat is ook omdat de verkoper er mee weg kan komen omdat er zoveel vraag is. Maar hier wordt bij een bod welles een hele brief van de kopers met foto en alles er bij gedaan ja.
En denk sommige wijken dat men graag een beetje soort wil soort houden.
Oh serieus?quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 09:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja nou ja gebeurt hier ook wel maar dat is ook omdat de verkoper er mee weg kan komen omdat er zoveel vraag is. Maar hier wordt bij een bod welles een hele brief van de kopers met foto en alles er bij gedaan ja.
En denk sommige wijken dat men graag een beetje soort wil soort houden.
quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 09:31 schreef UitStraling het volgende:
Wie dept er hier wel eens koekjes in de koffie?
Alleen in de melkquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 09:31 schreef UitStraling het volgende:
Aha ok, ja zou kunnen dan. Nou jongens, ik ga even een sollicitatiebrief schrijvenquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 09:32 schreef bitterbal het volgende:
Als de verkoper gehecht is aan het huis. er lang heeft gewoond en goed contact heeft met de buren dan is het wel handig als je weet dat je er nette of leuke mensen in laat komen. Dus opzich begrijp ik het wel
is kwiwi niet leuk of net?quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 09:32 schreef bitterbal het volgende:
Als de verkoper gehecht is aan het huis. er lang heeft gewoond en goed contact heeft met de buren dan is het wel handig als je weet dat je er nette of leuke mensen in laat komen. Dus opzich begrijp ik het wel
Ja als het gaat om kleur maar misschien gunt de verkoopster het alleen aan gelovige of aan een jong stel wat kinderen wilt krijgen of juist geen kinderenquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 09:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh serieus?Ja dit is wel een witte wijk zeg maar. Maar ja die makelaar heeft ons toch gezien, die kan dan toch ook gewoon zeggen dan dat we erin passen.
Waarom zou je dat nou weer doen, ben nog niet dementerend ofzoquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 09:31 schreef UitStraling het volgende:
Kruimels in bed.quote:
Het is een kinderrijke buurt, misschien moeten we erij zetten dat we nog geen kinderen hebben maar wel willen. Zij hadden ze duidelijk wel aan de muurstickers in de badkamer te zien. "Wij zijn zeer gecharmeerd van de kindvriendelijke wijk, daar wij een goede plek zoeken om in de toekomst onze roomblanke kinderen groot te brengen".quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 09:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja als het gaat om kleur maar misschien gunt de verkoopster het alleen aan gelovige of aan een jong stel wat kinderen wilt krijgen of juist geen kinderen
Ja het is afhankelijk van hoe graag je het huis wilt en hoevee concurentie je hebt en hoeveel vergelijkbaar aanbod er is maar goe als de makelaar het al zegt dan moet je wel wat schrijven denk ikquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 09:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Aha ok, ja zou kunnen dan. Nou jongens, ik ga even een sollicitatiebrief schrijven
Natte koekjes én brokjes in je melkquote:
ja datquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 09:35 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Het is een kinderrijke buurt, misschien moeten we erij zetten dat we nog geen kinderen hebben maar wel willen. Zij hadden ze duidelijk wel aan de muurstickers in de badkamer te zien. "Wij zijn zeer gecharmeerd van de kindvriendelijke wijk, daar wij een goede plek zoeken om in de toekomst onze roomblanke kinderen groot te brengen".
hier in nederland in gewilde wijken wordt je al geadviseerd zon brief er bij te doen met fotosquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 09:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik geloof niet dat ik ooit een huis zou vinden als dat de norm is om een huis te krijgen op die manier.
Sta je daar per ongeluk als potente viriele jongeman tussen.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 09:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oke, er bestaat dus ook zoiets als midlife yoga.Wel fijn voor de mensen met opvliegers.
Een fucking sollicitatie om je geld te mogen uitgevenquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 09:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hier in nederland in gewilde wijken wordt je al geadviseerd zon brief er bij te doen met fotos
Ik denk niet dat ik in die gewilde wijken pas.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 09:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hier in nederland in gewilde wijken wordt je al geadviseerd zon brief er bij te doen met fotos
Daar had je dat instafilter met die slurf en die oortjes voor gebruikt toch?quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 09:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
"Oeps"quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 09:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Sta je daar per ongeluk als potente viriele jongeman tussen.
Ik ken ook iemand die het heeft gedaan. Ze heeft het huis toen wel 'gekregen'. Maar het mag toch eigenlijk ook niet.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 09:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja er zijn nog 10 andere die ook dat geld willen uitgevenquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 09:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Een fucking sollicitatie om je geld te mogen uitgeven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |