quote:Date and Time: Mon 2 Aug. 15:30 - 18:30
• Venues: Izu Velodrome
• Women's Team Sprint Qualifying
• Women's Team Pursuit Qualifying
• Women's Team Sprint First round
• Men's Team Pursuit Qualifying
• Women's Team Sprint Finals
• Women's Team Sprint Victory Ceremony
Date and Time: Tue 3 Aug. 15:30 - 18:10
• Women's Team Pursuit First round
• Men's Team Sprint Qualifying
• Men's Team Pursuit First round
• Men's Team Sprint First round
• Women's Team Pursuit Finals
• Men's Team Sprint Finals
• Women's Team Pursuit Victory Ceremony
• Men's Team Sprint Victory Ceremony
Date and Time: Wed 4 Aug. 15:30 - 19:00
• Men's Sprint Qualifying
• Women's Keirin First round
• Men's Sprint 1/32 Finals
• Women's Keirin Repechages
• Men's Sprint 1/32 Finals Repechages
• Men's Team Pursuit Finals
• Men's Sprint 1/16 Finals
• Men's Team Pursuit Victory Ceremony
• Men's Sprint 1/16 Finals Repechages
Date and Time: Thu 5 Aug. 15:30 - 18:50
• Men's Omnium Scratch Race 1/4
• Men's Sprint 1/8 Finals
• Women's Keirin Quarterfinals
• Men's Sprint 1/8 Finals Repechages
• Men's Omnium Tempo Race 2/4
• Men's Sprint Quarterfinals
• Women's Keirin Semifinals
• Men's Omnium Elimination Race 3/4
• Women's Keirin Final 7-12
• Women's Keirin Final 1-6
• Men's Omnium Points Race 4/4
• Men's Sprint Race for 5th-8th Places
• Women's Keirin Victory Ceremony
• Men's Omnium Victory Ceremony
Date and Time: Fri 6 Aug. 15:30 - 19:15
• Women's Sprint Qualifying
• Men's Sprint Semifinals
• Women's Sprint 1/32 Finals
• Women's Sprint 1/32 Finals Repechages
• Women's Madison Final
• Men's Sprint Finals
• Women's Sprint 1/16 Finals
• Women's Madison Victory Ceremony
• Women's Sprint 1/16 Finals Repechages
• Men's Sprint Victory Ceremony
Date and Time: Sat 7 Aug. 15:30 - 18:25
• Women's Sprint 1/8 Finals
• Men's Keirin First Round
• Women's Sprint 1/8 Finals Repechages
• Men's Keirin Repechages
• Women's Sprint Quarterfinals
• Men's Madison Final
• Men's Madison Victory Ceremony
Date and Time: Sun 8 Aug. 10:00 - 13:15
• Women's Omnium Scratch Race 1/4
• Women's Sprint Semifinals
• Men's Keirin Quarterfinals
• Women's Omnium Tempo Race 2/4
• Women's Sprint Race for 5th-8th Places
• Men's Keirin Semifinals
• Women's Sprint Finals
• Women's Omnium Elimination Race 3/4
• Men's Keirin Final 7-12
• Men's Keirin Final 1-6
• Men's Keirin Victory Ceremony
• Women's Omnium Points Race 4/4
• Women's Sprint Victory Ceremony
• Women's Omnium Victory Ceremony
Toch zijn ze niet zo rond als in Rio, lijkt hetquote:
Misschien gezet toen ze nog op haar ook al niet geringe wedstrijdgewicht was?quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 08:53 schreef kilon het volgende:
Zijn die ringen van de tattoo van Ligtlee nou niet perfect rond? Zou je wel verwachten bij een baanwielrenner
Zijn dit dan ook Japanse meters?quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 08:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Toch zijn ze niet zo rond als in Rio, lijkt het
En de kleuren zien er vies uit. Maar ja, ieder zijn ding.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 08:53 schreef kilon het volgende:
Zijn die ringen van de tattoo van Ligtlee nou niet perfect rond? Zou je wel verwachten bij een baanwielrenner
Dat is correct!quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 08:55 schreef franklop het volgende:
de NOS is nog niet live zeker? (Kijk nu via de plee-er!)
Met skippen zie je dan niet wanneer Diniz in zijn broek poeptquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 08:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Al die nummers die 3 uur duren en die achterlijk vroeg beginnen kijk ik wel terug op D+. Service he
Juist en tevens correctquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 08:55 schreef franklop het volgende:
Ach, dan lees ik dat wel achteraf en dan kun je alsnog even naar het moment kijken.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 08:55 schreef wimderon het volgende:
[..]
Met skippen zie je dan niet wanneer Diniz in zijn broek poept
Waarom zou je Jeroen Koster verkiezen boven het acceptabele ES-duo?quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 08:55 schreef franklop het volgende:
Niek Stubbe fluistert als de vieze man.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 08:56 schreef wimderon het volgende:
[..]
Waarom zou je Jeroen Koster verkiezen boven het acceptabele ES-duo?
Ik verwacht jou wel stipt om 22.30u paraat donderdag?quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 08:55 schreef wimderon het volgende:
[..]
Met skippen zie je dan niet wanneer Diniz in zijn broek poept
Omdat op werk de Player het niet doet op de laptop, terwijl de NOS wel. Is toch een wat groter beeld dan op telefoonquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 08:56 schreef wimderon het volgende:
[..]
Waarom zou je Jeroen Koster verkiezen boven het acceptabele ES-duo?
Hier zijn zoveel oplossingen voorquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 08:58 schreef franklop het volgende:
[..]
Omdat op werk de Player het niet doet op de laptop, terwijl de NOS wel. Is toch een wat groter beeld dan op telefoon
Oké, ja. Dan is het bang afwachten totdat Renaat losgelaten wordt.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 08:58 schreef franklop het volgende:
[..]
Omdat op werk de Player het niet doet op de laptop, terwijl de NOS wel. Is toch een wat groter beeld dan op telefoon
Dat vind ik wel heel heftig.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 08:58 schreef kilon het volgende:
Als GB opeens toch goud wint sta ik niet in voor mijn acties. Misschien ga ik zelfs zo ver dat ik dan vijf(!) boze smileys hier neerzet.
En Ligtlee mist daardoor ook alle actie.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 08:59 schreef Remco het volgende:
Tom probeert uit alle macht vol te praten totdat de kwalificatie begint, om op die manier een wereldrecord te missen
Hij heeft er nu al twee gemistquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 08:59 schreef Remco het volgende:
Tom probeert uit alle macht vol te praten totdat de kwalificatie begint, om op die manier een wereldrecord te missen
Daar moet je toch ook schijtziek van worden, ik neem aan dat zij als liefhebber ook gewoon wil kijken.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 09:00 schreef kilon het volgende:
[..]
En Ligtlee mist daardoor ook alle actie.
En dan mag je dat ook nog eens met laten merken. Want dan zit je chagrijnig op tv.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 09:00 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Daar moet je toch ook schijtziek van worden, ik neem aan dat zij als liefhebber ook gewoon wil kijken.
Dat is altijd wel zo vreemd ja.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 09:02 schreef kilon het volgende:
Zwemmen heeft 100 onderdelen maar baanwielrennen moet telkens korten. Wat een schande eigenlijk.
1000m 1:07.186 1 0.000 1:07.186quote:
Dit is de meest zekere gouden medaille van NL deze spelen.quote:
Dit is dan ook wel een van de meest 'zekere' gouden medailles die we hebben. Alleen dameswielrennen kon niet minder mis gaanquote:
Roeien dubbel vier bij de mannen.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 09:10 schreef kilon het volgende:
[..]
Dit is dan ook wel een van de meest 'zekere' gouden medailles die we hebben. Alleen dameswielrennen kon niet minder mis gaan![]()
En de dubbelvier bij het roeien. Die pakten ze dan wel weer ondanks een misslag.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 09:10 schreef kilon het volgende:
[..]
Dit is dan ook wel een van de meest 'zekere' gouden medailles die we hebben. Alleen dameswielrennen kon niet minder mis gaan![]()
nehh, dan is deze nog veel meer zeker op voorhandquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 09:11 schreef Redefine het volgende:
[..]
Roeien dubbel vier bij de mannen.
Dat hebben we gezien.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 09:10 schreef kilon het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 09:09 schreef dz5b604 het volgende:
[..]
Dit is de meest zekere gouden medaille van NL deze spelen.
Ja tuurlijk maar laten we ook niet overdrijven. Tweede ploeg van Nederland zou ook goud winnen enzo enzo enzo. Laten we maar even kijken wat de andere landen presterenquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 09:09 schreef Max23 het volgende:
[..]
toch kan ik me daar bij dit onderdeel nog wel wat bij voorstellen
Bij lange na niet te vergelijken met ditquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 09:11 schreef Redefine het volgende:
[..]
Roeien dubbel vier bij de mannen.
Fifa baas Omnirocket! Wanneer was jij NL kampioen? Toch wel jaar of 15 geleden of niet?quote:
ik vroeg me net af wanneer het de laatste keer is geweest dat ik op een fiets zatquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 09:14 schreef alpeko het volgende:
Ik ga altijd een beetje plaatsvervangend dood als ik dit zie.... au.
De individuele kilometer is ook altijd zo geweldig om te kijkenquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 09:14 schreef alpeko het volgende:
Ik ga altijd een beetje plaatsvervangend dood als ik dit zie.... au.
Ja 👍quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 09:13 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Fifa baas Omnirocket! Wanneer was jij NL kampioen? Toch wel jaar of 15 geleden of niet?
Even geduld voor de allesverschroeiende ronde wielen.quote:
Nee dat is dit:quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 09:15 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Egberts hypte dan ook wel enorm hé. Dat was jinxen 2.0
Niet kunnen lopenquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 09:15 schreef heywoodu het volgende:
[..]
De individuele kilometer is ook altijd zo geweldig om te kijken
Ook zo'n nummer waarvan het zonde is dat het niet meer Olympisch is.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 09:15 schreef heywoodu het volgende:
[..]
tussenronde, iets voor tienenquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 09:16 schreef JohnDDD het volgende:
is er nog een tussenronde straks of direct finale?
Straks gaan we eerst de ingetapete Denen zien schroeien op de ploegenachtervolging.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 09:16 schreef JohnDDD het volgende:
Tussenrondequote:Op dinsdag 3 augustus 2021 09:16 schreef JohnDDD het volgende:
1 vs 8quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 09:16 schreef JohnDDD het volgende:
Mooi ja. Kan ook wel een beetje trappen maar om dan door de verzuring heen te trappenquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 09:15 schreef heywoodu het volgende:
[..]
wtf...quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 09:16 schreef Remco het volgende:
[..]
Nee dat is dit:
https://nos.nl/tokyo2020/(...)-hier-beter-dan-ooit
Hoogland kan dit wel beter.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 09:16 schreef kilon het volgende:
Nu hoop ik dat ze zich hebben gespaard, want anders moeten we ons echt zorgen maken.
Tegen de nummer 8 hoef je iets minder hard te knallenquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 09:18 schreef JohnDDD het volgende:
maar hoe werkt het qua plaatsing? maakt de tijd nu al veel uit?
Top 4 zorgt ervoor dat je tegen een mindere tegenstander rijdt in de volgende ronde. Die moet je dan winnen en qua tijd in de top 2 komen.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 09:18 schreef JohnDDD het volgende:
In de week voor de Spelen deed ik op de hometrainer een paar trainingen met een aantal sprints waarbij ik 'm op de allerhoogste weerstand zette, en dan zo hard mogelijk trappen. 20 seconden en de bovenbenen deden meer pijn dan ze ooit gedaan hebbenquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 09:17 schreef alpeko het volgende:
[..]
Mooi ja. Kan ook wel een beetje trappen maar om dan door de verzuring heen te trappen
wel een raar systeem is dat zeg.... waarom geen halve finale etc.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 09:17 schreef heywoodu het volgende:
[..]
1 vs 8
2 vs 7
3 vs 6
4 vs 5
Snelste twee winnaars van die vier heats strijden om goud, de andere twee winnaars om brons. Je heat verliezen is dus geen medaille, sowieso.
Nee, beste vier is wel handig.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 09:18 schreef JohnDDD het volgende:
Bedankt! duidelijk.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 09:17 schreef heywoodu het volgende:
[..]
1 vs 8
2 vs 7
3 vs 6
4 vs 5
Snelste twee winnaars van die vier heats strijden om goud, de andere twee winnaars om brons. Je heat verliezen is dus geen medaille, sowieso.
Nou nee, want in de eerste ronde is je tijd wel belangrijk voor plaatsing voor goudquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 09:19 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Tegen de nummer 8 hoef je iets minder hard te knallen
En dan de 3e tijd neerzettenquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 09:19 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Tegen de nummer 8 hoef je iets minder hard te knallen
Je moet de eerste ronde winnen, anders heb je een probleem.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 09:19 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Nou nee, want in de eerste ronde is je tijd wel belangrijk voor plaatsing voor goud
Je kan je hier niet inhoudenquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 09:21 schreef kilon het volgende:
Zal je zien dat ze daar mindgames gaan spelen met een 6e tijd of zo, om daarna een WR te rijden.
Neequote:Op dinsdag 3 augustus 2021 09:21 schreef kilon het volgende:
Zal je zien dat ze daar mindgames gaan spelen met een 6e tijd of zo, om daarna een WR te rijden.
8e en daarna WR tegen Nederlandquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 09:21 schreef kilon het volgende:
Dat was op de middelbare school onze tijdverdrijf tijdens de gymles in de fitnesszaal. Wattages trappen.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 09:19 schreef heywoodu het volgende:
[..]
In de week voor de Spelen deed ik op de hometrainer een paar trainingen met een aantal sprints waarbij ik 'm op de allerhoogste weerstand zette, en dan zo hard mogelijk trappen. 20 seconden en de bovenbenen deden meer pijn dan ze ooit gedaan hebben
Zinloze opzet wel als de tijd óók nog geldt.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 09:17 schreef heywoodu het volgende:
[..]
1 vs 8
2 vs 7
3 vs 6
4 vs 5
Mwah, je moet dus gewoon zorgen dat je je heat wint, dat is vrij duidelijk.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 09:22 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Zinloze opzet wel als de tijd óók nog geldt.
Langzamer dan Büchli.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 09:23 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Matige ronde ook voor Kenny hoor.
En de snelste bentquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 09:23 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Mwah, je moet dus gewoon zorgen dat je je heat wint, dat is vrij duidelijk.
Maar Buchli wordt vervangen dus dat maakt niets uit.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 09:23 schreef kilon het volgende:
Hmm. ok. Dat is positief, want Buchli viel mij tegen en toch winst pakken.
Ja én schroeien, want je kan Polen wel kloppen met 43.0 en 'inhouden,' maar dan rijd je voor brons.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 09:23 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Mwah, je moet dus gewoon zorgen dat je je heat wint, dat is vrij duidelijk.
Het zijn eigenlijk 2 kwalificatierondesquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 09:24 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Ja én schroeien, want je kan Polen wel kloppen met 43.0 en 'inhouden,' maar dan rijd je voor brons.
Echt best een gaar systeem wat gebruikt wordt, bijna zo erg als bij het honkbal.
Hoogland moet die wel kunnen pakken. Dan nog wat winst zien te pakken in de 1e rondeen de perfecte race ligt erquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 09:23 schreef Aguero het volgende:
[..]
Langzamer dan Büchli.
Glaetzer en Webster wel sneller.
Ik neem ook wel aan dat ze niet volle bak zijn gegaan om te sparen ja... des te lekkerder dat je dan toch nog de snelste bent en nog een mannetje achter de hand hebtquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 09:26 schreef GlennQuagmire het volgende:
Ach, op t wk 2020 was Nederland in de eerste ronde ook nog een stuk langzamer, die kunnen echt nog veel sneller.
Openen onder de 17 en dan twee rondjes onder de 12.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 09:26 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Hoogland moet die wel kunnen pakken. Dan nog wat winst zien te pakken in de 1e rondeen de perfecte race ligt er
Maar toen lag ie er al achterquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 09:27 schreef Faraday01 het volgende:
Kenny duidelijk uitgebold vanaf laatste bocht
Ik denk eigenlijk dat je je heel lastig kunt sparen met deze verschillen.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 09:27 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik neem ook wel aan dat ze niet volle bak zijn gegaan om te sparen ja... des te lekkerder dat je dan toch nog de snelste bent en nog een mannetje achter de hand hebt
Juichen voor het vlaggetje is heel normaal.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 09:28 schreef Aguero het volgende:
Bij de NOS doen alleen onze jongens mee aan het baantoernooi.
Vanaf 9.50quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 09:28 schreef Simmertje het volgende:
Hoe laat is ongeveer de volgende race van Nederland? Zit op kantoor en kan dus niet constant de stream aanzetten
9.59quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 09:28 schreef Simmertje het volgende:
Hoe laat is ongeveer de volgende race van Nederland? Zit op kantoor en kan dus niet constant de stream aanzetten
Lekker lullen over sportquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 09:30 schreef Koffieplanter het volgende:
Wegschakelen omdat er geen Nederlander meedoet, wat een debiele omroep is het toch ook.
Op WK was het verschil tussen de races bij NL wel echt heel groot qua tijdquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 09:28 schreef Remco het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk dat je je heel lastig kunt sparen met deze verschillen.
Uiteraard maar je kan een sport ook laten zien voor de sport zelf. Tijdens de Spelen wel de moeite lijkt mij.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 09:29 schreef Nober het volgende:
[..]
Juichen voor het vlaggetje is heel normaal.
Terwijl de toprubriek Denemarken nog moet komenquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 09:28 schreef Aguero het volgende:
Bij de NOS doen alleen onze jongens mee aan het baantoernooi.
125m 10.493 1quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 09:31 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Op WK was het verschil tussen de races bij NL wel echt heel groot qua tijd
Zeker. Vooral als het een sport is die voorheen wel getoond werd.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 09:31 schreef Aguero het volgende:
[..]
Uiteraard maar je kan een sport ook laten zien voor de sport zelf. Tijdens de Spelen wel de moeite lijkt mij.
Heel typisch inderdaadquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 09:25 schreef Redefine het volgende:
Wel weer typerend voor de NOS. Eerst enorm hypen. En nu dan een beetje beledigd dat ze niet ruim ervoor zitten.
Die wissel Büchli Hoogland scheelt veel.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 09:31 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Op WK was het verschil tussen de races bij NL wel echt heel groot qua tijd
Ik heb weinig NOS gekeken maar volgens mij hebben ze ook vrijwel geen judofinales laten zien. Die geweldige teamfinale tussen Japan en Frankrijk bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 09:34 schreef Redefine het volgende:
[..]
Zeker. Vooral als het een sport is die voorheen wel getoond werd.
De NOS voelt zich elke keer weer beflikkerd.quote:
Gaat niet gebeuren.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 09:31 schreef Aguero het volgende:
[..]
Uiteraard maar je kan een sport ook laten zien voor de sport zelf. Tijdens de Spelen wel de moeite lijkt mij.
Klopt. Als ze zoiets al uitzenden dan is dat later ergens een keer tussendoor.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 09:35 schreef Aguero het volgende:
[..]
Ik heb weinig NOS gekeken maar volgens mij hebben ze ook vrijwel geen judofinales laten zien. Die geweldige teamfinale tussen Japan en Frankrijk bijvoorbeeld.
Hij pakte het stuur niet zo goed aan neequote:Op dinsdag 3 augustus 2021 09:37 schreef wimderon het volgende:
Australië heeft gisteren niet heel handig aangepakt.
De beste stuurlui staan aan walquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 09:38 schreef Szura het volgende:
[..]
Hij pakte het stuur niet zo goed aan nee
Het oogde allemaal wel wat stuurloos jaquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 09:38 schreef Szura het volgende:
[..]
Hij pakte het stuur niet zo goed aan nee
Je zag haar gewoon denken. Waarom heb ik ja gezegd? Ik had hier gewoon baanwielrennen kunnen kijken.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 09:39 schreef kilon het volgende:
Zou Ligtlee zich nu afvragen of ze wel genoeg geld hiervoor krijgt?
BBC!quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 09:40 schreef wimderon het volgende:
Ondertussen iswas Christophe Vandegoor op Sporza Luka Doncic aan het becommentariëren.
Misschien staat D+ aan op de laptop en voelt ze zich gedwongen niet daarnaar te kijken als Tom wat brabbelt? Maar dan nog.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 09:40 schreef Redefine het volgende:
[..]
Je zag haar gewoon denken. Waarom heb ik ja gezegd? Ik had hier gewoon baanwielrennen kunnen kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |